Deel van de wedstrijd, even elkaar alvast "aftasten" en op scherp zetten.quote:
Heb ik ook. Maar hij heeft wel lef.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik ken Chisora niet goed. Heb hem nooit zien boksen. Maar ik laat me verrassen.
Klitschko wint toch dus wat maakt het uit wie tegenover hem staat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik ken Chisora niet goed. Heb hem nooit zien boksen. Maar ik laat me verrassen.
Wat gelijk een enorm snorefest wasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:58 schreef Nober het volgende:
...
Maar die Klitschko is dus de broer van Wladimir die een tijdje terug eenvoudig won van Brit David Haye, ook toen op RTL met Bonjasky en Vanderlyde te gast.
...
Dat is toch allemaal nep. Beetje psychologische oorlogsvoering.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
Die bitch slap
Overigens mooi hoe Klitschko reageert. Eigenlijk had hij die kerel al meteen KO moeten slaan.
Och zou me niks verbazen als ze dit van te voren afsprekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:31 schreef DeeBee het volgende:
Lol, die Chisora, ik ben gelijk voor Klitschko op deze manier, wat een triestheid...
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:31 schreef DeeBee het volgende:
Lol, die Chisora, ik ben gelijk voor Klitschko op deze manier, wat een triestheid...
Ja hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Zou iemand mij willen DM'en als de match begintIk kijk nu Ik Vertrek en ik weet dat bij die matches er eerst een uur wordt voorbeschouwd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor!
Trouwens dit duurt nog wel even denk ik.
Als dit 12 rondes gaat duren zijnm we nog wel even bezig.
Jups. Is schijnbaar aan het trainen op Hawaii.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:37 schreef Wrijfhout het volgende:
Badr gaat naar heavywight boxen? of hadden ze het over iemand anders?
Ik dacht dat hij er helemaal mee zou stoppen.
ik denk steeds, schop hem, take him downquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat RTL7 gewoon UFC PPV's gaat uitzenden
Ze zenden juist steeds minder vechtsport uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat RTL7 gewoon UFC PPV's gaat uitzenden
Krijg je met die debiele tijden van ze.. maandag avond 23.00quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zenden juist steeds minder vechtsport uit.
Interresante ontwikkeling, Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, als je hem vergelijkt met Haye is er wel een verschil. Haye was te klein en te licht voor Vladimir. Hari is in tegenstelling tot Haye wel 2m en van hun gewicht.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Jups. Is schijnbaar aan het trainen op Hawaii.
only Nick Diaz can bitchslapquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha, die ene gaf hem een bitch-slap.
warrr.... andy hug. RIPquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
Lol .. bitchslapjetriest.
Sowieso die kut geintjes bij staredowns zijn dom.
Badr ook, keer op de vuist gegaan bij zo'n staredown bij de press conf
Die kreeg Tyson Fury niet eens neerquote:
Voorlopig komt hij zijn kleedkamer niet uit, dus geboxed wordt er nog ff niet...quote:
hehe i know, geef hem ook niet echt kans hoor, maar ik ben altijd anti de gebroeders klitschkoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kreeg Tyson Fury niet eens neer
yeah gezeik van klitschko hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef dl3b het volgende:
[..]
Voorlopig komt hij zijn kleedkamer niet uit, dus geboxed wordt er nog ff niet...
Die hebben hun beste tijd gehad maar ik vermoed dat ze nog even hun winst doorzetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe i know, geef hem ook niet echt kans hoor, maar ik ben altijd anti de gebroeders klitschko
tbh zie ik momenteel niet echt iemand die ze kan verslaan idd. zwaargewichtscene is echt slecht bezet tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben hun beste tijd gehad maar ik vermoed dat ze nog even hun winst doorzetten.
mma is ook mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef borisz het volgende:
Ouderwets boksen.
Veel leuker dan al dat MMA geneuzel.
een bokser legt het zo snel af tegen een mma vechter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef borisz het volgende:
Ouderwets boksen.
Toen ik nog 131 kilo woog kon ik ze alle twee tegelijk wel hebben. Alleen wat moeite met het lengte verschil, want ik ben maar 1m39.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh zie ik momenteel niet echt iemand die ze kan verslaan idd. zwaargewichtscene is echt slecht bezet tegenwoordig
nou mooi man, ik zal snel vooruit spoelenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:08 schreef dl3b het volgende:
Beelden die je nu ziet op RTL7 zijn een half uur oud.
ik zou wachten tot na de partij met deze conclusiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef borisz het volgende:
Ouderwets boksen.
yeah en een wielrenner verliest t ook van een tafeltenisser als ze gaan tafeltennissenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:07 schreef HighVolume het volgende:
[..]
een bokser legt het zo snel af tegen een mma vechter.
gast ......quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en een wielrenner verliest t ook van een tafeltenisser als ze gaan tafeltennissen
hehe, kun je ze wel mooi in de noten raken hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen ik nog 131 kilo woog kon ik ze alle twee tegelijk wel hebben. Alleen wat moeite met het lengte verschil, want ik ben maar 1m39.
Ik kan me een match herinneren: ik dacht, ik ga nog even naar de wc, ik kom terug, match overquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je bent een jonge Tyson en je tegenstander weet na 1 klap al niet meer hoe die moet poepen
jij kwam met de domme vgl he. mma wint als ze mma soen ja, bokser wint t als ze boksen. dus lul verder niet zo slap.quote:
Hij heeft gelijkquote:
tegen spinks?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me een match herinneren: ik dacht, ik ga nog even naar de wc, ik kom terug, match over
ik weet ook wel waar ik t over heb hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
MMA is iets heeeeeeeeeeeeel anders.
hij komt toch op?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gevecht begint pas over 10minuten hoor
moet t niet de hand zijn waarin hij die gun heeft hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
De man met pistool verslaat zowel de mma-vechter als de bokser met één hand op zijn rug.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:14 schreef Montelly het volgende:
At first i was like...
[ afbeelding ]
but then i was..
[ afbeelding ]
Ja.. en Klitscko zo ook, en dan nog in de ring announcement hoeveel ze wegen blabla hoeveel titles.. en je bent 10min verder voordat de bel pas echt gaat.quote:
Klitschko duurt ook een paar minuten.quote:
weet jij uberhaupt wel wat mma is ? Daarin vechten kickbocksers , worstelaars boksers, kickbocksers etc. Ik heb het nergens over vechten op bocks regels of mma regels ik geef alleen aan dat een mma vechter gehaktmaakt van een bockser door zijn ervaring met meerdere vechtsporten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
jij kwam met de domme vgl he. mma wint als ze mma soen ja, bokser wint t als ze boksen. dus lul verder niet zo slap.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
"Bij Hoeverlaken links af" ..nigga please, echt.. daarom moeten ze het commentaar over laten aan de engelse/amerikanen oid.
True, doe dan rappers delightquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:16 schreef wdn het volgende:
Eye of the Tiger is ook zo afgezaagd Karina
Wel een gaaf outfit zeg
nee ik weet t niet.; ik zat al ringside bij pride toen jij niet eens wist wat mma was man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:15 schreef HighVolume het volgende:
[..]
weet jij uberhaupt wel wat mma is ? Daarin vechten kickbocksers , worstelaars boksers, kickbocksers etc. Ik heb het nergens over vechten op bocks regels of mma regels ik geef alleen aan dat een mma vechter gehaktmaakt van een bockser door zijn ervaring met meerdere vechtsporten.
Het zit daar vol met russenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De toeschouwers hebben een kant gekozen.
je meent het, ik vergelijk die 2 nergens met elkaar.Dus snap die gefrustreerde reacties niet zoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
MMA is iets heeeeeeeeeeeeel anders.
Hells Bellsquote:
ja want jij kent mij inderdaad, lekker indrukwekkend een rijtje opnoemen wat jij gedaan hebt wat niet te controleren valt. dus net zo niets zeggend als jijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ik weet t niet.; ik zat al ringside bij pride toen jij niet eens wist wat mma was man.
bij de ufc nog voor t van zuffa was en in brazilie bij gracies
Ik vermoed dat hij de tekst ook niet weetquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef Wrijfhout het volgende:
Gast kan niet eens stilstaan bij zijn eigen volkslied
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
Die neger is als underdog toch wel een beetje de Rocky in dit verhaal.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ik weet t niet.; ik zat al ringside bij pride toen jij niet eens wist wat mma was man.
bij de ufc nog voor t van zuffa was en in brazilie bij gracies
QFT misleiding pur sang...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:23 schreef Anno2012 het volgende:
''Om 22:00 live het gevecht tussen blablablablablabla''
het is inmiddels half 12 en ze zijn nog niet begonnen
Dat maakt hem nog steeds geen Rocky.quote:
Heb nog Jennifers body gezienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was nog bang dat ik niet op tijd zou zijn
en dan te bedenken dat zijn broer boven hem staat met nog mooiere statsquote:
Ook foto's van gemaakt?quote:
oh valt weldegelijk te controleren hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja want jij kent mij inderdaad, lekker indrukwekkend een rijtje opnoemen wat jij gedaan hebt wat niet te controleren valt. dus net zo niets zeggend als jij
wequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
oh valt weldegelijk te controleren hoor.
bij verschillende pride gala's kun je me ringside zien. zelfde als met showtime in nl en 2h2h.
en je kunt foto's van me zien in vechtsportbladen wereldwijd
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:26 schreef Anno2012 het volgende:
eerst word ie nog neergeslagen,heb ik de indruk
Ik volg het boxen helemaal niet, maar zijn er wel serieuze opponenten voor deze broers? Of is het gewoon can crushen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:25 schreef wdn het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat zijn broer boven hem staat met nog mooiere stats
quote:
Nee, die 2 zijn 1 en 2. Verder is er geen competitie. En ze vechten nooit tegen elkaar ook nog.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik volg het boxen helemaal niet, maar zijn er wel serieuze opponenten voor deze broers? Of is het gewoon can crushen?
en Kappa achteropquote:
Ja, dat dacht ik al.. kijk het is iets anders als de echte grote jongens van vroeger.. dat er top competitie is en dat jij veel beter bent of ze verslaat, maar als er niks is.. tja can crushersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, die 2 zijn 1 en 2. Verder is er geen competitie. En ze vechten nooit tegen elkaar ook nog.
Hayequote:
Badr Hari zou bezig zijn met trainen voor boksen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.. kijk het is iets anders als de echte grote jongens van vroeger.. dat er top competitie is en dat jij veel beter bent of ze verslaat, maar als er niks is.. tja can crusherscare.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. heeft niet de beste chin, wel zeer krachtig en technisch..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Badr Hari zou bezig zijn met trainen voor boksen.
Maar kan zijn dat dat te laat is om tegen 1 van de 2 Klitschko's uit te komen.
yeah was echt bagger.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hayewat een kak wedstrijd was dat zeg..
Machismoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:32 schreef Cheiron het volgende:
Ziet er bijna ongeïnteresseerd uit van klitschko met die arm naar beneden
Als je verliest/af gaat.. ga dan neer terwijl je alles gegeven hebtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deze neger heeft meer pit dan Haye.
Hij laat die Chisora het werk doen, zodat hij later kan toeslaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:32 schreef Cheiron het volgende:
Ziet er bijna ongeïnteresseerd uit van klitschko met die arm naar beneden
Uppercut is dan wel makkelijker hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
Lastig al die tegenstanders moeten omhoog slaan.. dat kost zoveel meer energie.
dat is dus idd waarom ik anti klitschko ben. ze zijn zo saai.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vorig jaar was Klitschko ook niks aan, net zoals nu. Beetje van die slome lange slagen. Chisora gaat er tenminste voor.
Dat zijn ze allebei.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef Maver24 het volgende:
Die klitschko is eigenlijk maar een saaie boxer
Joe Frazier mag ik hopen?quote:
Jawel. Als je 'reach' langer is dan je tegenstanders 'reach' kun je zonder dekking boxen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef Cheiron het volgende:
Ben geen bokskenner, maar zonder dekking boxen, dat is toch niet normaal?
hij is stukken groter dan kan datquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef Cheiron het volgende:
Ben geen bokskenner, maar zonder dekking boxen, dat is toch niet normaal?
Munchen, Olympiahalle.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is dit ergens? Duitsland? Welk stadion?
Komt door Klitschko.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat het gewoon niet mijn ding is, boksen kijken.. ik vind er heel weinig aan..
Je ziet soms hightlight video's op youtube en dan denk je vet! Maar de wedstrijden zelf..
dit is ook niet echt spectaculair inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat het gewoon niet mijn ding is, boksen kijken.. ik vind er heel weinig aan..
Je ziet soms hightlight video's op youtube en dan denk je vet! Maar de wedstrijden zelf..
klopt het is niet zo flitsend als K1of mmaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Munchen. Olympiahalle.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
Boksen is altijd saaiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook Pacman vs Marquez gekeken en Ortiz vs Mayweather.. deed me ook niet zoveel ..
heb nu hetzelfde een beetje, terwijl ik soms al zappend bij europsort boxen wel eens blijf hangen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
olympiahalle munchenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
Als je zoveel lengte verschil hebt is dat ook niet per se nodig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:43 schreef Bombshell het volgende:
Is dit nou de wereldtop?
Slecht dekking heeft die lange lijkt het zo..
in de lichtere klasses heb je meer leuke partijenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Looks can be deceiving...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:43 schreef Bombshell het volgende:
Is dit nou de wereldtop?
Mja mja, je bent idd MMA enzo gewend.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook Pacman vs Marquez gekeken en Ortiz vs Mayweather.. deed me ook niet zoveel ..
Klitschko heeft -geen- dekking. Is ook totaal niet nodig want zijn armen zijn zo lang dat de tegenstander vaak eerst een stap naar voren moet doen om dan pas te kunen meppen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:43 schreef Bombshell het volgende:
Is dit nou de wereldtop?
die vind ik wel okquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hoor, dit doet ie altijd. Daarom is ie ook zo'n saaie bokser.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
Klitschko wacht op een kansje dat zie je duidelijk.
Nee. Je hebt ook nog Wladimir Klitschkoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:45 schreef Bombshell het volgende:
Ok duidelijk..
Maar is dit nu de wereldtop?
En dan laat de ander de dekking vallen en BOEMquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee hoor, dit doet ie altijd. Daarom is ie ook zo'n saaie bokser.
Inderdaad. Instant KO als je ook maar 1x je dekking vergeetquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan laat de ander de dekking vallen en BOEM
Niet eens echt. Dat boem doet ie pas als ie weet dat de andere even niet kan slaan. Risico neemt ie niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan laat de ander de dekking vallen en BOEM
yeah te berekenend allemaal. beetje meer tyson instinct zou wel mogenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee hoor, dit doet ie altijd. Daarom is ie ook zo'n saaie bokser.
Lekker oren eraf scheurenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah te berekenend allemaal. beetje meer tyson instinct zou wel mogen
Tyson had maar 6 goede rondes en daarna was ie leeg. Die had een vernietigende klap. Die heb ik sinds Tyson zelf niet meer gezienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah te berekenend allemaal. beetje meer tyson instinct zou wel mogen
En wie maakt dan de ring schoon?quote:
yeah hij komt iig wel om te boksenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:51 schreef Wrijfhout het volgende:
Vindt het wel een mooie bokser die Chisora. Hij had dan wel een grote bek vooraf, maar hij maakt ook wel iets waar itt Haye die alleen maar wat praatjes had.
x2.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef gomi het volgende:
chisora bevalt me beter dan ik vooraf had verwacht tbh
Komt doordat kickboxen continue in verband is gebracht met criminaliteit.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje stom dat dit wel op TV uitgezonden wordt en het It's Showtime van laatst mocht niet.
Ja, want in het boxen is dat nietquote:Op zondag 19 februari 2012 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt doordat kickboxen continue in verband is gebracht met criminaliteit.
3x79-73 na 8 rondes?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
Dit wordt een unan dec voor Klitschko.
dat denk ik ookquote:Op zondag 19 februari 2012 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
Dit wordt een unan dec voor Klitschko.
haha viel mij ook opquote:Op zondag 19 februari 2012 00:07 schreef Montelly het volgende:
Omg dat vrouwtjes in het zwart...ze gaat helemaal uit dr dak
nou nee..quote:
Hij staat ruim voorquote:
iets met geblesseerde teen..quote:Op zondag 19 februari 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
inb4 negert die zeg ja ik had een blessure , hij was de betere vechter VANDAAG.. blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |