quote:20:52 uur De PH-KBX, het regeringsvliegtuig met aan boord kroonprins Willem-Alexander prins Willem-Alexander, prinses Máxima, prins Constantijn, prinses Laurentien en hun kinderen, is zojuist geland in het Zwitserse Sankt Gallen. Vanwege het slechte weer werd gekozen voor deze luchthaven. Hoe de reis verder gaat naar het 200 kilometer verderop gelegen Innsbruck is nog onduidelijk.
Ohdie, maar niet met de oranjes erinquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:13 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
http://www.stgallen-airport.ch/webcam/current.jpg
best kans dat ze hem gelijk meenemenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze zo dicht mogelijk bij Lech landen...
Lijkt me vrij sterk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
best kans dat ze hem gelijk meenemen
Hij is gewoon lid van het Huis Oranje-Nassau, alleen niet van het koninklijk huis. Zo heel lastig is het allemaal toch niet?quote:
Maar hoe? Tussen zes plankjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
best kans dat ze hem gelijk meenemen
Huis Oranje-Nassau is niet hetzelfde als het Koninklijk Huis?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij is gewoon lid van het Huis Oranje-Nassau, alleen niet van het koninklijk huis. Zo heel lastig is het allemaal toch niet?
Hoe kom je hierbij?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:13 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wat jij wil. De dagelijkse beveiliging van het Koninklijk Huis, buiten de poort van het paleis is voor de DKDB. KMar heeft buiten de poort van het paleis geen taak meer in de beveiliging.
Mij ook, iemand liggend vervoeren in een Fokker 70 gaat niet lukken. Je kan de draai bij de trap niet maken.quote:
Hoe volg je die verder dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:16 schreef Miniem het volgende:
Daar gaatie:
[ afbeelding ]
kun je hem zo weer volgens wss.
Het is een familiegraf. En aangezien hij nog steeds familie is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
van koninklijkhuis.nl:
De Koninklijke grafkelder in de Nieuwe Kerk in Delft is sinds de bijzetting van Willem van Oranje de laatste rustplaats voor leden van het Huis Oranje-Nassau.
Friso is dus geen lid meer van het Koninklijk Huis & je kunt alleen in de Koninklijke Grafkelder worden bijgezet als lid. Dat is hij niet, derhalve wordt hij er niet bijgezet.
Al gevraagd, flauwe grap, nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:17 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens, levert dit een vrije dag op, als 'ie doodgaat ?
Nice!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/PHKBX
lijkt me wel een een jaarlijkse hedenkingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:17 schreef Pikkebaas het volgende:
Trouwens, levert dit een vrije dag op, als 'ie doodgaat ?
BanSheBoy?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:08 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nope, BSB heeft hier niks mee te maken, die zitten veel hoger in de geweldsspiraal.
Misschien, misschien ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:17 schreef QBay het volgende:
Gaat het vliegtuig niet gewoon terug naar Nederland?
Wellicht dat de DKDB steun krijgt van de BSB, maar de DKDB is toch echt leading.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij?
BSB en DKDB werken veel samen, maar als de Oranjes naar een evenement gaan (koninginnedag) dan is het echt de BSB die dit verzorgt.
Geen flauwe grap, gewoon belangstelling. Ik heb hier net zoveel gevoel bij als bij Jan uit IJmuiden, alleen bij Jan krijg ik geen vrije dag, vandaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |