Ja dat nieuwe kraslot is heeel interessant.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
moeten ook besproken kunnen worden
Jup.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef inZanity het volgende:
Was gewoon geel voor Sulejmani natuurlijk. Dikke schwalbe.
Wanneer spelen jullie Europees?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef inZanity het volgende:
Wanneer speelde Feyenoord voor het laatst Europees?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef inZanity het volgende:
Die penaltymachinequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat nieuwe kraslot is heeel interessant.
kloptquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Stiggie het volgende:
United speelt dit jaar gewoon kut wedstrijden Europees.
lekker rulluvantquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:52 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wanneer speelde Feyenoord voor het laatst Europees?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer spelen jullie Europees?
Volgend jaar. Word nog een hele klus voor jullie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wanneer spelen jullie Europees?
Wordt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgend jaar. Word nog een hele klus voor jullie.
Reclames zijn belangrijker.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Goede analyses. Veel aandacht besteden ze ook aan de eerste helft
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Who is this Fuckwit Commentater! "Manchester United were supposed to take Ajax to the cleaners!"....
Ajax, who would have qualified for the knockout round of the CL but for a 'questionable' result for Lyon in Zagreb and didn't concede a goal in their group apart from against Real.
Was nog korterquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Dat momentje zal zometeen nog wel een keer voorbijkomen, in de 1 minuut durende analyse.
Neehoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef HighVolume het volgende:
ik gun feyenoord wel weer een keer europees voetbal
Kunnen ze er gelijk weer uit na een potje tegen FC Roemeniëquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef HighVolume het volgende:
truequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
Als Ajax zijnde krijg je gewoon niks mee, alles moet dubbel en dwars verdiend worden. Als Rooney zo was gevallen/neergehaald dan mocht ie direct een penalty nemen van meneer de scheids.
Ik gun het Vitesse meerquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef HighVolume het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik gun het Heerenveen en Heracles meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |