Ja, dat de Sovjets gelijk hadden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:23 schreef sp3c het volgende:
Scandinavisch
maar goed ... zeiden ze nog wat interessants of wat?
Sommige mensen zeggen dat de aliens lijken op ons en dat de greys hun helpers zijn. Maar goed dat is wat sommigen zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:23 schreef sp3c het volgende:
Scandinavisch
Hoe zouden die ogen in die schedel passen? Een soort Tardis schedel moet dat zijn, want die twee ogen passen er anders zo naast elkaar niet in, en veel plek voor hersens is er ook niet meerquote:
je denkt te conventioneel ... wie zegt dat het niet gewoon 1 oog is met een voor ons ongebruikelijk ooglid?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe zouden die ogen in die schedel passen? Een soort Tardis schedel moet dat zijn, want die twee ogen passen er anders zo naast elkaar niet in, en veel plek voor hersens is er ook niet meer
Annunaki's onze in het soemerische scheppingsverhaal makers die ons gemaakt hebben als werkras zouden dit moeten voorstellen. Wij zijn half hen, half mensaap.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:44 schreef Ulx het volgende:
Het is inderdaad wel frappant dat scandinavische uiterlijk. Je zou van aliens in de VS eerder een latino look verwachten.
Lastig focussen ook, met twee oogleden op 1 oog en erg weinig scherptediepte. Optisch waardeloosquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
je denkt te conventioneel ... wie zegt dat het niet gewoon 1 oog is met een voor ons ongebruikelijk ooglid?
Arme aliensquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:54 schreef Ulx het volgende:
Heee, da's een kruising van David Bowie en Heino.
De kleur van de ogen klopt niet, die zijn grijsblauw.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef Killaht het volgende:
[..]
Annunaki's onze in het soemerische scheppingsverhaal makers die ons gemaakt hebben als werkras zouden dit moeten voorstellen. Wij zijn half hen, half mensaap.
Onderstaande foto is een voorstelling van hun uiterlijk:
[ afbeelding ]
Goed punt. Antropomorfe (mensvormige) aliens lijken me sowieso onzin, puur gebrek aan fantasie dat we denken dat aliens (als ze daadwerkelijk bestaan) ook maar enigszins op mensen lijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe zouden die ogen in die schedel passen? Een soort Tardis schedel moet dat zijn, want die twee ogen passen er anders zo naast elkaar niet in, en veel plek voor hersens is er ook niet meer
Natuurlijk zijn er aliens, alleen landen die niet in schubbekutteveen om een stel hicks van probes te voorzien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Onze melkweg bestaat uit miljarden zonnen met vele miljarden planeten die al honderden miljoenen jaren de tijd hebben gehad om een intelligente soort te ontwikkelen. De meeste van onze technologie is van de laatste 500 jaar.. kan je nagaan wat een soort kan doen met een miljoen jaar ontwikkeling. Ik snap dan ook niet dat je extreem BNW moet zijn om in aliens te geloven.
Proberen ze nooit wat in je anus te stoppen, zoals een satelietschotel ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik spreek dagelijks met Aliens, wat is daar bijzonder aan?
Zo lijken de beschrijvingen van waarnemening van vliegende schotels ook altijd op hoe het in die tijd mode is dat ze er uit zien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goed punt. Antropomorfe (mensvormige) aliens lijken me sowieso onzin, puur gebrek aan fantasie dat we denken dat aliens (als ze daadwerkelijk bestaan) ook maar enigszins op mensen lijken.
Dat denk ik ook niet, maar het is mogelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er aliens, alleen landen die niet in schubbekutteveen om een stel hicks van probes te voorzien.
Het is dan ook slechts een geclaimde echte foto, overigens geloof ik dat nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De kleur van de ogen klopt niet, die zijn grijsblauw.
Nee, hoezo? Zou je dat willen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Proberen ze nooit wat in je anus te stoppen, zoals een satelietschotel ofzo?
Volgens Kwantum mechanika is het ook mogelijk dat de metaalatomen van het vrijheidsbeeld haar arm allemaal dezelfde kant opspringen net als jij kijkt zodat je haar ziet zwaaien. Het is alleen erg onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar het is mogelijk.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Proberen ze nooit wat in je anus te stoppen, zoals een satelietschotel ofzo?
Jij gelooft niet dat ik dageliks contact heb met aliens?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:01 schreef Killaht het volgende:
[..]
Het is dan ook slechts een geclaimde echte foto, overigens geloof ik dat niet
Het is volgens kwantum mechanika ook mogelijk dat de maan verdwijnt als er niemand kijkt, maar een alien die een miljoen jaar de tijd heeft gehad om te ontwikkelen hier landen DAS VAN DE GEKKUHquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens Kwantum mechanika is het ook mogelijk dat de metaalatomen van het vrijheidsbeeld haar arm allemaal dezelfde kant opspringen net als jij kijkt zodat je haar ziet zwaaien. Het is alleen erg onwaarschijnlijk.
Jij denkt dat Timothy Good een alu-hoedje op heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:18 schreef Quisho het volgende:
Misschien iets voor BNW. Ik geloof het in ieder geval niet.
dat er aliens bestaan, oké. dat ze inteligent zijn is al een vraag. dat ze sneller dan het licht kunnen reizen is onwaarschijnlijk, dat ze 5000 jaar willen reizen om naar ons toe te komen nog idioter, dat als ze zich zouden laten zien, ze dat in het prive voor regeringsleiders zouden doen nog vager. en dat dat 50+ jaar geheim kan blijven, dream on.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Onze melkweg bestaat uit miljarden zonnen met vele miljarden planeten die al honderden miljoenen jaren de tijd hebben gehad om een intelligente soort te ontwikkelen. De meeste van onze technologie is van de laatste 500 jaar.. kan je nagaan wat een soort kan doen met een miljoen jaar ontwikkeling. Ik snap dan ook niet dat je extreem BNW moet zijn om in aliens te geloven.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef Asphias het volgende:
[..]
dat er aliens bestaan, oké. dat ze inteligent zijn is al een vraag. dat ze sneller dan het licht kunnen reizen is onwaarschijnlijk, dat ze 5000 jaar willen reizen om naar ons toe te komen nog idioter, dat als ze zich zouden laten zien, ze dat in het prive voor regeringsleiders zouden doen nog vager. en dat dat 50+ jaar geheim kan blijven, dream on.
Wie de neuk is Timothy Good?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij denkt dat Timothy Good een alu-hoedje op heeft?
Als je 500 jaar geleden zou gaan vertellen wat wij vandaag de dag allemaal kunnen, zouden ze je ook voor gek verklaren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef Asphias het volgende:
[..]
dat er aliens bestaan, oké. dat ze inteligent zijn is al een vraag. dat ze sneller dan het licht kunnen reizen is onwaarschijnlijk, dat ze 5000 jaar willen reizen om naar ons toe te komen nog idioter, dat als ze zich zouden laten zien, ze dat in het prive voor regeringsleiders zouden doen nog vager. en dat dat 50+ jaar geheim kan blijven, dream on.
Het heeft de mensheid 65 jaar gekost om van het eerste vliegtuigje dat 20 meter kon vliegen naar het eerste bemande rondje om de maan te gaan en jij hebt het over onwaarschijnlijk dat aliens een stukje sneller kunnen. Je denkt op menselijke wijze alleen naar de recente geschiedenis. Stel dat terwijl er dino's op aarde rondliepen er een beschaving ergens in ons melkwegstelsel was waar ze dezelfde eerste vlucht uitvoerden. De melkweg is een onvoorstelbaar grote regio met onbegrijpelijke hoeveelheden aan mogelijkheden voor leven om te ontstaan dus die kans is groter dan dat het niet zo is. Die lui hebben 65 miljoen jaar de tijd gehad om iets te verzinnen wat ons de afgelopen 50 jaar niet meteen is gelukt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef Asphias het volgende:
[..]
Er zijn zoveel "former employees" die claimen dat ze te maken hebben gehad met Aliens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij denkt dat Timothy Good een alu-hoedje op heeft?
Tja, toen ik ze net sprak daarover moesten ze erg Karubbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:59 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Klinkt volstrekt logisch: aliens van een andere planeet, die er precies zo uitzien als mensen op aarde, met een 'Scandinavisch uiterlijk'. ..
Tja, hij zal er ook een miljoen jaar over gedaan hebben om hierheen te vliegenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is volgens kwantum mechanika ook mogelijk dat de maan verdwijnt als er niemand kijkt, maar een alien die een miljoen jaar de tijd heeft gehad om te ontwikkelen hier landen DAS VAN DE GEKKUH
daar heb je een flinke ufo voor nodig om dat meee te zeulenquote:
Als zijn levensverwachtig 5 miljard jaar is, is dat voor hem wellicht niet meer dan een middagdutjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, hij zal er ook een miljoen jaar over gedaan hebben om hierheen te vliegen
Ik blijf twijfelen aan het gegeven dat er nog een andere planeet in ons zonnestelsel zou moeten zijn met een extreem elliptische baan om de zon van +/- 3500 jaar. Dat zou betekenen dat ze het grootste deel van die tijd geen beschikking zouden kunnen maken van een zeer belangrijke energiebron, de zon. Ik vraag me af hoe die beschaving zich ooit heeft kunnen ontwikkelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef Killaht het volgende:
[..]
Annunaki's onze in het soemerische scheppingsverhaal makers die ons gemaakt hebben als werkras zouden dit moeten voorstellen. Wij zijn half hen, half mensaap.
Onderstaande foto is een voorstelling van hun uiterlijk:
[ afbeelding ]
Een planeet vol met Zweedse meisjes!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:59 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Klinkt volstrekt logisch: aliens van een andere planeet, die er precies zo uitzien als mensen op aarde, met een 'Scandinavisch uiterlijk'. ..
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:23 schreef sp3c het volgende:
Scandinavisch
Ik wist dat iemand dit zou gaan postenquote:
Mensen die denken in beperkingenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, hij zal er ook een miljoen jaar over gedaan hebben om hierheen te vliegen
is het deze Timothy Good?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De voormalige president van de Verenigde Staten Dwight D. Eisenhower heeft drie keer een geheime bespreking gehad met buitenaardse wezens. Dit beweert Timothy Good, een voormalig adviseur van het Pentagon, in het BBC-programma Opinionated.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |