Ik denk dat ze vandaag sowieso naar Lech zouden gaan, want er was voor maandag een fotomoment geplanned.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:58 schreef MaLo het volgende:
Waarom zouden ze nu eerst in Sankt Gallen geland zijn? Is toch heel onpraktisch om daar nu over te stappen in een heli die ze naar Innsbruck zou brengen?
Ken ik de details niet van. Het lijkt me iig verschrikkelijk. Je kunt zeker niet gaan en staan waar je wil.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat is een politicus he. De beveiliging van de Oranjes wordt door heel andere mensen geregeld.
Yêahh, dan ben ik ook een ingewijdenequote:
Ja eerst nog even langs Lech om de apres ski mee te pakken, daarna gaat de rest ook naar Innsbruck.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ooo ok, alleen WimLex en Stijn gaan naar Innsbruck, de rest gaat naar Lech? Daarom dus St Gallen.
Innsbruck is veel groter dan St Gallen. Denk eerder uit praktische overwegingen of inderdaad veiligheidsissues.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wellicht is het veld 's avonds gesloten?
Lol, wat een held ben jijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Yêahh, dan ben ik ook een ingewijdene
Hier een webcam van de snelweg vlak voor innsbruck: http://data.vtg.asfinag.a(...)K_A12_0_078,273~F1-I
ik vertrek nu met mijn bazooka richting hun auto!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Best wel dom dit, ik wil niemand op ideëen brengen, maar iedereen weet nu wel in welke auto ze zitten.
Officieel geen prins?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef n00b13 het volgende:
Trouwens, stel dat de beste man overlijdt, wordt hij dan wel bijgezet in het familiegraf van het koninklijk huis? Officieel is hij geen prins meer natuurlijk.
Hij kon alleen geen troon meer bestijgen, maar dat lukt hem nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef n00b13 het volgende:
Trouwens, stel dat de beste man overlijdt, wordt hij dan wel bijgezet in het familiegraf van het koninklijk huis? Officieel is hij geen prins meer natuurlijk.
Zijn opa, bedoel jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh zo, dat zou best kunnen kloppen.
Schijnt dat hij ook geen veiligheidsballon had. Had zijn vader ook weleens last van.
Tuurlijk hij is toch gewoon deel van de familie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef n00b13 het volgende:
Hey daar rijd ik ook als ik ga skiënquote:
Hij is nog altijd prins van Oranje-Nassau, maar niet langer Prins der Nederlandenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef n00b13 het volgende:
Uit het koninklijk huis gedonderd. Wegens trouwen met Mabel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Officieel geen prins?
en geen prikstok en geen brander...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh zo, dat zou best kunnen kloppen.
Schijnt dat hij ook geen veiligheidsballon had. Had zijn vader ook weleens last van.
Dat is een taak van de Marechausseequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat is een politicus he. De beveiliging van de Oranjes wordt door heel andere mensen geregeld.
Gangsterboi!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Uit het koninklijk huis gedonderd. Wegens trouwen met Mabel.
Ja dat weet ik. Maar dat heeft alleen gevolgen voor troonopvolging. Hij blijft familie en dat blijft een familiegraf. Hij is niet uit de familie gezet ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Uit het koninklijk huis gedonderd. Wegens trouwen met Mabel.
In dat stuk van nu.nl staat vanwege het weer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Innsbruck is veel groter dan St Gallen. Denk eerder uit praktische overwegingen of inderdaad veiligheidsissues.
Ja, vandaar. Andere mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is een taak van de Marechaussee
Ja, hij mag daar gewoon bij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef n00b13 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |