Ontzettend dom en irritant wijf. Ik dacht echt dat ze een paar beuken zou krijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Kim Feenstra tof. Mooi meisje en een goed model.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:55 schreef SiIk het volgende:
Kim Feensta is natuurlijk ook dj tegenwoordigDie is toch half doof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huuu zoals die griet praat, horror
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beste optreden van de avond zeg ik je.
Volgens mij is ze echt niet dom. Maar goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ontzettend dom en irritant wijf. Ik dacht echt dat ze een paar beuken zou krijgen.
Dat komt omdat ze slecht hoort. Waarom denk je dat dove mensen niet of nauwelijks praten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die is toch half doof?
Huuu zoals die griet praat, horror
Dove mensen moeten geen dj gaan spelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze slecht hoort. Waarom denk je dat dove mensen niet of nauwelijks praten?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:04 schreef Crack_ het volgende:
Hai.
Godver ik heb cruesli die zo lekker is dat ik 'm gewoon zo op eet.
Nou ja, ze is dus niet doof. Maar helemaal goed hoort ze ook niet. Laat haar lekker, je hoeft er niet naar te luisterenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dove mensen moeten geen dj gaan spelen
Nou dat moesten we toen dus welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ze is dus niet doof. Maar helemaal goed hoort ze ook niet. Laat haar lekker, je hoeft er niet naar te luisteren.
Ohquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou dat moesten we toen dus wel
Ik wist hetquote:
Was leuke avond hoor dus zou gewoon weer gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan weet je dat je dat nooit meer wilt
.
Een prikkiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:37 schreef robdriessen het volgende:
Wereldcruise, 117 dagen op een 6-sterren-schip, 2 persoons suite met balkon, inclusief butlerservice, fooien, eten en alle drank.
Prijs? 113.469 Euro.
Ik vind het tegenvallen hoor. Ze slaan heel Europa en Zuid Amerika over. Om over Antarctica niet te spreken. Da's geen wereldreis. Beetje jammerquote:
Vanavond laat komt Hiryu weer terug uit het buitenland, dan kan hij gaan kijken wat er met Guppie aan de hand is. Vermoeden is een kapotte fan waardoor de kom te heet wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wanneer doet http://www.radio49.nl/ het weer?
Ah mooi zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vanavond laat komt Hiryu weer terug uit het buitenland, dan kan hij gaan kijken wat er met Guppie aan de hand is. Vermoeden is een kapotte fan waardoor de kom te heet wordtIndien het snel te fixen is zal Gup hopelijk weer leven als vanavond de laatste DJ het licht uitdoet.
En anders moeten we morgen even inkopen gaan doen bij de computerboer. Dus (met slag om de arm) komt Gup ergens dit weekend weer tot leven.quote:
Ah jij draait dus wou het net gaan vragenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En anders moeten we morgen even inkopen gaan doen bij de computerboer. Dus (met slag om de arm) komt Gup ergens dit weekend weer tot leven.
Note to self: nog snel mini-update maken om Gup te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |