quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi nail them!
Ah je hebt de amaranth versie Nallie?
Honger?quote:
Snap ik! Ik zie ook vaak ontbijtdingen met quinoa voorbijkomen... maar dat durf ik ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:48 schreef An24 het volgende:
Ik heb onlangs een quinoa toetje volgens recept gemaakt. Niet te vreten. Nu durf ik het niet meer klaar te maken
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Amsel het volgende:
Jah ik moet nog even een balans vinden tussen samen-tijd en alleen-tijd en tijd voor vrienden enzoHet is echt helemaal geweldig, maar ook wel een hele grote verandering na al die jaren alleen zijn en maar wat aanklooien!
Ben hier dus ook totaal niet bijgelezen, maar ik mis jullie wel! Lijstjes worden beter, ik eet gezond, maar ik moet gewoon niet zo véél eten
Amsel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Snap ik! Ik zie ook vaak ontbijtdingen met quinoa voorbijkomen... maar dat durf ik ook niet
Ja dan is het echt lekker!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moet dus gaan voor hartige gerechten begrijp ik?
* An24 aarzelend opslaat!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dan is het echt lekker!
Deze is ook echt heerlijk met quinoa!
Wat fijn Amsel! Geniet ervan!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Amsel het volgende:
Jah ik moet nog even een balans vinden tussen samen-tijd en alleen-tijd en tijd voor vrienden enzoHet is echt helemaal geweldig, maar ook wel een hele grote verandering na al die jaren alleen zijn en maar wat aanklooien!
Ben hier dus ook totaal niet bijgelezen, maar ik mis jullie wel! Lijstjes worden beter, ik eet gezond, maar ik moet gewoon niet zo véél eten
Dan wil ik het wel proberen, klinkt namelijk lekker!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
De kokos vooral gebruikt als 'binder', de kerrie overheerst voldoende
Oh, hier nog zo'n man. Laatst kwam hij thuis en had hij de hele dag alleen een bakje yoghurt en twee kaascrackers op. En dan verbaasd doen als je kramp hebt na een normale avondmaaltijdquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Bijna douchen. Ik stink, maar er moest eerst eten op tafel komen want trek na 1 uur en 45 minuten sporten!Mr.Mo heeft wel al gedouched.
Wil heb proberen weer hier wat te laten posten zodat hij wat voedingstips van Vaaiz kan krijgen, want hij eet echt veel te weinig voor een ventVandaag heeft hij nog weer minder dan ik op en ik eet al niet bijster veel (wel genoeg voor vandaag, vind ik!)
Ja die reclame is verschrikkelijk....quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Amsel, heerlijke roes van verliefdheid.. dan komt ineens alles samen.
Geniet ervan
Ergeren jullie ook aan reclame van... begin je dag met een reep en een shake?
datquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef _aurum_ het volgende:
fijn dat het zo goed met je gaat Amsel
Oooh lekker!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef loveli het volgende:
Bijna een kilo mozartkogels ingeslagen
Doet hij wel aan sport? Ik merk aan mezelf dat sporten echt ontzettend veel scheelt qua eetlust.. Voorheen at ik een stuk minder waarop ik prima de hele dag doorkwam, nu eet ik dat in een ochtend.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Bijna douchen. Ik stink, maar er moest eerst eten op tafel komen want trek na 1 uur en 45 minuten sporten!Mr.Mo heeft wel al gedouched.
Wil hem proberen weer hier wat te laten posten zodat hij wat voedingstips van Vaaiz kan krijgen, want hij eet echt veel te weinig voor een ventVandaag heeft hij nog weer minder dan ik op en ik eet al niet bijster veel (wel genoeg voor vandaag, vind ik!)
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:39 schreef Amsel het volgende:
Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!
Dat had ik gistermorgen ook, maar ik realiseerde het me net op tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]Hier wel!
Ach en niet teveel aan denken hoe je je tijd indeelt, gewoon doen waar je zin aan hebt, geniet!![]()
Dat las ik best wel heel erg verkeerd, kwak!Ghehe, succes!
Liever nog een shake en een reep dan helemaal niets natuurlijkMaar ik ken de reclame gelukkig niet
Nu koffie!![]()
Ook wel nodig want ik was vanmorgen wel heel erg duf...
Tijdens het douchen zeep ik me altijd in om vervolgens tijdens het afspoelen m'n tanden te poetsen, alleen vanmorgen resulteerde dat i.c.m. m'n dufheid tot het tanden poetsen met shampoo...![]()
Die ken ik niet! Vertel!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:44 schreef loveli het volgende:
Waar/wanneer mozartkogelen? En kennen jullie Mannerschnitten? IManner
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Whooo, tenminste niet de enige met zulke onnozele acties!![]()
mjam, mozartkugelnmeetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die ken ik niet! Vertel!
En wanneer Mozartkugeln meet, maakt mij niet uit.Roep jij maar, jij hebt ze!
zo is de eerste plaats waar ik zoek als ik m'n huissleutels kwijt ben de koelkast.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik zet ook rustig mijn rekenmachine in de koelkast omdat ik die eigenlijk in mijn koffertje moet stoppen en me ondertussen bedenk dat ik mijn brood enz. niet moet vergeten
*meldtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.groupon.nl/deals/rotterdam
Sushi in Rotterdam!
Aww, daar kun je best van van slag zijn ja. Sterkte.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:29 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning
Lijstje:
O: kwark, havermout, rozijntjes, banaan
D: spaghetti bolognese
verder weet ik het nog niet, iig creme brulee als toetje...
Ik ben nog een beetje lamgeslagen door de begrafenis waar ik gister wasEn dit weekend allenig thuis dus dat is ook niet zo leuk.
gecondoleerd! Klinkt alsof het er wel inhakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:29 schreef anna82 het volgende:
Goodmorning
Lijstje:
O: kwark, havermout, rozijntjes, banaan
D: spaghetti bolognese
verder weet ik het nog niet, iig creme brulee als toetje...
Ik ben nog een beetje lamgeslagen door de begrafenis waar ik gister wasEn dit weekend allenig thuis dus dat is ook niet zo leuk.
Denk al, kende ze ook onder een andere naamquote:
Crackers het raam uit mikken en goed brood kopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik zou graag willen meedoen als dat kan
Ik ben nu sinds maandag weer begonnen met mijn dieet.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde sporten ik zo'n 5 dagen per week. Uiteindelijk verhuisd en toen raakte dat in een slop. Daarbij nog eens gestopt met roken en dat bleek niet zo'n hele goede combi te zijn. In goed anderhalf jaar tijd 20 a 25 kilo aangekomen (Ik schommelde altijd al tussen de 55 en de 60 kilo) Maarja Ik was al eerder op dieet gegaan. En toen was hij daar .. de maand December. Dat was niet zo goed afgelopen. Maar nu toch mezelf weer bij elkaar geraapt en weer begonnen. Ik snoep niet meer en ik eet kleinere porties. Want ik eet als een bouwvakker. En dat terwijl ik het helemaal niet nodig heb. Want ik verbrand het niet.
Mijn lijstje ziet er nu als volgt uit
O - 2 crackers, met halvarine, en salami of cerverlaat.
L- 2 of 3 crackers met halvarine, salami of cerverlaat.
T- 1 musli reep. Dit is meestal om 3 of 4 uur, afhankelijk van de tijd dat ik geluncht heb. ik pak altijd 3 uur na de lunch.
A- Gewoon wat we eten en dan kleinere porties. Ik eet aardig gevarieerd en pak qua pasta toch altijd bijvoorbeeld al de volkoren pasta enzo.
T - Bij de tv 's avonds wil ik weleens iets van komkommer ofzo pakken. Mij is verteld dat dit geen kwaad kan omdat het toch voornamelijk uit water bestaat.
Hopelijk heb ik het zo goed gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything which is not impossible, will eventually happen
Hoe oud/lang/zwaar ben je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat moet je eten als je bijna niks anders lust?
En bedoelde als een bouwvakker met het avondeten. Voor ik wat aan m'n porties ging doen.
Broccoli en bloemkool zijn dingen die we wekelijks wel een keer eten., En dan pak ik ook altijd wel een fiks portie er van.
Vis lust ik echt niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:46 schreef Quinazoline het volgende:
Ow en ik ben blij!Dat is wel heel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan krijg je toch weer even zo'n oppepper lijkt me
. Reken je in kilo's of in centimeter? Want als je sport krijg je natuurlijk ook kilo's van de spieropbouw die je doet
I solemnly swear i'm up to no good
Een hoop dingen kun je echt aan wennen. Ik denk dat een hele hoop mensen hier nooit aan onbijten deden, maar door te beginnen met iets lichts kun je dat echt opbouwen. Ik ontbijt tegenwoordig met brinta met melk en rozijntjes, of met kwart met muesli. Zeker met die laatste krijg je meteen eiwitten binnen, dus dat is ideaal! Gewoon wat lekkere dingen doorheen gooien om het nog lekkerder te maken (AH heeft lekker diepvriesfruit, dat doe ik er doorheen als ik het niet vergeet).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat moet je eten als je bijna niks anders lust?
En bedoelde als een bouwvakker met het avondeten. Voor ik wat aan m'n porties ging doen.
Broccoli en bloemkool zijn dingen die we wekelijks wel een keer eten., En dan pak ik ook altijd wel een fiks portie er van.
Vis lust ik echt niet.
ben 22, vrouw, 1,57 en ik weeg 82 kilo.. Veel te zwaar dus.. En dat weet ikquote:
Thanks! Ik heb me nooit echt opgemeten, alleen gewogen, dus heb geen idee van mijn beginpunt. Maar mijn ogen en broeken vertellen me nu gelukkig dat ik de goede kant op ga.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is wel heel tofDan krijg je toch weer even zo'n oppepper lijkt me
. Reken je in kilo's of in centimeter? Want als je sport krijg je natuurlijk ook kilo's van de spieropbouw die je doet
Dat diepfries fruit gebruik ik idd weleens als ik smoothies maakte. Gezien er in de winter niet echt aardbeien te vinden zijn.. of ja het is onbetaalbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Een hoop dingen kun je echt aan wennen. Ik denk dat een hele hoop mensen hier nooit aan onbijten deden, maar door te beginnen met iets lichts kun je dat echt opbouwen. Ik ontbijt tegenwoordig met brinta met melk en rozijntjes, of met kwart met muesli. Zeker met die laatste krijg je meteen eiwitten binnen, dus dat is ideaal! Gewoon wat lekkere dingen doorheen gooien om het nog lekkerder te maken (AH heeft lekker diepvriesfruit, dat doe ik er doorheen als ik het niet vergeet).
Als je broeken het zeggen zegt het eigenlijk al genoeg he. Fijn hoor! Ga zo doorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb me nooit echt opgemeten, alleen gewogen, dus heb geen idee van mijn beginpunt. Maar mijn ogen en broeken vertellen me nu gelukkig dat ik de goede kant op ga.
Thinkk, als ik 's avonds voor het slapen geen kwark eet kan ik ook maar moeilijk ontbijten. Misschien eens proberen juist iets substantiëlers te eten 's avonds dan komkommer.quote:Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Dat idee had ik ook voor vandaag, maar ik wacht even af wat de lunch wordt voor ik nog wat meer toevoeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:58 schreef V1z0R het volgende:
Gister gewoon netjes, QVandaag het idee dat het iets te weinig is...
En even uit de OP
Jeejquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:07 schreef Perruche het volgende:
Oeh mag ik even juichen? Mijn kies gedraagt zich normaal zelfs na de combat van gisterenIk kon er net zelfs een boterham mee eten
Oh en gooi dat pakje halvarine eens weg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat diepfries fruit gebruik ik idd weleens als ik smoothies maakte. Gezien er in de winter niet echt aardbeien te vinden zijn.. of ja het is onbetaalbaar.
Maar daarom doe ik nu ook die crackers. Met salami of cerverlaat. Omdat ik dat heel erg lekker vind. En dan krijg ik toch wat binnen. Denk niet dat je kunt verwachten Dat ik meteen vrolijk een boterham weg ga zitten werken. Want dat lukt me gewoon niet. Komt wel.. Maar rustig aan want dan breekt het lijntje niet
[..]
Als je broeken het zeggen zegt het eigenlijk al genoeg he. Fijn hoor! Ga zo door![]()
Ben inderdaad ook aan het leren eten. Dat eet tegenwoordig meer groente dan dat ik ooit gedaan heb. En iedereen kan heeel hard roepen van je eet verkeerd. maar als ik kijk hoe ik eerst at en hoe ik nu eet ben ik echt al veel beter op weg. Eerst ontbeet ik nooit, nu ontbijt ik tenminste. Thee drink ik zonder suiker, zover ben ik dan weer wel. En ik eet groentes.. iets wat mijn moeder niet kon geloven. Ik ga sowieso proberen het per week op te voeren. Dus steeds wat meer groentes. en dat soort dingen. Maar ik kan niet alles in een keer doen. Want ben bang dat het me dan binnen de kortste keren enorm tegen gaat staan. Ik ken mijn zwakke punten en ik wil echt niet de handdoek in de ring gooien., Dus ik doe het misschien wat langzamer maar dat maakt me niet uit. In mijn hoofd hoef ik ook niet al die kilo's in een jaar kwijt te zijn. Maar ik wil dan wel op weg zijn. Zoals ik zei relaxed want dan breekt het lijntje niet. Zou het zonde vinden, me te hard te pushen meer te ontbijten en dat soort dingen dat het me zo tegen gaat staan dat ik de handdoek er bij in de ring gooi.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:00 schreef MarMar het volgende:
@ Thinkkpinkk
Je kunt wel leren eten, ik lustte vroeger echt geen yoghurt, thee, koffie etc. zonder suiker bijvoorbeeld. Nu vind ik het vies mét suiker, kwestie van wennen
Het hoeft ook niet in 1 dag, vaak is het ook een kwestie van de manier van bereiden. Elke groente kan je enorm mee variëren, zo vind ik gestoomd of gewokt vaak veel lekkerder dan gekookt en doen kruiden ook een heleboel. Als je geen grote fan van groente bent, maar wel soepjes lust kan je bijvoorbeeld groentes in bouillon koken, dan een uitje en prei en wat je maar lekker vindt fruiten in de koekepan en erdoor gooien en dan de staafmixer erdoor halen voor een lekker soepje. Compleet andere smaak en structuur en een ontzettend makkelijke manier om veel groente binnen te krijgen.
Dit kan eigenlijk met alle soorten groente op ongeveer dezelfde manier.
Langzaam opbouwen naar een goed eetpatroon is denk ik wel waar je naar zou mnoeten streven, dat afvallen komt dan ook pas écht als je eenmaal bij een goed eetpatroon bent, want als je al lang gewend bent zo weinig te eten, zal je verbranding ook weer even goed op gang moeten komen denk ik?
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Wij lopen hier al wat langer rond, zijn er langer mee bezig. Heel goed dat je al bezig bent met al deze veranderingen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben inderdaad ook aan het leren eten. Dat eet tegenwoordig meer groente dan dat ik ooit gedaan heb. En iedereen kan heeel hard roepen van je eet verkeerd. maar als ik kijk hoe ik eerst at en hoe ik nu eet ben ik echt al veel beter op weg. Eerst ontbeet ik nooit, nu ontbijt ik tenminste. Thee drink ik zonder suiker, zover ben ik dan weer wel. En ik eet groentes.. iets wat mijn moeder niet kon geloven. Ik ga sowieso proberen het per week op te voeren. Dus steeds wat meer groentes. en dat soort dingen. Maar ik kan niet alles in een keer doen. Want ben bang dat het me dan binnen de kortste keren enorm tegen gaat staan. Ik ken mijn zwakke punten en ik wil echt niet de handdoek in de ring gooien., Dus ik doe het misschien wat langzamer maar dat maakt me niet uit. In mijn hoofd hoef ik ook niet al die kilo's in een jaar kwijt te zijn. Maar ik wil dan wel op weg zijn. Zoals ik zei relaxed want dan breekt het lijntje niet. Zou het zonde vinden, me te hard te pushen meer te ontbijten en dat soort dingen dat het me zo tegen gaat staan dat ik de handdoek er bij in de ring gooi.
Bedoelde meer het niet teveel letten op de kilo's gedeeltequote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:05 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook voor vandaag, maar ik wacht even af wat de lunch wordt voor ik nog wat meer toevoeg.
En ik weet het inderdaad, over het gevarieerde eten. Dat moet alleen nog even iets dieper in mijn hoofd terecht komen.
Dat is ook eigenlijk precies wat ik bedoel, gewoon langzaam stapje voor stapjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben inderdaad ook aan het leren eten. Dat eet tegenwoordig meer groente dan dat ik ooit gedaan heb. En iedereen kan heeel hard roepen van je eet verkeerd. maar als ik kijk hoe ik eerst at en hoe ik nu eet ben ik echt al veel beter op weg. Eerst ontbeet ik nooit, nu ontbijt ik tenminste. Thee drink ik zonder suiker, zover ben ik dan weer wel. En ik eet groentes.. iets wat mijn moeder niet kon geloven. Ik ga sowieso proberen het per week op te voeren. Dus steeds wat meer groentes. en dat soort dingen. Maar ik kan niet alles in een keer doen. Want ben bang dat het me dan binnen de kortste keren enorm tegen gaat staan. Ik ken mijn zwakke punten en ik wil echt niet de handdoek in de ring gooien., Dus ik doe het misschien wat langzamer maar dat maakt me niet uit. In mijn hoofd hoef ik ook niet al die kilo's in een jaar kwijt te zijn. Maar ik wil dan wel op weg zijn. Zoals ik zei relaxed want dan breekt het lijntje niet. Zou het zonde vinden, me te hard te pushen meer te ontbijten en dat soort dingen dat het me zo tegen gaat staan dat ik de handdoek er bij in de ring gooi.
Ja dat ben ik inderdaad van plan. Ik ben begonnen met groentes eten. En gestructureerd lunchen. Toen dat goed ging ben ik 1 cracker gaan eten. En nu eet ik er al 2. Dus er is verbetering.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:23 schreef V1z0R het volgende:
Thinkk, zo komt het vaak in het begin ook wel over hier, maar we wijzen op alle punten aan waar verbetering te halen valt. Het is niet zo dat er wordt verwacht dat je heel strikt er direct aan gaat houden. Neem de verbeterpunten in je op, bekijk welke je het makkelijkst lijkt, hou die een goede week vol, lukt dat? Dan de volgende week een ander punt verwerken enzovoort![]()
It's a lifestylechange, not a diet!
[..]
Bedoelde meer het niet teveel letten op de kilo's gedeelte
De meeste zeggen T-P Daar luister ik ook naar haha. Of th-p doen ze ook weleens..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Q.Tof dat!
Welkom ThinkkPinkk (whehe ik dacht eerst dat iemand Tinkepink raar schreef)
Ml, lekker lijstjeEn hoera voor een prima gewicht, jij mini-Ml
Chico's lip en Parkietje's kies![]()
Slankie-flow
Vervelend he, dat soort luxe problemenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Rok die ik aan wilde doen zakte nu echt van m'n kont af. Dan maar 'n andere rok.
Ja onwijs!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was je blij met je Playboy, Mini?.
Om zelf te maken? Mini worstenbroodjes ofzo .. Of van bladerdeeg en dan vullen met een mengsel van gehakt spinazie en boursain. (Maar weet niet of t hele gezonde hapjes moeten zijn, want dan is dit niet de juiste keus denk ikquote:
Omdat ik niet meer weg krijg. En ik ben/was een echte snoepkontquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef Novem het volgende:
@ ThinkPink, hoe komt het dan dat je maar 1 of 2 crackers bij je lunch kan eten? Wat at je dan waardoor je zo dik bent geworden?
Idd wat je zegt, alles in kleine stapjes opvoeren om te zorgen dat je op een nette hoeveelheid kcals en groenten per dag uitkomt, het moet wel vol te houden zijn natuurlijk!
Doe je aan sport of ben je dat van plan?
Mijn lijstje van vandaag:
O - 2 vk crackers pindakaas, banaan
T - appel
L - 3 vk bth met kaas/vlees/hummus/tom/kom
T - hand cashews, 150 ml yoghurt met honing
D - Spruitjesstamppot met geroosterde karbonade en tomaten met kruiden en knoflook![]()
T - koffie verkeerd
Welkom! Het klinkt alsof je op de goede weg bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat ben ik inderdaad van plan. Ik ben begonnen met groentes eten. En gestructureerd lunchen. Toen dat goed ging ben ik 1 cracker gaan eten. En nu eet ik er al 2. Dus er is verbetering.
En het is inderdaad een levensstijl die zal moeten veranderen. maar vind het niet erg. maar het moet niet in een keer alles zijn want dan gaat het mis denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |