quote:Lid Koninklijk Huis onder lawine'
Een lid van het Nederlands Koninklijk Huis zou bedolven zijn onder een lawine. Dat melden Oostenrijkse media.
http://vorarlberg.orf.at/news/stories/2521537/quote:Mitglied der Niederländischen Königsfamilie verschüttet
In Lech am Arlberg ist am Freitagmittag ein Mitglied der Niederländischen Königsfamilie von einer Lawine verschüttet worden. Das bestätigte der Lecher Bürgermeister Ludwig Muxel. Der Mann war von einem Schneebrett erfasst worden.
Das Mitglied des Niederländischen Königsfamilie musste reanimiert werden und wurde in das Krankenhaus in Innsbruck geflogen.
Der Mann war im freien Skiraum unterwegs, als sich ein Schneebrett löste und ihn erfasste. Der Wintersportler wurde bei einer sofort eingeleiteten Suchaktion per Verschütteten-Suchgerät geortet und rasch geborgen, informierte der Lecher Bürgermeister Ludwig Muxel gegen 13.30 Uhr.
Keine weiteren Verschütteten
Weitere Verschüttete gebe es nicht. Ob der Mann allein oder in einer Gruppe unterwegs war, war zunächst unklar, so Muxel. Nach der Versorgung durch den Notarzt an Ort und Stelle wurde der Skifahrer ins Krankenhaus geflogen.
An der Suche nach dem Urlauber beteiligten sich neben der Pisten- und der Bergrettung auch freiwillige Helfer der Skischulen sowie zwei Hubschrauber. In Vorarlberg herrschte am Freitag Lawinenwarnstufe 4 auf der fünfteiligen Skala.
Dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef ondeugend het volgende:
Lawines hebben de neiging geen rekening te houden met afkomst.
quote:"De persoon is gereanimeerd en naar een ziekenhuis gebracht", heeft de burgemeester van Lech vrijdag gezegd tegen Oostenrijkse media.
Ik denk Charlie "Ken je me nog?" Da Silva.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Specularium het volgende:
Friso ligt eronder. Heeft Wim zeker de lawine veroorzaakt.
quote:Ein Mitglied der niederländischen Königsfamilie soll am Arlberg von einer Lawine verschüttet worden sein. Der Bürgermeister von Lech, Ludwig Muxel, bestätigt gegenüber DiePresse.com, dass der Adelige von einer Lawine erfasst, geborgen und "unter Reanimationsbedingungen ins Krankenhaus geflogen" worden sei. Nach Informationen der "Presse" handelt es sich um Prinz Johan Friso, den zweiten Sohn der niederländischen Königin Beatrix. Er befindet sich in kritischem Zustand.
Der Unfall ereignete sich gegen 12.15 Uhr im Bereich Litzen - Zugertobel im freien Bereich. Der königliche Wintersportler wurde per Suchgerät geborgen und nach einer Erstversorgung ins Krankenhaus geflogen. An der Suche beteiligten sich neben der Pisten- und der Bergrettung auch freiwillige Helfer der Skischulen sowie zwei Hubschrauber. Die niederländische Königsfamilie befindet sich derzeit auf zweiwöchigen Winterferien in Lech am Arlberg.
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 15:25:18REUTERS: MEMBER OF DUTCH ROYAL FAMILY BURIED BY AVALANCHE IN AUSTRIA - AUSTRIAN NEWS AGENCY APA reageer retweet
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 15:26:20Premier Rutte: "Het betreft niet de koningin." Verder geen mededelingen. reageer retweet
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 15:26:52Premier Rutte wil niet zeggen welk lid van de koninklijke familie is bedolven. reageer retweet
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 15:27:27Lokale Oostenrijkse media zeggen dat het gaat om Prins Friso die is bedolven. Niet bevestigd echter. reageer retweet
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 15:31:59Een extra #NOS Journaal over enkele minuten op @Nederland1. reageer retweet
De berg kon het gewicht van Prins Pils niet verdragen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Specularium het volgende:
Friso ligt eronder. Heeft Wim zeker de lawine veroorzaakt.
In het duitse nieuwsbericht hebben ze het ook over de koninklijke familie, niet het koningshuis.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef CaptainCab het volgende:
Johan Friso? Die is toch geen lid van het koninklijk huis meer
Gast. Ben je niet goed bij je hoofd? Dit is een Nederlands forum, iedereen weet wie Friso is. En je mag voortaan wel de Nederlandse spelling van het woord "prins" hanteren. Mafketel, met je overbodige ellenlange toevoegingen altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef RM-rf het volgende:
Zou Prinz Johan Friso zijn, de tweede zoon van beatrix, kennelijk in kritische toestand
http://diepresse.com/home(...)klink=/home/index.do
[..]
twitter:bartjancune twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 15:34:02Volgens Oostenrijkse krant Krone.at gaat het om Prins JOHAN FRISO. Hij zou een kwartier onder de sneeuw hebben gelegen en zijn gereanimeerd. reageer retweet
Ah, net te laat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
Hij is vast wel verzekerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
Haha, geniaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
"im freien bereich"quote:
Hij schijnt in kritieke toestand te zijn.quote:
Je zou het zelfs zonder schrammetje kunnen overleven. Maar je kan ook op slag dood zijn. Voordeel is wel dat je snel onderkoeld raakt en dat vergroot je kans bij reanimatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Specularium het volgende:
Een kwartier onder de sneeuw. Volgens mij overleeft niet iedereen dat.
De toestand van Frits is ook al jaren kritiek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef BBQSausage het volgende:
Volgens Frits Wester is zijn toestand 'Kritiek'.
quote:Liveblog: 'Lawine treft lid koninklijke familie'
Om 15:28 uur meldde persbureau APA dat een lid van de Nederlandse koninklijke familie tijdens het skiën is bedolven onder een lawine in Oostenrijk. Volg de ontwikkelingen in dit liveblog.
15:35 uur
Oostenrijkse media melden dat de toestand van Johan Friso kritiek is.
15:33 uur
Premier Rutte is op de hoogte van berichten dat een lid van de koninklijke familie bedolven is onder een lawine in de buurt van het Oostenrijkse skioord Lech. "We hebben daarover contacten met Lech", zei Rutte in een eerste reactie. "Maar het betreft niet de koningin", voegde hij eraan toe.
15:32 uur
Volgens lokale media gaat het om prins Johan Friso.
15:28 uur
Persbureau APA meldt dat een lid van de Nederlandse koninklijke familie is tijdens het skiën bedolven onder een lawine. Om wie het gaat, is niet bekend. De persoon is gereanimeerd en naar een ziekenhuis gebracht, zegt de burgemeester van Lech tegen Oostenrijkse media.
HIj werkt bij Goldmann Sachs, dus ik denk dat de nederlandse regering uiteindelijk een paar miljard gaat bijdragen bij de revalidatiequote:
Nu moeten ze halfdronken een livejournaal maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
De vrijmibo gaat zo te zien niet door bij de nos.
Niet heel handig bij de hoeveelheid sneeuw die er al ligt, plus de verse sneeuw daarbovenop...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
"im freien bereich"
Denk het dus wel. Dom.
Hij is in een groep gegaan, dus het lijkt me wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef BBQSausage het volgende:
Er zijn dus volgens die burgemeester meerderen betrokken?
Zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet heel handig bij de hoeveelheid sneeuw die er al ligt, plus de verse sneeuw daarbovenop...
Misschien maar als dat geen leden zijn van het Koninklijk huis dan zullen die minder belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef BBQSausage het volgende:
Er zijn dus volgens die burgemeester meerderen betrokken?
Zo slecht is dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien maar als dat geen leden zijn van het Koninklijk huis dan zullen die minder belangrijk zijn.
Er zijn volgens nu.nl geen anderen vermist, of er gewonden zijn zeggen ze niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien maar als dat geen leden zijn van het Koninklijk huis dan zullen die minder belangrijk zijn.
Dude....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef Wootism het volgende:
Ik moest echt lachen toen ik las dat er een lid van het koninklijk huis onder een lawine was bedolven...Geen idee waarom
Er is er eentje bedolven. Verder geen gewonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn volgens nu.nl geen anderen vermist, of er gewonden zijn zeggen ze niet.
Dat kan hé, alleen nu zul jij reacties krijgen met: Ik zal lachen als jij er onder ligt etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef Wootism het volgende:
Ik moest echt lachen toen ik las dat er een lid van het koninklijk huis onder een lawine was bedolven...Geen idee waarom
Als je de titel zo leest valt het ook wel mee ja. Maar dan het verhaal. Dat is minderquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef Wootism het volgende:
Kwartier is wel lang. En dat je gereanimeerd bent wilt niet zeggen dat je het zomaar overleeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef Ritmo het volgende:
Het zal denk ik wel meevallen. Hoop het althans.
Kon er niks aan doenquote:
Als je ter plekke gereanimeerd wordt valt het vaak niet meequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef Ritmo het volgende:
Het zal denk ik wel meevallen. Hoop het althans.
De meesten die het overleven zijn maar 10% die het halen..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als je ter plekke gereanimeerd wordt valt het vaak niet mee
Als je een 'luchtbel' kan graven, of iig ruimte hebt om te ademen, hoeft dat niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef -moppie- het volgende:
tvp een kwartier onder de sneeuw lees ik hier ergens boven?! Je zou denken dat niemand dat overleeft.
Hij blijft stabiel in levensgevaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Stabiel, maar niet buiten levensgevaar?
allang niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
HIj werkt bij Goldmann Sachs, dus ik denk dat de nederlandse regering uiteindelijk een paar miljard gaat bijdragen bij de revalidatie
als je niet nok wordt geslagen natuurlijk.... zal wel een klap zijn lijkt mequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef YazooW het volgende:
Pas geleden nog zo'n docu gezien op Nat Geo. Als je bedolven raakt onder een lawine kan je je dus helemaal niet meer bewegen, alsof je vast zit in cement of iets. Als je op zo'n moment niet in paniek raakt zou je 15 minuten wel kunnen overleven, maar raak je wel in paniek dan ben je wel de lul.
Maar hoe kan je dan ademen? Dat begrijp ik niet zo goed. En wat maakt het verschil dan tussen wel en niet in paniek raken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef YazooW het volgende:
Pas geleden nog zo'n docu gezien op Nat Geo. Als je bedolven raakt onder een lawine kan je je dus helemaal niet meer bewegen, alsof je vast zit in cement of iets. Als je op zo'n moment niet in paniek raakt zou je 15 minuten wel kunnen overleven, maar raak je wel in paniek dan ben je wel de lul.
114 Teletekst vr 17 febquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij blijft stabiel in levensgevaar.
Bij een beetje lawine kan je je helemaal niet mee bewegen, dus dat schiet niet op denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je een 'luchtbel' kan graven, of iig ruimte hebt om te ademen, hoeft dat niet.
Zuurstof zal ook niet onbeperkt zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef YazooW het volgende:
Dat zegt 'ie toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
114 Teletekst vr 17 feb
Prins Friso getroffen door lawine
` Prins Johan Friso is in Oostenrijk
getroffen door een lawine.Zijn toestand
is stabiel,maar hij is niet buiten
levensgevaar,meldt de RVD.De prins zou
zijn gereanimeerd.
Premier Rutte heeft bevestigd dat de
koningin en prins Willem-Alexander
ongedeerd zijn.
De Oranjes zijn op wintersportvakantie
in Lech,waar het de afgelopen dagen
hard heeft gesneeuwd.
luchtbel graven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan ademen? Dat begrijp ik niet zo goed. En wat maakt het verschil dan tussen wel en niet in paniek raken?
Idd dat was toch ook met de ongeluk met die autos vorige week dat ze wel sommige mensen nog half levend onderkoeld uit het water hadden gehaald maar dat de meesten het toch niet overleefd hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kwartier is wel lang. En dat je gereanimeerd bent wilt niet zeggen dat je het zomaar overleeft.
oei dat is hij niet eens verzekerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:34 schreef marcodej het volgende:
Extra Journaal op 1 nu.
Wel extreem dom om met dit weer off piste te gaan (ervan uit gaande dat hij off piste gegaan is.)
Ligt er maar net aan hoe je geraakt wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef Wootism het volgende:
[..]
Bij een beetje lawine kan je je helemaal niet mee bewegen, dus dat schiet niet op denk ik.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kwartier is wel lang. En dat je gereanimeerd bent wilt niet zeggen dat je het zomaar overleeft.
Het gaat niet slechter,maar ook niet beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je toestand stabiel zijn als je nog in levensgevaar bent?
In tegenstelling tot de mensen die ze eerst naar het ziekenhuis brengen om daar te reanimeren?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als je ter plekke gereanimeerd wordt valt het vaak niet mee
Dat kan toch? Als iemands toestand niet meer achteruit gaat (maar ook niet vooruit) maar nog steeds heel slecht blijft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Stabiel, maar niet buiten levensgevaar?
De RVD snapt het zelf ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jawel hoor, genoeg reserveprinsen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
"Het ziet er wit uit"quote:
Dit was één van de reserveprinsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Echt hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef Wootism het volgende:
[..]
"Het ziet er wit uit"
"Er schijnt een zonnetje"
wtf
Zijn een aantal situaties waarin het dan inderdaad beter gaat met je. Maar het ging meer om het feit dat hij dood was toen ze hem vonden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de mensen die ze eerst naar het ziekenhuis brengen om daar te reanimeren?
Denk dat het nu gewoon afwachten is of z'n organen de onderkoeling en het zuurstoftekort gaan overleven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
Stabiel als in: geen vooruitgang maar ook geen achteruitgang.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
IS, hij is nog niet dood hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dit was één van de reserveprinsen.
inderdaad, je kunt heel stabiel hersendood zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk dat het nu gewoon afwachten is of z'n organen de onderkoeling en het zuurstoftekort gaan overleven.
http://nl.wikipedia.org/w(...)e-Nassau_van_Amsbergquote:Op vrijdag 17 februari 2012 kwam de prins terecht in een lawine tijdens een vakantie in Oostenrijk.[4]
17-2-2012 meschien bedolfen onder sneeuw door lawiene
Ik kan er makkelijk op rondkijken hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:52 schreef zoem het volgende:
Het AD kan het nieuws niet aan geloof ik, site ligt er half uit
Niks mis mee, meer weten we gewoon nog niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:52 schreef Dagonet het volgende:
Wikipedia:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)e-Nassau_van_Amsberg
Prutsers daar bij de NOS.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Niks mis mee, meer weten we gewoon nog niet.
Het is vrijdagmiddag he?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Prutsers daar bij de NOS.
hij was geen reserve meer sinds zijn huwelijk met Mabel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
twitter:nosop3 twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 15:50:50Prins Friso ligt inmiddels in een ziekenhuis in Innsbruck #nosop3 reageer retweet
Nee, was, hij zit niet meer in de lijn van troonopvolging. Niet meer sinds z'n huwelijk met Mabel 'ken je me nog' Wisse-Smit.quote:
verandertquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:50 schreef QEX het volgende:
Als je in paniek raakt dan adem je op een andere (verkeerde) manier en verbruik je de zuurstof sneller. Stabiel wil zeggen dat er niets veranderd in de situatie (niet verbeterd of verslechterd)
Niet eens meer toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Sprak ze geen duits? Wat een afgang.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Paul-89 het volgende:
Sta je toch best voor lul als nieuwslezeres als de 'sidekick' je uitzending overneemt omdat je geen Duits spreekt.
Bij mijn zus was het met 10 minuten al te laat...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:48 schreef Ener-G het volgende:
En van 15 minuten niet kunnen ademen kun je ook een behoorlijke hersenbeschadiging oplopen, dus als ie het al haalt is het nog de vraag hoe ie eruit komt.. naar nieuws iig
Een ijsbeer op 08 sec?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
Eerste beelden zoektocht Friso:
http://www.nu.nl/binnenla(...)aar-ski-ongeluk.html
Ik had een Sint-Bernard met een tonnetje wel mooi gevonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij zijn ook daarin, nog verschillende gradaties? Zeg van iets, met gids, nét naast de vaste piste, tot aan je alleen van een berg afstorten?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Niks mis mee, meer weten we gewoon nog niet.
Lees nog eens goed?quote:17-2-2012 meschien bedolfen onder sneeuw door lawiene
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:55 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Bij mijn zus was het met 10 minuten al te laat...
Aan de lantaarnpalen te zien is het echt 2 meter naast een autoweg gebeurd... beetje raar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
Nou poeh zeg, de wereld vergaat!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:56 schreef StephanL het volgende:
Dit kan nog een spannende dag worden
vk.nl is nieteens te bereiken nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:56 schreef Mestras het volgende:
En toen kwam de Volkskrant app ook nog even aanzetten met BREAKING
De tering.quote:
Jahroonquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lees zijn username nog eens goed.
quote:• Schneedeckenstabilität:
Die Schneedecke ist an den meisten Steilhängen* schwach verfestigt.
• Lawinen-Auslösewahrscheinlichkeit:
Auslösung ist bereits bei geringer Zusatzbelastung** an zahlreichen Steilhängen wahrscheinlich. Fallweise sind spontan viele mittlere, mehrfach auch große Lawinen zu erwarten.
• Auswirkungen für Schitouristen:
Schitouren erfordern großes lawinenkundliches Beurteilungsvermögen. Tourenmöglichkeiten stark eingeschränkt.
Dan heb jij een andere perceptie op het begrip spannend.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:56 schreef StephanL het volgende:
Dit kan nog een spannende dag worden
Precies en ad.nl ook niet. Beetje belabberd opgezet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
vk.nl is nieteens te bereiken nu
Gelukkig doet fok.nl het nogquote:The server is busy and cannot currently process
the request. Please try again later.
De verzekering zegt altijd fuck you als je offpiste bent. Maarja offpiste is te leuk om niet te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:55 schreef Wootism het volgende:
Wat zegt je verzekering trouwens als je bij lawinegevaar 4/5 offpiste gaat skiën?
Ik ook. Ik hoop dat hij het red en er goed uitkomt. Niet alleen voor Mabel en hun kinderen, maar ook voor Beatrix. Moet ze straks op dr oude dag haar zoon gaan begraven.quote:
Die mijnheer zit nog in ieder gevalquote:
dood is ook stabiel hoorquote:
Ik gok op, maar pin me er niet op vast hoor, maar zou het iets te maken kunnen hebben met ENKELE TONNEN SNEEUW OP JE HARSES?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, we gaan het nu over doodsoorzaak hebben. Gezwellig.
Mabel d'r vader heeft dat iig niet overleefd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:56 schreef QEX het volgende:
Weet niet of je het helemaal kan vergelijken maar er zijn mensen die die 30 min onder het ijs hebben gelegen die het nog halen. Onderkoeld zijn heeft dan wel nut.
Ik heb besloten dat ik reanimatiedeskundige ben, nu ik die vrouw heb horen praten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik gok op, maar pin me er niet op vast hoor, maar zou het iets te maken kunnen hebben met ENKELE TONNEN SNEEUW OP JE HARSES?
Hij is de enige die afgevoerd moest worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, 'hij en zijn mede-skiërs'. Er zijn dus nog meer mensen die gered zijn uit die lawine, maar daar wordt niet over gerept?
Nou wil ik niet veel zeggen maar die Mabel die had wel kenneksies in het milliejeu as je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mabel d'r vader heeft dat iig niet overleefd.
What are the odds... Je vader verliezen omdat hij in een wak terecht komt en vervolgens je man onder een lawine?
ik ook. arme bea.quote:
Toch logisch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, 'hij en zijn mede-skiërs'. Er zijn dus nog meer mensen die gered zijn uit die lawine, maar daar wordt niet over gerept?
Hij zit nog wel in de harten van de mensen hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
Hij hoort niet eens meer bij het koningshuis man, waar hebben we 't over.
De rest was al dood?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hij is de enige die afgevoerd moest worden.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
quote:15.56 uur: Anderen ongedeerd
De andere personen met wie Friso aan het skiën was, zijn ongedeerd, meldt het ANP na een gesprek met burgemeester Ludwig Muxel van Lech. De groep skiede buiten de piste op een flank waar wel geskied mocht worden, aldus Muxel. Volgens de burgemeester is het slachtoffer overgebracht naar een ziekenhuis in Innsbruck. Over zijn gezondheidstoestand wilde Muxel niets zeggen.
Hij is geen Prins der Nederlanden, maar wel Prins van Oranje-Nassau.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Caland het volgende:
Oh. Het is helemaal geen prins.
Stop de uitzending dan maar.
Wat is er precies bizar aanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Onnoman het volgende:
gister was nog op het nieuws dat op de plek waar het koningshuis op vakantie ging enorm veel sneeuw lag.. krijg je dit nieuws direct te horen.. bizar
Vooral van die royalfappers die bij Blouw Bloed/RTL Boulevard/Shownieuws komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hij zit nog wel in de harten van de mensen hoor.
Het lijkt dus wel dat hij niet in echt onbegaanbaar gebied is gaan skiën. Behuizing, afbakening en ik zie ook een rek staan, waar je je ski's in kan zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
Die Argentijnse creep op zo'n paardquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef StephanL het volgende:
Mabel, ken je me nog?
Ben benieuwd naar de afloop.
Hoe word je überhaupt reanimatiedeskundige? Hebben ze een willekeurige BHV'er achter z'n bureau gesleept?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik reanimatiedeskundige ben, nu ik die vrouw heb horen praten.
Kijk dit bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hij is geen Prins der Nederlanden, maar wel Prins van Oranje-Nassau.
ah, dat had ik niet gehoord. M'n man heeft nu de streams aanstaan, maar hoorde eigenlijk niet dat ze 'ongedeerd' waren, alleen dat hij niet de enige wasquote:
Ik ook, ze is gewoon moeder hoor.quote:
Zo klonk het iig wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe word je überhaupt reanimatiedeskundige? Hebben ze een willekeurige BHV'er achter z'n bureau gesleept?
Met zijn shotgunquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Mestras het volgende:
[..]
Die Argentijnse creep op zo'n paard
Iemand zit in een hoekje van de redactie een blaadje info af te lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe word je überhaupt reanimatiedeskundige? Hebben ze een willekeurige BHV'er achter z'n bureau gesleept?
Ben ik de enige die aan Herman Finkers denkt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij is de enige. Dikke pech in Lech
Mabel zal ook wel helemaal van haar pad zijn dan. Eerst haar vader en misschien dan ook haar man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, ze is gewoon moeder hoor.
Friso heeft 2 jonge kinderen, niet leuk allemaal.
Ook weer die zielige redacties die als eerst allemaal info/pics etc hebbenquote:Wij zijn op zoek naar mensen die in Lech zitten in verband met ongeluk prins #Friso .... mail ons op editienl@rtl.nl
Niet eens. Gewoon een toerist die ergens in hetzelfde gebied wasquote:
Johan VriesZoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ben ik de enige die aan Herman Finkers denkt?
Iets met Friezen en dooien..
Dit vraagt gewoon om keihard getrollt te worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook weer die zielige redacties die als eerst allemaal info/pics etc hebben
Kheb hem maar op RTL 7 gezet want NOS is echt rukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok ik volg het nieuws hier wel. NOS is irritant.
Nee ik ook niet, maar moest er wel meteen aan denkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Johan VriesZo
Ik moest lachen terwijl ik het eigenlijk helemaal niet grappig vind.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb hem maar op RTL 7 gezet want NOS is echt ruk
Haha ik vind dat zo heerlijk tenenkrommend, die wanhopige redacties die uit angst om een update te missen maar 'live gaan' en de meest gare kut-interviewtjes gaan houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef Document1 het volgende:
Volgens mij kan je daar wel heen skieen ja.
U blijft tot zondag?
Ik blijf tot zondag ja.
WTF NOS
Peter de econoom zadelhofquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:05 schreef yvonne het volgende:
RTL 7 daar spreken ze ook lekker duits zeg
Nou ja, het is nog altijd beter dan die onzin bij de NOSquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:05 schreef yvonne het volgende:
Hij verontschuldigde zich daar net al voor ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:05 schreef yvonne het volgende:
Wat wil je als je dat zonder voorbereiding krijgt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:05 schreef yvonne het volgende:
Er zou maar belastinggeld naar toe gaan....ow wacht.quote:
Ga dan bij de bakker werken maar niet bij het nieuwsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij verontschuldigde zich daar net al voor ja.
Wat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Yvonne of een andere flikker alvast een reeks .
Misschien kon-ie nog een tijd ademen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef Document1 het volgende:
20 minuten, die gaat daar niet goed uitkomen.
Je hebt toch journalisten in dienst die hun talen spreken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat wil je als je dat zonder voorbereiding krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |