Terecht. Die moeder moet niet zo zeiken.quote:AMSTERDAM - Een 3-jarig jongetje heeft in Amsterdam een bekeuring van 120 euro gekregen voor wildplassen.
De moeder van het ventje is des duivels, maar wil niet met haar naam in de krant omdat ze bang is dat de agent haar dan vaker zal gaan pesten.
De peuter liep met zijn moeder van de peuterspeelzaal naar huis toen hij werd overmand door zijn opspelende blaas. Omdat het jongetje het echt niet op kon houden, liet de moeder hem op straat plassen. Net op dat moment kwam de motoragent de hoek om scheuren.
Als moeders in de struiken op haar hurken had gezeten, gaf ik je gelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 05:54 schreef Oldie57 het volgende:
Terecht. Die moeder moet niet zo zeiken.
quote:De moeder van het ventje is des duivels, maar wil niet met haar naam in de krant omdat ze bang is dat de agent haar dan vaker zal gaan pesten.
Goed stukje journalistiekquote:Net op dat moment kwam de motoragent de hoek om scheuren.
telegraaf en journalistiek!quote:
Word je tegenwoordig met drie pas zindelijk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:45 schreef Leandra het volgende:
Net de leeftijd om zindelijk te worden...
Jongetjes later dan meisjes en ze moeten zindelijk zijn voor ze naar school mogen, er zijn dus nogal wat kinderen waarbij dat zindelijk maken/worden zo rond die leeftijd gebeurt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Word je tegenwoordig met drie pas zindelijk?
Vooral als je 3 jaar bent, dan moet je NU.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:48 schreef Shreever het volgende:
When you gotta go you gotta go?
Stelletje zeikerds!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 05:54 schreef Oldie57 het volgende:
Telegraaf
[..]
Wat laat. Maar ik zie ook dat het inderdaad bijna een jaar verschoven is vergeleken met een jaar of 35 geleden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jongetjes later dan meisjes en ze moeten zindelijk zijn voor ze naar school mogen, er zijn dus nogal wat kinderen waarbij dat zindelijk maken/worden zo rond die leeftijd gebeurt.
Ze denken dat het komt door het comfort van luiers van tegenwoordig, die stimuleren kinderen niet meer om zindelijk te worden, omdat een kleine plas niet vervelend zit, maar de luier zo droog blijft.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat laat. Maar ik zie ook dat het inderdaad bijna een jaar verschoven is vergeleken met een jaar of 35 geleden.
En waar kan ik dat nalezen? Ergo: bron?quote:Ten tweede maakt de wet uitzondering ten opzichte van wildplassen voor mensen met medische aandoeningen en kleine kinderen.
En ze zijn makkelijker voor de ouders, vlak dat niet uit. Als jij katoenen poepluiers moet uitwassen dan is jouw kind ook zindelijk op z'n eerste verjaardag, zoals vroeger.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ze denken dat het komt door het comfort van luiers van tegenwoordig, die stimuleren kinderen niet meer om zindelijk te worden, omdat een kleine plas niet vervelend zit, maar de luier zo droog blijft.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 05:54 schreef Oldie57 het volgende:
Telegraaf
[..]
Ehm. Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:35 schreef imanidiot het volgende:
Stapt in tijdmachine geeft de betreffende agent een boete toen hij nog 3 jaar was. De uitkomst? in die tijd hadden ze je gelyncht.
Maar vandaag de dag is het normaal dat je een kindje van 3 een boete van 120 euro geef.
Gaat goed jongens! Ordnung muss sein!EINZ!1!1
*ril*quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En ze zijn makkelijker voor de ouders, vlak dat niet uit. Als jij katoenen poepluiers moet uitwassen dan is jouw kind ook zindelijk op z'n eerste verjaardag, zoals vroeger..
Moeders die katoenen luiers moesten wassen hadden er kennelijk meer belang bij dat kinderen snel zindelijk waren dan moeders die ¤ 10,= per week aan wegwerpluiers uitgevenquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat laat. Maar ik zie ook dat het inderdaad bijna een jaar verschoven is vergeleken met een jaar of 35 geleden.
Ja eigenlijk best bizar... Je zou denken dat die 520 euro per jaar een stimulans zou zijn he...quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeders die katoenen luiers moesten wassen hadden er kennelijk meer belang bij dat kinderen snel zindelijk waren dan moeders die ¤ 10,= per week aan wegwerpluiers uitgeven
Mwah, luier vervangen en wegflikkeren of een emmer met daarin katoenen ondergescheten doeken in de badkamer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best bizar... Je zou denken dat die 520 euro per jaar een stimulans zou zijn he...
True that.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwah, luier vervangen en wegflikkeren of een emmer met daarin katoenen ondergescheten doeken in de badkamer.
Ik zou er persoonlijk nog het dubbele voor over hebben..
Kind eruit vissen, in bad pleuren, rest verbranden met vlammenwerper, klaar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
True that.
Maar een echte mooie diarree luier... daar helpt een pamper niet tegen hoor. Stront tot achter oren, langs de benen, romper en slaapzak onder.
Daarom waren ze dus zo jong zindelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwah, luier vervangen en wegflikkeren of een emmer met daarin katoenen ondergescheten doeken in de badkamer.
Ik zou er persoonlijk nog het dubbele voor over hebben..
Dat is mijn tactiek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kind eruit vissen, in bad pleuren, rest verbranden met vlammenwerper, klaar.
Ja dat heb ik ook wel eens gedaan ja. En ik moet zeggen dat ik wel eens een rompertje heb weggeflikkert.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:49 schreef Leandra het volgende:
Ik vis hem er niet eens eerst uit, ik leg hem eerst in het bad, kleed hem daar uit en spoel hem af en dan gooi ik het bad vol om te badderen.
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gedaan ja. En ik moet zeggen dat ik wel eens een rompertje heb weggeflikkert.
Dit dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:01 schreef Schanulleke het volgende:
Beide partijen hadden in dit geval een slecht inschattingsvermogen.
Duidelijk iemand die geen kind(eren) heeft...quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:27 schreef Partingglass het volgende:
tsja moet die moeder haar kind laten plassen voor ze gaan op school ofzo. Jong geleerd is oud gedaan.
Geef je een drie jarige een perfect voorbeeld mee zo. Oh je moet plassen of doe maar gewoon hier op straat hoor.
Hij heeft natuurlijk wel een potentieel smerige gewoonte in de kiem gesmoord.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou gelukkig dat deze agent bezig is met het veiliger maken van de samenleving.
Dit was in Amsterdam hoor..quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:11 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een daadkrachtig optreden, hulde!
Dat maakt het zware falen van het kwijtraken/vergeten kenteken te noteren van de kinderontvoerder/misbruiker van Oudenbosch weer goed.
![]()
De Nederlandse politie: daadkrachtig in voor hen makkelijke situaties, zwaar falend in situaties wanneer ze echt nodig zijn.
Weet ik, maar ik heb het over de NL politie in het algemeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |