Ik was gewoon heel rustig. Dus iedereen - vosssquote:Iedereen in rep en roer
DE KRANT VAN WAKKER NEDERLAND!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh? De Telegraaf die een onwaar bericht plaatst?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!1`1
Waarom moet een agent gaan stilstaan bij het feit dat de gemiddelde Henk & Ingrid alles stomweg aanneemt en zonder na te denken aandikt en doorkwaakt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:09 schreef Oud_student het volgende:
De politie heeft inmiddels wel zo'n "naam" , dat het verhaal moeiteloos werd geloofd.
Daar zou ik als agent, korpsleider, burgemeester en politicus toch even bij stilstaan
Ligt de slechte reputatie van de politie aan Henk & Ingrid of aan de politie zelf?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom moet een agent gaan stilstaan bij het feit dat de gemiddelde Henk & Ingrid alles stomweg aanneemt en zonder na te denken aandikt en doorkwaakt?
De Telegraaf heeft door hun slechte journalistiek een aantal agenten van hun taak gehouden. Om niks.
Ik heb er niks van mee gekregen, dus ik win.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was gewoon heel rustig. Dus iedereen - vosss
Beide.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ligt de slechte reputatie van de politie aan Henk & Ingrid of aan de politie zelf?
Als je een leugen maar vaak genoeg herhaalt, gaan mensen vanzelf geloven dat het de waarheid is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ligt de slechte reputatie van de politie aan Henk & Ingrid of aan de politie zelf?
Die ligt op zijn minst ten dele aan 'media' als de Telegraaf en Henk&Ingrid die alles geloven wat in chocoladeletters op ze afkomt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef Oud_student het volgende:
little bit of both?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het ligt wmb vooral aan de meute die te lui of te dom is om zelf na te denken en alles gelooft dat in de Telegraaf wordt geschreven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Die gaan nu allemaal massaal het boetekleed aantrekken en de moeder uitscheldenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
..en iedereen maar schelden op die ' net om de hoek scheurende' motoragent
De kracht van herhaling, zei onze bekende peiler.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als je een leugen maar vaak genoeg herhaalt, gaan mensen vanzelf geloven dat het de waarheid is.
http://zembla.vara.nl/Nie(...)36081b159979646f1115quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:20 schreef Quisho het volgende:
Weer een bevestiging dat nieuws wat op/in de Telegraaf verschijnt niet altijd als feit moet worden aangenomen.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:26 schreef raptorix het volgende:
Leek mij ook al, kut journalisten hadden in 10 seconden kunnen googlen dat kinderen onder de 12 jaar niet strafrechtelijk vervolgD kunnen worden.
Holy shit....En dan nog zeiken over de beinvloeding van de publieke opinie door de linkse media.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
http://zembla.vara.nl/Nie(...)36081b159979646f1115
De verfrissende werking van een koel glas exotaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef Ulx het volgende:
Plassende peuter is een leugen. De cake is een leugen. Waar kun je tegenwoordig nog van op aan?
En nou maar hopen dat ze eerst bij die kennis alles opgebiecht heeft, en diegene het niet uit de krant moest vernemen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:55 schreef yvonne het volgende:
Nadat heel Nederland verbolgen over de Amsterdamse politie heen viel, biechtte de moeder vandaag uiteindelijk tegenover De Telegraaf de ware toedracht op.
Het is triester dat we kranten niet eens meer kunnen geloven door slechte journalistiekquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het ligt wmb vooral aan de meute die te lui of te dom is om zelf na te denken en alles gelooft dat in de Telegraaf wordt geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |