Vanavond laat komt Hiryu weer terug uit het buitenland, dan kan hij gaan kijken wat er met Guppie aan de hand is. Vermoeden is een kapotte fan waardoor de kom te heet wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wanneer doet http://www.radio49.nl/ het weer?
Ah mooi zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vanavond laat komt Hiryu weer terug uit het buitenland, dan kan hij gaan kijken wat er met Guppie aan de hand is. Vermoeden is een kapotte fan waardoor de kom te heet wordtIndien het snel te fixen is zal Gup hopelijk weer leven als vanavond de laatste DJ het licht uitdoet.
En anders moeten we morgen even inkopen gaan doen bij de computerboer. Dus (met slag om de arm) komt Gup ergens dit weekend weer tot leven.quote:
Ah jij draait dus wou het net gaan vragenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En anders moeten we morgen even inkopen gaan doen bij de computerboer. Dus (met slag om de arm) komt Gup ergens dit weekend weer tot leven.
Note to self: nog snel mini-update maken om Gup te voeren.
Nee, muziek komt niet van mij. Ik vermoed Zook, Act-F of Viro.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ah jij draait dus wou het net gaan vragen
AH okequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, muziek komt niet van mij. Ik vermoed Zook, Act-F of Viro.
Da's een succesvolle jacht. Genoeg vlees voor de rest van het jaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef SiIk het volgende:
Zo, het resultaat na een uurtje: Een kudde schapen, een aantal slapende Schotse Hooglanders en 4 reetjes
Zou dat lekker zijn, Ree?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's een succesvolle jacht. Genoeg vlees voor de rest van het jaar
Reerug met aspergesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou dat lekker zijn, Ree?
Kan me niet heugen dat ik dat ooit gegeten heb.
Kyooooot.quote:
Het is dat je het zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:17 schreef Ishimaru het volgende:
c_a!!!!!Raven DownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aimbot.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:28 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering Battlefield 3 gekocht op PC. Ik ben zo slecht in shooters......
Ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef Ishimaru het volgende:
Ik heb het getwitterd en geplaatst op FBBen happy
![]()
quote:Een lid van de koninklijke familie is op ski-vakantie in Oostenrijk bedolven onder een lawine. Dat meldt het Oostenrijkse persbureau APA.
Onbekend is om welk lid van de koninklijke familie het gaat.
had het dan gekocht voor een console, is een stuk makkelijker om te beginnen met shooters. Op de pc wordt je geheid afgemaaktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:28 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering Battlefield 3 gekocht op PC. Ik ben zo slecht in shooters......
quote:
Het is niet de koningin..... Da's alles wat bekend is.quote:Een lid van de koninklijke familie is op ski-vakantie in Oostenrijk bedolven onder een lawine. Dat meldt het Oostenrijkse persbureau APA.
Onbekend is om welk lid van de koninklijke familie het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |