Ik gok op, maar pin me er niet op vast hoor, maar zou het iets te maken kunnen hebben met ENKELE TONNEN SNEEUW OP JE HARSES?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, we gaan het nu over doodsoorzaak hebben. Gezwellig.
Mabel d'r vader heeft dat iig niet overleefd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:56 schreef QEX het volgende:
Weet niet of je het helemaal kan vergelijken maar er zijn mensen die die 30 min onder het ijs hebben gelegen die het nog halen. Onderkoeld zijn heeft dan wel nut.
Ik heb besloten dat ik reanimatiedeskundige ben, nu ik die vrouw heb horen praten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik gok op, maar pin me er niet op vast hoor, maar zou het iets te maken kunnen hebben met ENKELE TONNEN SNEEUW OP JE HARSES?
Hij is de enige die afgevoerd moest worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, 'hij en zijn mede-skiërs'. Er zijn dus nog meer mensen die gered zijn uit die lawine, maar daar wordt niet over gerept?
Nou wil ik niet veel zeggen maar die Mabel die had wel kenneksies in het milliejeu as je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mabel d'r vader heeft dat iig niet overleefd.
What are the odds... Je vader verliezen omdat hij in een wak terecht komt en vervolgens je man onder een lawine?
ik ook. arme bea.quote:
Toch logisch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, 'hij en zijn mede-skiërs'. Er zijn dus nog meer mensen die gered zijn uit die lawine, maar daar wordt niet over gerept?
Hij zit nog wel in de harten van de mensen hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
Hij hoort niet eens meer bij het koningshuis man, waar hebben we 't over.
De rest was al dood?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hij is de enige die afgevoerd moest worden.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
quote:15.56 uur: Anderen ongedeerd
De andere personen met wie Friso aan het skiën was, zijn ongedeerd, meldt het ANP na een gesprek met burgemeester Ludwig Muxel van Lech. De groep skiede buiten de piste op een flank waar wel geskied mocht worden, aldus Muxel. Volgens de burgemeester is het slachtoffer overgebracht naar een ziekenhuis in Innsbruck. Over zijn gezondheidstoestand wilde Muxel niets zeggen.
Hij is geen Prins der Nederlanden, maar wel Prins van Oranje-Nassau.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Caland het volgende:
Oh. Het is helemaal geen prins.
Stop de uitzending dan maar.
Wat is er precies bizar aanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Onnoman het volgende:
gister was nog op het nieuws dat op de plek waar het koningshuis op vakantie ging enorm veel sneeuw lag.. krijg je dit nieuws direct te horen.. bizar
Vooral van die royalfappers die bij Blouw Bloed/RTL Boulevard/Shownieuws komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hij zit nog wel in de harten van de mensen hoor.
Het lijkt dus wel dat hij niet in echt onbegaanbaar gebied is gaan skiën. Behuizing, afbakening en ik zie ook een rek staan, waar je je ski's in kan zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:54 schreef marcodej het volgende:
Eerste beelden zoektocht Friso:
http://www.nu.nl/binnenla(...)aar-ski-ongeluk.html
Die Argentijnse creep op zo'n paardquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef StephanL het volgende:
Mabel, ken je me nog?
Ben benieuwd naar de afloop.
Hoe word je überhaupt reanimatiedeskundige? Hebben ze een willekeurige BHV'er achter z'n bureau gesleept?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik reanimatiedeskundige ben, nu ik die vrouw heb horen praten.
Kijk dit bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hij is geen Prins der Nederlanden, maar wel Prins van Oranje-Nassau.
ah, dat had ik niet gehoord. M'n man heeft nu de streams aanstaan, maar hoorde eigenlijk niet dat ze 'ongedeerd' waren, alleen dat hij niet de enige wasquote:
Ik ook, ze is gewoon moeder hoor.quote:
Zo klonk het iig wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe word je überhaupt reanimatiedeskundige? Hebben ze een willekeurige BHV'er achter z'n bureau gesleept?
Met zijn shotgunquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Mestras het volgende:
[..]
Die Argentijnse creep op zo'n paard
Iemand zit in een hoekje van de redactie een blaadje info af te lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe word je überhaupt reanimatiedeskundige? Hebben ze een willekeurige BHV'er achter z'n bureau gesleept?
Ben ik de enige die aan Herman Finkers denkt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij is de enige. Dikke pech in Lech
Mabel zal ook wel helemaal van haar pad zijn dan. Eerst haar vader en misschien dan ook haar man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, ze is gewoon moeder hoor.
Friso heeft 2 jonge kinderen, niet leuk allemaal.
Ook weer die zielige redacties die als eerst allemaal info/pics etc hebbenquote:Wij zijn op zoek naar mensen die in Lech zitten in verband met ongeluk prins #Friso .... mail ons op editienl@rtl.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |