Veel plezier! Ik ga ook kijken... via de stream op de website van de Zweedse televisie. Ook Zeljko Joksimovic maakt vanavond het nummer bekend, en ik geloof dat o.a. Roemenië ook vanavond is. Een songfestivalavondjequote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nu midden in de fake puntendeling![]()
Loreen was geweldig en ook Danny was heel goed. Globen zit ook nu weer stampvol. Tot nu toe geweldige show moet ik zeggen.
Grappig, zeg net hier dat die zang van mij niet zo hoeftquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dead by April: niet mijn genre, maar dat gekrijs tussendoor verpest het helemaal voor mij.
1. David Lindgren
2. Thorsten Flinck
3. Dead by April
Hoe klinkt de zang eigenlijk live t.o.v. op tv/via een stream?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Grappig, zeg net hier dat die zang van mij niet zo hoeft
In de zaal klinkt het veel anders, vind ik. Maar kan niet uitleggen hoe dan. Voller misschienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoe klinkt de zang eigenlijk live t.o.v. op tv/via een stream?
Het schijnt ook dat mensen die live gewoon normaal zingen, via tv soms vals klinken, en dat mensen die er live waren zeggen er niks van gemerkt te hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
In de zaal klinkt het veel anders, vind ik. Maar kan niet uitleggen hoe dan. Voller misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |