*intunet*quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:36 schreef SiIk het volgende:
Top 100 Zeroes luisteren op 3fm.
Komen wel herinneringen boven allemaal.
Ik doe expres niet zoveel. Kwil knuffelbeer uiterlijk houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goede muziek scheelt wel altijd heel veel ja.
Maar ik ging gewoon altijd met wat vrienden, als enige meisje. En dan kijken wie de meeste sit-ups kon enzo.
Die goede oude tijd dat ik nog een mooie getrainde buik had![]()
Diggen de vrouwtjes dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik doe expres niet zoveel. Kwil knuffelbeer uiterlijk houden
Ben jij dat, Ruudquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik doe expres niet zoveel. Kwil knuffelbeer uiterlijk houden
Ik heb Ruud pas nog geknuffeld in Bredaquote:
Ik luisterde dat allemaal toen ik 15 was. De tijd dat je dan ook nog cds kocht enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:42 schreef robdriessen het volgende:
Oeh, Within Temptation. "Black Symphony" in Ahoy, ik was er bij. Staat in mijn Top-3 van beste concerten.
Kunt u dat ook bewijzen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan beter knuffelen dan Ruud overigens.
jaquote:
Ja dat kan ik wel.quote:
Bewijs maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan beter knuffelen dan Ruud overigens.
"Goed gereedschap hangt altijd onder een afdakje" - Quote (c)mijn vader.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja
De vrouwtjes diggen mij niet zonder bierbuikje
waarheid.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Goed gereedschap hangt altijd onder een afdakje" - Quote (c)mijn vader.
quote:
Ik heb ook geen afdak meer.quote:
Prima.quote:
sowieso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil ook wel met jou knuffelen hoor Stefan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |