Welke bands komen er uberhaupt wel in Athene?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:52 schreef rameijer het volgende:
Waarom komen dit soort bands nou nooit in Athene!![]()
De hele Eurovision zooi deze maandquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:01 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Welke bands komen er uberhaupt wel in Athene?
fijn dusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:58 schreef Klobbert het volgende:
fijn ? geweldig, meesterlijk, formidabel
Onderschat, maar bovenal onbekend. Mijn vrienden luisterden altijd wel naar 70's rock ( Led Zeppelin, The Who, Hendrix, Rolling Stones etc.) maar kenden CCR nog niet. Daar is gelukkig verandering in gekomenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
CCR![]()
Imo één van de meest onderschatte bands in de geschiedenis.![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Onderschat, maar bovenal onbekend. Mijn vrienden luisterden altijd wel naar 70's rock ( Led Zeppelin, The Who, Hendrix, Rolling Stones etc.) maar kenden CCR nog niet. Daar is gelukkig verandering in gekomen![]()
Eenschquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:48 schreef Springsteen27 het volgende:
Fogerty concert was helemaal te gek!
De 19e nog een keer!!
ja hier het zelfdequote:Op zaterdag 9 september 2006 13:15 schreef PimD het volgende:
Mooi, kan ik 'm dan eindelijk zien. Vorig jaar gemist doordat Queen in Parijs speelde 2 dagen later en ik dat niet kon regelen, om naar allebei te gaan. Dit jaar kaartjes gehaald, viel het concert nét in mijn onverwachte vakantie naar Egypte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |