Welke gemeente? Luik ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, mijn gemeentegenote Sandra Kim geeft geen beste punten...
Slutspelsskägg. Ijshockeyers laten hun baard staan als ze in de finale zitten. Bekend begrip in Zwedenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heeft Ranelid nou zijn baard laten staan? Dat had hij in de halve finale volgens mij niet. Walgelijk
En inderdaad, wát een zonnebankhoofd
David Lindgren vond ik ook heel aardig, maar de rest was wel een beetje opvullingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:20 schreef grazz het volgende:
Loreen en Danny vond ik het beste vanavond! Ook Lisa en Molly konden me overtuigen de rest was echt matig.
Ja, leuk nummer idd maar David zelf vind ik nogal saaiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
David Lindgren vond ik ook heel aardig, maar de rest was wel een beetje opvulling
Zij is diegene die de punten doet? Die mollige vrouw?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:25 schreef grazz het volgende:
Sarah Dawn Finer is trouwens echt een leuk mensMag ze vaker doen dit
Vind ik ook! En Gina vind ik ook gruwelijk leuk!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:25 schreef grazz het volgende:
Sarah Dawn Finer is trouwens echt een leuk mensMag ze vaker doen dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |