IK vind hem wel tof,quote:Op donderdag 15 september 2005 12:32 schreef IdlersDream het volgende:
Kut DVD! n of ander gare cyclus van oude muziekdvd's. Lijkt wel een timelife aanbieding.
Niet tof!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:11 schreef dimage het volgende:
btw wie gaat er naar het concert van John Fogarty in juni ?? [me=dimage] gaat alle 2 dagen heen \o/[/me]
hoeveel dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:58 schreef PimD het volgende:
Iemand nog op zoek naar een kaartje voor 3 juni ?
Zeg het maar, het heeft mij 43 euro + servicekosten gekost. Doe een bod, ik hoef er geen winst op te maken ofzoquote:
Ik mail wel evenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:07 schreef PimD het volgende:
[..]
Zeg het maar, het heeft mij 43 euro + servicekosten gekost. Doe een bod, ik hoef er geen winst op te maken ofzo
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:25 schreef Springsteen27 het volgende:
Merry, weet jij meer over die nieuwe DVD die verschijnt? Weet jij toevallig welk concert wordt opgenomen?
Hij verschijnt 13 juni overigens...
[afbeelding]
Naar alle 15 ?!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:34 schreef merry77 het volgende:
Merry77 gaat naar 15 uit 15 concerten!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
edit:
Date Day City Venue
June 28 Wed Paris, France Palais des Congres
June 29 Thu London, England Hammersmith Apollo
July 1 Sat Antwerp, Belgium Sportspalace
July 2 Sun Bonn, Germany Museum Platz
July 3 Mon Amsterdam, The Netherlands Heineken Music Hall
July 5 Wed Alborg, Denmark Skovdalen
July 7 Fri Sundsvall, Sweden Gatufesten
July 8 Sat Pite, Sweden Pite Havsbad
July 10 Mon Stockholm, Sweden Sjhistoriska Museet
July 12 Wed Langesund, Norway Krogshavn
July 14 Fri Sorta, Norway Bryggen
July 15 Sat Kunsbacka, Sweden Tingbergsvallen
July 16 Sun Helsingborg, Sweden Sofiero Slott
July 18 Tue Hamburg, Germany Stadtpark
July 19 Wed Amsterdam, The Netherlands Heineken Music Hall
Welke bands komen er uberhaupt wel in Athene?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:52 schreef rameijer het volgende:
Waarom komen dit soort bands nou nooit in Athene!![]()
De hele Eurovision zooi deze maandquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:01 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Welke bands komen er uberhaupt wel in Athene?
fijn dusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:58 schreef Klobbert het volgende:
fijn ? geweldig, meesterlijk, formidabel
Onderschat, maar bovenal onbekend. Mijn vrienden luisterden altijd wel naar 70's rock ( Led Zeppelin, The Who, Hendrix, Rolling Stones etc.) maar kenden CCR nog niet. Daar is gelukkig verandering in gekomenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
CCR![]()
Imo n van de meest onderschatte bands in de geschiedenis.![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Onderschat, maar bovenal onbekend. Mijn vrienden luisterden altijd wel naar 70's rock ( Led Zeppelin, The Who, Hendrix, Rolling Stones etc.) maar kenden CCR nog niet. Daar is gelukkig verandering in gekomen![]()
Eenschquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:48 schreef Springsteen27 het volgende:
Fogerty concert was helemaal te gek!
De 19e nog een keer!!
ja hier het zelfdequote:Op zaterdag 9 september 2006 13:15 schreef PimD het volgende:
Mooi, kan ik 'm dan eindelijk zien. Vorig jaar gemist doordat Queen in Parijs speelde 2 dagen later en ik dat niet kon regelen, om naar allebei te gaan. Dit jaar kaartjes gehaald, viel het concert nt in mijn onverwachte vakantie naar Egypte
Thanks!quote:
Ik kan me voorstellen dat je deze muziek dan zat wordt.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb eind jaren 80 een periode gehad met ongeveer 10 bruiloften in 5 maanden... de standaard lange tafels, coverbandje bruiloften... en dan is mary lou niet meer zo leuk hoor
Inmiddels is het wel weer bijgesteld maar er blijft voor mij toch altijd een bruiloft bijsmaakje aan zitten.
Brrr visioenen van dansende tantes die een dansje met je willen doen ... bibber
godver wat is dat een lullige manier om dood te gaan zeg!quote:Tom Fogerty overleed op 6 september 1990 op 48-jarige leeftijd aan aids. Hij was met hiv besmet geraakt na een bloedtransfusie.
Oooooooh wat een jeugdsentiment.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef Gewas het volgende:
De nieuwe cd is mijn cd-speler nog niet uit geweest.
Dit vind ik zo'n superlied:
Alweer zo'n band waar ik vrolijk van wordt.
Ik ben ook niet uit die tijd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oooooooh wat een jeugdsentiment.![]()
-ik ben niet van die tijd hoor, maar luisterde in mijn jeugd wel veel CCR-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |