Ah, net te laat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
Hij is vast wel verzekerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
Haha, geniaalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Disorder het volgende:
Ik vind dit geen stijl.
[ afbeelding ]
"im freien bereich"quote:
Hij schijnt in kritieke toestand te zijn.quote:
Je zou het zelfs zonder schrammetje kunnen overleven. Maar je kan ook op slag dood zijn. Voordeel is wel dat je snel onderkoeld raakt en dat vergroot je kans bij reanimatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef Specularium het volgende:
Een kwartier onder de sneeuw. Volgens mij overleeft niet iedereen dat.
De toestand van Frits is ook al jaren kritiek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef BBQSausage het volgende:
Volgens Frits Wester is zijn toestand 'Kritiek'.
quote:Liveblog: 'Lawine treft lid koninklijke familie'
Om 15:28 uur meldde persbureau APA dat een lid van de Nederlandse koninklijke familie tijdens het skiën is bedolven onder een lawine in Oostenrijk. Volg de ontwikkelingen in dit liveblog.
15:35 uur
Oostenrijkse media melden dat de toestand van Johan Friso kritiek is.
15:33 uur
Premier Rutte is op de hoogte van berichten dat een lid van de koninklijke familie bedolven is onder een lawine in de buurt van het Oostenrijkse skioord Lech. "We hebben daarover contacten met Lech", zei Rutte in een eerste reactie. "Maar het betreft niet de koningin", voegde hij eraan toe.
15:32 uur
Volgens lokale media gaat het om prins Johan Friso.
15:28 uur
Persbureau APA meldt dat een lid van de Nederlandse koninklijke familie is tijdens het skiën bedolven onder een lawine. Om wie het gaat, is niet bekend. De persoon is gereanimeerd en naar een ziekenhuis gebracht, zegt de burgemeester van Lech tegen Oostenrijkse media.
HIj werkt bij Goldmann Sachs, dus ik denk dat de nederlandse regering uiteindelijk een paar miljard gaat bijdragen bij de revalidatiequote:
Nu moeten ze halfdronken een livejournaal maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
De vrijmibo gaat zo te zien niet door bij de nos.
Niet heel handig bij de hoeveelheid sneeuw die er al ligt, plus de verse sneeuw daarbovenop...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
"im freien bereich"
Denk het dus wel. Dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |