Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ja snap ik maar ik ben pas een dag bezig dus voor mij is t al heel watquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja is peanuts natuurlijk, maar bronzes zijn over het algemeen niets waard
Okequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
Eerste pagina volspammen, OP staat mij niet aan
Hij had 99 pacequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Wel goed in de gaten houden...soms zijn bronzes geen fuck waard, soms ineens een paar K. Vaak vooral als ze hoge pace hebben en in een populaire league spelen.
Dan zal je wel geen attribute kaartje erop hebben gedaanquote:
Gefixt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
Eerste pagina volspammen, OP staat mij niet aan
Good job sirquote:
Geen wat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zal je wel geen attribute kaartje erop hebben gedaan
Een kaartje dat Pace omhoog gaat of een andere skillquote:
O nee ik kreeg m uit een pakje en had m meteen aangeboden omdat ik m niet nodig hadquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een kaartje dat Pace omhoog gaat of een andere skill
99 pace kan namelijk nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O nee ik kreeg m uit een pakje en had m meteen aangeboden omdat ik m niet nodig had
Dan zal ik t verkeerd gezien hebbenquote:
Fitheid is datquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan zal ik t verkeerd gezien hebben
Hij had snlhd () balkje in ieder geval helemaal groen en mrl op 80 ofzo
Naja boeiend, ik moet sowieso nog een beetje overal achter komen
Ah dat zal heel goed kunnenquote:
Fitness en moraal zijn datquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan zal ik t verkeerd gezien hebben
Hij had snlhd () balkje in ieder geval helemaal groen en mrl op 80 ofzo
Naja boeiend, ik moet sowieso nog een beetje overal achter komen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fitness en moraal zijn datFitness is altijd 99 aan het begin, als je er mee gaat spelen wordt het lager en moet je de speler een wedstrijd opd e bank laten zitten
Gaat hij weer naar 99.
Wtf.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:49 schreef jepperdeprep het volgende:
KSI krijgt zojuist 4 mil geboden voor NIF Ronaldo. Wtf
Ik denk dat degene die dat heeft geboden dacht dat hij een trade offer zou accepteren van een random ander persoon. Dus hij is wss fuckedquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die hem dat bieden, hoe triest ben je wel niet
Jaar geleden nog: nl krijgt sombere jaren.quote:
Die is voor ibi mits fitquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]Juist de LW positie is nog twijfelachtig voorin
Komt goed uit voor John.
Hopelijk geen elia, dat is echt een 10 minuten voetballer. De rest van de westrijd zie je hem niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar dat is verreweg de minst zekere positie voorin, bovendien is ibi niet fit.
Was het geaccepteerd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Die gozer die 4 mil heeft geboden wil zijn coins terug
Klopt! En elke speler waarvan hij zegt dat het een beast is stijgt gigantisch in waarde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Marlos was 1 seconde in beeld en hij gaf de assist bij de 0-4!
Sinds KSI zijn stream is Heskey gewoon weer 20k+
Jep! Las vorige topic voorstel voor potje, nadat ik klaar was met fifa. Zal waarschijnlijk zondag worden. Morgen druk en zaterdag misschien overdag wel tijd, maar savonds met een batman pak aan bier drinken in bredaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Klopt! En elke speler waarvan hij zegt dat het een beast is stijgt gigantisch in waarde.
Wat is je waarde in leaderbords? 100+ mil?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jep! Las vorige topic voorstel voor potje, nadat ik klaar was met fifa. Zal waarschijnlijk zondag worden. Morgen druk en zaterdag misschien overdag wel tijd, maar savonds met een batman pak aan bier drinken in breda![]()
Begin was beetje stroef, kwam natuurlijk 2-0 achter. Ramos uit een Corner 2-1, Cesc in de 82e minuut 2-2, en in de verlening ontsnapte ronaldo, en sweaty op Falcao 3-2. Toen ragequit. Even wennen aan de persoonlijkheden en hun mogelijkheden denk ik. Gaat wel goed komen voel ik zo. Als het hier niet mee lukt kan ik stoppen.
Is goed. Wil wel tegen dat bazenteam spelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jep! Las vorige topic voorstel voor potje, nadat ik klaar was met fifa. Zal waarschijnlijk zondag worden. Morgen druk en zaterdag misschien overdag wel tijd, maar savonds met een batman pak aan bier drinken in breda![]()
Begin was beetje stroef, kwam natuurlijk 2-0 achter. Ramos uit een Corner 2-1, Cesc in de 82e minuut 2-2, en in de verlening ontsnapte ronaldo, en sweaty op Falcao 3-2. Toen ragequit. Even wennen aan de persoonlijkheden en hun mogelijkheden denk ik. Gaat wel goed komen voel ik zo. Als het hier niet mee lukt kan ik stoppen.
Het aantal coins wat ik heb kan ik helaas geen IF Marcelo van halen. Pepe en Marcelo worden de nieuwe projectjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Is goed. Wil wel tegen dat bazenteam spelen
Ga je IF Marcelo nog halen?
Volgens mij wordt de club value hoog als je meerdere teams hebt. Mn topsquad staat op 183 omdat ik bronzes op de bank heb.quote:
Nice. Ik had gister toevallig nog een IF Marcelo gekocht voor 175k en weer verkocht voor 195kquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het aantal coins wat ik heb kan ik helaas geen IF Marcelo van halen. Pepe en Marcelo worden de nieuwe projectjes
@doublepain: club value is maar 8 miljoen nog wat
Kan best, het is mij altijd onduidelijk hoe ze het precies berekenen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de club value hoog als je meerdere teams hebt. Mn topsquad staat op 183 omdat ik bronzes op de bank heb.
Ja ik werd er ook uit geknikkerdquote:
Iedere speler in je club heeft een vaste waarde. Bronzen spelers zijn geloof ik rond de 60k waard, zilveren spelers rond de 120k en gouden 260k. Alles bij elkaar opgeteld is je clubvalue. Dus of je nou een Messi of een andere rare gold speler in je club hebt, maakt dus niets uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan best, het is mij altijd onduidelijk hoe ze het precies berekenen.
Dacht er alweer in te kunnen, maar kom er toch niet in steeds...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die er niet op kan
Edit: Zit er alweer in
Er is ook een handicap, mn MLS bronzes spelen veel lekkerder dan welk miljoenen elftal dan ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef DutchSL het volgende:
Echt wat een kut avond. Geen enkele normale goede wedstrijd kunnen spelen.
Het leek wel of ik elke wedstrijd een handicap kreeg... of het liep voor geen meter, of elke kans ging op de paal/naast. En dan eindelijk een goede wedstrijd die ik ruim ging winnen en precies dan knallen de servers er uit
Had laatst met mijn bronzen dat ik verloor, heb ik zelden, dus zijn niet alleen noobs. Wel vaak though...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
Natuurlijk speelt die MLS fijn, je speelt tegen noobs
klopt, maar gewoon, het aannemen, de snelheid van het door kunnen passen, lijkt wel of het iets langer duurt met de beesten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
en ze zijn zwaar overpowered. Zal best lekker voor je ego zijn, maar lijkt me echt niets aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
Tegenstanders zitten er gewoon niet bovenopquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
klopt, maar gewoon, het aannemen, de snelheid van het door kunnen passen, lijkt wel of het iets langer duurt met de beesten.
Trouwens, kan mn team niet: "no homo" en "gay fish" noemen. Eeuwig zonde
"no hommo" danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
klopt, maar gewoon, het aannemen, de snelheid van het door kunnen passen, lijkt wel of het iets langer duurt met de beesten.
Trouwens, kan mn team niet: "no homo" en "gay fish" noemen. Eeuwig zonde
Maintenance ofzo? webapp ook down bij mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:01 schreef poker4lifee het volgende:
en toen werden we er weer vanaf gegooid. klote ea.
Het ging ook zo slecht met met mijn silvers en Serie A/Rusland hybrid waar ik normaal veel beter mee ben, gewoon een bizar slechte dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is ook een handicap, mn MLS bronzes spelen veel lekkerder dan welk miljoenen elftal dan ook
Ja herkenbaar! En dat er dan een 70k bin weggaat op hetzelfde moment.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:04 schreef Thorb het volgende:
Stond een IF Marcelo voor 12 k met nog 5 seconden dus ik doe een bod, maar was niet de enigeOndertussen staat ie 3 min later op 140k
Clown Valdes eruit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:18 schreef Rubenunited het volgende:
Ik denk er over na om dit team te maken:
4-5-1
GK:Valdes
RB:Ramos
CB:Pique
CB:Puyol
LB:Enrique
CM:Alonso
RM:Reyes
LM:Villa
CAM:Silva
CAM:Fabregas
ST:Torres
Diego Alves is ook zo'n onmogelijke Hart-variant.. gisteren had een tegenstander met hem meer dan 30 savesquote:
Ja dat klopt, maar er is geen andere Spaanse verdediger die een stuk meer pace heeft. Dan kom ik op Victor Ruiz IF, maar die heeft maar 79 ratingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:51 schreef DutchSL het volgende:
Je centrum is ook veel te traag, Pique kan nog wel met een snelle ernaast maar Puyol is een open uitnodiging voor pacewhores.
Ramos, als je de IF niet kunt betalen gewoon de NIF er neer zetten (dan maar 7 chemistry) en Iraola rechtsback.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar er is geen andere Spaanse verdediger die een stuk meer pace heeft.
Ibra 7 chem?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef zerokil het volgende:
http://futhead.com/12/squad/9472![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe team
Dat zou inderdaad mogelijk zijn, ik probeer het eerst zo wel even, werkt het niet dan kan ik jou variant hanteren!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ramos, als je de IF niet kunt betalen gewoon de NIF er neer zetten (dan maar 7 chemistry) en Iraola rechtsback.
Doe gewoon Aguero, Tevez, Cissé, Cavani of Ba ofzo, die halen wel 9 chemistry.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef zerokil het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe team
Del Potroquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga je voor Federer of Del Potro?
Leuk! Muchos plezieros!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Del Potro
Avondprogramma is wel wat beter, maar ik ga 's avonds nog uit eten dus vind het wel prima zo. Hopelijk geen slachtpartijen met Berdych en Delpo.
cambiasso eruit voor if nocerino en ibra heeft 9 chemquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef zerokil het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe team
4-3-2-1.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
cambiasso eruit voor if nocerino en ibra heeft 9 chem
Iedereen zegt dat Zlatan de beste spits van Fifa is dus dan wil dat wel effe uitproberen met 7 chem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe gewoon Aguero, Tevez, Cissé, Cavani of Ba ofzo, die halen wel 9 chemistry.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat Zlatan de beste spits van Fifa is dus dan wil dat wel effe uitproberen met 7 chem.
Oh, maar daar heb je vast wel positiekaartjes voor. Enoh kan zelfs in de spits!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:36 schreef Tim86 het volgende:
Enoh heeft dan ook een jaar gestudeerd om dokter te worden. Maar dat zie je ook wel aan zijn spel.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zet even mijn Belg - Baas vertaler aan, momentje.
Vet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd
Alleen later deze week nog even SIF Ade halen..eens zien of hij in dit systeem tot zijn recht komt
[ afbeelding ]
Nice. Ik ben maandag, woensdag en donderdag geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Del Potro
Avondprogramma is wel wat beter, maar ik ga 's avonds nog uit eten dus vind het wel prima zo. Hopelijk geen slachtpartijen met Berdych en Delpo.
Enoh heeft maar 34 shootingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:36 schreef Tim86 het volgende:
Enig heeft dan ook een jaar gestudeerd om dokter te worden. Maar dat zie je ook wel aan zijn spel.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef laucas het volgende:
Kwam zojuist de grootste fag tegen. Hij had een BPL team met een random bronze in de spits dus wist al wat er ging komen. Balotelli er in en ik maakte al gauw de 1-0. Blijkbaar had Balotelli niet voldoende pace want hij wisselde 'm gelijk voor Hernandez (). Niet veel later scoorde ik de 2-0 omdat hij aan het kutten was in de verdediging. Daarna gaat ie weer kutten en ik kwam net dichtbij met mijn speler: ragequit
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:27 schreef Rijst het volgende:
Mn inbox wordt laatste tijd doodgespamt met duplicate en give away berichtjes.Zoals deze
To all the recent players. Im giving away my team. There is a ball on the market for 50k. Send me a trde offer. the most interesting trade offer gets my team.
Zo slecht dat het zelfs grappig is.
Gewoon nog een bal voor 50k erop zetten...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:27 schreef Rijst het volgende:
Mn inbox wordt laatste tijd doodgespamt met duplicate en give away berichtjes.Zoals deze
To all the recent players. Im giving away my team. There is a ball on the market for 50k. Send me a trde offer. the most interesting trade offer gets my team.
Zo slecht dat het zelfs grappig is.
En dan jezelf verwennen met een goede trade offer?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon nog een bal voor 50k erop zetten...
Was niet meteen het plan, maar denk dat als iemand een Ronaldo aanbiedt ik me ook niet in zou kunnen houden hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
En dan jezelf verwennen met een goede trade offer?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wilde een handeltje beginnen in Doumbia's, ik zocht op Ivoriaan in de Russische competitie en mijn penor begon meteen te krimpen.
Over jezelf iets zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst 'Herro!'
Toefjes 'De Opa'
Lindgren. 'De Leraar'
Doublepain 'de kk Klager'
Geeftjeenergie 'De Maltman'
Dudeweiser 'KLB-Futter'
GuRBuH 'De Frysk'
Kamikazie 'de broaboandoar'
stoereboiii 'pamperboy'
Vul aan!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst 'Herro!'
Toefjes 'De Opa'
Lindgren. 'De Leraar'
Doublepain 'de kk Klager'
Geeftjeenergie 'De Maltman'
Dudeweiser 'KLB-Futter'
GuRBuH 'De Frysk'
Kamikazie 'De Broaboandoar'
stoereboiii 'pamperboy'
pietjeeeh 'Samsonneke'
Vul aan!
Neuh, ik verveel me pleuris hard op m'n stage.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:38 schreef Kamikazie het volgende:
Lindgren is al carnaval wezen vieren en is bezopen haha
Wegwezen dan, het bier roept je!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neuh, ik verveel me pleuris hard op m'n stage.
Ga je aftrekken op de wc ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neuh, ik verveel me pleuris hard op m'n stage.
______________!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen in frieslandEn in de kuip misschien met zijn allen....
Post eens?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:40 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga mijn grootste bazenteam verkopen. Hoop er zo'n 300k mee op te halen.
You've forgot ?quote:
De achter het station bruinwerkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had El Shaarawy 2 dagen geleden moeten kopen voor 105k. Nu is hij idd bijna 130k
Wat voor bijnaam zouden jullie mij geven? De bronze pack addict?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fs5g7VX3bcyL1quote:
Gewoon helemaal geen Kabir als je dan toch golds gebruikt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
Naingolan en El Kabir 9 chem of Nocerino IF en Kabir 7 chem. Ik neig naar de laatste.
Ik maak een mix. Heb RvP, Santon, Coloccini IF en Krul als goud tot nu toe rest zilver. Ibarbo heb ik al in 4-2-2-2 formatie als CDM en dus niet voor 4-2-3-1. Ik weet dat hij goed is en heb er nog een CAM op de tradepile staan in 4-2-3-1.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen Kabir als je dan toch golds gebruikt.
Anders Ibarbo en Kabir.
DarkSonic2 'Wie?'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had El Shaarawy 2 dagen geleden moeten kopen voor 105k. Nu is hij idd bijna 130k
Wat voor bijnaam zouden jullie mij geven? De bronze pack addict?
Station Veenwouden de gekste.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
De achter het station bruinwerker
Geen grap
wel!
HIHAHO, ERG LEUKEN GARPENJE.
Je wilt Kabir als CF gebruiken? Dat lijkt me sowieso een slecht plan, daar komt zijn pace totaal niet uit de verf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:53 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij krijgt Kabir niet een 9 chem als hij 2 dooie links heeft, enkele met RvP en Shaarawy en dubbele met Ibarbo.
Wel, maar Ibarbo krijgt geen 9 chem.
Bij ons is ook een station maar al 20 jaar niet meer in gebruikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Station Veenwouden de gekste.
Ze zeiden bij ons vroeger wel eens VWT: Veenwouden Terror
En inderdaad, ik ben vrij onbekend, ook op het EA forum ondanks mijn bijna 2000 posts. Dus DarkSonic2 "De grote onbekende"
Ik zal het zien, eerst uitproberen en dan pas oordelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je wilt Kabir als CF gebruiken? Dat lijkt me sowieso een slecht plan, daar komt zijn pace totaal niet uit de verf.
WTF?! Dan ken je de Bonkevaert ook!?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij ons is ook een station maar al 20 jaar niet meer in gebruikdokkummerlokaaltsje XD
Joh, echt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
WTF?! Dan ken je de Bonkevaert ook!?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen in frieslandEn in de kuip misschien met zijn allen....
Ik googlede dit, toen las ik Bonkevaert, weet ik veel dat dat water bekend isquote:
Ik woon niet in Dokkum maar in Stiens en daar gaat of ging die trein doorheen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Woon je in Dokkum dan?
Iemand probeert Yobo op de Xbox te pricefixen naar 60k.. de goedkoopste is nu 45k en er is 1 met een lage SP maar dat duurt nog meer dan 2 dagen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! MAAK ME GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAK!quote:
Hoe heet diegene? Aalberts van achternaam?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, dat is waar ook. Ik dacht al, het Dokkumer Lokaeltsje (of hoe je het ook schrijft) is niet in Dokkum.![]()
Er woont trouwens iemand in ons dorp die in Stiens heeft gewoond
Ja, hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe heet diegene? Aalberts van achternaam?
Dat heeft geen nut. Ze doen er toch niets aan. Kijk voor de grap op het forum van EA.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:02 schreef Pietjuuhh het volgende:
ik word gek omdat ik na elke match gedisconect word en ik ga nu al voor ik denk de 7de keer ea bellen
Omdat ik ze ook wel kenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hoe wist je dat?
Hij is een maat van mijn broer
Omdat ze je op het forum ook niet helpen. Ze doen niets aan disconnects, het enige wat ze gezegd hebben is de poorten openzetten of een nieuwe modem/router kopen. Dat gaat gewoon te ver voor een spel. De rest van de spellen doen het waarschijnlijk prima online en de rest van de online dingen zoals Clubs of h2h doen het zeker ook prima?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:04 schreef Pietjuuhh het volgende:
Als ze me telefonisch niet helpen waarom op het forum wel dan ?
Zoja? weet jij een nederlands forum?
Misschien kent hij jou dan ook wel. Hij speelt wel FIFA maar geen FUT, hij lijkt me ook niet echt iemand die goed kan tradenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik ze ook wel ken
Ik zat bij hun dochter in de klas, op de basis en middelbare school. Irritant kind
Ik heb drie teams in 4-2-3-1.. telkens is de CF topscorer met relatief weinig pace, behalve SIF Higuain maar zijn pace gebruik ik eigenlijk maar zelden. De ruimtes zijn veel te klein daarvoor, de CAM's die hebben meer aan pace.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal het zien, eerst uitproberen en dan pas oordelenanders Dembele als CF denk ik dan maar. Ik vind trouwens dat pace daar wel goed tot zijn recht komt, ik heb in een ander team Nasri daar staan en ik pass niet veel met de CF maar maakt vreselijk veel goals omdat hij vrij diep staat en goede pace heeft.
Hij is wat ouder dan mij, geen idee hoe hij heet verders maar ze kennen mijn moeder denk ik wel. Ik ken alleen zijn zusje maar die mag ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien kent hij jou dan ook wel. Hij speelt wel FIFA maar geen FUT, hij lijkt me ook niet echt iemand die goed kan traden
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Godver.. 36%.. Als een aap op een toetsblaadje niest heeft ie al een 6..
Ik heb al een idee, Balotelli IF als CF en dan IF Nocerino als CDM, Balotelli krijgt 7 chem helaas maar dat moet goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb drie teams in 4-2-3-1.. telkens is de CF topscorer met relatief weinig pace, behalve SIF Higuain maar zijn pace gebruik ik eigenlijk maar zelden. De ruimtes zijn veel te klein daarvoor, de CAM's die hebben meer aan pace.
In 4-3-1-2 heb ik Menez als CF, daar is pace wel belangrijk omdat de voorste drie veel meer ruimte krijgen dan de CF/ST in 4-2-3-1.
Maar Kabir heeft echt te slechte passing, met hem kun je beter gewoon 4-2-2-2 maken denk ik.
Welke? 7,5k?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:15 schreef DutchSL het volgende:
Eerste (en nu ook enige) gold pack dat ik deze week open.. en SIF Adebayor
Damn, ik word ziek van je schrijf fouten ..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ook echt alleen een Nederlands forum.Leer Engels mang.
[..]
Hoeveel is hij nu waard? 100k ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:15 schreef DutchSL het volgende:
Eerste (en nu ook enige) gold pack dat ik deze week open.. en SIF Adebayor
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Damn, ik word ziek van je schrijf fouten ..
Oké.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik koop altijd 15k.. 1 extra rare t.o.v. 2x 7.5 pack.
Geen idee, ultimatedb heeft nog geen prijzen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel is hij nu waard? 100k ofzo?
EDIT: ik zie het al.
Geen idee, ik weet niet wat zijn work rates zijn en of hij sterk is enzo. Maar wat voor team maak je, Italiaanse silver? Dan zijn er denk ik wel andere opties.quote:
Die met 1 rare koop ik echt nooit, 7x minder kans op de jackpot voor 1/3e van de prijs.. dat is meer dan 2x zo slecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel is hij nu waard? 100k ofzo?
EDIT: ik zie het al. Die extra rare doet mij niet zoveel, ik koop die packs met 1 rare omdat die rare van alles kan zijn en ik probeer zo weinig mogelijk verlies te maken.
Ik ga denk ik een trade offer naar die Yobo van 150 SP sturenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee, ultimatedb heeft nog geen prijzen.
Ik heb hem in een trade offer naar SIF Podolski gestuurd, zal wel niet geaccepteerd worden (die is meer dan 200k waard).
Maar je hebt met die van 7.5k en 15k ook veel meer kans op een verlies. En die ene rare is soms echt goed zoals een Bale of een lage IF ofzo. Bovendien krijg je in 15k packs bijna altijd 4 of 5 consumables als rares en dan 2 spelers.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die met 1 rare koop ik echt nooit, 7x minder kans op de jackpot voor 1/3e van de prijs.. dat is meer dan 2x zo slecht.
Workrate is LOWquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat zijn work rates zijn en of hij sterk is enzo. Maar wat voor team maak je, Italiaanse silver? Dan zijn er denk ik wel andere opties.
Castaignos + Cambiasso?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Workrate is LOW
Deze maak ik
http://www.futhead.com/12/squad/36913
Dan zou Balotelli 9 chem krijgen. Ik heb ballo al maar nu met 7 chem alleen zijn workrateslow en low lol.
Casta als CF? Maar 42 passing. Dan liever Ballo met 7 chem.quote:
Ik heb Balotelli nu. Misschien Touré als CDM, Shaarawy krijgt 9 chem met 2 italiaanse enkele links op CAM.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je El Kabir overweegt als CF, dan kan Castaignos ook wel
Dan heeft Donk 7 chemistry.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Balotelli nu. Misschien Touré als CDM, Shaarawy krijgt 9 chem met 2 italiaanse enkele links op CAM.
Tevez als CDM zou kunnen, wel decent stats en heeft high WR
O ik dacht dat je die Belg eruit deed voor Tourequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal even posten.
http://www.futhead.com/12/squad/36913
Zo!
Nee johquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O ik dacht dat je die Belg eruit deed voor Toure
Ja, in oktober al..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:36 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand van jullie eigenlijk wel eens de 'club value of 85,000,000' achievement/trophy gehaald? Ik heb zelf nu een club value van 76,1xx.xxx maar daar ben ik al een eeuw mee bezig. Ik heb nog nooit een speler gediscard en nog maar 1x een speler verkocht. Er zitten nu bijna 900 spelers in mijn club.
Volgens mij kan ik Messi en Ronaldo kopen als ik de hele zooi discard.
Krijgt hij op zijn flikkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Straks weigert hij daar te spelen.
Ja, ik heb hem gekregen door heel veel bronze packs te kopen en die shinys van 150 of 200 stuurde ik naar de club. De non-shinys ging ik gewoon discarden of verkopen als ze wat waard waren. En natuurlijk ging ik de duurdere spelers ook verkopen of ik stuurde ze naar de club als ik ze wilde gebruiken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:36 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand van jullie eigenlijk wel eens de 'club value of 85,000,000' achievement/trophy gehaald?
Hernandez!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:30 schreef laucas het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/35770
Sweaty team bouwen, mis ik nog iemand?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Scream Team.
http://www.futhead.com/12/squad/9014
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Scream Team.
Leo Gago en de LB schreeuwen helemaal nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Scream Team.
Hardoplachen door die LB.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leo Gago en de LB schreeuwen helemaal niet
stop met zeggen dat het door ea komt, ik heb NOOIT een disconnect. ik denk dat het aan je eigen verbinding ligt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:53 schreef poker4lifee het volgende:
ha eindelijk 200 winswel lol 0.50 dnf, zoveel coins missen terwijl het puur door ea komt
dat denk je verkeerd dan, het ligt niet aan m'n eigen verbinding.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
stop met zeggen dat het door ea komt, ik heb NOOIT een disconnect. ik denk dat het aan je eigen verbinding ligt.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat denk je verkeerd dan, het ligt niet aan m'n eigen verbinding.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:55 schreef vandermar het volgende:
Dit is het dan
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gxpgTgGBbcTzT
[ afbeelding ]
Lopo, die haalde nota bene nog het BBVA TOTY en was 1 van de weinige Spaanse CB's met pace.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind de Johnsons leuker.. dat team had ik vorig jaar. Waar speelt Eddie Johnson nu eigenlijk (die vorig jaar bij Fulham en Preston zat) Hij was een ST met 88 pace.
Er missen wel meer spelers die er vorig jaar wel in zaten zoals Bony, Maicon (van Lokomotiv) en Larsson (van Malmö) en natuurlijk Svensson die vorig jaar 40 overall had.
Wat een teamquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:55 schreef vandermar het volgende:
Dit is het dan
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gxpgTgGBbcTzT
[ afbeelding ]
Ben ik inderdaad ook wat bang voorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat een team![]()
Nu hopen dat je niet wordt gehandicapped.
omdat ik verder geen internet problemen heb. en bijvoorbeeld vannacht een vriend tegelijkertijd werd gedisconnect die in een ander land woont..quote:
Jobson en Geovanniquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lopo, die haalde nota bene nog het BBVA TOTY en was 1 van de weinige Spaanse CB's met pace.
PS3: disconnectquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat denk je verkeerd dan, het ligt niet aan m'n eigen verbinding.
Ziggo: Disconnectquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef laucas het volgende:
[..]
PS3: disconnect
360: geen disconnects
haha te kansloosquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:14 schreef laucas het volgende:
[..]
PS3: disconnect
360: geen disconnects
Zelfde netwerk, alles.
Hoeveel winst maak je er dan op. Uiterlijk 2k? Voor die bedragen is dat het toch niet waard of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jobson en Geovanni![]()
En Ilsinho als silver RWB/RB.
Maar ja, die spelers zitten er om andere redenen niet in. Ilsinho zit er wel in maar hij is terug naar Shakhtar.
EDIT: Sneijder CDM () gekocht voor 30.500. Nu maak ik hem CM en dan kan ik hem voor minstens 35k verkopen.
Op PS3 zou je hier verlies op maken, weet niet hoe het op 360 zit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoeveel winst maak je er dan op. Uiterlijk 2k? Voor die bedragen is dat het toch niet waard of zie ik dat nu verkeerd?
haha hij is echt mijn favoriete fut spelerquote:
30.500 + 3.600 voor 4-3-3 en 950 voor CDM>CM (hij was 4-2-3-1 namelijk) In totaal dus 35.050. Hij is verkocht voor 39.500 - 5% tax = 37.775. Het is inderdaad niet veel, maar ik doe moeite voor elk klein beetje winst.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoeveel winst maak je er dan op. Uiterlijk 2k? Voor die bedragen is dat het toch niet waard of zie ik dat nu verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |