Idd ik ook. Zou graag de mol willen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit is echt een programma waarom ik een BN'er wil worden!
ze moeten weer WIDM zonder BNérs maken... ik wil ook een keer mee doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahaha! Jaaaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef themole het volgende:
[..]
Idd ik ook. Zou graag de mol willen zijn.
Nog beter.. Met die bn''ers... tsja... die weten te goed hoe tv werkt enzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze moeten weer WIDM zonder BNérs maken... ik wil ook een keer mee doen
Dit dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Sterrenbeeld van de mol?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef themole het volgende:
Weer een stier, misschien hint dat de mol een man is.
\Aha.quote:
Ik vroeg het me net ook af, maar Zorro dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef feeling_sinister het volgende:
Weet iemand waar deze muziek van is?
Van The mask of Zorro volgens mij. Instrumentale film versie van I want to spend my lifetime loving you van Tina Arena en Marc Anthony dacht ik.quote:
Deze heeft beiden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is geen doolhof, maar een labyrinth. Een doolhof heeft een ingang en een uitgang, een labyrinth leidt je naar het midden.
Ja of een paar keer de verkeerde kant in sturen als er stiekem een tijdslimiet op zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef themole het volgende:
Als mol wil je als eerste zijn, dan kan je de rest de kant van die man opsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |