doen we via pms enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
FOK!-Knuffelmeet? Dat mondt uit in een FOK!-fokmeet.
quote:
I see what you did there.quote:
sorry mijn lieve valentijnquote:
Dat zei hij ook tegen mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
Stefan ik dacht dat ik jouw valentijn was.
Heb nu opeens een heel ander beeld van die jongen.quote:
Gaat heel FOK! rond met een trommeltje vol cupcakes waar hij op elk cakeje een andere naam heeft staan. Vuile player.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb nu opeens een heel ander beeld van die jongen.
Verbouw die mensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:27 schreef Karzai het volgende:
Mensen die non stop hun huis verbouwen ik begin ze te haten
Nu heb ik behoefte aan chocola om mijn liefdesverdriet weg te eten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb nu opeens een heel ander beeld van die jongen.
Ofniet en dan snel dat trommeltje verstoppen, was verdorie wel een lekker cakejequote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gaat heel FOK! rond met een trommeltje vol cupcakes waar hij op elk cakeje een andere naam heeft staan. Vuile player.
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nu heb ik behoefte aan chocola om mijn liefdesverdriet weg te eten.
Dan ben ik al mijn buren kwijt,quote:
softiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nu heb ik behoefte aan chocola om mijn liefdesverdriet weg te eten.
Nee dankjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb maar 1 echte valentijn. En jullie zijn mijn fok-valentijns
Heb jij nog iets te verbouwen? Now is the time. Het liefst in het weekend wanneer zij denken rust te hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan ben ik al mijn buren kwijt,
Echt als de een klaar is begint de ander er komt geen eind aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |