SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zat ik ook aan te denken ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het idee dat ze oude scripts voor Robert en Laura hebben gevonden en die aangepast hebben voor Anton en Bianca.
Kijk vanavond maar over Bianca. Ander geef ik teveel weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:43 schreef loezzzje het volgende:
Wat was er dan met Laura? Hetzelfde als met Bianca?
Btw ik hoor haar nooit over Robert, heeft ze uberhaupt nog wel contact met hem?
Maar dan nog zie ik geen overeenkomst.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk vanavond maar over Bianca. Ander geef ik teveel weg.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dan nog zie ik geen overeenkomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ja natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Natuurlijk bedoelt ze 'ja'. Haar hele lichaamstaal en reacties geven dat aan. Typisch, nee zeggen, maar het niet menen. Een man ruikt dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kun je niet zien dat ze eigenlijk JA bedoelt? Die gaat toegeven vandaag of morgen hoor....
Ik vond het een vreselijke rol.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:00 schreef GTFransST het volgende:
Allereerst is terugkeren erg moeilijk aangezien ze toch echt begraven is. Maar aan de andere kant vind ik het wel jammer. Ik vond dat ze een leuke rol had.
ik ook, ze heeft niet echt een indruk achter gelaten, zie liever een ander personage terug, Robert, stefano of Martine ...quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ohzo, oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Dat zegt niets; Raynor had ook een jaarcontract en werd gewoon de serie uit gebonjourd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
De Bouwhuisjes blijven nog wel even want in elk geval die actrice voor Bianca heeft sowieso nog een jaarcontract.
Dus die gaan niet zo 1-2-3 de soap uit.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |