Deel van de wedstrijd, even elkaar alvast "aftasten" en op scherp zetten.quote:
Heb ik ook. Maar hij heeft wel lef.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik ken Chisora niet goed. Heb hem nooit zien boksen. Maar ik laat me verrassen.
Klitschko wint toch dus wat maakt het uit wie tegenover hem staat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik ken Chisora niet goed. Heb hem nooit zien boksen. Maar ik laat me verrassen.
Wat gelijk een enorm snorefest wasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:58 schreef Nober het volgende:
...
Maar die Klitschko is dus de broer van Wladimir die een tijdje terug eenvoudig won van Brit David Haye, ook toen op RTL met Bonjasky en Vanderlyde te gast.
...
Dat is toch allemaal nep. Beetje psychologische oorlogsvoering.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
Die bitch slap
Overigens mooi hoe Klitschko reageert. Eigenlijk had hij die kerel al meteen KO moeten slaan.
Och zou me niks verbazen als ze dit van te voren afsprekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:31 schreef DeeBee het volgende:
Lol, die Chisora, ik ben gelijk voor Klitschko op deze manier, wat een triestheid...
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:31 schreef DeeBee het volgende:
Lol, die Chisora, ik ben gelijk voor Klitschko op deze manier, wat een triestheid...
Ja hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Zou iemand mij willen DM'en als de match begintIk kijk nu Ik Vertrek en ik weet dat bij die matches er eerst een uur wordt voorbeschouwd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor!
Trouwens dit duurt nog wel even denk ik.
Als dit 12 rondes gaat duren zijnm we nog wel even bezig.
Jups. Is schijnbaar aan het trainen op Hawaii.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:37 schreef Wrijfhout het volgende:
Badr gaat naar heavywight boxen? of hadden ze het over iemand anders?
Ik dacht dat hij er helemaal mee zou stoppen.
ik denk steeds, schop hem, take him downquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat RTL7 gewoon UFC PPV's gaat uitzenden
Ze zenden juist steeds minder vechtsport uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat RTL7 gewoon UFC PPV's gaat uitzenden
Krijg je met die debiele tijden van ze.. maandag avond 23.00quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zenden juist steeds minder vechtsport uit.
Interresante ontwikkeling, Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, als je hem vergelijkt met Haye is er wel een verschil. Haye was te klein en te licht voor Vladimir. Hari is in tegenstelling tot Haye wel 2m en van hun gewicht.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Jups. Is schijnbaar aan het trainen op Hawaii.
only Nick Diaz can bitchslapquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha, die ene gaf hem een bitch-slap.
warrr.... andy hug. RIPquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
Lol .. bitchslapjetriest.
Sowieso die kut geintjes bij staredowns zijn dom.
Badr ook, keer op de vuist gegaan bij zo'n staredown bij de press conf
Die kreeg Tyson Fury niet eens neerquote:
Voorlopig komt hij zijn kleedkamer niet uit, dus geboxed wordt er nog ff niet...quote:
hehe i know, geef hem ook niet echt kans hoor, maar ik ben altijd anti de gebroeders klitschkoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kreeg Tyson Fury niet eens neer
yeah gezeik van klitschko hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef dl3b het volgende:
[..]
Voorlopig komt hij zijn kleedkamer niet uit, dus geboxed wordt er nog ff niet...
Die hebben hun beste tijd gehad maar ik vermoed dat ze nog even hun winst doorzetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe i know, geef hem ook niet echt kans hoor, maar ik ben altijd anti de gebroeders klitschko
tbh zie ik momenteel niet echt iemand die ze kan verslaan idd. zwaargewichtscene is echt slecht bezet tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben hun beste tijd gehad maar ik vermoed dat ze nog even hun winst doorzetten.
mma is ook mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef borisz het volgende:
Ouderwets boksen.
Veel leuker dan al dat MMA geneuzel.
een bokser legt het zo snel af tegen een mma vechter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef borisz het volgende:
Ouderwets boksen.
Toen ik nog 131 kilo woog kon ik ze alle twee tegelijk wel hebben. Alleen wat moeite met het lengte verschil, want ik ben maar 1m39.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh zie ik momenteel niet echt iemand die ze kan verslaan idd. zwaargewichtscene is echt slecht bezet tegenwoordig
nou mooi man, ik zal snel vooruit spoelenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:08 schreef dl3b het volgende:
Beelden die je nu ziet op RTL7 zijn een half uur oud.
ik zou wachten tot na de partij met deze conclusiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef borisz het volgende:
Ouderwets boksen.
yeah en een wielrenner verliest t ook van een tafeltenisser als ze gaan tafeltennissenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:07 schreef HighVolume het volgende:
[..]
een bokser legt het zo snel af tegen een mma vechter.
gast ......quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en een wielrenner verliest t ook van een tafeltenisser als ze gaan tafeltennissen
hehe, kun je ze wel mooi in de noten raken hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen ik nog 131 kilo woog kon ik ze alle twee tegelijk wel hebben. Alleen wat moeite met het lengte verschil, want ik ben maar 1m39.
Ik kan me een match herinneren: ik dacht, ik ga nog even naar de wc, ik kom terug, match overquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je bent een jonge Tyson en je tegenstander weet na 1 klap al niet meer hoe die moet poepen
jij kwam met de domme vgl he. mma wint als ze mma soen ja, bokser wint t als ze boksen. dus lul verder niet zo slap.quote:
Hij heeft gelijkquote:
tegen spinks?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me een match herinneren: ik dacht, ik ga nog even naar de wc, ik kom terug, match over
ik weet ook wel waar ik t over heb hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
MMA is iets heeeeeeeeeeeeel anders.
hij komt toch op?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gevecht begint pas over 10minuten hoor
moet t niet de hand zijn waarin hij die gun heeft hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
De man met pistool verslaat zowel de mma-vechter als de bokser met één hand op zijn rug.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:14 schreef Montelly het volgende:
At first i was like...
[ afbeelding ]
but then i was..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |