Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:20 schreef StijnDa het volgende:
Honden verkopen op een spelersmarkt
Ik puf ook alleen nog stof.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe OP chick aub..ben nu wel uitgefapt
Haal een keer een glaasje water tussendoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, ik sta strak van de cafeïne, ik tril helemaal. Ik loop, door verveling, steeds naar de koffieautomaat.
Moet je ook nog iets doen, of alleen koffie drinken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, ik sta strak van de cafeïne, ik tril helemaal. Ik loop, door verveling, steeds naar de koffieautomaat.
Zometeen ga jij schijten als een madderfakkerquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien wel verstandig jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haal een keer een glaasje water tussendoor.
Mja, ben eigenlijk continue wel aan het werk, maar ze zijn er nu alledrie niet. (Mijn collega's/bazen) Dus kan rustig even niksen. Moet alleen zo wel wat hebben om eventueel te laten zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je ook nog iets doen, of alleen koffie drinken?
Ibraquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
lol wat een bazenkoppel, Ibra en daarachter IF jovetic
Lekker. Ben al de hele tijd bezig met anatomie van de heup. Wat drama zeg. Zo. veel. spieren. botten. zenuwen. ligamenten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig ja.
[..]
Mja, ben eigenlijk continue wel aan het werk, maar ze zijn er nu alledrie niet. (Mijn collega's/bazen) Dus kan rustig even niksen. Moet alleen zo wel wat hebben om eventueel te laten zien.
Bweh. Ik verdiep me in het monitoring van je eigen merk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lekker. Ben al de hele tijd bezig met anatomie van de heup. Wat drama zeg. Zo. veel. spieren. botten. zenuwen. ligamenten.
Of mensen die 200 gaan bieden op een speler die een veel te lage bin heeft en dikke winst op zou leverenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
Die mensen die 200 bieden op een Zlatan die er nog 3 dagen op staat.
Lucky Lindgren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:26 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk ik in dat uur 1 keer achterom door het raam, komt m'n baas aanlopen in de verte.HOUDOE!
True, maar ze had wel wat meer mogen hebben vind ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die is gewoon afgetraind. Check die kuitspieren maar
Jij gaat sws later 1 grote negerin als 1e vrouw hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, maar ze had wel wat meer mogen hebben vind ik
Nee, blanke chicks zijn fijnerquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij gaat sws later 1 grote negerin als 1e vrouw hebben![]()
Veel ervaring voor een 14-jarige, halfbloedjes zijn niet misquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, blanke chicks zijn fijner
Ligt aan afkomst en cultuur, maar qua uiterlijk zijn ze wel netjes inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Veel ervaring voor een 14-jarige, halfbloedjes zijn niet mis
Iedereen in de juiste formatie en positie en ze gaan nog beter spelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:37 schreef over_hedge het volgende:
Mijn team http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#h0yaE4aNbcSXS speelt wel fijn zo
Als je hem wilt wel, het is niet heel duur maar ook niet super goedkoop ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:43 schreef zerokil het volgende:
4-2-2-2 Ibra kan ik voor 95k kopen doen of niet? (ps3)
Ik ben er nog man, xbox loopt vast ging settings checkenquote:
Het was 1-1 en ik verdiende te winnen gezien de verhoudingenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:59 schreef Rijst het volgende:
OhHet was wel mooi geweest al won ik met 1-0
Thiago Silva is echt een baas 1e keer dat ik met hem speel en hij heeft iedereen in de pocketquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef Rijst het volgende:
Vond het wel jammerr dat je scoorde ja
GG, jammer dat ik altijd zoveel goals uit corners tegen krijgquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
Pff wat een moeilijke wedstrijdhad het er wel zwaar mee haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |