Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ja snap ik maar ik ben pas een dag bezig dus voor mij is t al heel watquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja is peanuts natuurlijk, maar bronzes zijn over het algemeen niets waard
Okequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
Eerste pagina volspammen, OP staat mij niet aan
Hij had 99 pacequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Wel goed in de gaten houden...soms zijn bronzes geen fuck waard, soms ineens een paar K. Vaak vooral als ze hoge pace hebben en in een populaire league spelen.
Dan zal je wel geen attribute kaartje erop hebben gedaanquote:
Gefixt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
Eerste pagina volspammen, OP staat mij niet aan
Good job sirquote:
Geen wat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zal je wel geen attribute kaartje erop hebben gedaan
Een kaartje dat Pace omhoog gaat of een andere skillquote:
O nee ik kreeg m uit een pakje en had m meteen aangeboden omdat ik m niet nodig hadquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een kaartje dat Pace omhoog gaat of een andere skill
99 pace kan namelijk nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O nee ik kreeg m uit een pakje en had m meteen aangeboden omdat ik m niet nodig had
Dan zal ik t verkeerd gezien hebbenquote:
Fitheid is datquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan zal ik t verkeerd gezien hebben
Hij had snlhd () balkje in ieder geval helemaal groen en mrl op 80 ofzo
Naja boeiend, ik moet sowieso nog een beetje overal achter komen
Ah dat zal heel goed kunnenquote:
Fitness en moraal zijn datquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan zal ik t verkeerd gezien hebben
Hij had snlhd () balkje in ieder geval helemaal groen en mrl op 80 ofzo
Naja boeiend, ik moet sowieso nog een beetje overal achter komen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fitness en moraal zijn datFitness is altijd 99 aan het begin, als je er mee gaat spelen wordt het lager en moet je de speler een wedstrijd opd e bank laten zitten
Gaat hij weer naar 99.
Wtf.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:49 schreef jepperdeprep het volgende:
KSI krijgt zojuist 4 mil geboden voor NIF Ronaldo. Wtf
Ik denk dat degene die dat heeft geboden dacht dat hij een trade offer zou accepteren van een random ander persoon. Dus hij is wss fuckedquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die hem dat bieden, hoe triest ben je wel niet
Jaar geleden nog: nl krijgt sombere jaren.quote:
Die is voor ibi mits fitquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]Juist de LW positie is nog twijfelachtig voorin
Komt goed uit voor John.
Hopelijk geen elia, dat is echt een 10 minuten voetballer. De rest van de westrijd zie je hem niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar dat is verreweg de minst zekere positie voorin, bovendien is ibi niet fit.
Was het geaccepteerd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Die gozer die 4 mil heeft geboden wil zijn coins terug
Klopt! En elke speler waarvan hij zegt dat het een beast is stijgt gigantisch in waarde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Marlos was 1 seconde in beeld en hij gaf de assist bij de 0-4!
Sinds KSI zijn stream is Heskey gewoon weer 20k+
Jep! Las vorige topic voorstel voor potje, nadat ik klaar was met fifa. Zal waarschijnlijk zondag worden. Morgen druk en zaterdag misschien overdag wel tijd, maar savonds met een batman pak aan bier drinken in bredaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Klopt! En elke speler waarvan hij zegt dat het een beast is stijgt gigantisch in waarde.
Wat is je waarde in leaderbords? 100+ mil?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jep! Las vorige topic voorstel voor potje, nadat ik klaar was met fifa. Zal waarschijnlijk zondag worden. Morgen druk en zaterdag misschien overdag wel tijd, maar savonds met een batman pak aan bier drinken in breda![]()
Begin was beetje stroef, kwam natuurlijk 2-0 achter. Ramos uit een Corner 2-1, Cesc in de 82e minuut 2-2, en in de verlening ontsnapte ronaldo, en sweaty op Falcao 3-2. Toen ragequit. Even wennen aan de persoonlijkheden en hun mogelijkheden denk ik. Gaat wel goed komen voel ik zo. Als het hier niet mee lukt kan ik stoppen.
Is goed. Wil wel tegen dat bazenteam spelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jep! Las vorige topic voorstel voor potje, nadat ik klaar was met fifa. Zal waarschijnlijk zondag worden. Morgen druk en zaterdag misschien overdag wel tijd, maar savonds met een batman pak aan bier drinken in breda![]()
Begin was beetje stroef, kwam natuurlijk 2-0 achter. Ramos uit een Corner 2-1, Cesc in de 82e minuut 2-2, en in de verlening ontsnapte ronaldo, en sweaty op Falcao 3-2. Toen ragequit. Even wennen aan de persoonlijkheden en hun mogelijkheden denk ik. Gaat wel goed komen voel ik zo. Als het hier niet mee lukt kan ik stoppen.
Het aantal coins wat ik heb kan ik helaas geen IF Marcelo van halen. Pepe en Marcelo worden de nieuwe projectjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Is goed. Wil wel tegen dat bazenteam spelen
Ga je IF Marcelo nog halen?
Volgens mij wordt de club value hoog als je meerdere teams hebt. Mn topsquad staat op 183 omdat ik bronzes op de bank heb.quote:
Nice. Ik had gister toevallig nog een IF Marcelo gekocht voor 175k en weer verkocht voor 195kquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het aantal coins wat ik heb kan ik helaas geen IF Marcelo van halen. Pepe en Marcelo worden de nieuwe projectjes
@doublepain: club value is maar 8 miljoen nog wat
Kan best, het is mij altijd onduidelijk hoe ze het precies berekenen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de club value hoog als je meerdere teams hebt. Mn topsquad staat op 183 omdat ik bronzes op de bank heb.
Ja ik werd er ook uit geknikkerdquote:
Iedere speler in je club heeft een vaste waarde. Bronzen spelers zijn geloof ik rond de 60k waard, zilveren spelers rond de 120k en gouden 260k. Alles bij elkaar opgeteld is je clubvalue. Dus of je nou een Messi of een andere rare gold speler in je club hebt, maakt dus niets uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan best, het is mij altijd onduidelijk hoe ze het precies berekenen.
Dacht er alweer in te kunnen, maar kom er toch niet in steeds...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die er niet op kan
Edit: Zit er alweer in
Er is ook een handicap, mn MLS bronzes spelen veel lekkerder dan welk miljoenen elftal dan ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef DutchSL het volgende:
Echt wat een kut avond. Geen enkele normale goede wedstrijd kunnen spelen.
Het leek wel of ik elke wedstrijd een handicap kreeg... of het liep voor geen meter, of elke kans ging op de paal/naast. En dan eindelijk een goede wedstrijd die ik ruim ging winnen en precies dan knallen de servers er uit
Had laatst met mijn bronzen dat ik verloor, heb ik zelden, dus zijn niet alleen noobs. Wel vaak though...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
Natuurlijk speelt die MLS fijn, je speelt tegen noobs
klopt, maar gewoon, het aannemen, de snelheid van het door kunnen passen, lijkt wel of het iets langer duurt met de beesten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
en ze zijn zwaar overpowered. Zal best lekker voor je ego zijn, maar lijkt me echt niets aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
Tegenstanders zitten er gewoon niet bovenopquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
klopt, maar gewoon, het aannemen, de snelheid van het door kunnen passen, lijkt wel of het iets langer duurt met de beesten.
Trouwens, kan mn team niet: "no homo" en "gay fish" noemen. Eeuwig zonde
"no hommo" danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
klopt, maar gewoon, het aannemen, de snelheid van het door kunnen passen, lijkt wel of het iets langer duurt met de beesten.
Trouwens, kan mn team niet: "no homo" en "gay fish" noemen. Eeuwig zonde
Maintenance ofzo? webapp ook down bij mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:01 schreef poker4lifee het volgende:
en toen werden we er weer vanaf gegooid. klote ea.
Het ging ook zo slecht met met mijn silvers en Serie A/Rusland hybrid waar ik normaal veel beter mee ben, gewoon een bizar slechte dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is ook een handicap, mn MLS bronzes spelen veel lekkerder dan welk miljoenen elftal dan ook
Ja herkenbaar! En dat er dan een 70k bin weggaat op hetzelfde moment.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:04 schreef Thorb het volgende:
Stond een IF Marcelo voor 12 k met nog 5 seconden dus ik doe een bod, maar was niet de enigeOndertussen staat ie 3 min later op 140k
Clown Valdes eruit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:18 schreef Rubenunited het volgende:
Ik denk er over na om dit team te maken:
4-5-1
GK:Valdes
RB:Ramos
CB:Pique
CB:Puyol
LB:Enrique
CM:Alonso
RM:Reyes
LM:Villa
CAM:Silva
CAM:Fabregas
ST:Torres
Diego Alves is ook zo'n onmogelijke Hart-variant.. gisteren had een tegenstander met hem meer dan 30 savesquote:
Ja dat klopt, maar er is geen andere Spaanse verdediger die een stuk meer pace heeft. Dan kom ik op Victor Ruiz IF, maar die heeft maar 79 ratingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:51 schreef DutchSL het volgende:
Je centrum is ook veel te traag, Pique kan nog wel met een snelle ernaast maar Puyol is een open uitnodiging voor pacewhores.
Ramos, als je de IF niet kunt betalen gewoon de NIF er neer zetten (dan maar 7 chemistry) en Iraola rechtsback.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar er is geen andere Spaanse verdediger die een stuk meer pace heeft.
Ibra 7 chem?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef zerokil het volgende:
http://futhead.com/12/squad/9472![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe team
Dat zou inderdaad mogelijk zijn, ik probeer het eerst zo wel even, werkt het niet dan kan ik jou variant hanteren!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ramos, als je de IF niet kunt betalen gewoon de NIF er neer zetten (dan maar 7 chemistry) en Iraola rechtsback.
Doe gewoon Aguero, Tevez, Cissé, Cavani of Ba ofzo, die halen wel 9 chemistry.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef zerokil het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe team
Del Potroquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga je voor Federer of Del Potro?
Leuk! Muchos plezieros!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Del Potro
Avondprogramma is wel wat beter, maar ik ga 's avonds nog uit eten dus vind het wel prima zo. Hopelijk geen slachtpartijen met Berdych en Delpo.
cambiasso eruit voor if nocerino en ibra heeft 9 chemquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef zerokil het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe team
4-3-2-1.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
cambiasso eruit voor if nocerino en ibra heeft 9 chem
Iedereen zegt dat Zlatan de beste spits van Fifa is dus dan wil dat wel effe uitproberen met 7 chem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe gewoon Aguero, Tevez, Cissé, Cavani of Ba ofzo, die halen wel 9 chemistry.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat Zlatan de beste spits van Fifa is dus dan wil dat wel effe uitproberen met 7 chem.
Oh, maar daar heb je vast wel positiekaartjes voor. Enoh kan zelfs in de spits!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:36 schreef Tim86 het volgende:
Enoh heeft dan ook een jaar gestudeerd om dokter te worden. Maar dat zie je ook wel aan zijn spel.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zet even mijn Belg - Baas vertaler aan, momentje.
Vet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd
Alleen later deze week nog even SIF Ade halen..eens zien of hij in dit systeem tot zijn recht komt
[ afbeelding ]
Nice. Ik ben maandag, woensdag en donderdag geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Del Potro
Avondprogramma is wel wat beter, maar ik ga 's avonds nog uit eten dus vind het wel prima zo. Hopelijk geen slachtpartijen met Berdych en Delpo.
Enoh heeft maar 34 shootingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:36 schreef Tim86 het volgende:
Enig heeft dan ook een jaar gestudeerd om dokter te worden. Maar dat zie je ook wel aan zijn spel.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef laucas het volgende:
Kwam zojuist de grootste fag tegen. Hij had een BPL team met een random bronze in de spits dus wist al wat er ging komen. Balotelli er in en ik maakte al gauw de 1-0. Blijkbaar had Balotelli niet voldoende pace want hij wisselde 'm gelijk voor Hernandez (). Niet veel later scoorde ik de 2-0 omdat hij aan het kutten was in de verdediging. Daarna gaat ie weer kutten en ik kwam net dichtbij met mijn speler: ragequit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |