Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Hoe kan Steek 9 chem hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht dit team dan maar
http://www.futhead.com/12/squad/36913
Al je poorten nog eens nachecken en misschien je router eens resettenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:36 schreef Pietjuuhh het volgende:
ok geeft je energie ,
in 1V1 word ik nooit naar mijn weten gekickt ,
Vp heel af en toe wat vrij normaal is ?
quote:
FUCKING TROLL is zijquote:
Waarom zou je met Lincoln op CDM spelen..kan je beter jean pakkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht dit team dan maar
Je bent voor Feyenoord, speelt fifa en je bent het met me eens. Topgozer hoor!quote:
Dat hoofdquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat tits en dat ass bij Snooki
Donk volgens mij ook niet toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kan Steek 9 chem hebben?Klopt niet.
Ik doe denk ik ook anders, Serie A ook ipv Brazilianen. Lamela op CAM Pisano RB en dan nog een CDM en dan ook andere ipv Seedorf denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je met Lincoln op CDM spelen..kan je beter jean pakken
Dat zei ik al, check je poorten en reset hem desnoodsquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef Pietjuuhh het volgende:
en kan het niet aan de router liggen ?
Stekker uit modem en router voor 30 seconden, geen gevolgenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:39 schreef Pietjuuhh het volgende:
hoe reset ik hem? en heeft dat gevolgen ?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:43 schreef Pietjuuhh het volgende:
uhm , allé bij ons is het zo als ge het licht aandoet, doet ge da met een knopke ? zo zet ik die uit en aan? een stekker heb ik nog niet gezien :p
Gewoon het stroom eraf halen voor 30 seconden alléquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:43 schreef Pietjuuhh het volgende:
uhm , allé bij ons is het zo als ge het licht aandoet, doet ge da met een knopke ? zo zet ik die uit en aan? een stekker heb ik nog niet gezien :p
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij julie moeten ze zeker ook altijd kloppen omdat de bel het niet doet?
Ja misschien snapt ie het zo wel alléquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon het stroom eraf halen voor 30 seconden allé
Ik snap er geen reet van, wie bel je? En wie is jus?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Pietjuuhh het volgende:
ja da moet ik om de 3 dagen al doen voor mij ingelogt te krijgen :p
en kheb jus nog gebeld , die zeiden voor een nieuwe router ?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Pietjuuhh het volgende:
Hedde gij hier al om hulp gevraagd zunne? http://forum.fok.bequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Pietjuuhh het volgende:
Eigen forum?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter nemen de Belgen dit topic niet over en beginnen ze een eigen topic voor Belgen only
Ten eerste t'is Alberto en ten tweede ben ik nie dik da zèn spierenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef Pietjuuhh het volgende:
ja kerel ik zoek ook ma wat hulp zer
Pietersquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
Dan zo maar
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ten eerste t'is Alberto en ten tweede ben ik nie dik da zèn spieren
Ik kan niet alle spelers in meerdere teams laten draaienquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
PietersNeem dan gewoon Van Aanholt.
Probeer eens bedraad te spelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Pietjuuhh het volgende:
ja wat kan ik nog meer vragen ? ge zegt dat ik mijn poorten moet openzetten dat heb ik al 2 keer gedaan mijn internet reset heb ik ook al gedaan en ik heb ea gebeld maar die helpen ook nie egt .............................;
enja ik ben egt ten einde raad en pist off van al die losses
Ja lap zegquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Pietjuuhh het volgende:
ja wat kan ik nog meer vragen ? ge zegt dat ik mijn poorten moet openzetten dat heb ik al 2 keer gedaan mijn internet reset heb ik ook al gedaan en ik heb ea gebeld maar die helpen ook nie egt .............................;
enja ik ben egt ten einde raad en pist off van al die losses
Afwimpel trucje, ik speel zelf met Linksysquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef Pietjuuhh het volgende:
die ea man wat ik aan de lijn had , die zei dat linksys FUT niet doorlaat op ps3 en dat ik een nieuwe router moest aanschaffen ?
Denk het ook, alles is gesmoltenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben paar uurtjes schaatsen, ineens drie noobies erbij
ijsbaan vrindquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk het ook, alles is gesmolten
Ah okequote:
Nope, met die router speelde ik vroeger ook. Probeer eens een kabel te trekken en kijken of dat het probleem verhelptquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:07 schreef Pietjuuhh het volgende:
geeftjeenergie ?
heb ik mss gwn een slechtte router ?
Per disconnect 0,25 erafquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef koenie95 het volgende:
Mn nv-aanpassing is 0,57 wat een bullshit![]()
Ben in totaal 2x onvrijwillig gedisconnect en het is nu al 0,57??
Of het ligt aan mijn router of EA gooit mij steeds van de servers af... Vandaag 2x gebeurd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Per disconnect 0,25 eraf
Potjes uitspelen. Per afgemaakte pot 0,04 erbijquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Of het ligt aan mijn router of EA gooit mij steeds van de servers af... Vandaag 2x gebeurd.
Hoe krijg ik het weer omhoog?
Is al gezegd inderdaad, alsnog handig voor mensen die het gemist hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef jepperdeprep het volgende:
KSI is aan het streamen op twitch. Pack opening give away ofzo.
Maar dat is hier vast al gezegd he?
Oke thx, ik ga maar is kijken of ik mijn poorten kan fixen zodat het niet zo vaak meer gebeurt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Potjes uitspelen. Per afgemaakte pot 0,04 erbij
Maltman aan het werk tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Die reacties.![]()
Lekker bezig, helden.
Das als ge zo zwanger bent en dan heel dik wordt en uw huid zo op gaat rekken en dan zo een beetje paarse streepkes ontstaanquote:
das enne Jeanetquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Pietje, amai. Zijt gij nen domme ofwa?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Das als ge zo zwanger bent en dan heel dik wordt en uw huid zo op gaat rekken en dan zo een beetje paarse streepkes ontstaan
Niets van aantrekken juh, iedereen wil je wel helpen maar ze hebben nogal de gek met belgen en hun schrijf en zegwijzequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef Pietjuuhh het volgende:
ey jongens grappig zer sorry da'k nie zo ne slimme ben he amai, als ge u goed voelt door iemand zo uit te schelden, schoon ..
Als je wil meedraaien in dit topic moet je Nederlands pratenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef Pietjuuhh het volgende:
ey jongens grappig zer sorry da'k nie zo ne slimme ben he amai, als ge u goed voelt door iemand zo uit te schelden, schoon ..
Wat Vandermar zegtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef Pietjuuhh het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:19 schreef Pietjuuhh het volgende:
quote:
Wij zijn toch ook geen technische helpdesk...je hebt genoeg tips gekregen, waarbij vooral het open zetten van die poorten belangrijk is..google een beetje rond en dan ben je heel wat verder.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:25 schreef Pietjuuhh het volgende:
en anders word ik maar uitgesheld .. ok dan begin ik opnieuw
Ik heb mama laats een elektricien laten bellen ik ga haar morgen opnieuw laten bellen want hij is gekomen voor te chekken maar al een week niet terug gekomen.
Dus als er vaste kabel ligt zou het volgens jou beter moeten gaan ? maar ik snap niet waarom alleen FUT en geen andere games ?
Het zou dan beter moeten gaan, ik garandeer niks though. Eerst proberen en daarna pas daadwerkelijk de draden wegwerkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:25 schreef Pietjuuhh het volgende:
Ik heb mama laats een elektricien laten bellen ik ga haar morgen opnieuw laten bellen want hij is gekomen voor te chekken maar al een week niet terug gekomen.
Dus als er vaste kabel ligt zou het volgens jou beter moeten gaan ? maar ik snap niet waarom alleen FUT en geen andere games ?
Als andere games oké zijn ligt het niet aan je internet lijkt me, maar aan EA. Hebben meer mensen last van.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:25 schreef Pietjuuhh het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik weet niet of het een troll is of niet..
Google je wel in echt Nederlands? En kan je geen Engels dan..quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef Pietjuuhh het volgende:
ja ik google al voor 1uur maar zo makkelijk is het niet hoor om een nederlands topic te vinden ..
Pietje zal wel gezocht hebben op: Hoe moet die fut beter allé amaiquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Google je wel in echt Nederlands? En kan je geen Engels dan..
Haha worden jullie getrolled?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pietje zal wel gezocht hebben op: Hoe moet die fut beter allé amai
Misschien zit hij nog op de basisschool.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
100% troll.. Engels is wereldwijd een verplicht vak
Ik hoop niet voor je dat jij het bentquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Haha worden jullie getrolled?
Hij had het een jaar en 36%quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien zit hij nog op de basisschool.
Ik kan moeilijk met 2 accs ineens hè... En wrm zou ik dat doen net nu m'n naam gezuiverd is...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat jij het bent
Ik vertrouw je op je woordquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk met 2 accs ineens hè... En wrm zou ik dat doen net nu m'n naam gezuiverd is...
Belg ook?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Pietjuuhh het volgende:
nene 2de jaar , en nu zit ik op bso
Zat hele tijd in klb en onz man check postgeschiedenisquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Valt me wel op dat pietje stopt met posten en stoereboii er weer is
Nocerino vervangen door Naingolan..wat een held is datquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
Dan Kabir maar 7 chem, het zal mij om het even zijn.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
Dan Kabir maar 7 chem, het zal mij om het even zijn.
Wtf is dezen manquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Pietjuuhh het volgende:
hahaha dit is geweldig stoereboii ze verdenke je haha dees is funny geweldig awesome ! xd
BAASCHGquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nocerino vervangen door Naingolan..wat een held is dat
Hihi je merkt wel dat jij bso doet achterlijke debielquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Pietjuuhh het volgende:
hahaha dit is geweldig stoereboii ze verdenke je haha dees is funny geweldig awesome ! xd
De Bruyne IF of Suarez IF?quote:
Kiek um goanquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hihi je merkt wel dat jij bso doet achterlijke debiel
Dit dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Godver.. 36%.. Als een aap op een toetsblaadje niest heeft ie al een 6..
De Bruyne moet voor chem toch?quote:
Suarez kan ook, dubbel met Odoiquote:
Niet te stoer gaan doenquote:
oja, ik vind De Bruyne als CM vrij matig eigenlijk..lijkt me op die plek bij jou ook niet echt ideaal. Ik zou Suarez proberenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Suarez kan ook, dubbel met Odoi
The fuck? Ik zat hele tijd in klb ik ben echt die debiel niet!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Stoereboiii ontmaskerd, IP's zijn hetzelfde. Jammer, man.
H4x0rrquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Stoereboiii ontmaskerd, IP's zijn hetzelfde. Jammer, man.
Wel wat meer pace, hopen op een prima schot, anders kan ik altijd terug naar De Bruyne.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja, ik vind De Bruyne als CM vrij matig eigenlijk..lijkt me op die plek bij jou ook niet echt ideaal. Ik zou Suarez proberen
Ga gewoon wegquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef Pietjuuhh het volgende:
ook lindgren doe ma jong block die :p of ons alle 2 heb ik er nog iets aan gehad
In het echt welquote:
quote:
Dat was gwn een lemmingquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef Reemi het volgende:
Stoereboii is TROLLING
Vriend elke maand gefrustreerdEn zo nog een paar KLB topics
Zoals ik zei, als je hier wil blijven moet je Nederlands praten. Niemand zit te wachten op Vlaamsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef Pietjuuhh het volgende:
nee sorry :p ik kwam om info zit hier nu al voor een uurtje en een ben een zaag ik weet dat :p
maar ik vind het her wel echt fijn :p
Als het dus vriestquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat was gwn een lemmingik mag toch nog plezier maken
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als het dus vriest
Wel vermakelijk die reacties ja.
No problemoquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef Pietjuuhh het volgende:
haha sorry geeftjeenergie maar ik was gwn even pissed tot k altijd die losses krijg en kon er even niet meer tegen :p
toch bedankt voor de hulp die je me gaf
Niet echtquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb duidelijk niks gemist de afgelopen uren
Wat voor teams heb je allemaal?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb duidelijk niks gemist de afgelopen uren
Prijs inclusief kurk neem ik aan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
Sta op het punt de grootste fut aankoop ever te doen. Een CR7 met BIN 815K. Twijfel slaat toe, wat een vreselijke berg coins voor een homo
Ik kijk altijd bij silvers maximaal 700 coins en heb daar in 2 dagen tijd 100K coins mee vergaardquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef Tompsen het volgende:
Ik vroeg het vanmiddag ook al, maar wat is op het moment nou fijn handelmateriaal? En hoe kom je daar achter?
Luis, Ramires, alles wat veel verkocht wordt is fijn handelsmateriaal. Neem je tijd om de markten te verkennen en de prijzen te weten te komenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef Tompsen het volgende:
Ik vroeg het vanmiddag ook al, maar wat is op het moment nou fijn handelmateriaal? En hoe kom je daar achter?
Ik rol MLS en ben bezig met een Ligue 1 teamquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef Pietjuuhh het volgende:
ja een echt team kan ik niet op bouwen wegens zovaak gekickt te worden ,
maar ik zoek veel op trading en ik heb een duits team gemaakt ik weet zelf niet waarom :p maar van allemaal bronze spelers, en ik heb een speler van burkina fason, 91 snlheid en team speel redelijk lekker en heb een gouden speler er nu bij gezet podolski speelt ook wel lekker ..
en jij ?
Spannendquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
Sta op het punt de grootste fut aankoop ever te doen. Een CR7 met BIN 815K. Twijfel slaat toe, wat een vreselijke berg coins voor een homo
Straks denkt iedereen dat ik homo benquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Prijs inclusief kurk neem ik aan?
Ach, dan ben je alsnog het mannetje. CR7 is verwijfd als watquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Straks denkt iedereen dat ik homo ben
Ik wil geen vriendjes zijn, dat is hommoquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef Pietjuuhh het volgende:
vandermar speel je ps3 ? lol jij moet mijn vriendje worden haha geef me tips man :p hoe flik je zoiets ??
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef Pietjuuhh het volgende:
vandermar speel je ps3 ? lol jij moet mijn vriendje worden haha geef me tips man :p hoe flik je zoiets ??
Dat risico loop je als je met CR7 speeltquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Straks denkt iedereen dat ik homo ben
Ja, dat is zo. Doumbia en CR7 in 1 elftal, dan ben je klaar voor vrijwillige euthenasiequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat risico loop je als je met CR7 speelt![]()
Nog altijd beter dan Doumbia.
'silvers'? Wat? Spelers of contracten of..?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk altijd bij silvers maximaal 700 coins en heb daar in 2 dagen tijd 100K coins mee vergaard
gast, alsjeblieft... Interpunctiesquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef Pietjuuhh het volgende:
mls hmm :p had je therrie henry voor hij weg ging ? ik vind hem awesome in RL al zolang ik hem ken fan van hem jammer van de afstraffing in SanSiro, 4-0! is trouwens mijn stadion waar ik in speel san siro lekker hoog :p en ben btw ook 2 jaar geleden in milaan en rome op vakantie geweeste en natuurlijk een bezoekje gebracht aan san siro, zo met een rondleiding en to the point zie je de kleerkamers van AC Milan, zegt de gids welke speler op welke stoel zit en ik zat op huntelaar en natuurlijk was het een groepje nederlanders en ze komen allemaal naar me toe mag ik daar op zitten ?? mag ik een foto ?? LOLL
Volgens ultimatedb is 815k geen super prijs. Dus bieden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
Loopt een CR7 veiling af over 11 minuten. bid staat op 800K, BIN is 815K. Ga ik 15 secondes voor tijd stiekem 801K bieden, hehe
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef Pietjuuhh het volgende:
mls hmm :p had je therrie henry voor hij weg ging ? ik vind hem awesome in RL al zolang ik hem ken fan van hem jammer van de afstraffing in SanSiro, 4-0! is trouwens mijn stadion waar ik in speel san siro lekker hoog :p en ben btw ook 2 jaar geleden in milaan en rome op vakantie geweeste en natuurlijk een bezoekje gebracht aan san siro, zo met een rondleiding en to the point zie je de kleerkamers van AC Milan, zegt de gids welke speler op welke stoel zit en ik zat op huntelaar en natuurlijk was het een groepje nederlanders en ze komen allemaal naar me toe mag ik daar op zitten ?? mag ik een foto ?? LOLL
Spelers, ik weet wel ongeveer wie wat waard is en pak zo wel eens 2 tot 6 K winst per spelerquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef Tompsen het volgende:
[..]
'silvers'? Wat? Spelers of contracten of..?
809 is inderdaad het gemiddelde, maar ze gaan niet vaak voor onder de 800K aan de andere kant. zie dat er 1 gegaan is voor 1400cquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens ultimatedb is 815k geen super prijs. Dus bieden.
En hoofdlettersquote:
Allemaal homo's, wie wil nou op de stoel van Huntelaar zittenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef Pietjuuhh het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef Pietjuuhh het volgende:
Ho ho, vergeet je afspraak met Tim nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal homo's, wie wil nou op de stoel van Huntelaar zitten
Www.ultimatedb.nlquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:57 schreef Pietjuuhh het volgende:
nice vandemar is er misschien een site met de waarde van elke speler zou redelijk handig zijn ..
Helaas wordt ik dan geband omdat er allemaal 18+ materiaal op staatquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:57 schreef Pietjuuhh het volgende:
nice vandemar is er misschien een site met de waarde van elke speler zou redelijk handig zijn ..
Gewoon wachten en biedenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
809 is inderdaad het gemiddelde, maar ze gaan niet vaak voor onder de 800K aan de andere kant. zie dat er 1 gegaan is voor 1400cDat drukt de prijs wel naar beneden natuurlijk
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef Toefjes het volgende:
WTF Kut teringzooi. is ie voor 815K bin verkocht. Kut leven.
Ok, ik bedoel natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ho ho, vergeet je afspraak met Tim niet
Ze dachten zeker dat je Verbeek was?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:00 schreef Toefjes het volgende:
ik had een keer ging ik naar de open dagg van az en dat was zo lachen john bosman speelde toen en alles en john mutsaers en scheringa was voorzitter en kwamen we daar en wat dacht je alle spelers hadden een blauw wedstrijdshirt aan en toevallig had ik ook een blauw wedstrijd shirt aan en ik was niet te onderschijden van de spelers en toen haha gingen kinderen denken dat ik speler was en gingen ze handtekenignen vragen en met me op de foto willen haha was echt mega vet LOL XD XD
haha lol LOLquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze dachten zeker dat je Verbeek was?
Nog wat voetbalmoeders geneukt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:00 schreef Toefjes het volgende:
ik had een keer ging ik naar de open dagg van az en dat was zo lachen john bosman speelde toen en alles en john mutsaers en scheringa was voorzitter en kwamen we daar en wat dacht je alle spelers hadden een blauw wedstrijdshirt aan en toevallig had ik ook een blauw wedstrijd shirt aan en ik was niet te onderschijden van de spelers en toen haha gingen kinderen denken dat ik speler was en gingen ze handtekenignen vragen en met me op de foto willen haha was echt mega vet LOL XD XD
Nu je het zegt, had ik wel kunnen doen. Het is trouwens een waargebeurd verhaal. Het was wel geestig. Nu een CR7 voor 810K bin op de markt. 4-1-2-1-2 en LW. Wat bezielt die gastenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog wat voetbalmoeders geneukt?
Of voelde je je voldaan na de voetbal vadersquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu je het zegt, had ik wel kunnen doen. Het is trouwens een waargebeurd verhaal. Het was wel geestig. Nu een CR7 voor 810K bin op de markt. 4-1-2-1-2 en LW. Wat bezielt die gasten
Zie jequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu je het zegt, had ik wel kunnen doen. Het is trouwens een waargebeurd verhaal. Het was wel geestig. Nu een CR7 voor 810K bin op de markt. 4-1-2-1-2 en LW. Wat bezielt die gasten
Laat maar weten of het iets wordt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m gekochtHet is toch niet echt geld, dus kan mij het schelen
Waarschijnlijk wil ik na het weekend een nieuw elftalquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laat maar weten of het iets wordt.
Goedkoop kopen en duurder verkopenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:07 schreef Pietjuuhh het volgende:
vandemar kan je me wat tips geven over dat verkopen ?
Ik kan duplicate!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:07 schreef Pietjuuhh het volgende:
vandemar kan je me wat tips geven over dat verkopen ?
Gun hem nou even de kans als je toch die 5% verlies gaat pakkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil ik na het weekend een nieuw elftal
ja eigenlij kzou je dat moeten deon anaw is gode spelr kji goeie splr!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:11 schreef Pietjuuhh het volgende:
ene snelheid 90 scht 70 kopen voor 700 ?
weet ik veelquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:11 schreef Pietjuuhh het volgende:
ene snelheid 90 scht 70 kopen voor 700 ?
Wie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef Toefjes het volgende:
WTF Kut teringzooi. is ie voor 815K bin verkocht. Kut leven.
Er zijn allemaal van die kinders in dat channel aan het zeuren dat het oneerlijk is enzo haha. Wat een trieste bedoeling.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
weet ik veel
Lol, KSI kreeg een offer binnen 10 seconden binnen na Adebayor voor 8,2 miljoen erop te zetten
Waar lees ik wat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:12 schreef Pietjuuhh het volgende:
vande waar lees je dat allemaal ? :p
Nee ik val bijna in slaap... Andere keer.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand potje fifa doen op de xbox?!
http://www.twitch.tv/ksiolajidebtquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:14 schreef Pietjuuhh het volgende:
dat van ksi en al die biedingen ?
Du schnapst es sehr gut.quote:
Link is niet iphone vriendelijk, kan em niet zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
Elftal nummer 137:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gR5PjiHQbcTng
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef Toefjes het volgende:
Ow, iemand die handig is met plaatjes? Bij mij gaat dat altijd fout
Alleen pepe een zwart plaatje, marcelo ook, misschien ooit Alonso IF. en dan weet ik het niet meer.quote:
Doe je leesbril dan opquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef Toefjes het volgende:
Als ik alles verkoop kan ik een halve TOTY Messi betalen, vergeleken bij het Confetti elftal is dit niet groots, maaaaar! Ben er apetrots opquote:
Print screen maken. naar paint, stukje eruit knippen en opslaan. Dat moet nog lukken toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef Toefjes het volgende:
Mooi team Toefjes. Wil je geen IF Marcelo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef Toefjes het volgende:
Heb ik ookquote:
fout gegokt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik gok
Cr7--benzema--messi
Xavi--xabi--ozil
Marcelo-pepe-pique--dani
-----------casilias
??
Haal gewoon dani alves met zijn 98 pacequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik ookOlave 80 pace ernaast en Russel RB 87 pace en nog een 85 pace LB. Moreno heeft laagste pace in dat team met 76 de rest allemaal 80+
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen pepe een zwart plaatje, marcelo ook, misschien ooit Alonso IF. en dan weet ik het niet meer.
Het is gelukt! Ben hier tevreden mee. Als Falcao nu weer teleursteld gedoog ik hem totdat ik Up Aguero terug kan kopen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Marcelo heeft echt een matige en overpricede IF, Pepe is ook niet veel beter, zelfde geldt voor Alonso. Alleen TOTY Alonso wel
Porno tabs weggekliktquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, net thuis van het werken, eerst even bijkomen. Daarna happy hour
haha, nee het heeft hier vaak niks met fut te makenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Dit heeft niets met FUT te maken of wel?
Morgen potje fifa?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, net thuis van het werken, eerst even bijkomen. Daarna happy hour
Boeiend, het is een CDMquote:
Klopt, ik dacht Nocerino heeft 3* maar ook 2 dus en daar kon ik prima mee spelenquote:
Potje tegen moi, Toefjes?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nee het heeft hier vaak niks met fut te maken![]()
Ps3 aangeslingerd. eerst even met mls om iedereen 99 fit te krijgen en dan even mn nieuwe team uitproberen
Meer dan 80% van alle statistieken zijn verzonnen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik wilde gaan slapen tot ik dit las
When you wake up around 2-3am without any reason, there's an 80% chance that someone is staring at you.
Gewoon een captcha is al te ingewikkeld voor de meeste mensen hierquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Nu lijkt een toelatingstest mij niet eens zo'n gek idee.
dat hoop ik echtquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meer dan 80% van alle statistieken zijn verzonnen.
Waarom deel je dat nou, nu lig ik de hele nacht wakkerquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
When you wake up around 2-3am without any reason, there's an 80% chance that someone is staring at you.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik had gelezen dat als je dan gaat liggen fappen de persoon in kwestie die jou aanstaart vanzelf weer weg gaat.quote:
Wel als je denkt dat je die 1% bentquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
ik las net dit
When you wake up around 1-6am without any reason, there's a 99% chance that someone is staring at you.
durven jullie nu nooit meer te slapen?
Waarschijnlijk 150 coinsquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat kan ik een beetje vragen voor spelers?
Een bronzen rare speler met een skill van 64 is ongeveer hoeveel waard?
Oh nice, net verkocht voor 350 geloof ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 150 coinsTenzij hij pace 80+ heeft.
zie www.ultimatedb.nl voor een indicatie van prijzen. Verder kan je de speler ook opzoeken op de markt om te zien wat de goedkoopste buy it now prijs om wat preciezer te kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat kan ik een beetje vragen voor spelers?
Een bronzen rare speler met een skill van 64 is ongeveer hoeveel waard?
Tja is peanuts natuurlijk, maar bronzes zijn over het algemeen niets waardquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh nice, net verkocht voor 350 geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |