Ik overweeg ook om gewoon een nieuwe liefde te zoeken. Ze zeggen dat het helpt, ervaring?quote:
Ik doelde meer op de chocola, ik zou iets sterkers nemenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om gewoon een nieuwe liefde te zoeken. Ze zeggen dat het helpt, ervaring?
Ervaring waarmee? Maarreh, ik zoek ook. Al vermoed ik dat ik te oud voor je ga zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om gewoon een nieuwe liefde te zoeken. Ze zeggen dat het helpt, ervaring?
Neem er meteen 2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik neem pure. 80% cacao.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de chocola, ik zou iets sterkers nemen
Ik denk niet dat ik dat aankan.quote:
Ik dacht dat de dames altijd aan de voeten lagen bij populaire dj'squote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ervaring waarmee? Maarreh, ik zoek ook. Al vermoed ik dat ik te oud voor je ga zijn
Club DJ's ja. Radio DJ's nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik dacht dat de dames altijd aan de voeten lagen bij populaire dj's
Neh... Al vind ik Ekdom wel een soort van... Schattig. Daar houdt het ook mee op.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Club DJ's ja. Radio DJ's nee.
Tiësto, Armin, Afrojack kunnen zich een slag in de rondte neuken. Zie ik niet gebeuren bij een Edwin Evers, Gerard Ekdom of Frits Spits
Frits spits waarschijnlijk wel die is ongetwijfeld een hippie geweest vroegerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Club DJ's ja. Radio DJ's nee.
Tiësto, Armin, Afrojack kunnen zich een slag in de rondte neuken. Zie ik niet gebeuren bij een Edwin Evers, Gerard Ekdom of Frits Spits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Jules Deelder dan. Een jonge Jimi Hendrix mee naar huis nemen en op je bank laten blowen, gitaar spelen en slapen. Hoe baas is dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Frits spits waarschijnlijk wel die is ongetwijfeld een hippie geweest vroeger
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:49 schreef SiIk het volgende:
Mannen zouden vrouwelijke dj's ook wel doen.
Nsfw.Geen echte DJ, deze vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:55 schreef SiIk het volgende:
Kim Feensta is natuurlijk ook dj tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:55 schreef SiIk het volgende:
Kim Feensta is natuurlijk ook dj tegenwoordigHou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Beste optreden van de avond zeg ik je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |