Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:20 schreef StijnDa het volgende:
Honden verkopen op een spelersmarkt
Ik puf ook alleen nog stof.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe OP chick aub..ben nu wel uitgefapt
Haal een keer een glaasje water tussendoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, ik sta strak van de cafeïne, ik tril helemaal. Ik loop, door verveling, steeds naar de koffieautomaat.
Moet je ook nog iets doen, of alleen koffie drinken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, ik sta strak van de cafeïne, ik tril helemaal. Ik loop, door verveling, steeds naar de koffieautomaat.
Zometeen ga jij schijten als een madderfakkerquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien wel verstandig jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haal een keer een glaasje water tussendoor.
Mja, ben eigenlijk continue wel aan het werk, maar ze zijn er nu alledrie niet. (Mijn collega's/bazen) Dus kan rustig even niksen. Moet alleen zo wel wat hebben om eventueel te laten zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je ook nog iets doen, of alleen koffie drinken?
Ibraquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
lol wat een bazenkoppel, Ibra en daarachter IF jovetic
Lekker. Ben al de hele tijd bezig met anatomie van de heup. Wat drama zeg. Zo. veel. spieren. botten. zenuwen. ligamenten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig ja.
[..]
Mja, ben eigenlijk continue wel aan het werk, maar ze zijn er nu alledrie niet. (Mijn collega's/bazen) Dus kan rustig even niksen. Moet alleen zo wel wat hebben om eventueel te laten zien.
Bweh. Ik verdiep me in het monitoring van je eigen merk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lekker. Ben al de hele tijd bezig met anatomie van de heup. Wat drama zeg. Zo. veel. spieren. botten. zenuwen. ligamenten.
Of mensen die 200 gaan bieden op een speler die een veel te lage bin heeft en dikke winst op zou leverenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
Die mensen die 200 bieden op een Zlatan die er nog 3 dagen op staat.
Lucky Lindgren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk ik in dat uur 1 keer achterom door het raam, komt m'n baas aanlopen in de verte.HOUDOE!
True, maar ze had wel wat meer mogen hebben vind ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die is gewoon afgetraind. Check die kuitspieren maar
Jij gaat sws later 1 grote negerin als 1e vrouw hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, maar ze had wel wat meer mogen hebben vind ik
Nee, blanke chicks zijn fijnerquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij gaat sws later 1 grote negerin als 1e vrouw hebben![]()
Veel ervaring voor een 14-jarige, halfbloedjes zijn niet misquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, blanke chicks zijn fijner
Ligt aan afkomst en cultuur, maar qua uiterlijk zijn ze wel netjes inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Veel ervaring voor een 14-jarige, halfbloedjes zijn niet mis
Iedereen in de juiste formatie en positie en ze gaan nog beter spelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:37 schreef over_hedge het volgende:
Mijn team http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#h0yaE4aNbcSXS speelt wel fijn zo
Als je hem wilt wel, het is niet heel duur maar ook niet super goedkoop ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:43 schreef zerokil het volgende:
4-2-2-2 Ibra kan ik voor 95k kopen doen of niet? (ps3)
Ik ben er nog man, xbox loopt vast ging settings checkenquote:
Het was 1-1 en ik verdiende te winnen gezien de verhoudingenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:59 schreef Rijst het volgende:
OhHet was wel mooi geweest al won ik met 1-0
Thiago Silva is echt een baas 1e keer dat ik met hem speel en hij heeft iedereen in de pocketquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef Rijst het volgende:
Vond het wel jammerr dat je scoorde ja
GG, jammer dat ik altijd zoveel goals uit corners tegen krijgquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
Pff wat een moeilijke wedstrijdhad het er wel zwaar mee haha.
Ja klopt ik had mazzel daarmee. Wel lekker vrije trap van je, normaal kan ik mijn keeper altijd volledig in de korte hoek zetten niemand die hem zo scoortquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
GG, jammer dat ik altijd zoveel goals uit corners tegen krijg
Is ook de moeilijkere manier van vrije trappenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt ik had mazzel daarmee. Wel lekker vrije trap van je, normaal kan ik mijn keeper altijd volledig in de korte hoek zetten niemand die hem zo scoort
Die rabonna goal was wel nice van Militoquote:
Ik retire op mijn hoogtepuntquote:
Runnerquote:
Wie is je CF eigenlijk?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk opgelost, al zeg ik 't zelf. Beultje Samuel als muur en ernaast de kopsterke Otamendi.Op links de pace met Armero en de skills met Lavezzi. Kan niet wachten om 'm uit te testen.
Iedereen 9 chemistry, eind goed al goed.
Alhoewel. Coloccini zit nog op de bank. Die ga ik maar discarden denk ik.
Dat is IF D'Allesandroquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wie is je CF eigenlijk?
Ik vond Coloccini trouwens erg lekker spelen in mijn argentinië squad
Valt er niet iets leuks te maken met IF Costa? In H2H is het een erg fijne speler met geweldige FK-Skillsquote:
Ja ja jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef BDIL het volgende:
Elke schot, een goal en bij mij lukt niksDie eerste en 4e goal waren bullshit ...
Kom op Nani die van Maicon op lichaam wint en uiteindelijk finesse vanuit een zowat dooie hoek erin schiet en die 4e dat die bal voor de voeten valt voor een volley na gekloot bij de achterlijn...quote:
Weet niet eens meer hoe die 1e goal ging, 4e goal vond ik juist wel prima. Kom op, ik moet iets tegen Chiellini,Maicon , Silva en Taiwo. Dat is een muur dan moet je klinisch zijn en niet alles te mooi willen doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kom op Nani die van Maicon op lichaam wint en uiteindelijk finesse vanuit een zowat dooie hoek erin schiet en die 4e dat die bal voor de voeten valt voor een volley na gekloot bij de achterlijn...
IF Soldadoquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan hier niet op de link klikken, maar top dat je IF Cesc binnen hebt
Iemand met een goed schot op linker CAM is altijdl wel fijn imo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Soldado
Rossi - SIF Higuain - IF Navas
IF Keita - IF Fabregas
IF Marcelo - IF Pepe - IF Ramos - IF Iraola
IF Diego Lopez
Nu alleen nog iemand voor Rossi, wil wel graag iemand die werkelijk beter is (dus niet IF Vela).
Misschien IF Benzema..
Ibarbo is sowieso beter als CM of CDM (op die posities zou hij ook zeker wel meer dan een 71 geweest zijn).quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ibarbo 4-4-2 CAM in een pack
Ik denk dat het verstandig is als ik hem CM maak zodat hij ook in de formatie past voor degene die hem koopt?
NIF Remy is een snelle beerquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:56 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de NIF Remy, IF Remy of de SIF Remy? Welke is het beste qua prijs-kwaliteit?
Ja 91 pace, heerlijk. Maar is de IF of de SIF nog veel beter?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
NIF Remy is een snelle beer
Geen ervaring mee, sorryquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja 91 pace, heerlijk. Maar is de IF of de SIF nog veel beter?
Ik heb SIF Remy in een 4-3-1-2 systeem, hij speelt prima en functioneert als buitenspeler en spits in één, goede kopper ook maar een echte afmaker is het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:56 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de NIF Remy, IF Remy of de SIF Remy? Welke is het beste qua prijs-kwaliteit?
Klinkt goed. Ik ben ook niet iemand die altijd persé moet scoren met z'n spits. Meestal is het m'n CF of één van m'n CAM's die scoort.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb SIF Remy in een 4-3-1-2 systeem, hij speelt prima en functioneert als buitenspeler en spits in één, goede kopper ook maar een echte afmaker is het niet.
Zit geen UT bij helaasquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
Die vita gaat ook FIFA krijgen, schijnt dat je met een vita ook tegen ps3 kunt spelen. De hamvraag: kun je dan ook fut spelen? Leuk voor in de nachtdienstis dit bekend bij iemand?
quote:Most notable of these is the lack of Ultimate Team mode
Da's jammer. Was misschien voor mij een goede reden geweest om zo'n ding aan te schaffen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zit geen UT bij helaas
http://www.gamespot.com/f(...)on-the-vita-6347624/
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt aan condititie, chemistry, met bal of zonder bal enz.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:13 schreef zerokil het volgende:
Djourou haalde met gemak remy in dat kan toch neit?
jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft wieisboos nog steeds 80k op zijn PC staan voor fifa? Iemand uit het algemeen topic wilt het graag overnemen
Ik zal diegene even hierheen halen danquote:
360 graden is een heel rondje, just sayinquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
Hoe doe je die ene skill move dat je met je rug naar de tegenstander staat met je been de bal meesleept in hoek van 360 graden?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
Hoe doe je die ene skill move dat je met je rug naar de tegenstander staat met je been de bal meesleept in hoek van 360 graden?
Je bedoeld die sleepactie die Eriksen ook deed tegen Pröpper? Die doe je moet twee keer naar de rugkant van de speler tikken met de rechter analogstick.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
Gewoon iemand die hem 10x heeft gekocht. Duplicaten bestaat niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
doen ze nog steeds glitchen op de xbox?
Aangezien Taiwo er tot nu toe minstens 10x opstaat en allemaal van dezelfde club eigenaar
90 en 180quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:39 schreef wieisboos het volgende:
gewoon fakeshot met skill trigger ingehouden en met left thumbstick de kant op richten waar je heen wilt (kan dus 180 en 360 graden)
en kan alleen (bijna) stilstaand
nja zag dat ie hem 15x had en verkoopt voor 13.5k per stukquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon iemand die hem 10x heeft gekocht. Duplicaten bestaat niet.
Thanks. Nu weet ik ook EINDELIJK hoe ik de ronaldo chop moet doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:39 schreef wieisboos het volgende:
gewoon fakeshot met skill trigger ingehouden en met left thumbstick de kant op richten waar je heen wilt (kan dus 180 en 360 graden)
en kan alleen (bijna) stilstaand
180 volgensmijquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:58 schreef zerokil het volgende:
Die Roulette moet je die 180 graden doen, 240 of 360 graden?
270 geloof ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:58 schreef zerokil het volgende:
Die Roulette moet je die 180 graden doen, 240 of 360 graden?
Bij mij lukt die nooooooit, hij doet altijd die Fake right of left en dan toch naar de andere kant gaan.
beter verander je je instellingen weer terug danquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:16 schreef zerokil het volgende:
chem 9 conditie 95
Sinds mijn controller instellingen perongeluk zijn gewijzigd verdedig is al een houten krant.
Als ik wist hoe ze stonden......quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter verander je je instellingen weer terug dan
Hospitality?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ze stonden......
Ja maar als het goed is staat dat opgeslagen in je Hospitality settings. Sync die eens, misschien heb je mazzel en krijg je je oude settings weer terugquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:06 schreef zerokil het volgende:
[..]
Uhm je weet wel van, CPU Hulp etc.
Rooneyquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:09 schreef forzafct het volgende:
[..]
Maar wie zou ik er anders er voorin bij moeten nemen? Er zijn weinig kopsterke BPL spitsen..
SIF Adebayor?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:09 schreef forzafct het volgende:
[..]
Maar wie zou ik er anders er voorin bij moeten nemen? Er zijn weinig kopsterke BPL spitsen..
Lampard als CDM naast Gerrardquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:08 schreef zerokil het volgende:
Drogba speelt niet echt fijn imo.
En ik zou Lampard sowieso niet op CAM zetten in een 4-2-2-2
Adebayor. Suarez kan ook, redelijke heading skills. Torres.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:07 schreef forzafct het volgende:
Ik heb mijn team een beetje aangepast. Ik denk dat ik Drogba erbij ga kopen als kopsterke spits(die heb ik nu niet). Of speelt drogba niet fijn?
Hij scoort helemaal niet. Die ging op de paal!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
Dat hakje van Ribery en die hoek waaruit rvp scoort
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/114288855
NBA2K12?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:12 schreef Toefjes het volgende:
Als met adebayor koppen niet lukt zou ik een ander spel gaan spelen.
T Silva en Alves verkocht. Vanavond die heumeu kopen
Jawel!! Ze hebben mn filmpje ingekort!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hij scoort helemaal niet. Die ging op de paal!
NBA2K12 is baasquote:
Waarom de fuck doe je dan ook alles in slomo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Rijst het volgende:
Jawel!! Ze hebben mn filmpje ingekort!!
Per ongeluk . Wou alleen dat hakje. Maar was vergeten te cutten xDquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom de fuck doe je dan ook alles in slomo?![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Per ongeluk . Wou alleen dat hakje. Maar was vergeten te cutten xD
Ahhaanhaahah IKSDEE xDDddD11!!!1quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Per ongeluk . Wou alleen dat hakje. Maar was vergeten te cutten xD
Linkje erbij voor de niet mobielers?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd
Alleen later deze week nog even SIF Ade halen..eens zien of hij in dit systeem tot zijn recht komt
[ afbeelding ]
Als ze niet lekker spelen weetje meteen waaromquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd
Alleen later deze week nog even SIF Ade halen..eens zien of hij in dit systeem tot zijn recht komt
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eFcDHsfSbcS5Aquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Linkje erbij voor de niet mobielers?
Ja, dan ligt het aan mijn manager. Die komt uit Angola.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als ze niet lekker spelen weetje meteen waarom
Geweldigquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd
[ afbeelding ]
Heb je met hem gespeeld? Die stats van die kerel die ik heb zijn echt zo bizar veel beter dan Assou-Ekotto..quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:25 schreef Rijst het volgende:
Beter haal je IF Assou-EkotoIk vind zijn NIF beter dan die ene die je nu hebt staan.
Ik had ze beide in mijn Kameroen team..quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je met hem gespeeld? Die stats van die kerel die ik heb zijn echt zo bizar veel beter dan Assou-Ekotto..
Stats zien er goed uit ja..4* skills, 5 star weakfoot..echt de perfecte LCAM omdat hij naar binnen kan komen en gewoon fatsoenlijk kan crossenquote:
We gaan het merken. Taiwo als wissel is nog wel een aardig alternatief als hij niet in de wedstrijd zitquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had ze beide in mijn Kameroen team..
hahah join the clubquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Oh boy, gisteren ontdekt wat dat FUT precies inhoudt (vorige week PS3) gekocht:social life
PS3 is minder maar welkom to the clubquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Oh boy, gisteren ontdekt wat dat FUT precies inhoudt (vorige week PS3) gekocht:social life
fypquote:
Vanaf nu is dit je social life. Zodra je gewend bent aan het idee valt het best mee. Welkomquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Ga nou maar een fatsoenlijk netwerk regelen dan praten we verderquote:
Bij single matches precies dezelfde paupers hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:57 schreef wieisboos het volgende:
heb het echt gehad met die toernooien... alleen maar autisten die elke fucking reply willen zien en als ik niet tegen een autist speel wordt ik wel doodgehandicapped door een brasilver team
mwah bij single matches valt het nog wel mee bij mij... maar toernooien echt alleen maar lb + y en elke herhaling bekijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij single matches precies dezelfde paupers hoortevens veel retards die 90 minuten lang fancy passes doen
achterlijk is dat.
mooiste is dan nog als ze failenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mwah bij single matches valt het nog wel mee bij mij... maar toernooien echt alleen maar lb + y en elke herhaling bekijken
dat heb ik nou met lagquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb daar eigenlijk amper last vanweet niet waarom maar ik merk er zelden iets van haha.
Same herequote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat heb ik nou met lagik heb echt nooit lag of disconnects
ik lag altijd. Lagspikes elke zoveel seconden.. </3 wirelessquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat heb ik nou met lagik heb echt nooit lag of disconnects
Leuke hybridquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd
[ afbeelding ]
5% is niks..quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:24 schreef DutchSL het volgende:
Door het aanschaffen van IF Fabregas ben ik nu rijker op mijn 2e account dan mijn 1e accountmisschien eens wat overzetten, alleen die 5% tax om aan mezelf te geven vind ik zo zonde.. beter gewoon spelers kopen en die overzetten denk ik.
Maar het gaat om veel minder dan 1 miljoen. Zeg 200k ben je 10k kwijtquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ligt eraan van welke hoeveelheid.... als je 1 miljoen coins overzet is 50.000 best veel imo
Ja, dat is toch 10k die je onnodig weg gooit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar het gaat om veel minder dan 1 miljoen. Zeg 200k ben je 10k kwijt
Daar heb je een punt, maar als ik 200k had zou ik er geen fuck om gevenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat is toch 10k die je onnodig weg gooit.
en je wordt niet rijk door geld weg te gooien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat is toch 10k die je onnodig weg gooit.
Met die instelling had ik nooit de 416k gehad om IF Fabregas te kunnen kopenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar als ik 200k had zou ik er geen fuck om geven
Wist nooit dat jij zo rijk was johquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Met die instelling had ik nooit de 416k gehad om IF Fabregas te kunnen kopen
Vandermar kloonquote:
Ik heb als ik alles verkoop meer dan 3 miljoen denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wist nooit dat jij zo rijk was joh
Alles verkopen en bazen squad bouwen dan !quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb als ik alles verkoop meer dan 3 miljoen denk ik.
Alleen verspreidt over een stuk of 10 goede teams i.p.v. 1 of 2 superteams.
Verkoop die teams en zet Messi en Ronaldo in één team, goed idee?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb als ik alles verkoop meer dan 3 miljoen denk ik.
Alleen verspreidt over een stuk of 10 goede teams i.p.v. 1 of 2 superteams.
Nee, want Messi is kut (ik heb hem gehad) en ik speel liever met afwisselende teams dan dat ik a la Toefjes iets superduurs bij elkaar koop en na twee weken alles weer verkoop.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verkoop die teams en zet Messi en Ronaldo in één team, goed idee?
Ik ga gewoon 9 maanden met dit elftal spelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, want Messi is kut (ik heb hem gehad) en ik speel liever met afwisselende teams dan dat ik a la Toefjes iets superduurs bij elkaar koop en na twee weken alles weer verkoop.
Al ga ik ooit wel Ronaldo halen.. maar ik denk pas in mei of juni ofzo.
Niet als je het op normale schaal doet. Als jij 100 spelers erop zet ermee wordt het wel verdachtquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:46 schreef Rijst het volgende:
Kan je gebanned geworden als je gebruik maakt van Cheat engine?
Mja ik ga een nieuwxbox live account aanmaken voor de zekerheid xDquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet als je het op normale schaal doet. Als jij 100 spelers erop zet ermee wordt het wel verdacht
Als je het van plan bent om het in grote mate te doen is dat wel handig jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja ik ga een nieuwxbox live account aanmaken voor de zekerheid xD
Haha, wat ga je doen met de cheat engine dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja ik ga een nieuwxbox live account aanmaken voor de zekerheid xD
google fut en cheat engine doet wonderenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wat ga je doen met de cheat engine dan?
Je moet ook niet ragequittenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dear god, 7e ragequit achter elkaar nu
Je kan er veel dingen mee doen, ben niet van gisterenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
google fut en cheat engine doet wonderen
Er wordt gequit op mijquote:
Bronze pakjes kopen en de items voor 150 bin erop zetten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kan er veel dingen mee doen, ben niet van gisterenmaar wil weten waar Rijst zich op gaat richten als hij al een ban incalculeert
haha zal je geen doodstraf voor krijgen denk ik hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bronze pakjes kopen en de items voor 150 bin erop zetten.
Werkt niet meerquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bronze pakjes kopen en de items voor 150 bin erop zetten.
Niemand koopt je spelersquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat? hoezo niet? Ik zag gister nog een item voor 150 bin
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
Ik vind trouwens die tenue's van Bristol Rovers echt baas in Fifa
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Thuis tenue Real Madrid en uittenue Barca
Mooi zwart en wit, waarom verbieden?quote:
Omdat Barca lijnrecht tegenover Real staat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi zwart en wit, waarom verbieden?
Je wilt het gwn niet sien xDquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet nog zien of het nog eens gebeurt
Er moeten wel doelpunten komen nu dan, want in Manchester wordt het lastigerquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:47 schreef Reemi het volgende:
Ajax is gewoon beter deze eerste helft
Nooit dat Ajax doorgaat natuurlijk, maar toch leuk zo'n eerste helft.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er moeten wel doelpunten komen nu dan, want in Manchester wordt het lastiger
Ik ga al richting de 200. verslavendquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
100 wedstrijden met m'n MLS gespeeld
Morgen MLS en Messi tegen mijn MLS?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga al richting de 200. verslavend
morgen heb ik een crematie, savonds pas thuis, weet niet of ik dan nog zin heb.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Morgen MLS en Messi tegen mijn MLS?
zo kun je wel dikke winst op die 400cc pakjes halen. Gewoon alles voor 150 erop zettenquote:
twitter:TheRealGraoully twitterde op donderdag 16-02-2012 om 19:56:27BTW, if you own a hacked VP, we know you. Save yourself a perma-ban and delete it! Seriously... reageer retweet
Zie maar, vooral sterkte!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
morgen heb ik een crematie, savonds pas thuis, weet niet of ik dan nog zin heb.
Eikel, wilde ik postenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:TheRealGraoully twitterde op donderdag 16-02-2012 om 19:56:27BTW, if you own a hacked VP, we know you. Save yourself a perma-ban and delete it! Seriously... reageer retweet
HA hard voor jequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eikel, wilde ik postentwitter:TheRealGraoully twitterde op donderdag 16-02-2012 om 19:56:27BTW, if you own a hacked VP, we know you. Save yourself a perma-ban and delete it! Seriously... reageer retweet
Idd, het staat toch al 0-3. Dus dan kan hij er ook wel in, hopelijk scoort hij dan nog even.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
lol Marlos speelt niet eens bij Metalist86 pace 5* skill stelletje idioten, zet die man erin.
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nooit dat Ajax doorgaat natuurlijk, maar toch leuk zo'n eerste helft.
dank je, die crematies lopen gelukkig altijd hetzelfde afquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zie maar, vooral sterkte!
PSV heeft dan ook wel wat meer kwaliteit héquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als PSV zo speelde tegen Manchester zou ik ons niet uitvlakken
82 pace! Dat is gewoon traag voor een neger hoorquote:
Ik heb het over Ashley (quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
82 pace! Dat is gewoon traag voor een neger hoor
Kan ik niet ruikenquote:
Zal hem zo kijken, wat doet het precies?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef wieisboos het volgende:
weet iemand of dit werkt of dat ik zo een keylogger op m'n pc heb?
je moet de eerste paar paginas invoeren dat is dan 1/2/3/4 en daarna voer je bijv. 2000 in en dan gaat hij naar de 2000e pagina (59th minute)quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal hem zo kijken, wat doet het precies?
Zolang je alleen cheat engine gebruikt en niks van hem download is het het proberen waardquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je moet de eerste paar paginas invoeren dat is dan 1/2/3/4 en daarna voer je bijv. 2000 in en dan gaat hij naar de 2000e pagina (59th minute)
ja dat vraag ik dus, is cheatengine.org legit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang je alleen cheat engine gebruikt en niks van hem download is het het proberen waard
Ja, gewoon de officiele site geloof ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja dat vraag ik dus, is cheatengine.org legit?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, gewoon de officiele site geloof ik.
Als je cheatengine download googled zit je goed
Laat me aub even weten of het werkt
lol dat ga ik dus niet doen tenzij er iemand hier is die er ervaring mee heeft.quote:Note: Some anti-virus programs mistakenly pick up parts of Cheat Engine as a trojan/virus. It's best to disable your anti-virus before installing or running Cheat Engine
Iedereen gebruikt cheat engine, perfectly legitquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
lol dat ga ik dus niet doen tenzij er iemand hier is die er ervaring mee heeft.
Ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt cheat engine, perfectly legit
Ik snapte dat hele cheat engine nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
Ik heb Cheat engine maar vind het schurft om te gebruiken, komt omdat ik geen geduld heb
Niet iedereen is een computer nerdquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had jullie toch wel intelligenter ingeschat. Cheat engine niet snappen
Ik ben ook ongeduldig. Deed niet gelijk wat ik wilde, en toen ging ik wat anders doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik had jullie toch wel intelligenter ingeschat. Cheat engine niet snappen
Allereerst welkomquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:19 schreef Pietjuuhh het volgende:
Kan iemand me alsjeblieft helpen ? desnoods voeg je me toe op psn pietjuuhh en praten we via de headset even in een fifa party maar ik heb echt dringend hulp nodig.
Dus altijd als ik een FUT wedstrijd speel verloopt alles goed, maar soms valt ofwel ineens ea server weg waar ik mee kan leven maar als ik bv 3-0 voorsta wat ik net gefilmd heb gaat hij leaven in de 38min en verbreekt mijn internet ? en mijn internet verbreekt ook na elke match in FUT alleen met FUT probs ..
Help me PLEASE !!
En heb je je poorten openstaan?quote:
Hebben wij hier ook 2 van. Je moet je IP adres ofzo in je webbalk intypen en je nat type dan op open zetten bij instellingen ofzo. Youtube staat het wel op, ik zou het bij god niet weten verder.quote:
A.k.a poorten openenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben wij hier ook 2 van. Je moet je IP adres ofzo in je webbalk intypen en je nat type dan op open zetten bij instellingen ofzo. Youtube staat het wel op, ik zou het bij god niet weten verder.
En staat je NAT nu ook op middelmatig (oranje)?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef Pietjuuhh het volgende:
ja ik ben eens op portforward gaan zien toen ik had gebeld ik pak mijn router dan ga ik zoeken in die lijst vind ik fifa 12 nie wel fifa 11 opnieuw gebeld, fifa 11 mocht ook zei die, dus ik alle poorten opengezet via de site
Tenminste een meer realistische dan Televaag.quote:
Alsof PSV/AZ zouden winnen van Manchesterquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tenminste een meer realistische dan Televaag.
Ja. Heb je echt letterlijk elk potje een disconnect?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:27 schreef Pietjuuhh het volgende:
ja middelzwaar status firewall toch he ?
Yup, dit werkt gewoon!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef wieisboos het volgende:
weet iemand of dit werkt of dat ik zo een keylogger op m'n pc heb?
49 passing is veel te slecht voor een CF imo. In 4-3-1-2 kom je er nog wel redelijk mee weg want dan is het een veredelde spits, in andere formaties niet.quote:
Ja, ik kwam deze toevallig tegen... Dus dacht...laat ik het eens volgen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Veel nieuwe gasten de laatste tijd hier
En met andere game-modi heb je hier geen last van?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:29 schreef Pietjuuhh het volgende:
gho elk potje kijk meestal ( ik wil niet stoefen ) win ik met 4 5 tegen 0 en meestal leaven ze dan , en dan disconnect ik al en heel af en toe speel ik een match uit en krijg ik me munten
Welkomquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:30 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, ik kwam deze toevallig tegen... Dus dacht...laat ik het eens volgen...
Haalde ook veel me info via xboxworld (al speel ik op de PS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |