abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:42:04 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108060058

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108060097
quinoa is quinoa en amaranth amaranth, zijn 2 andere dingen, beiden graan soorten.
pi_108060126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mooi nail them!

Ah je hebt de amaranth versie Nallie?

Oh en Uniek, ze waren onderdeel van t diner ;)
Ik eet graag evil suiker koekjes als T :P
Be someone that makes you happy
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:48:41 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108060377
Klinkt best lekker zo'n koekje...

Kom nog steeds niet eens toe aan zelfgemaakte falafel.. En speltbrood en.. en...
Kan nog zoveel maar telkens als ik tijd heb heb ik geen zin en andersom :')
Vrouw :(
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108060383
:W
pi_108060389
Ik heb onlangs een quinoa toetje volgens recept gemaakt. Niet te vreten. Nu durf ik het niet meer klaar te maken :D
  donderdag 16 februari 2012 @ 21:51:09 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108060524
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:48 schreef Amsel het volgende:
Honger?
Hoe is het?

An :D ook eerlijk om het toe te geven
pi_108060963
merel :D coming up for some air?
Kwak
pi_108060997
hmm........... koekjes :9
Ja doei.
pi_108061004
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:48 schreef An24 het volgende:
Ik heb onlangs een quinoa toetje volgens recept gemaakt. Niet te vreten. Nu durf ik het niet meer klaar te maken :D
Snap ik! Ik zie ook vaak ontbijtdingen met quinoa voorbijkomen... maar dat durf ik ook niet :')
pi_108061184
Jah ik moet nog even een balans vinden tussen samen-tijd en alleen-tijd en tijd voor vrienden enzo :@ Het is echt helemaal geweldig, maar ook wel een hele grote verandering na al die jaren alleen zijn en maar wat aanklooien!

Ben hier dus ook totaal niet bijgelezen, maar ik mis jullie wel! Lijstjes worden beter, ik eet gezond, maar ik moet gewoon niet zo véél eten :D
pi_108061211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Amsel het volgende:
Jah ik moet nog even een balans vinden tussen samen-tijd en alleen-tijd en tijd voor vrienden enzo :@ Het is echt helemaal geweldig, maar ook wel een hele grote verandering na al die jaren alleen zijn en maar wat aanklooien!

Ben hier dus ook totaal niet bijgelezen, maar ik mis jullie wel! Lijstjes worden beter, ik eet gezond, maar ik moet gewoon niet zo véél eten :D
O+
Kwak
pi_108061213
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Snap ik! Ik zie ook vaak ontbijtdingen met quinoa voorbijkomen... maar dat durf ik ook niet :')
Amsel! :W

Ik moet dus gaan voor hartige gerechten begrijp ik? :')
pi_108061297
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik moet dus gaan voor hartige gerechten begrijp ik? :')
Ja dan is het echt lekker!
Deze is ook echt heerlijk met quinoa!
pi_108061399
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja dan is het echt lekker!
Deze is ook echt heerlijk met quinoa!
* An24 aarzelend opslaat! :')
pi_108061419
Avondeten :9

Rijst met een berg groente (oa. paprika, bleekselderij, prei, wortel, boontjes) met wat kokos en kerrie djawa :9

Zoet-hete kippenvleugeltjes :9 was een béétje donker, maar op de foto lijkt 't erger dan 't was :P
Ja doei.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:09:09 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108061449
Amsel, heerlijke roes van verliefdheid.. dan komt ineens alles samen.
Geniet ervan O+

Ergeren jullie ook aan reclame van... begin je dag met een reep en een shake?
:r
pi_108061489
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Amsel het volgende:

Wat fijn Amsel! Geniet ervan! O+ Ook van het wennen ;)
Ja doei.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:10:21 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108061511
Dat ziet er heerlijk uit Mo! Behalve dan de bleekselderij, dat is zo vies! Maar de rest :9 kokos? brr :D )

Zoete toetjes.. hmmm ik kan nog geen zandkoekje bakken :')

[ Bericht 15% gewijzigd door uniekhoorn op 16-02-2012 22:14:15 (kokos ) ]
pi_108061868
De kokos vooral gebruikt als 'binder', de kerrie overheerst voldoende ;)
Ja doei.
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:18:43 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108061973
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
De kokos vooral gebruikt als 'binder', de kerrie overheerst voldoende ;)
Dan wil ik het wel proberen, klinkt namelijk lekker!
maar zoals gezegd: falafel staat nog in de planning :')

Bijna naar bed :O
pi_108062077
Bijna douchen. Ik stink, maar er moest eerst eten op tafel komen want trek na 1 uur en 45 minuten sporten! :') Mr.Mo heeft wel al gedouched.

Wil hem proberen weer hier wat te laten posten zodat hij wat voedingstips van Vaaiz kan krijgen, want hij eet echt veel te weinig voor een vent }:| Vandaag heeft hij nog weer minder dan ik op en ik eet al niet bijster veel (wel genoeg voor vandaag, vind ik!)
Ja doei.
pi_108062190
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Bijna douchen. Ik stink, maar er moest eerst eten op tafel komen want trek na 1 uur en 45 minuten sporten! :') Mr.Mo heeft wel al gedouched.

Wil heb proberen weer hier wat te laten posten zodat hij wat voedingstips van Vaaiz kan krijgen, want hij eet echt veel te weinig voor een vent }:| Vandaag heeft hij nog weer minder dan ik op en ik eet al niet bijster veel (wel genoeg voor vandaag, vind ik!)
Oh, hier nog zo'n man. Laatst kwam hij thuis en had hij de hele dag alleen een bakje yoghurt en twee kaascrackers op. En dan verbaasd doen als je kramp hebt na een normale avondmaaltijd |:(
  donderdag 16 februari 2012 @ 22:27:29 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108062456
Mijn aanstaande eet standaard elke dag:
2 boterhammen hagelslag, 2 boterhammen kaas, 1 boterham pindakaas, krentenbol of suikerbrood (alles met boter), beschuit met hagelslag, bord volle kwark en wat vla, kiwi, sinaasappel, appel, gekookt ei.
En avondeten met veel pasta en kaas en de groenten natuurlijk.
Vaak ook nog een kommetje versche macadamiamix.
Hij is en blijft 80 kg maar is ook een sportertje O+

Hij eet ook heel lief wat ik hem voor zet O+
pi_108062570
fijn dat het zo goed met je gaat Amsel O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108063102
Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!
pi_108063850
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Amsel, heerlijke roes van verliefdheid.. dan komt ineens alles samen.
Geniet ervan O+

Ergeren jullie ook aan reclame van... begin je dag met een reep en een shake?
:r
Ja die reclame is verschrikkelijk.... :r
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_108063919
quote:
17s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef _aurum_ het volgende:
fijn dat het zo goed met je gaat Amsel O+
dat O+
  Vis een optie? donderdag 16 februari 2012 @ 23:04:31 #29
70532 loveli
N
pi_108064373
Yup, geniet ervan!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 16 februari 2012 @ 23:13:49 #30
70532 loveli
N
pi_108064731
Bijna een kilo mozartkogels ingeslagen :')
crap in = crap out
pi_108066053
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef loveli het volgende:
Bijna een kilo mozartkogels ingeslagen :')
Oooh lekker!!
pi_108069386
Die reep en shake reclame hoor ik te vaak op de radio :X Tenenkrommend is 't.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108069752
Ik zeg mozartkugelmeet!
Het is trouwens nog wel wat frisjes op de fiets. Maar wel lekker 15 km (ofzo) gefietst en vanavond leuk bandjes kijken. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108069786
ik ga vandaag met 25 pubers een bus in voor seksuele voorlichting (de looooove-bus). ben benieuwd...
Kwak
pi_108069834
Nieuwe dag, nieuwe kansen..

O: bakje magere kwark met muesli
T: 2 kiwi's, mineola
L: 2 volk. boterhammen pindakaas
T: soepje, gekookt ei, lijnzaadcracker leverpastei
S: uurtje fitness
D: biefstukje, aardappelkroketjes (denk een stuk of 4), sperzieboontjes
T: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108069871
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:

Wil hem proberen weer hier wat te laten posten zodat hij wat voedingstips van Vaaiz kan krijgen, want hij eet echt veel te weinig voor een vent }:| Vandaag heeft hij nog weer minder dan ik op en ik eet al niet bijster veel (wel genoeg voor vandaag, vind ik!)
Doet hij wel aan sport? Ik merk aan mezelf dat sporten echt ontzettend veel scheelt qua eetlust.. Voorheen at ik een stuk minder waarop ik prima de hele dag doorkwam, nu eet ik dat in een ochtend. :')
pi_108069943
ik ga vanaaf romantisch dineren met mijn lief O+

Ik ben trouwens ook wel een voorstander van een Mozartkugelmeet O-)

Lijstje voor vandaag:

O: smoothie
T: rijstwafels met pindakaas
L: rijst, kalkoen en broccoli (ik zit weer in mijn broccoli fase :') )
S: biceps en benen en cardio
T: kwark
D: naar de Japanner :9
T: misschien kwark
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 08:44:57 #38
70532 loveli
N
pi_108070019
Waar/wanneer mozartkogelen? En kennen jullie Mannerschnitten? I O+Manner
crap in = crap out
pi_108070095
Geniet er lekker van Amsel, fijn om te lezen dat het zo goed gaat O+
Die balans tussen alleen en samen en met vrienden komt vanzelf wel weer, eerst gewoon lekker genieten van de "wittebroodsweken" :*

Eetlijstje van de partners? Oeh, ik heb het er al eens ingegooid, maar dit eet Chris ongeveer op een dag: grote kom volle yoghurt met veel muesli en noten, 2 boterhammen met kaas, banaan, 4 boterhammen met kaas, ham, ei (2) en pindakaas (2) als lunch met karnemelk, dan daar achteraan meestal nog een keer een kom volle yoghurt met muesli en noten, smiddags bij de koffie 2 plakken ontbijtkoek, nog fruit, dan 2 volle borden avondeten en meestal anderhalve portie vlees (de kleuter kan hele porties nog niet op) en dan een schaaltje vla en fruit en dan 's avonds voor het slapen gaan nog een grote kom kwark of yoghurt met fruit en muesli en noten.
En dat is dan wat ik weet, hij eet ook nog dingen wanneer ik het niet zie. Hij is met heel veel moeite in een jaar tijd van 72 naar 75 kg gegaan en blijft nu op gewicht. Werkt dan ook als een paard, dat dan weer wel, geen sportschool nodig.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: havermout
T: cappuccino, peer
L: omelet met kaas, ham en tomaat, karnemelk, rauwkost
T: cappucino, sinaasappel
T: glas rode wijn
D: wortelsoep met een salade met feta en olijfjes en zelfgebakken brood
T: kwark met 2 kiwi's, glas rode wijn

Ik raak onsje per onsje kwijt nu :) ondanks dat ik voor mijn doen veel "zondig" Zolang ik het een beetje laag hou in de carbs gaat het blijkbaar prima.
pi_108070149
Mogguh!
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:39 schreef Amsel het volgende:
Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!
:Y Hier wel!
Ach en niet teveel aan denken hoe je je tijd indeelt, gewoon doen waar je zin aan hebt, geniet! :D ;)

Dat las ik best wel heel erg verkeerd, kwak! :') Ghehe, succes!

Liever nog een shake en een reep dan helemaal niets natuurlijk :@ Maar ik ken de reclame gelukkig niet :)

Nu koffie! c_/
Ook wel nodig want ik was vanmorgen wel heel erg duf...
Tijdens het douchen zeep ik me altijd in om vervolgens tijdens het afspoelen m'n tanden te poetsen, alleen vanmorgen resulteerde dat i.c.m. m'n dufheid tot het tanden poetsen met shampoo... :') :r
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108070178
Ohai!

Wauw Mar, die van jouw eet als een paard! Die van mij eet minder als ik maar doet ook minder, ik sport enzo. Maar hij is een beetje skinny-fat :P eigenlijk zou 'ie wel moeten gaan sporten, maar ja. Gisteren ging ik niet koken dus dan haalt mijn schatje gewoon een pizza O+.

Mijn planning:
O: 2 vk bth (pindakaas, hagelslag), koffie met veel melk
T: 3 eetlepels turkse yoghurt met1 warme appel met kaneel
L: nader te bepalen, wil het liefst iets van salade ofzo
T: peer en appel, hand cashewnoten
B: 2x20 minuten fietsen
D: kom pompoensoep met een tosti
T: drankje met vrienden
pi_108070195
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

[..]

:Y Hier wel!
Ach en niet teveel aan denken hoe je je tijd indeelt, gewoon doen waar je zin aan hebt, geniet! :D ;)

Dat las ik best wel heel erg verkeerd, kwak! :') Ghehe, succes!

Liever nog een shake en een reep dan helemaal niets natuurlijk :@ Maar ik ken de reclame gelukkig niet :)

Nu koffie! c_/
Ook wel nodig want ik was vanmorgen wel heel erg duf...
Tijdens het douchen zeep ik me altijd in om vervolgens tijdens het afspoelen m'n tanden te poetsen, alleen vanmorgen resulteerde dat i.c.m. m'n dufheid tot het tanden poetsen met shampoo... :') :r
Dat had ik gistermorgen ook, maar ik realiseerde het me net op tijd :')

Alleen bij mij kwam dat door de stomme douche, had zo'n fanzyshmanzy hemeldouche ding, zet 'm aan en komt er echt ijs en ijskoud water door. Mijn adem stokte gewoon van schrik :') En daarna was ik nog wel even van mijn apropos :+
pi_108070282
Rainshower O+

Ben vanmorgen 3x weer in slaap gevallen :')
En dan te bedenken dat we zaterdag de hele dag/avond/nacht op pad mogen :O
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108070320
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 08:44 schreef loveli het volgende:
Waar/wanneer mozartkogelen? En kennen jullie Mannerschnitten? I O+Manner
Die ken ik niet! Vertel!
En wanneer Mozartkugeln meet, maakt mij niet uit. :) Roep jij maar, jij hebt ze! :D
Doe wat je niet durft.
pi_108070394
Whooo, tenminste niet de enige met zulke onnozele acties! :') :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108070424
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Whooo, tenminste niet de enige met zulke onnozele acties! :') :P
_O- ik zet ook rustig mijn rekenmachine in de koelkast omdat ik die eigenlijk in mijn koffertje moet stoppen en me ondertussen bedenk dat ik mijn brood enz. niet moet vergeten :D
pi_108070508
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Die ken ik niet! Vertel!
En wanneer Mozartkugeln meet, maakt mij niet uit. :) Roep jij maar, jij hebt ze! :D
mjam, mozartkugelnmeet O+
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 09:24:16 #48
70532 loveli
N
pi_108070611

[ Bericht 17% gewijzigd door Ml-etje op 17-02-2012 09:26:28 (fixed) ]
crap in = crap out
pi_108070612
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- ik zet ook rustig mijn rekenmachine in de koelkast omdat ik die eigenlijk in mijn koffertje moet stoppen en me ondertussen bedenk dat ik mijn brood enz. niet moet vergeten :D
zo is de eerste plaats waar ik zoek als ik m'n huissleutels kwijt ben de koelkast.

:W vanaf duutserland.

MOet heel hard aan het werk vandaag, maar geen zin in. zo'n eerste dag samen is veel te leuk. Helaas is de duutser nu ook naar z'n werk.

Heb zin vanavond wat leuks te doen, even bedenken wat. Misschien trakteer ik wel op uit eten ofzo. Iemand tips/ideeen?
pi_108070614
Doe wat je niet durft.
pi_108070650
Was je blij met je Playboy, Mini? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108070709
Goodmorning

Lijstje:
O: kwark, havermout, rozijntjes, banaan
D: spaghetti bolognese
verder weet ik het nog niet, iig creme brulee als toetje...

Ik ben nog een beetje lamgeslagen door de begrafenis waar ik gister was :{ En dit weekend allenig thuis dus dat is ook niet zo leuk.
pi_108070715
quote:
*meldt

Die koekjes lijken me trouwens niet zo :? Tenzij er nutella inzit :P Ik ga liever voor de Mozartkugeln :9
pi_108070731
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:24 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Pennywafels!
pi_108070732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:29 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning

Lijstje:

Ik ben nog een beetje lamgeslagen door de begrafenis waar ik gister was :{ En dit weekend allenig thuis dus dat is ook niet zo leuk.
Aww, daar kun je best van van slag zijn ja. Sterkte. :*.
pi_108070736
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:29 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning

Lijstje:

gecondoleerd! Klinkt alsof het er wel inhakt.

Kan je dit weekend niet naar een vriendin om wat leuks te doen? Alleenzitten als je je rot voelt is niks :N
pi_108070737
Hoihoi,

Ik zou graag willen meedoen als dat kan :)

Ik ben nu sinds maandag weer begonnen met mijn dieet.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde sporten ik zo'n 5 dagen per week. Uiteindelijk verhuisd en toen raakte dat in een slop. Daarbij nog eens gestopt met roken en dat bleek niet zo'n hele goede combi te zijn. In goed anderhalf jaar tijd 20 a 25 kilo aangekomen (Ik schommelde altijd al tussen de 55 en de 60 kilo) Maarja Ik was al eerder op dieet gegaan. En toen was hij daar .. de maand December. Dat was niet zo goed afgelopen. Maar nu toch mezelf weer bij elkaar geraapt en weer begonnen. Ik snoep niet meer en ik eet kleinere porties. Want ik eet als een bouwvakker. En dat terwijl ik het helemaal niet nodig heb. Want ik verbrand het niet.

Mijn lijstje ziet er nu als volgt uit

O - 2 crackers, met halvarine, en salami of cerverlaat.

L- 2 of 3 crackers met halvarine, salami of cerverlaat. (vanmiddag staat er 1 peer op het programma

T- 1 musli reep. Dit is meestal om 3 of 4 uur, afhankelijk van de tijd dat ik geluncht heb. ik pak altijd 3 uur na de lunch.

A- Gewoon wat we eten en dan kleinere porties. Ik eet aardig gevarieerd en pak qua pasta toch altijd bijvoorbeeld al de volkoren pasta enzo. en weer een peer want ze moeten op :P

T - Bij de tv 's avonds wil ik weleens iets van komkommer ofzo pakken. Mij is verteld dat dit geen kwaad kan omdat het toch voornamelijk uit water bestaat.

Hopelijk heb ik het zo goed gedaan :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 17-02-2012 09:39:02 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_108070779
welkom!

te weinig!

dump de mueslirepen!
Ja doei.
pi_108070788
Anna :* sterkte!

@thinkkpinkk: ik vind het een beetje weinig en het lijkt alsof je de hele dag weinig eet en dan bij je avondeten het meest?
Ik mis fruit ook in je lijstje, beter dan een mueslireep. Gewone muesli kan je dan als onbijt nemen met yoghurt of kwark ofzo ;)
Wat porties avondeten betreft: gewoon iets minder rijst/pasta/aardappels en dan een extra schep groente zodat je bordje evenvol zit :) dat helpt bij mij prima iig.
En welkom!
pi_108070806
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Pennywafels!
Denk al, kende ze ook onder een andere naam :D

Welkom Thinkk-Pinkk, vraagje M of V?
En welke bouwvakkers ken jij die zo weinig eten? :P
Lust je broccoli?
Is vis een optie?
pi_108070853
Ik denk dat ik in het verkeerde topic gepost heb ben ik bang. Want ik heb wel overgewicht. Maar over te weinig. Het kost mij al grote moeite om ook maar iets te eten 's ochtens. Dus ben al heel erg blij met mijjnn 2 crackers. in de middag gaat er ook niet meer in dan 2 a 3 crackers. Maar ik probeer daar steeds wat meer te gaan eten. Ben op weg. Want eerst sloeg ik dus lunch ook vaker over dan dat ik wel af.. Gunde mezelf er niet echt tijd toe. Alleen een bord groente wordt ik niet gelukkig van. Ik ben een enorm moeilijke eter. En als ik een paar maanden geleden bijvoorbeeld nasi at dan ging er echt geen groente doorheen. Nu gaat er al netjes wat groente doorheen. Dus uiteindelijk komen we er wel denk ik :)

Mijn fruit ben ik inderdaad vergeten. Zal het er even bij zetten want dat eet ik wel :)
pi_108070857
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,

Ik zou graag willen meedoen als dat kan :)

Ik ben nu sinds maandag weer begonnen met mijn dieet.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde sporten ik zo'n 5 dagen per week. Uiteindelijk verhuisd en toen raakte dat in een slop. Daarbij nog eens gestopt met roken en dat bleek niet zo'n hele goede combi te zijn. In goed anderhalf jaar tijd 20 a 25 kilo aangekomen (Ik schommelde altijd al tussen de 55 en de 60 kilo) Maarja Ik was al eerder op dieet gegaan. En toen was hij daar .. de maand December. Dat was niet zo goed afgelopen. Maar nu toch mezelf weer bij elkaar geraapt en weer begonnen. Ik snoep niet meer en ik eet kleinere porties. Want ik eet als een bouwvakker. En dat terwijl ik het helemaal niet nodig heb. Want ik verbrand het niet.

Mijn lijstje ziet er nu als volgt uit

O - 2 crackers, met halvarine, en salami of cerverlaat.

L- 2 of 3 crackers met halvarine, salami of cerverlaat.

T- 1 musli reep. Dit is meestal om 3 of 4 uur, afhankelijk van de tijd dat ik geluncht heb. ik pak altijd 3 uur na de lunch.

A- Gewoon wat we eten en dan kleinere porties. Ik eet aardig gevarieerd en pak qua pasta toch altijd bijvoorbeeld al de volkoren pasta enzo.

T - Bij de tv 's avonds wil ik weleens iets van komkommer ofzo pakken. Mij is verteld dat dit geen kwaad kan omdat het toch voornamelijk uit water bestaat.

Hopelijk heb ik het zo goed gedaan :D
Crackers het raam uit mikken en goed brood kopen.
Meer eten en vaker eten. Dit is best weinig.
De pasta en de aardappelen verminderen wat Marmar zegt.
S'avonds kun je prima iets eten, nootjes?
pi_108070907
Hoi! Ik begin maar weer met lijstjes. Het begint misschien saai te worden, maar het helpt me wel echt.

Gisteren:
O: 300 gr magere kwark, 40 gram notenvruchtenmuesli
T: 1 bth kipfilet/paprika
L: 3 bth kipfilet/paprika
T: appel, klein stukje appel/abrikozencake
T: stukje worstenbrood en stukje gevulde koek@ah, banaan
S: intervaltraining hardlopen (vandaag wel!)
D: ? en bakje magere kwark omelet van 2 eieren, 4 plakjes kipfilet, 3/4 paprika, 1 ui, 1 tomaat, hand tuinboontjes, flinke hand doperwtjes en een klein restje kaas. Vriendje heeft ook wel een aantal happen genomen.

Training was erg lekker! We gingen naar een gebouw met veel trapjes aan de buitenkant en hebben daar rondjes omheen gelopen terwijl de die trapjes steeds meenamen. Ik voel mijn benen behoorlijk vandaag, dat was lang geleden. Voelt goed!

Planning voor vandaag:
O: magere kwark met 1 lepel vanillekwark, notenvruchtenmuesli
L: lunchen in het restaurant hier, weet het nog niet (misschien broodje gebakken kip of broodje runderburger :9 )
T: banaan
D: koolvis met tomaat/pesto uit de oven, spinazie, risotto
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108070925
@Thinkk_Pinkk;

Dump de salami of cervelaat. Als er iets vette bende is om op je brood te doen is dat het wel.

Bereken wat je ongeveer nodig hebt per dag qua kcal en ga daar een paar 100 kcal onder zitten. Je eet nu iig veel te weinig.
pi_108070954
Hoi thinkpink :) je kan hier blijven of naar dieetclub gaan, volgens mij wordt er hier (nog!) meer geslowchat :P

Wat de rest zegt, weinig hoor! Doe je ook eiwitten en fruit eten?
pi_108070991
Wat moet je eten als je bijna niks anders lust?
En bedoelde als een bouwvakker met het avondeten. Voor ik wat aan m'n porties ging doen.
Broccoli en bloemkool zijn dingen die we wekelijks wel een keer eten., En dan pak ik ook altijd wel een fiks portie er van.

Vis lust ik echt niet.
pi_108071019
Ow en ik ben blij!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108071049
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En bedoelde als een bouwvakker met het avondeten. Voor ik wat aan m'n porties ging doen.
Broccoli en bloemkool zijn dingen die we wekelijks wel een keer eten., En dan pak ik ook altijd wel een fiks portie er van.

Vis lust ik echt niet.
Hoe oud/lang/zwaar ben je?
pi_108071058
OH, dat is fijn, Quina!

Ik heb een blog gevonden die ik motiverend vind. Ze leeft een bijzonder leven zonder veel verplichtingen, dus weinig reeel, maar de manier waarop ze met eten omgaat is fijn:

www.katheats.com

En het is ook goed voor m'n nieuwsgierige karaktertrekken, want ze post vrij veel, ook over persoonlijke zaken...
pi_108071065
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:46 schreef Quinazoline het volgende:
Ow en ik ben blij!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel heel tof :D Dan krijg je toch weer even zo'n oppepper lijkt me :D. Reken je in kilo's of in centimeter? Want als je sport krijg je natuurlijk ook kilo's van de spieropbouw die je doet :)
pi_108071080
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Vis lust ik echt niet.
Een hoop dingen kun je echt aan wennen. Ik denk dat een hele hoop mensen hier nooit aan onbijten deden, maar door te beginnen met iets lichts kun je dat echt opbouwen. Ik ontbijt tegenwoordig met brinta met melk en rozijntjes, of met kwart met muesli. Zeker met die laatste krijg je meteen eiwitten binnen, dus dat is ideaal! Gewoon wat lekkere dingen doorheen gooien om het nog lekkerder te maken (AH heeft lekker diepvriesfruit, dat doe ik er doorheen als ik het niet vergeet).
pi_108071081
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:47 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hoe oud/lang/zwaar ben je?
ben 22, vrouw, 1,57 en ik weeg 82 kilo.. Veel te zwaar dus.. En dat weet ik :)
pi_108071097
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is wel heel tof :D Dan krijg je toch weer even zo'n oppepper lijkt me :D. Reken je in kilo's of in centimeter? Want als je sport krijg je natuurlijk ook kilo's van de spieropbouw die je doet :)
Thanks! Ik heb me nooit echt opgemeten, alleen gewogen, dus heb geen idee van mijn beginpunt. Maar mijn ogen en broeken vertellen me nu gelukkig dat ik de goede kant op ga.
pi_108071125
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Een hoop dingen kun je echt aan wennen. Ik denk dat een hele hoop mensen hier nooit aan onbijten deden, maar door te beginnen met iets lichts kun je dat echt opbouwen. Ik ontbijt tegenwoordig met brinta met melk en rozijntjes, of met kwart met muesli. Zeker met die laatste krijg je meteen eiwitten binnen, dus dat is ideaal! Gewoon wat lekkere dingen doorheen gooien om het nog lekkerder te maken (AH heeft lekker diepvriesfruit, dat doe ik er doorheen als ik het niet vergeet).
Dat diepfries fruit gebruik ik idd weleens als ik smoothies maakte. Gezien er in de winter niet echt aardbeien te vinden zijn.. of ja het is onbetaalbaar :).

Maar daarom doe ik nu ook die crackers. Met salami of cerverlaat. Omdat ik dat heel erg lekker vind. En dan krijg ik toch wat binnen. Denk niet dat je kunt verwachten Dat ik meteen vrolijk een boterham weg ga zitten werken. Want dat lukt me gewoon niet. Komt wel.. Maar rustig aan want dan breekt het lijntje niet :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb me nooit echt opgemeten, alleen gewogen, dus heb geen idee van mijn beginpunt. Maar mijn ogen en broeken vertellen me nu gelukkig dat ik de goede kant op ga.
Als je broeken het zeggen zegt het eigenlijk al genoeg he. Fijn hoor! Ga zo door ^O^
pi_108071264
http://www.giantpt.com/vo(...)caloriebehoefte.html is een goede website om eens te bereken hoeveel je lichaam nodig heeft (Ik gebruik de formule van Harris-Benedict). Als je minder eet dan je lichaam nodig heeft dan val je niet duurzaam af. Je lichaam denkt dan juist 'Oe, moeilijke tijden, laat ik zo veel mogelijk opslaan als reserve!' en zal alle extra's bewaren. Zodra je dan een keer iets meer eet, gaat het meteen in je vetvoorraad zitten. Kijk daar dus eens hoeveel je nodig hebt en probeer minstens zoveel calorieen te eten (maar let niet op de plaatjes van de vrouwen daar :P).
pi_108071289
goedemorgen :W
pi_108071330
Gister gewoon netjes, Q ^O^ Vandaag het idee dat het iets te weinig is...
En even uit de OP ;)
quote:
Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Thinkk, als ik 's avonds voor het slapen geen kwark eet kan ik ook maar moeilijk ontbijten. Misschien eens proberen juist iets substantiëlers te eten 's avonds dan komkommer.

Jammer van de vis, vettige vis is nou eenmaal erg gezond, maar zorg dan wel dat je omega's binnen krijgt.

En succes natuurlijk! ^O^
pi_108071372
@ Thinkkpinkk
Je kunt wel leren eten, ik lustte vroeger echt geen yoghurt, thee, koffie etc. zonder suiker bijvoorbeeld. Nu vind ik het vies mét suiker, kwestie van wennen :)

Het hoeft ook niet in 1 dag, vaak is het ook een kwestie van de manier van bereiden. Elke groente kan je enorm mee variëren, zo vind ik gestoomd of gewokt vaak veel lekkerder dan gekookt en doen kruiden ook een heleboel. Als je geen grote fan van groente bent, maar wel soepjes lust kan je bijvoorbeeld groentes in bouillon koken, dan een uitje en prei en wat je maar lekker vindt fruiten in de koekepan en erdoor gooien en dan de staafmixer erdoor halen voor een lekker soepje. Compleet andere smaak en structuur en een ontzettend makkelijke manier om veel groente binnen te krijgen.
Dit kan eigenlijk met alle soorten groente op ongeveer dezelfde manier.

Langzaam opbouwen naar een goed eetpatroon is denk ik wel waar je naar zou mnoeten streven, dat afvallen komt dan ook pas écht als je eenmaal bij een goed eetpatroon bent, want als je al lang gewend bent zo weinig te eten, zal je verbranding ook weer even goed op gang moeten komen denk ik?
pi_108071428
In het kader van het afvallen, 58,3 vanmorgen *O* en daar heb ik dus niets voor gedaan dan gezellig van alles eten.

Lijstje van vandaag:
O: boterham gelderse worst
T; boterham geitenkaas
T: boterham gerookte ham
L: stoofpeertjes met yoghurt
T: Gekookt ei op een rijstwafel en een stuk kaas.
T: 2 handjes noten, banenchipjes en een appel
D: avocado salade met kipfilet erdoor en ovenaardappelen (nog geen idee of ik ze marineer of niet).
T: vermoed wel iets van een bakje chipjes en wat citroenlimonade
S: half uurtje kettle bell

Oh en boohhh mijn spelt-zuurdesembrood was op, heb nu gewone zuurdesem en wat een lichtgewicht boterhammen zijn dat! :o

[ Bericht 4% gewijzigd door Ml-etje op 17-02-2012 10:08:28 ]
pi_108071487
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:58 schreef V1z0R het volgende:
Gister gewoon netjes, Q ^O^ Vandaag het idee dat het iets te weinig is...
En even uit de OP ;)
Dat idee had ik ook voor vandaag, maar ik wacht even af wat de lunch wordt voor ik nog wat meer toevoeg.

En ik weet het inderdaad, over het gevarieerde eten. Dat moet alleen nog even iets dieper in mijn hoofd terecht komen ;).
pi_108071519
Oeh mag ik even juichen? Mijn kies gedraagt zich normaal zelfs na de combat van gisteren *O* Ik kon er net zelfs een boterham mee eten *O*
pi_108071573
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:07 schreef Perruche het volgende:
Oeh mag ik even juichen? Mijn kies gedraagt zich normaal zelfs na de combat van gisteren *O* Ik kon er net zelfs een boterham mee eten *O*
Jeej *O*

Met mijn lip gaat het ook goed geloof ik. Hij is mega gezwollen en dik, maar doet geen pijn en ik kan er ook gewoon mee eten :D. Ik lijk alleen wel een halve Zulu :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_108071649
Q goed bezig! ^O^

En fijn dat je geen last meer hebt van je kies Per *O*

Meh, ik heb hoofdpijn en kan me amper concentreren }:| En ik heb tig dingen te doen :+
pi_108071654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat diepfries fruit gebruik ik idd weleens als ik smoothies maakte. Gezien er in de winter niet echt aardbeien te vinden zijn.. of ja het is onbetaalbaar :).

Maar daarom doe ik nu ook die crackers. Met salami of cerverlaat. Omdat ik dat heel erg lekker vind. En dan krijg ik toch wat binnen. Denk niet dat je kunt verwachten Dat ik meteen vrolijk een boterham weg ga zitten werken. Want dat lukt me gewoon niet. Komt wel.. Maar rustig aan want dan breekt het lijntje niet :)

[..]

Als je broeken het zeggen zegt het eigenlijk al genoeg he. Fijn hoor! Ga zo door ^O^
Oh en gooi dat pakje halvarine eens weg?
Ei met kipfilet eronder en een beetje kruiden erover al eens geprobeerd?
pi_108071724
Ik ben vrij vandaag, zal maar eens gaan voorbereiden voor m'n verjaardag van zondag..
Dus zo aan de schoonmaak ;)
pi_108071805
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:00 schreef MarMar het volgende:
@ Thinkkpinkk
Je kunt wel leren eten, ik lustte vroeger echt geen yoghurt, thee, koffie etc. zonder suiker bijvoorbeeld. Nu vind ik het vies mét suiker, kwestie van wennen :)

Het hoeft ook niet in 1 dag, vaak is het ook een kwestie van de manier van bereiden. Elke groente kan je enorm mee variëren, zo vind ik gestoomd of gewokt vaak veel lekkerder dan gekookt en doen kruiden ook een heleboel. Als je geen grote fan van groente bent, maar wel soepjes lust kan je bijvoorbeeld groentes in bouillon koken, dan een uitje en prei en wat je maar lekker vindt fruiten in de koekepan en erdoor gooien en dan de staafmixer erdoor halen voor een lekker soepje. Compleet andere smaak en structuur en een ontzettend makkelijke manier om veel groente binnen te krijgen.
Dit kan eigenlijk met alle soorten groente op ongeveer dezelfde manier.

Langzaam opbouwen naar een goed eetpatroon is denk ik wel waar je naar zou mnoeten streven, dat afvallen komt dan ook pas écht als je eenmaal bij een goed eetpatroon bent, want als je al lang gewend bent zo weinig te eten, zal je verbranding ook weer even goed op gang moeten komen denk ik?
Ben inderdaad ook aan het leren eten. Dat eet tegenwoordig meer groente dan dat ik ooit gedaan heb. En iedereen kan heeel hard roepen van je eet verkeerd. maar als ik kijk hoe ik eerst at en hoe ik nu eet ben ik echt al veel beter op weg. Eerst ontbeet ik nooit, nu ontbijt ik tenminste. Thee drink ik zonder suiker, zover ben ik dan weer wel. En ik eet groentes.. iets wat mijn moeder niet kon geloven. Ik ga sowieso proberen het per week op te voeren. Dus steeds wat meer groentes. en dat soort dingen. Maar ik kan niet alles in een keer doen. Want ben bang dat het me dan binnen de kortste keren enorm tegen gaat staan. Ik ken mijn zwakke punten en ik wil echt niet de handdoek in de ring gooien., Dus ik doe het misschien wat langzamer maar dat maakt me niet uit. In mijn hoofd hoef ik ook niet al die kilo's in een jaar kwijt te zijn. Maar ik wil dan wel op weg zijn. Zoals ik zei relaxed want dan breekt het lijntje niet. Zou het zonde vinden, me te hard te pushen meer te ontbijten en dat soort dingen dat het me zo tegen gaat staan dat ik de handdoek er bij in de ring gooi.
pi_108071859
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ben inderdaad ook aan het leren eten. Dat eet tegenwoordig meer groente dan dat ik ooit gedaan heb. En iedereen kan heeel hard roepen van je eet verkeerd. maar als ik kijk hoe ik eerst at en hoe ik nu eet ben ik echt al veel beter op weg. Eerst ontbeet ik nooit, nu ontbijt ik tenminste. Thee drink ik zonder suiker, zover ben ik dan weer wel. En ik eet groentes.. iets wat mijn moeder niet kon geloven. Ik ga sowieso proberen het per week op te voeren. Dus steeds wat meer groentes. en dat soort dingen. Maar ik kan niet alles in een keer doen. Want ben bang dat het me dan binnen de kortste keren enorm tegen gaat staan. Ik ken mijn zwakke punten en ik wil echt niet de handdoek in de ring gooien., Dus ik doe het misschien wat langzamer maar dat maakt me niet uit. In mijn hoofd hoef ik ook niet al die kilo's in een jaar kwijt te zijn. Maar ik wil dan wel op weg zijn. Zoals ik zei relaxed want dan breekt het lijntje niet. Zou het zonde vinden, me te hard te pushen meer te ontbijten en dat soort dingen dat het me zo tegen gaat staan dat ik de handdoek er bij in de ring gooi.
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Wij lopen hier al wat langer rond, zijn er langer mee bezig. Heel goed dat je al bezig bent met al deze veranderingen!
pi_108071898
Thinkk, zo komt het vaak in het begin ook wel over hier, maar we wijzen op alle punten aan waar verbetering te halen valt. Het is niet zo dat er wordt verwacht dat je heel strikt er direct aan gaat houden. Neem de verbeterpunten in je op, bekijk welke je het makkelijkst lijkt, hou die een goede week vol, lukt dat? Dan de volgende week een ander punt verwerken enzovoort :) ^O^

It's a lifestylechange, not a diet!
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:05 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook voor vandaag, maar ik wacht even af wat de lunch wordt voor ik nog wat meer toevoeg.

En ik weet het inderdaad, over het gevarieerde eten. Dat moet alleen nog even iets dieper in mijn hoofd terecht komen ;).
Bedoelde meer het niet teveel letten op de kilo's gedeelte :P
pi_108071980
Rok die ik aan wilde doen zakte nu echt van m'n kont af. Dan maar 'n andere rok.
Ja doei.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 10:28:06 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108072005
Q. *O* Tof dat!

Welkom ThinkkPinkk (whehe ik dacht eerst dat iemand Tinkepink raar schreef :@ )

Ml, lekker lijstje :9 En hoera voor een prima gewicht, jij mini-Ml :P

Chico's lip en Parkietje's kies *O*

Slankie-flow :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108072018
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is ook eigenlijk precies wat ik bedoel, gewoon langzaam stapje voor stapje :) Goede instelling dat je je tijd er voor wilt nemen, dat werkt volgens mij altijd het beste ^O^
pi_108072064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:23 schreef V1z0R het volgende:
Thinkk, zo komt het vaak in het begin ook wel over hier, maar we wijzen op alle punten aan waar verbetering te halen valt. Het is niet zo dat er wordt verwacht dat je heel strikt er direct aan gaat houden. Neem de verbeterpunten in je op, bekijk welke je het makkelijkst lijkt, hou die een goede week vol, lukt dat? Dan de volgende week een ander punt verwerken enzovoort :) ^O^

It's a lifestylechange, not a diet!

[..]

Bedoelde meer het niet teveel letten op de kilo's gedeelte :P
Ja dat ben ik inderdaad van plan. Ik ben begonnen met groentes eten. En gestructureerd lunchen. Toen dat goed ging ben ik 1 cracker gaan eten. En nu eet ik er al 2. Dus er is verbetering.

En het is inderdaad een levensstijl die zal moeten veranderen. maar vind het niet erg. maar het moet niet in een keer alles zijn want dan gaat het mis denk ik.
pi_108072117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Q. *O* Tof dat!

Welkom ThinkkPinkk (whehe ik dacht eerst dat iemand Tinkepink raar schreef :@ )

Ml, lekker lijstje :9 En hoera voor een prima gewicht, jij mini-Ml :P

Chico's lip en Parkietje's kies *O*

Slankie-flow :7
De meeste zeggen T-P Daar luister ik ook naar haha. Of th-p doen ze ook weleens.. :P
pi_108072746
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Rok die ik aan wilde doen zakte nu echt van m'n kont af. Dan maar 'n andere rok.
Vervelend he, dat soort luxe problemen *O* .
pi_108073194
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was je blij met je Playboy, Mini? :+.
Ja onwijs! :+ Aparte keuze voor een ladies night...

Nou, open dag-praatje nummer 1 zit erop, vanmiddag nog een keer. Ouders kunnen nog lastige vragen stellen. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108073197
@ ThinkPink, hoe komt het dan dat je maar 1 of 2 crackers bij je lunch kan eten? Wat at je dan waardoor je zo dik bent geworden?

Idd wat je zegt, alles in kleine stapjes opvoeren om te zorgen dat je op een nette hoeveelheid kcals en groenten per dag uitkomt, het moet wel vol te houden zijn natuurlijk!

Doe je aan sport of ben je dat van plan?

Mijn lijstje van vandaag:

O - 2 vk crackers pindakaas, banaan
T - appel
L - 3 vk bth met kaas/vlees/hummus/tom/kom
T - hand cashews, 150 ml yoghurt met honing
D - Spruitjesstamppot met geroosterde karbonade en tomaten met kruiden en knoflook :9
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108073219
Wie weet nog leuke verjaardagshapjeshapjes? ;)
pi_108073251
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:12 schreef LieLie het volgende:
Wie weet nog leuke hapjes? ;)
Om zelf te maken? Mini worstenbroodjes ofzo .. Of van bladerdeeg en dan vullen met een mengsel van gehakt spinazie en boursain. (Maar weet niet of t hele gezonde hapjes moeten zijn, want dan is dit niet de juiste keus denk ik :P
pi_108073280
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef Novem het volgende:
@ ThinkPink, hoe komt het dan dat je maar 1 of 2 crackers bij je lunch kan eten? Wat at je dan waardoor je zo dik bent geworden?

Idd wat je zegt, alles in kleine stapjes opvoeren om te zorgen dat je op een nette hoeveelheid kcals en groenten per dag uitkomt, het moet wel vol te houden zijn natuurlijk!

Doe je aan sport of ben je dat van plan?

Mijn lijstje van vandaag:

O - 2 vk crackers pindakaas, banaan
T - appel
L - 3 vk bth met kaas/vlees/hummus/tom/kom
T - hand cashews, 150 ml yoghurt met honing
D - Spruitjesstamppot met geroosterde karbonade en tomaten met kruiden en knoflook :9
T - koffie verkeerd
Omdat ik niet meer weg krijg. En ik ben/was een echte snoepkont :@ sporten doe ik. Cardio :) En ik maak wandelingen van kilometers lang met mijn hond.
pi_108073334
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat ben ik inderdaad van plan. Ik ben begonnen met groentes eten. En gestructureerd lunchen. Toen dat goed ging ben ik 1 cracker gaan eten. En nu eet ik er al 2. Dus er is verbetering.

En het is inderdaad een levensstijl die zal moeten veranderen. maar vind het niet erg. maar het moet niet in een keer alles zijn want dan gaat het mis denk ik.
Welkom! Het klinkt alsof je op de goede weg bent. :)
Everything has changed
pi_108073354
LieLie, gevulde snoeptomaatjes, koude wraps met zalm, toastjes met garnaal/peper-salade... :9

Weer ^O^ Novem!
pi_108073435
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:15 schreef Mini. het volgende:

[..]

Welkom! Het klinkt alsof je op de goede weg bent. :)
Dankje :D
pi_108073438
Kleine zelfgemaakte gehaktballetjes met mosterd :9
pi_108073483
Zalm, check, gehaktballetjes, check, tomaatjes, check :)
pi_108073509
Iets van groentes ofzo deden wij weleens (Worteltjes, radijsjes enz) en dan een tzaziki dip maken. Konden ze de groentes daarin dippen is best lekker
pi_108073569
Garnaal/pepertjes-salade kun je ook gebruiken om de tomaatjes mee te vullen, die gaan hier dan altijd binnen de 5min op :')

200gr garnalen, 10 fijngesneden spaanse pepers, lepel mayo (Zaanse :9~), et voila!
pi_108073571
Oh! Nachos! Met dingen erop en in de oven! maar wel pas als iedereen dronken is en niet meer gegeneerd om van zo'n dikke stapel te eten :P
pi_108073615
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:12 schreef LieLie het volgende:
Wie weet nog leuke verjaardagshapjeshapjes? ;)
Geitenkaas met walnoot en een beetje honing in filodeeg, minipizzaatjes ter grootte van een koek, pitabroodjes met feta, ui en verse munt blaadjes (feta munt en ui op een schaaltje doen, doehetzelfbroodjes, erg lekker vind ik) maar gewoon olijfjes en nootjes en een goed kaasje is ook dikke prima :D veel plezier iig!
pi_108073704
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:23 schreef Perruche het volgende:
Oh! Nachos! Met dingen erop en in de oven! maar wel pas als iedereen dronken is en niet meer gegeneerd om van zo'n dikke stapel te eten :P
Oeh, ja, die doe ik, maar dan een beetje anders. Gewoon nachochips met drie schaaltjes, zure room, guacamole en zo'n rode dip.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:35:32 #110
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108073863
Wraps met Boursin of andere kruidenkaas, gerookte zalm en dan een zurige appel in reepjes erop (wat citroen/limoensap voor het bruin worden) en dan toerollen en in partjes snijden. Lekker!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108073913
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:16 schreef V1z0R het volgende:

Weer ^O^ Novem!
Thanks! Iedere dag bijhouden in de eetmeter werkt echt goed, ook gewoon standaard dingen in huis hebben.

Merk in de weekenden dat het best wel moeilijk is om de juiste hoeveelheid kcals te eten, omdat ik dan ineens allemaal andere producten eet, dus ik ben nu alvast mijn eten voor morgen aan het plannen :P
pi_108073927
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:35 schreef Sjaapje het volgende:
Wraps met Boursin of andere kruidenkaas, gerookte zalm en dan een zurige appel in reepjes erop (wat citroen/limoensap voor het bruin worden) en dan toerollen en in partjes snijden. Lekker!
Ik zat te denken aan avocado, zalm en van die gegrilde paprika. Alleen dan moet de avocado ook niet helemaal bruin worden ;)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:38:05 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108073943
Oeh, de verjaardagstips noteer ik even voor de verjaardag van Duuf en mij volgend weekend.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:46:45 #114
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108074202
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik zat te denken aan avocado, zalm en van die gegrilde paprika. Alleen dan moet de avocado ook niet helemaal bruin worden ;)
Ook wat limoensap bij. Als je bij die combi nog wat zure room doet wordt het wel super lekker.

Mijn planning voor vandaag:
O: 250 gram magere kwark met een klein beetje musli (hij is op...)
T: appel
L: soep, bord rauwkost
T: 2 volkoren boterhammen philadephia light + kippenwit, worteltjes, chocolaatje
D: rest groentenroerei (omelet was mislukt). Nog 1.5 ei, paprika, champignon. Met volkoren brood en beleg.
T: pompelmoes, kiwi, worteltjes

Shoot!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:48:45 #115
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108074255
Oech champignons met kruidenkaas en dan in de oven is ook super lekker!

En ik maak vaak ook kleine stukjes brownie enzo. Voor de zoetebekken.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108074440
ik gooi er ook een voorlopig lijstje in:

O: yoghurt met banaan en muesli, kiwi, kwart appel
T: mandarijn, grote.
L: wortelen en een ommelet met wat spek en 2 of 3 eieren
T: bakje yoghurt
D: ? iemand vegetarische suggesties?
T: iets lekkers en een glas wijn ofzo.

Of we gaan uiteten. Maar eigenlijk moeten we even zuinig doen.
pi_108074644
Oh ja ik ga vanmiddag wraps maken denk ik dan :9 kan ook met die avocado.
pi_108075121
Oh man, krijg honger van al die hapjessuggesties :9
Tijd om mijn L te nuttigen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:17:57 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108075125
Besteld! Comfy lange hoodie O+ En roze :o :D

pi_108075150
:o Met handige wabses opbergmodule aan de voorkant! :+
pi_108075151
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:17 schreef Syrena het volgende:
Oh man, krijg honger van al die hapjessuggesties :9
Mee eens. :9
pi_108075162
En verder eet ik de laatste tijd een shitload aan ongezonde dingen en heb ik de sportschool ook al een tijd niet meer van binnen gezien. :') Maar eens kijken of ik er vandaag wel iets van kan maken..
O) Smoothie
T) Griesmeelpap
L) 1x snee brood met gezouten roomboter, 1x snee brood met kaas
T) Appel & gekookt eitje
D) Dahl met aardig wat groentes erdoorheen + wilde rijst
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:20:11 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108075183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:18 schreef V1z0R het volgende:
:o Met handige wabses opbergmodule aan de voorkant! :+
:D

Aan iedere kant 1 O+ Denk wel dat ze uitpuilen dan _O-
pi_108075380
Iehw kloetenkots! :')
Lijkt me trouwens beetje magertjes, Lago. :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aan iedere kant 1 O+ Denk wel dat ze uitpuilen dan _O-
If wabses fitz, they sitz! :7
pi_108075416
pi_108075522
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:28 schreef V1z0R het volgende:
Iehw kloetenkots! :')
Lijkt me trouwens beetje magertjes, Lago. :@

Hehe, is kloetenkots griesmeel? Ik vind dat juist echt lekkerrrr. :9~

En ik heb verder niet echt meer iets in huis. :') Had nog een avocado in de officiële planning staan, maar dat onding wil niet rijp worden. :{w
pi_108075654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:34 schreef Lago het volgende:

[..]

Hehe, is kloetenkots griesmeel? Ik vind dat juist echt lekkerrrr. :9~

En ik heb verder niet echt meer iets in huis. :') Had nog een avocado in de officiële planning staan, maar dat onding wil niet rijp worden. :{w
quote:
• Versnel de rijping van een avocade door de vrucht in een plastic zak te stoppen samen met een appel, peer of banaan (bij kamertemperatuur). Deze vruchten staan ethyleengas af, dat de rijping van een avocado bevordert.
pi_108075851
Ik had laatst ook een onding avocado die niet rijp wilde worden, was nog steeds hard. Dus ik dat ding toch maar opensnijden, zat er een heel dorp aan vieze draden in. Buh.
pi_108075907
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:39 schreef LieLie het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat had ik ook gevonden! Heb hem al 1 dag in een zakje met een banaan. Maar er gebeurd nog steeds niks.
Avocado's mogen mij gewoon niet. :+ Altijd als ik er een koop worden ze of gewoon helemaal niet rijp, of zijn ze in een keer bedorven. :')
pi_108075972
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:49 schreef Lago het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook gevonden! Heb hem al 1 dag in een zakje met een banaan. Maar er gebeurd nog steeds niks.
Avocado's mogen mij gewoon niet. :+ Altijd als ik er een koop worden ze of gewoon helemaal niet rijp, of zijn ze in een keer bedorven. :')
Wat gemeen van ze! ;) we hebben hier bij de winkel van die 'eat me, i'm smooth' avocado's en die zijn altijd wel goed rijp eigenlijk :Y
pi_108076002
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:47 schreef Perruche het volgende:
Ik had laatst ook een onding avocado die niet rijp wilde worden, was nog steeds hard. Dus ik dat ding toch maar opensnijden, zat er een heel dorp aan vieze draden in. Buh.
Dat heb ik de laatste tijd zo vaak :{ durf ze bijna niet meer te kopen!
pi_108076032
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:51 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat gemeen van ze! ;) we hebben hier bij de winkel van die 'eat me, i'm smooth' avocado's en die zijn altijd wel goed rijp eigenlijk :Y
Meestal koop ik ze ook gewoon bij de AH, daar kun je ook van die al rijpe kopen. :9 Veel makkelijker ja!
pi_108076088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:47 schreef Perruche het volgende:
Uggh, dat is ook vies ja. Ik vind avocado's echt lekker, maar ze zijn zo vaak niet goed. ;( Irritant.
pi_108076131
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:55 schreef Lago het volgende:

[..]

Uggh, dat is ook vies ja. Ik vind avocado's echt lekker, maar ze zijn zo vaak niet goed. ;( Irritant.
In mexico waren ze echt lekker. Heel andere smaak dan hier, echt superromig enzo. En supervers. Daar begrijp ik ook dat mensen ze "zoet" eten, als fruit. Hier is het vaak toch meer "hartig"... jammer.
pi_108076241
Iedereen nog bedankt voor jullie reacties gisteren O+

Martijn reageerde er heel lief op nog. Hij is normaal altijd heel nuchter en rationeel, maar gisteren vertelde hij dat hij er ook gemengde gevoelens bij heeft.

SPOILER
Verder: ik ben vandaag weer aan het werk. Flink ziek geweest de afgelopen week. Eetlijstjes zijn dan ook om te janken, dus daar doe ik nog even niet aan. Hopelijk kan ik morgen in ieder geval weer voorzichtig een beetje sporten :)
pi_108076287
Geweldig! :D Krijg er steeds meer zin in. :D
Doe wat je niet durft.
pi_108076453
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

Even teruggelezen, jullie verdienen een :* ja! En volgens mij heb je echt een schat van een vent O+
pi_108076492
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

Martijn reageerde er heel lief op nog. Hij is normaal altijd heel nuchter en rationeel, maar gisteren vertelde hij dat hij er ook gemengde gevoelens bij heeft.

SPOILER
Verder: ik ben vandaag weer aan het werk. Flink ziek geweest de afgelopen week. Eetlijstjes zijn dan ook om te janken, dus daar doe ik nog even niet aan. Hopelijk kan ik morgen in ieder geval weer voorzichtig een beetje sporten :)
Dikke knuffel :*

SPOILER
pi_108076544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:08 schreef Amsel het volgende:

[..]

Even teruggelezen, jullie verdienen een :* ja! En volgens mij heb je echt een schat van een vent O+
O+ Martijn is heeeeeel lief idd. Meeste mensen verwachten dat niet direct, maar liever dan hij ben ik ze zelf nog niet tegengekomen.

Ik denk dat hij minstens zo lief is als jouw Australische lover ;) Zó tof dat alles goed gaat en leuk is *; Weet je al hoe lang hij blijft? Of wat de toekomstplannen zijn?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:14:37 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108076609
Martijn *O* Jullie zijn een prima stel samen :7
pi_108076651
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dikke knuffel :*

SPOILER
O+ Ik weet ook wel dat dat soort gevoelens heel normaal zijn, maar toch fijn om van iemand anders te horen hoe herkenbaar zoiets is :) Thx O+

SPOILER
pi_108076796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O+ Ik weet ook wel dat dat soort gevoelens heel normaal zijn, maar toch fijn om van iemand anders te horen hoe herkenbaar zoiets is :) Thx O+

SPOILER
Echt bizar dat soort dingen hoor. Dat mensen zo luchtig denken over baby's/zwangerschap/kinderen. Ook vaak terug te zien aan die kinderen later. Heel sneu.
pi_108076941
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Martijn *O* Jullie zijn een prima stel samen :7
Aww, stenks! Jullie ook vinnik *;

Dus binnenkort maar eens gaan testen of onze mannen net zo goed klikken als wij *O* Dan kunnen we gaan swingen, teehee :9 :P
pi_108076949
Oh en alvast een lijstje/planning:

O: havermout, banaan, dadels
T: koffie verkeerd, bio reepje
L: grote speltcracker met pitjes en pindakaas, rijstewafel geitenkaas, zachtgekookt eitje
T: appel
D: spaans vispannetje
T: chips :9 met grey's anatomy marathon
B: veel gelopen vandaag en ruim een half uur gefietst, misschien nog even steppen als ik tijd heb!
pi_108076992
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

*; Weet je al hoe lang hij blijft? Of wat de toekomstplannen zijn?
Volgens de GBA wonen er sinds vorige week twee mensen op mijn adres :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Amsel op 17-02-2012 13:40:01 ]
pi_108077018
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ja onwijs! :+ Aparte keuze voor een ladies night...

Nou, open dag-praatje nummer 1 zit erop, vanmiddag nog een keer. Ouders kunnen nog lastige vragen stellen. :P
Baardmans was er blij mee. :+.

Gingen je praatjes goed? *O*.

Kusje voor Coco. :*. Helpen zulke dingen ook om voor jezelf duidelijker te krijgen wat je wilt? Want je was er even niet meer zo zeker van, toch?
pi_108077022
Martijn kan ook best boos kijken, vaak verwachten mensen dan dat je ook een chagrijnige eikel bent. Als je dan een best vrolijk en aardig persoon blijkt, zijn ze in ene verbaasd :D

}:| zulke mensen...
Zo is een maat van me vader geworden omdat z'n vriendin doorhad dat hij het eigenlijk al wilde uitmaken, dus heeft ze toen expres de pil vergeten. Was ze zwanger, wilde hij het eigenlijk alsnog uitmaken, ging ze dreigen met zelfmoord. :{w
pi_108077039
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:26 schreef Amsel het volgende:

[..]

Volgens de GBA wonen er sinds vorige twee mensen op mijn adres :@
:o. O+!
pi_108077051
quote:

[..]

OOOOHHHH!!!!!

Jij sneaky samengaanwonerd :D

*O* *;
pi_108077125
@Sjaapje: Mooi lijstje zeg! ^O^

@Jagar: ook goed bezig :P

@Lago: idd misschien wat aan de weinige kant, verder is het prima.

@Amsel: fijn dat het zo goed gaat *O*

@Tinkk-Pinkk: welkom!

Zo, vanmorgen buiten kantoor afspraak gehad. Baas was mee, ter collegiale toetsing en was erg tevreden. Zo komt het vaste contract er alsnog wel denk ik *O*

Lijstje:

O: brinta
T:twee zwarte koffie
L: Wrap met veel groenten, ham, kaas en karnemelk
T: banaan of appel en misschien een stukje chocola
D: spareribs en salade waarschijnlijk, met/ bij vrienden gezellig avondje
T: geen idee!

Nu lekker de rest van de dag thuis werken O+
pi_108077190
Vandaag krachttraining gedaan, maar mn schouder blijft opspelen..
En TP welkom! Veel mensen hier geven veel feedback op lijstjes enzo, dat wordt positief bedoeld. En de key om langdurig af te vallen is rustig aan doen en je levensstijl aanpassen. Een streng dieet hou je nooit lang vol en is ook niet leuk..
pi_108077246
Ontsteking ofzo dan Mc? Anders eens langs fysio/masseur gaan ermee?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:37:54 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108077294
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Aww, stenks! Jullie ook vinnik *;

Dus binnenkort maar eens gaan testen of onze mannen net zo goed klikken als wij *O* Dan kunnen we gaan swingen, teehee :9 :P
Maarten: "Okay :o " *twitch* "Je weet maar nooit wat zij bedoelt met swingen :o"

O+
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 13:38:04 #154
70532 loveli
N
pi_108077302
*O* w/ voor stiekem samenwonen!!!

Coco, :* en kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is. Jullie zijn tof!
crap in = crap out
pi_108077336
Overbelast ongeveer een maand geleden. Heeeel langzaam gaat het beter. We waren aan het klussen op een boot en ik heb per ongeluk een mast alleen gedragen/opgevangen, terwijl we dat normaal met 4 doen. Dag erna met mtben op dezelfde schouder gevallen... En nu knakt mn rechterschouder vlak voor maximaal uitstrekken.
pi_108077373
quote:

[..]

O+!
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Baardmans was er blij mee. :+.

Gingen je praatjes goed? *O*.
Oja, zat er toch nog íets in waar hij ook wat aan heeft. :P

Praatje 1 ging redelijk, praatje 2 is over een uurtje. :) Daarna weekend. O+
Everything has changed
pi_108077494
Heej! Wait... wut? Feli Amsel! :D *O*
Echt niet normaal hoe duf ik vandaag ben, pas bij loveli's post door dat ze samenwonen :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:39 schreef the85mc het volgende:
Overbelast ongeveer een maand geleden. Heeeel langzaam gaat het beter. We waren aan het klussen op een boot en ik heb per ongeluk een mast alleen gedragen/opgevangen, terwijl we dat normaal met 4 doen. Dag erna met mtben op dezelfde schouder gevallen... En nu knakt mn rechterschouder vlak voor maximaal uitstrekken.
Beterschap! Toch een plek die erg gevoelig is voor vervelende blessures :{
pi_108077680
Amsel! :o het valt mij ook nu pas op. Feli :') :*
pi_108077682
quote:
Schouderblessures zijn echt ***. Ik heb een jaar last gehad van een slijmbeursontsteking die ontstaan was nadat ik iemand zachtjes opzij duwde vanuit m'n schouder.. Nu nog steeds af en toe last van als ik m'n schouders te vaak zwaar belast (5+ jaar na dato). :(
pi_108077703
quote:
zou ik toch even mee naar de dokter gaan, eerlijk gezegd. Als het al een maand duurt..

mmm, ik had een lekkere lunch:
8 wortels, halve komkommer met yoghurt mayo dip. Omelet met 2 eieren en wat spekjes. Bakje yoghurt. En 2 blokjes chocola. O+
pi_108077807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:40 schreef Mini. het volgende:

[..]

O+!

[..]

Oja, zat er toch nog íets in waar hij ook wat aan heeft. :P

Praatje 1 ging redelijk, praatje 2 is over een uurtje. :) Daarna weekend. O+
Vond je het wel een beetje leuk, gister? Sorry als we irritant waren. :@.

Ik heb nog een vergadering om 4 uur. ;(.
pi_108077988
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Geweldig! :D Krijg er steeds meer zin in. :D
tof!!

Net wezen sporten en ben blij dat ik gegaan ben. Hoofdpijn is ook minder :Y
pi_108078006
quote:

[..]

Volgens de GBA wonen er sinds vorige week twee mensen op mijn adres :@
*O* *O* *O*
pi_108078015
Hm ja, je kunt ook moeilijk rust houden met je schouder, je gebruikt dat ding de hele dag! Keertje langs de dokter kan nooit kwaad :)

En we wonen samen ja :D Echt megasnel natuurlijk, maar het is gewoon het meest praktisch. Het heeft geen enkel nut als M nu een woning voor zichzelf gaat zoeken en voor veel geld gaat inrichten, we dan een tijdje gaan latten, en dat er dan weer voor veel geld verhuisd moet worden als we toch bij elkaar willen intrekken. En mocht samenwonen niet werken, dan kom ik daar liever nu al achter dan na een jaar een relatie op afstand ofzo. Hij kan altijd weer vertrekken als het toch niet blijkt te werken :+
pi_108078084
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:34 schreef the85mc het volgende:
En TP welkom! Veel mensen hier geven veel feedback op lijstjes enzo, dat wordt positief bedoeld. En de key om langdurig af te vallen is rustig aan doen en je levensstijl aanpassen. Een streng dieet hou je nooit lang vol en is ook niet leuk..
rustig aan als je een schouderblessure hebt, dan kan je beter een tijdje niet trainen. Gewoon even rustweekje of even langs de fysio gaan.

Doorlopen kan ervoor zorgen dat het chronisch wordt.
pi_108078152
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:02 schreef Amsel het volgende:

En we wonen samen ja :D Echt megasnel natuurlijk, maar het is gewoon het meest praktisch. Het heeft geen enkel nut als M nu een woning voor zichzelf gaat zoeken en voor veel geld gaat inrichten, we dan een tijdje gaan latten, en dat er dan weer voor veel geld verhuisd moet worden als we toch bij elkaar willen intrekken. En mocht samenwonen niet werken, dan kom ik daar liever nu al achter dan na een jaar een relatie op afstand ofzo. Hij kan altijd weer vertrekken als het toch niet blijkt te werken :+
Hihi alsof ik mezelf hoor praten!

Geniet er van samen O+ :*
pi_108078188
Leuk Amsel! *O*
En ik ga je even PM'en over het songfestival. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108078272
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Amsel! *O*
Krijg jij er niet enorm benauwende kriebels van als je dit leest dan? :P Ik ben echt compleet verbaasd dat mensen (ook IRL hoor!) allemaal zo enthousiast reageren, ik had verwacht dat er veel meer mensen zouden zijn die me voor gek zouden verklaren omdat het zo snel gaat.

Er ligt nu trouwens een dumbell van 15 kilo in de kamer die ik met 2 handen nauwelijks op kan tillen en die hij met gemak gebruikt om te trainen. Ik voel me echt zo'n hulpeloos ongespierd conditieloos vrouwtje naast hem :')
pi_108078289
Ga komende week toch maar eens langs de dokter.. Heb al een paar weken rust gehouden en het is wel verbeterd maar niet over.. En binnenkort moet ik toch beginnen met trainen met mn team, dus dan moet het eigenlijk wel over zijn. Ook vreemde blessure, heb nog nooit last van mn schouders gehad. Ouderdom komt met gebreken ;)
pi_108078356
haha amsel.. Al is 15 kg voor biceps ook niet heel weinig. Ik train normaal met 2x13 kg met veel reps.. Nu met blessure met 10..
pi_108078374
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:09 schreef Amsel het volgende:

[..]

Krijg jij er niet enorm benauwende kriebels van als je dit leest dan? :P Ik ben echt compleet verbaasd dat mensen (ook IRL hoor!) allemaal zo enthousiast reageren, ik had verwacht dat er veel meer mensen zouden zijn die me voor gek zouden verklaren omdat het zo snel gaat.

Er ligt nu trouwens een dumbell van 15 kilo in de kamer die ik met 2 handen nauwelijks op kan tillen en die hij met gemak gebruikt om te trainen. Ik voel me echt zo'n hulpeloos ongespierd conditieloos vrouwtje naast hem :')
Ik krijg het van alles wat mij in mijn vrijheid belemmert de kriebels, dus ik ben niet zo'n goede maatstaf. :D
Begrijp het in jullie geval wel beter dan wanneer jullie gewoon enigszins bij elkaar in de buurt hadden gewoond en een "normale" relatie hadden kunnen opbouwen. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:15:14 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108078437
Welkom Pink, je bent iig goed bezig..

Coco :*

85, voorzichtig aan, blessures zijn hardnekkig helaas.

Amsel *O* Concrats!

Lijst:
O: 2 boterhammen tartaar, beschuit kaas, bker melk
B: 2 uur wandelen
L: boterham kaas, beschuit jam, gekookt ei
T's: appel, peer, mandarijn, zoute stokjes
D: zuurkoolovenschotel met spekjes en rookworst, aardappelpuree
T: kwark en vla, blokje choco, zoute stokjes
pi_108078530
Lekker ontbijtje, Uniek! :9 Hele lijstje eigenlijk wel :9 ^O^
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 14:18:32 #174
70532 loveli
N
pi_108078550
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:09 schreef Amsel het volgende:

[..]

Veul minder kriebels dan van een doorsnee "ik vermaak me met jou terwijl ik verder rondproef, maar baal er wel van als jij een vriendje hebt en ben egoistisch genoeg om je dat te melden als jij belangrijkere dingen aan je hoofd hebt"-kneus. Het lijkt erop dat bij M de prioriteiten in orde zijn.

Tink bewijst dat snel niet overhaast hoeft te zijn.
crap in = crap out
pi_108078593
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Veul minder kriebels dan van een doorsnee "ik vermaak me met jou terwijl ik verder rondproef, maar baal er wel van als jij een vriendje hebt en ben egoistisch genoeg om je dat te melden als jij belangrijkere dingen aan je hoofd hebt"-kneus. Het lijkt erop dat bij M de prioriteiten in orde zijn.

Tink bewijst dat snel niet overhaast hoeft te zijn.
:D _O- _O_
pi_108078667
@Amsel Chris was eigenlijk ook gelijk altijd bij mij, na een paar maanden de huur maar eens opgezegd, omdat dat wel een hele dure meubelopslag was ;) als het de ware is, istie dat niet pas na een jaar. Geniet ervan, het is je zo ontzettend gegund!! :*
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:23:21 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108078697
Thanks V1..
Heb jij je portie vlammetjes vandaag al gehad?

Vind snel samenwonen juist wel handig :';)
Heb niet zo'n bindingsangst :P
pi_108078738
Uniekje waarom zo'n karige lunch??
pi_108078751
Deze jurk kopen of niet kopen? Voor werk met blazertje en pumps!
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 14:25:33 #180
70532 loveli
N
pi_108078760
SPOILER
crap in = crap out
pi_108078810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:25 schreef Perruche het volgende:
Ik zou er met m'n buikje niet mee wegkomen, maar als je het kunt hebben, why not? :)
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 14:27:24 #182
70532 loveli
N
pi_108078815
quote:
Heb je 'em al eens gepast of alleen gezien op i'net? Weet niet of het een jurkje is dat veel voor je doet, meer eentje die* meelift op het succes van je eigen figuur en accessoires/blazer/pumps. En vind 'trash' niet echt iets om aan te trekken, maar dat is persoonlijk :+

*Of moet die dat zijn?
crap in = crap out
pi_108078853
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je 'em al eens gepast of alleen gezien op i'net? Weet niet of het een jurkje is dat veel voor je doet, meer eentje die meelift op het succes van je eigen figuur en accessoires/blazer/pumps. En vind 'trash' niet echt iets om aan te trekken, maar dat is persoonlijk :+
Ja dat merk intersseert me niet. Denk dat als 'ie ok aansluit ik het wel kan hebben vim taille.
pi_108078855
quote:
Volgens mij is dat zo'n jurkje waarin je ieder bobbeltje, putje en randje ziet zitten. Zou ik me niet fijn in voelen.

Uniek, ik heb last van preventieve bindingsangst. Het went. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108078940
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks V1..
Heb jij je portie vlammetjes vandaag al gehad?

Vind snel samenwonen juist wel handig :';)
Heb niet zo'n bindingsangst :P
:N
Wel 2 frikandellen :D :9

Je hebt de kont wel voor zo'n jurkje, Perr, ik zeg gewoon proberen!
pi_108078991
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:N
Wel 2 frikandellen :D :9

Je hebt de kont wel voor zo'n jurkje, Perr, ik zeg gewoon proberen!
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 14:34:46 #187
70532 loveli
N
pi_108079074
Vaiz, heb je ieders kont bestudeerd op de meet of die van Perr in het bijzonder?
crap in = crap out
pi_108079187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:34 schreef loveli het volgende:
Vaiz, heb je ieders kont bestudeerd op de meet of die van Perr in het bijzonder?
Die van Duvel en E. niet echt :@
En dat is verder gewoon een automatisme hoor :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:56:10 #189
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108079849
*O* Amsel *O*

En ik vind dat ook helemaal niet raar, mijn ouders zijn ook na 2 weken gaan samenwonen (en die woonden op 1 km van elkaar anders)...

Och help er is een lading koekjes en snoep gearriveerd op het werk, en ik heb van de afscheidnemende stagair een doos mignonettes gekregen. I must resist!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108080284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Die van Duvel en E. niet echt :@
En dat is verder gewoon een automatisme hoor :')
Haha was al benieuwd hoe je je hieruit ging lullen ;)
Je kunt het als man niet snel goed doen:
Alleen 1 kont checken en de rest denkt dan dat haar kont te dik is. Check je ze allemaal dan zie je vrouwen als object.. Dus zeggen dat je de meeste hebt gezien is de gulden middenweg ;)
pi_108080356
Amsel _O_ O+

Heerlijke ochtend gehad. Mediterraans ontbeten met Mr.Mo en een vriendin, daarna koffie gedronken en nu pas thuis! Vanavond sushi maken, maar eerst proberen nog wat nuttige studiedingen te doen! ^O^
Ja doei.
pi_108080601
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha was al benieuwd hoe je je hieruit ging lullen ;)
Je kunt het als man niet snel goed doen:
Alleen 1 kont checken en de rest denkt dan dat haar kont te dik is. Check je ze allemaal dan zie je vrouwen als object.. Dus zeggen dat je de meeste hebt gezien is de gulden middenweg ;)
Duvel en E. waren de andere kerels op de meet, hiermee impliceerde ik dus eigenlijk dat ik ze wel allemaal heb bekeken :+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:32:32 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108081063
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:24 schreef Perruche het volgende:
Uniekje waarom zo'n karige lunch??
Omdat de O pas om 11 uur was :')

Leuk jurkje :Y

Frikandellen, die zijn serieus lekker.
Als ik ga wokken dan pik ik altijd een frikandel, smaakt echt zo goed! :9

Loveli, gaat nog niet echt lekker he?
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 15:38:01 #194
70532 loveli
N
pi_108081276
Beter dan met Friso, lees net dat er een lawine in Lech was.
crap in = crap out
pi_108081410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Omdat de O pas om 11 uur was :')

Leuk jurkje :Y

Frikandellen, die zijn serieus lekker.
Als ik ga wokken dan pik ik altijd een frikandel, smaakt echt zo goed! :9

Loveli, gaat nog niet echt lekker he?
Gewokte frikandel?! :o Die moet ik eens proberen!

Yup, had 15min. vast in de sneeuw gezeten of zo?
pi_108081522
Nee, niet gewokt joh. Die van het 'kinder- en moeilijke-eters'-buffet.
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 15:45:07 #197
70532 loveli
N
pi_108081568
Twee dagen geleden een lawine in een gebied een dal verder dan waar wij zaten, half uur voor die lawine was de piste gecontroleerd en dacht men (=deskundigen) dat er geen lawinegevaar was. Man van 51 voor de ogen van zijn zonen bedolven. Met hartslag eronder vandaan gehaald, maar kort erna overleden. Bah.
crap in = crap out
pi_108081636
-O-
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 15:47:33 #199
70532 loveli
N
pi_108081690
En nu wil ik een recco-dinges in m'n skipak. Bah.
crap in = crap out
pi_108081934
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef loveli het volgende:
Beter dan met Friso, lees net dat er een lawine in Lech was.
Lees het ook net. Bah :{ Hoop dat ie het overleeft.
Hoe duur is zo'n dinges voor in je pak?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 15:53:55 #201
70532 loveli
N
pi_108082025
Geen drol. De betere skipakken hebben het ingenaaid, de mijne niet.

Je wordt alleen sneller gevonden met zo'n ding, verder helpt het niet echt tegen een lawine.
crap in = crap out
pi_108082260
Nou, sneller gevonden worden is al iets toch? oO<
pi_108082427
:D!

Martijn heeft een troostei voor me gekocht _O- O+

SPOILER
pi_108082496
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
O+

En lekkerrrrrrr :9
pi_108082521
quote:

SPOILER
WOW die is huge O+
pi_108082540
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

O+

En lekkerrrrrrr :9
QFT! Of bedoelde jij het ei? :P
pi_108082646
oei, lekker!
pi_108082675
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

WOW die is huge O+
Ja man :D

Hij stuurde me een al een fotootje, maar daar leek 'ie gewoon op een paasei van een centimer of 10. Niet dus :')

Als mijn man eieren koopt, doe 'ie t goed ook :') _O- O+
pi_108082694
quote:

SPOILER
Gewoon opeten en niet uitbroeden hè? :9
Ja doei.
pi_108082706
ooh lekker (en lief) Coco!!

SPOILER
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 16:08:22 #211
70532 loveli
N
pi_108082713
O+
crap in = crap out
pi_108082737
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef Novem het volgende:

SPOILER
Eens met spoiler
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 16:08:45 #213
70532 loveli
N
pi_108082739
Eens met mooi en leuk.
crap in = crap out
pi_108082977
Dat ei is groter dan jij :o :D

Lief!
pi_108083022
Mozartkugeln en paaseieren meet! :P
pi_108083102
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon opeten en niet uitbroeden hè? :9
Uitbroeden :D

Gesprek ging wel ongeveer zo:

Ik: "Omg, dat ding is HUGE"
M: " :D " *trots*
*ik pak dat ding en wieg m in mn armen*
Ik: "Nu heb ik mijn eigen baby :D Beter nog dan een baby, want deze kan ik opeten :D"
M: "Babies kun je ook opeten."
Ik: "Dat is generally frowned upon"

:')

SPOILER
pi_108083110
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:13 schreef Perruche het volgende:
Mozartkugeln en paaseieren meet! :P
Ik ben voor! :D
Lief Coco! O+
Doe wat je niet durft.
pi_108083128
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:34 schreef the85mc het volgende:
Dankjewel,

En ik snap het wel hoor, maar het kost me heel vele moeite om gestructureerd te eten. En dan vooral in de ochtend en middag. En als je dan echt je best doet om uberhaupt wat te eten is het niet zo fijn afgebrand :@ te worden omdat je die crackers het raam uit moet gooien en m'n musli repen. (Musli repen zijn nog aardig gezond dacht ik. En ik vind ze erg lekker. Dus dacht dat 1 per dag geen kwaad kon.)
pi_108083196
Ik vind het een leuk jurkje Proesj, ik heb dat soort modellen ook, goed voor de bootay inderdaad.

Ik vind het niet leuk van de lawines..
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 16:17:23 #220
70532 loveli
N
pi_108083216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
SPOILER
Hans Anders?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 16:18:05 #221
70532 loveli
N
pi_108083250
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben voor! :D
Lief Coco! O+
Vanavond of is dat te ad hoc?
/nog 45 kogels over *slik*
crap in = crap out
pi_108083518
quote:

SPOILER
OMG! Dat is echt lief! En eens met de rest, je bent super mooi en gaat hopelijk nog eens super mooie kindjes krijgen O+

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 17-02-2012 16:28:24 ]
pi_108083544
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Vanavond of is dat te ad hoc?
/nog 45 kogels over *slik*
Ik ga vanavond naar Spinvis! :o
Morgen? B-)
Doe wat je niet durft.
pi_108083547
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

SPOILER
Objectief gezien ben je gewoon knap! Ik ben ook niet zo mijn eigen smaak, maar wel andermans smaak en daar moet ik het maar mee doen.

SPOILER
pi_108083669
Spinvis treedt op in Nijmegen als we er zijn, helaas al uitverkocht ;(

Overigens volgende week zelfs 14 graden hier! O+ Precies als wij in Nederland zijn waar het dan 5 graden is.. ;( :W ;( barbecue
Ja doei.
pi_108083809
Misschien kun je last minute nog een kaartje krijgen Mo! Hou de Twitter en FB van Doornroosje goed in de gaten en gooi er zelf ook even een oproepje neer. Idem voor het Spinvis topic. :)
Fair chance dat er iemand op het laatste moment niet kan. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108083847
Inmiddels al andere plannen gemaakt voor die avonden, maar als we't eerder hadden geweten had ik zeker wel een poging gewaagd om aan kaartjes te komen :Y
Ja doei.
pi_108083869
Grrr, heb een daguitleen uitgeleend aan een knakker en weet nu al dat ie 'm met een stalen gezicht pas na de vakantie komt terugbrengen. En ik weet zijn naam niet meer, dus kan ook niet handmatig een flinke boete in het systeem zetten.
pi_108083883
Oh wacht, ik weet wel de titel van het boek >:)
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 16:33:15 #230
70532 loveli
N
pi_108084028
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef An24 het volgende:

[..]

OMG! Dat is echt lief! En eens met de rest, de bent super mooi en gaat hopelijk nog eens super mooie kindjes krijgen O+
^^ en ondeugend/eigenwijs.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga vanavond naar Spinvis! :o
Morgen? B-)
Heb avonddienst.. Overmorgen? En ik zou spinvis niet herkennen als ik 'em/ze tegenkwam :P

SPOILER
crap in = crap out
pi_108084117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dankjewel,

En ik snap het wel hoor, maar het kost me heel vele moeite om gestructureerd te eten. En dan vooral in de ochtend en middag. En als je dan echt je best doet om uberhaupt wat te eten is het niet zo fijn afgebrand :@ te worden omdat je die crackers het raam uit moet gooien en m'n musli repen. (Musli repen zijn nog aardig gezond dacht ik. En ik vind ze erg lekker. Dus dacht dat 1 per dag geen kwaad kon.)
:D dat is dus wat een heleboel verkeerd opvatten ;)
JIJ wordt niet afgebrand, je LIJSTJE wordt afgebrand... Niet zo persoonlijk opvatten :*

Als jij gewoon volhoud aan wat je plan is gaat het gewoon lukken! ^O^

Anna, denk dat zoiets speelt bij meerdere hier in Slank :@
SPOILER
pi_108084192
Ik vind Vaaiz eruitzien als een lieve stoere knuffelbeer! O+
Ja doei.
pi_108084369
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:33 schreef loveli het volgende:

[..]

^^ en ondeugend/eigenwijs.

[..]

Heb avonddienst.. Overmorgen? En ik zou spinvis niet herkennen als ik 'em/ze tegenkwam :P

SPOILER
Zondag heb ik ook nog vrij! :) Ik ben voor. *O*

SPOILER
Doe wat je niet durft.
pi_108084449
En van het bericht schedelbasisfractuur werd ik ook niet zo vrolijk :{
pi_108084538
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:23 schreef anna82 het volgende:

SPOILER

@loveli: ik ben wel eigenwijs ja :+ Dat is een familietrekje :P Mijn vader's kant staat erom bekend ^^

@Vaizor: Ik vind je ook leuk O+ Heul geen lompe hork :{w

We gaan zo bij mijn ouders eten. Rijst, boontjes, ei, loempia, en nog wat ander spul. In ieder geval best gezond :)
pi_108084565
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D dat is dus wat een heleboel verkeerd opvatten ;)
JIJ wordt niet afgebrand, je LIJSTJE wordt afgebrand... Niet zo persoonlijk opvatten :*

Als jij gewoon volhoud aan wat je plan is gaat het gewoon lukken! ^O^

Anna, denk dat zoiets speelt bij meerdere hier in Slank :@
SPOILER
Ja snap ik wel, en ik weet ook dat mijn lijstje niet goed is. Maar daar wordt aan gewerkt.
pi_108084624
Op nu.nl is een live 'blog'/newsfeed over Friso's toestand (of hadden jullie dat al gezien?). Het ziet er niet heel goed uit nee, imo.

Edit: om 17u blijkbaar persconferentie
pi_108085172
Mjah, ik zou bijna zeggen /care.. tuurlijk is het rot, maar afgelopen 2 weken drie in mijn eigen kennisenkring verloren, dat vind ik toch erger.
Maar goed dat ik het weet, kindertijd zal dan wel weer niet door gaan tijdens de persconferentie.
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 16:55:01 #239
70532 loveli
N
pi_108085239
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef MarMar het volgende:
Maar goed dat ik het weet, kindertijd zal dan wel weer niet door gaan tijdens de persconferentie.
/care
crap in = crap out
pi_108085242
Thanks Mo & Coco :* O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja snap ik wel, en ik weet ook dat mijn lijstje niet goed is. Maar daar wordt aan gewerkt.
En dat snappen wij :)
Maar weten ook hoe we ergens op moet hameren om er voor te zorgen dat het blijft hangen :P
Als je kijkt hoelang ik wel niet op Perr heb zitten zeuren over dat ze meer eiwitten moet eten voordat ze het zich maar iets aantrok :D
En nu neemt ze bij het sporten tenminste wat extra, waarmee ik al best tevreden ben :+

Feedback in ogenschouw nemen en doorgaan met verbeteren, wat ik al zei, gaat je gewoon lukken ^O^ :Y

OOOOOOOOHHHHHHHHH! P-P-P-P-P-P-P-POWER!! \o/ :D :')
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 16:58:30 #241
70532 loveli
N
pi_108085431
*fok uitzet en gaat opruimen*
crap in = crap out
pi_108085484
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef V1z0R het volgende:
Thanks Mo & Coco :* O+

[..]

En dat snappen wij :)
Maar weten ook hoe we ergens op moet hameren om er voor te zorgen dat het blijft hangen :P
Als je kijkt hoelang ik wel niet op Perr heb zitten zeuren over dat ze meer eiwitten moet eten voordat ze het zich maar iets aantrok :D
En nu neemt ze bij het sporten tenminste wat extra, waarmee ik al best tevreden ben :+

Feedback in ogenschouw nemen en doorgaan met verbeteren, wat ik al zei, gaat je gewoon lukken ^O^ :Y

OOOOOOOOHHHHHHHHH! P-P-P-P-P-P-P-POWER!! \o/ :D :')
Waar zitten veel eiwitten in?
pi_108085487
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef loveli het volgende:
*fok uitzet en gaat opruimen*
Dat maar dan naar huis en broccoli scoren voor in de lasagna :9
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:00:23 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108085530
Ooh ik sluit me aan bij alles over Amsel en Coco! Kewl ei!

En ik geloof dat Duvel en ik niet zo van het koningshuis zijn :@. Vind 't erg voor 'm en z'n familie hoor, maar ja.. net zo 'erg' als dat het een willekeurig ander onbekend iemand zou zijn overkomen :@. Het staat een beetje ver van me af.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108085542
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ei, rundvlees, kip, kwark, yoghurt, pindakaas. etc
pi_108085556
wrong topic
pi_108085594
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ei!
Ja doei.
pi_108085597
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef MarMar het volgende:
Mjah, ik zou bijna zeggen /care.. tuurlijk is het rot, maar afgelopen 2 weken drie in mijn eigen kennisenkring verloren, dat vind ik toch erger.
Vind dit een rare reactie.

Snap dat andere gevallen je meer raken, maar dit is ook een echtgenoot, een vader en daarnaast een Nederlandse prins, dus landsbelang.
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 17:02:17 #249
70532 loveli
N
pi_108085639
crap in = crap out
pi_108085653
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ei, rundvlees, kip, kwark, yoghurt, pindakaas. etc
Oke dus dan toch maar iets met pindakaas proberen te eten.
pi_108085677
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oke dus dan toch maar iets met pindakaas proberen te eten.
Kipfilet, rookvlees etc lust je ook niet?
pi_108085678
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef anna82 het volgende:

[..]

Snap dat andere gevallen je meer raken, maar dit is ook een echtgenoot, een vader en daarnaast een Nederlandse prins, dus landsbelang.
Dat. Het is 'minder erg' omdat je hem niet kent? Dat je het minder intens of juist niet 'beleeft', ok, maar ik vind het niet 'minder erg'.
Ja doei.
pi_108085698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kipfilet, rookvlees etc lust je ook niet?
Rookvlees ken ik niet. Kip niet nee :)
pi_108085699
En in eiwitshakes :P
pi_108085751
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Rookvlees ken ik niet. Kip niet nee :)
Runder rookvlees is lekker. Doe maar proberen. :Y
pi_108085844
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Runder rookvlees is lekker. Doe maar proberen. :Y
Zal maandag eens kijken in de supermarkt wat het is :)
pi_108086030
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het landsbelang zie ik niet zo, heb ik niets mee. Zou het van een totaal onbekend iemand net zo sneu vinden als van een prins.
pi_108086303
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het landsbelang zie ik niet zo, heb ik niets mee. Zou het van een totaal onbekend iemand net zo sneu vinden als van een prins.
Dat was niet het punt wat ik wilde maken, maar soit.
pi_108086328
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat. Het is 'minder erg' omdat je hem niet kent? Dat je het minder intens of juist niet 'beleeft', ok, maar ik vind het niet 'minder erg'.
Iets andere bewoording dan, zelfde idee, tuurlijk is het erg voor voor wie dan ook als zoiets gebeurt.
pi_108086433
-never mind-

chocoladekoekje :9
Ja doei.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:24:44 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108086791
Cola-berenburg..
Niet goed, wel lekker O+
En chocolade en chips...

Voel mij een beetje ongemakkelijk, weet niet waarom, zenuwachtig ofzo... Echt totaal geen reden voor :')
pi_108086798
Zoals ik al had verwacht schijnt hij de lawine zelf veroorzaakt te hebben.. Zal het onverantwoord offpiste zijn geweest?
pi_108086815
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooh ik sluit me aan bij alles over Amsel en Coco! Kewl ei!

En ik geloof dat Duvel en ik niet zo van het koningshuis zijn :@. Vind 't erg voor 'm en z'n familie hoor, maar ja.. net zo 'erg' als dat het een willekeurig ander onbekend iemand zou zijn overkomen :@. Het staat een beetje ver van me af.
datzelfde heb ik ook, inderdaad.

Afijn, ik verklaar bij deze dat ik weekend heb. Over een uurtje heb ik met de duutser bij de supermarkt afgesproken, ik denk dat ik er een wandeling heen ga maken. Even bewegen na een hele dag binnen zitten!
  Vis een optie? vrijdag 17 februari 2012 @ 17:34:22 #264
70532 loveli
N
pi_108087150
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Zoals ik al had verwacht schijnt hij de lawine zelf veroorzaakt te hebben.. Zal het onverantwoord offpiste zijn geweest?
Wat ik ervan begrijp was het wel een gemarkeerde route. Die zijn in de regel wel gecontroleerd, niet geprepareerd. Dergelijke pistes heb ik afgelopen dagen regelmatig genomen (niet bij lawinegevaar, maar dat lag ook aan de liften die open waren).

Gisteren zelf op de berg: "Oh, lawinewaarschuwing 4. Wat zou de schaal zijn? We nemen die-en-die lift, want open." *zoef*
Door de berichtgeving lijkt het alsof hij offpiste door diepsneeuw ging, maar volgens mij is dat beeld nogal vertekend. Zoals gezegd, 2 dagen geleden is in een ander skigebied op een piste die beoordeeld was als geen lawinegevaar een dode gevallen door een lawine.
crap in = crap out
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:39:44 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108087376
Dat ei :D

O+

Verder niet bijgelezen of up to date over prinsen. Kennelijk is er iets wat ik mis dus ik ga zo even op zoek!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:43:41 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108087525
Wow, dat ei inderdaad O+
Coco, jij bent prachtig!!

Lekkere trui Maria!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:45:36 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108087609
'k Heb trek! Maar tis nog een beetje vroeg -O-.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:48:58 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108087748
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
'k Heb trek! Maar tis nog een beetje vroeg -O-.
Wat gaat u eten?

Heb mijn zuurkoolovenschotel vanmiddag al klaar gemaakt, nu net de oven aan, zo erin en is het om half zeven wel klaar en dat is voor ons doen echt heel erg laat :o
pi_108087760
iets vooraffigs xm? salade, soepje, groente, klein blokje kaas iets?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:50:09 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108087785
Boerenkool met wors. Net als gister :9.

De trek komt doordat ik net gefietst heb denk ik *O*
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:50:42 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108087811
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:49 schreef MarMar het volgende:
iets vooraffigs xm? salade, soepje, groente, klein blokje kaas iets?
Dan moet ik dat eerst halen :'). Ik moet het maar gewoon ff uitzitten.
pi_108087870
Zo, de verjaardagsboodschappen zijn binnen. Ik doe maandag of dinsdag wel weer een keer een lijstje O-)
pi_108087910
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan moet ik dat eerst halen :'). Ik moet het maar gewoon ff uitzitten.
Dan geniet je straks vast extra van je boerenkool ;)
pi_108088139
Boerenkool, lekker!
Ik eet zo geloof ik Mexicaans. Ook lekker. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_108088243
Ik zie nu pas dat de laatste naam van HPKW 'Wim' is en niet 'Willem'.

;(
Ja doei.
pi_108088368
Wat betekent soit eigenlijk?

Maria, ik zie heul geen trui! :o
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:06:55 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108088419
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat betekent soit eigenlijk?

Maria, ik zie heul geen trui! :o
"Het zij zo" of "maar vooruit".
pi_108088447
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef LieLie het volgende:
Zo, de verjaardagsboodschappen zijn binnen. Ik doe maandag of dinsdag wel weer een keer een lijstje O-)
Ik sla zondag ook maar over zo te horen O-)

Baggerlijst vandaag wegens overmacht:
O: kwark met noten en rozijnen
T: time-out biscuit
L: 1 wit bolletje knakworst
nu: wijn om mijn verdriet over hierboven te verdrinken :')
D: pastasalade met geitenkaas en appel (appie heijn)

Disclaimer: auteur stelt zich niet verantwoordenlijk voor bovenstaand lijstje vanwege het feit dat deze dag volledig in het teken stond van het carnavalsfeest op school en de auteur dus volledig afhankelijk was van de invulling daaromtrend door derden :X -O-

Alleen de wijn was mijn eigen idee O-) salade is mee genomen door de mr op eigen initiatief, ik had nog (te laat) gevraagd naar iets ongezonds :@

Blech! :N
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:09:13 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108088513
Als ik op enige wijze in aanraking zou komen met carnaval, zou ik het ook op een zuipen zetten :').
pi_108088573
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik op enige wijze in aanraking zou komen met carnaval, zou ik het ook op een zuipen zetten :').
Echt he.. het is dat ik er voor betaald krijg, anders had ik mezelf bijkans van die zelfde berg als Friso geworpen :')

(sorry voor de slechte grap, maar dat hoort blijkbaar bij carnaval :6 )
pi_108088598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef Novem het volgende:

SPOILER
eens met spoiler

En wat is martijn toch ook een lieverd!
pi_108088624
quote:
Ja doei.
pi_108088762
quote:
En zo hoort het ook! xD
pi_108088795
Ik vind het echt afgrijselijk :') ;( :@
Ja doei.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:17:29 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108088814
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Amen.
pi_108088867
quote:
Ik ook.. ik ben ook heel slecht in mezelf anders voordoen dan ik ben, dus zo'n dag als vandaag is echt lood en lood zwaar geestelijk.. -O- Wat dat betreft baal ik echt dat ik het eind van de week werk, wanneer carnaval altijd gevierd wordt op school :r :X
pi_108088893
Vorig jaar stond er in de plaats waar ik werkte dus zo'n feesttent tijdens carnaval. 't Hele durrep was aan 't feesten en ook overdag stonden daar dan dus van die uitgezakte katerwegdrinkende volwassenen in een koeienpak... ;( huuuu
Ja doei.
pi_108088937
quote:
Ik vind het verkleden leuk O+

Verder vind ik er weinig aan. Soms kan het leuk zijn, maar dat komt gewoon omdat je dan met vrienden bent. De muziek en het gehos vind ik gruwelijk xD
pi_108088954
De kroeg hier 50m verderop in de straat is dit jaar de residentie van de carnavalsprins.. :X gelukkig is dat wel het enige wat ik er van mee krijg in dit dorp (het is hier gelukkig iets minder aanwezig dan in het zuiden, maar die Tukkers kunnen er wel wat van hoor..)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:21:03 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108088956
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ook.. ik ben ook heel slecht in mezelf anders voordoen dan ik ben, dus zo'n dag als vandaag is echt lood en lood zwaar geestelijk.. -O- Wat dat betreft baal ik echt dat ik het eind van de week werk, wanneer carnaval altijd gevierd wordt op school :r :X
Ik zou echt in staat zijn te weigeren. Of vrij te nemen. Of me desnoods ziek te melden :@.
pi_108088971
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zou echt in staat zijn te weigeren. Of vrij te nemen. Of me desnoods ziek te melden :@.
Qft.
Ja doei.
pi_108088979
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nja, dat kan dus echt niet.. daar is mijn verantwoordelijkheidsgevoel ook gewoon te groot voor :N (en 'vrij nemen' in het basisonderwijs is niet echt eenvoudig, en als parttimer zelfs onmogelijk)
pi_108089081
Lol. Jullie kunnen wel een beetje overdrijven :D Ik ben een Limburger die er niks aan vindt, maar ik heb er verder ook geen last van ^^ Moet eerder lachen om die ladderzatte mensen of mensen die 'gewoon' raar doen :+

Collega's gaan het vieren op vrijdagmiddag. Prima, leuk voor ze. Ik ga gewoon niet mee en ga thuis lekker zitten gamen O+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:25:29 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108089101
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja, dat kan dus echt niet.. daar is mijn verantwoordelijkheidsgevoel ook gewoon te groot voor :N (en 'vrij nemen' in het basisonderwijs is niet echt eenvoudig, en als parttimer zelfs onmogelijk)
Niemand is onvervangbaar :P.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:27:19 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108089167
Nou, ik overdrijf niet hoor. Ik zou écht niet tussen carnavalvierders kunnen verblijven. Gewoon niet. Ook niet eventjes.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:27:57 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108089189
En nu kan het feest beginnen, want m'n boerenkool is binnen!
pi_108089197
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik overdrijf niet hoor. Ik zou écht niet tussen carnavalvierders kunnen verblijven. Gewoon niet. Ook niet eventjes.
Nou gaat het in dit geval wel over kinderen, niet over lamgezopen volwassenen :P
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:29:18 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108089242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niemand is onvervangbaar :P.
Die opmerking maak je vast expres :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:30:06 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108089259
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die opmerking maak je vast expres :P.
Nee :?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:30:07 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108089260
Thuis nu. Even koken en vanavond ep 2 van Sherlock kijken O+.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')