HIj werkt bij Goldmann Sachs, dus ik denk dat de nederlandse regering uiteindelijk een paar miljard gaat bijdragen bij de revalidatiequote:
Nu moeten ze halfdronken een livejournaal maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
De vrijmibo gaat zo te zien niet door bij de nos.
Niet heel handig bij de hoeveelheid sneeuw die er al ligt, plus de verse sneeuw daarbovenop...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
"im freien bereich"
Denk het dus wel. Dom.
Hij is in een groep gegaan, dus het lijkt me wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef BBQSausage het volgende:
Er zijn dus volgens die burgemeester meerderen betrokken?
Zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet heel handig bij de hoeveelheid sneeuw die er al ligt, plus de verse sneeuw daarbovenop...
Misschien maar als dat geen leden zijn van het Koninklijk huis dan zullen die minder belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef BBQSausage het volgende:
Er zijn dus volgens die burgemeester meerderen betrokken?
Zo slecht is dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien maar als dat geen leden zijn van het Koninklijk huis dan zullen die minder belangrijk zijn.
Er zijn volgens nu.nl geen anderen vermist, of er gewonden zijn zeggen ze niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien maar als dat geen leden zijn van het Koninklijk huis dan zullen die minder belangrijk zijn.
Dude....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef Wootism het volgende:
Ik moest echt lachen toen ik las dat er een lid van het koninklijk huis onder een lawine was bedolven...Geen idee waarom
Er is er eentje bedolven. Verder geen gewonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn volgens nu.nl geen anderen vermist, of er gewonden zijn zeggen ze niet.
Dat kan hé, alleen nu zul jij reacties krijgen met: Ik zal lachen als jij er onder ligt etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef Wootism het volgende:
Ik moest echt lachen toen ik las dat er een lid van het koninklijk huis onder een lawine was bedolven...Geen idee waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |