En lawaai! zullen je buren erg tof vindenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:40 schreef blomke het volgende:
Boorhamer met een beitelstand gebruiken. Krijg je ook spierballen van........
Niet vergeten om af en toe te stoppen, anders smelt de beitelquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:40 schreef blomke het volgende:
Zo'n Kangoo ding, die hebben we in mijn badkamer gebruiktquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:40 schreef blomke het volgende:
Als er gestuct moet worden lijkt het me wel logisch dat de tegels er af moeten. Als je echter opnieuw wilt tegelen denk dan nog even goed na of je ze er niet gewoon overheen zult plakken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:20 schreef MrSweets het volgende:
Hoe kan ik het beste tegels welke in de cement zijn gezet van de muur verwijderen. Omdat ik de muur opnieuw wil Betegelen of wil gaan stucen
Zolang je niet midden in de nacht/ laat op de avond of smorgens voor zevenen de kangoo in de muur zet zie ik het probleem niet echt hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:47 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
En lawaai! zullen je buren erg tof vinden
Stuc over gladde tegels en dan weer tegels over de stuc.....kansloos.quote:
Lijkt me beter.quote:
Huur gewpon een kangoo, hou je je eigen boorhamer tenminste heel, bij boels zeker en misschien gamma hebben ze dat gewoon,quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:50 schreef MrSweets het volgende:
Hmm ik hem wel een boorhamer, kan ik daar niet iets van een beitel achtig iets in doen om te gebruiken om ze eraf te halen ??.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |