Dynazty is ook naar AC hčquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:19 schreef grazz het volgende:
Heb de show ook gezien, maar kon helaas niet gezellig meeposten. Mijn top 8 na vanavond:
1.Danny: Winner! Ik denk dat Zweden hiermee het ESF kan winnen. 10/10
2.Charlotte:Wow, dit zag er goed uit. Ze knalde echtMij viel het ook op dat ze in het 2e couplet een stuk tekst vergat lol, maar ze bleef gewoon lachen hoor
10/10
3.Hanna Lindblad: Ook dit vond ik een super goed optreden. Zou een terechte finalist zijn geweest. 9/10
4.Lisa: Mooi nummer, goed optreden. 8.5/10
5.Dynazty: Ook dit vond ik tof, lekker nummer. 8/10
6.Axel: Vrolijk nummer, maar irritante zanger 7/10
7.Lotta & Christer: Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit best leuk. 6/10
8.Opa: Saai en kan me totaal niet boeien. 3/10
Uitslag: Tsja Hanna had wat mij betreft ook door mogen gaan. Lotta & Christer had ik liever niet in AC gezien, doe dan Dynazty ofzo![]()
Nog verschrikkelijker is het feit dat Charlotte er meteen uit ligtdik onverdiend, minstens AC had toch wel gekund??!!
Had echt niet verwacht dat Lisa het zo goed zou doen! Mja, ze zal vast niet winnen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:39 schreef ItaloDancer het volgende:
iTunes:
4. Danny Saucedo
9. Lisa Miskovsky
15. Ulrik Munther
47. Dead By April
54. David Lindgren
64. Molly Sandén
71. Sean Banan
87. Dynazty
118. Timoteij
137. Dead By April (album version)
146. Björn Ranelid & Sara Li
167. Youngblood
Loreen is nog niet gereleased (wellicht over 20 minuten).
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Straks ga je ook nog zeggen dat je Dynazty gaat waarderenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik zal nog wat gaan bekennen. Ik begin Dead By April te waarderen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik zal nog wat gaan bekennen. Ik begin Dead By April te waarderen.
Onwaarschijnlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Straks ga je ook nog zeggen dat je Dynazty gaat waarderen![]()
2009 had een bijzonder sterke finale, maar een drama winnaar. Ook 2005 en vooral 2006 hadden goede finales met een hoog niveau.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
OnwaarschijnlijkEn er is gelukkig nog één act over in de finale waar ik een hekel aan heb; Ulrik Munther.
Als er nog een leuke act bij komt uit AC (bij voorkeur Timoteij of Sean Banan) dan vind ik dit de beste finale sinds dat ik MF intensief volg (pas sinds 2009).
2004 Lena Philipsson "Det gör ont" dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Misschien moet ik die nog eens terugkijken.
Ik heb wel nummers teruggeluisterd van voorgaande jaren, maar dan lijkt het toch beter te zijn geworden eind jaren '00. Maar waarschijnlijk scheelt het ook dat je ze niet 'live' luistert wanneer ze uitkomen, je mist de beleving dan... Sowieso kan ik popmuziek in het algemeen van midden jaren '00 minder waarderen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef ItaloDancer het volgende:
waar deze dan niet gelijk bij hoort.
Net wat ik eerder ook al zei. Het kwartje viel bij mij echt pas na 3 of 4 keer luisteren. Nou hoeft dat natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:07 schreef TheVulture het volgende:
Euphoria is wat te ingewikkeld om bij een luisterbeurt al in de smaak te vallen denk ik... althans, ik heb het een keer gehoord en het bleef niet echt hangen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:57 schreef Sk00p het volgende:
Euphroia is dus ECHT goed! Ik hou sowieso van upbeat dance muziek, dat gaat er bij mij altijd in eigenlijk. En ze kan ook nog eens verdomd goed zingen..
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
2004 Lena Philipsson "Det gör ont" dan?
Het lijkt erop dat hij is overgehaald om toch maar mee te doenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef grazz het volgende:
![]()
Van mij hoeft hij niet mee te doen, wat een goedkoop liedje
Danny zou ook nog eens kunnen winnen, het is wel een aardig nummer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:35 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag naar mijn mening niets dat ook maar enigszins in de buurt van Loreen komt, dus het maakt me niet zoveel uit wie er doorgaat.
Aan dat laatste erger ik me ook inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Danny zou ook nog eens kunnen winnen, het is wel een aardig nummer.
Zelf erger ik me aan de choreografie van het nr en zijn manier van dansen
Hé hou je een beetje inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Van mij Andreas wel doorgaan. Zullen wel die tutjes worden dan
Sorry, maar vind het echt niks. Wel leuker om naar te kijken, dat dan weer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |