Ik heb van de week daarvoor wel aardig wat kilometers in de benen zitten hèquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Will do! Maar doe nog gewoon krachttraining en zwem. We blijven bezig.
[..]
Idioot, week niet gelopen en dan gelijk 15 km![]()
Ik loop niet op dit moment. Als ik loop per keer ergens tussen de 4-8 km (nu als voorbereiding op CPC). Afhankelijk van het tempo en de tijdsduur. Ongeveer 40 minuten per keer gemiddeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb van de week daarvoor wel aardig wat kilometers in de benen zitten hè.
Moet wel te doen zijn, denk ik. Ik kan echt niet maar 5 km doen in het weekend.
Jij loopt toch ook maar 1 keer per week atm?
Importeren werkt bij mij ook niet vandaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef AntiChrist het volgende:
net 8.79 gelopenin 53:58 kan helaas nu niet importeren in endomondo
want dat werkt niet?
Ah dat is normaal als je zolang niet hebt gelopen. Maar als je nu regelmatig gaat bouw je het snel weer opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Tamashii het volgende:
Sinds een half jaar weer gaan hardlopen, omg... Ik kon maar 3,5 kilometer en ik heb veel gelopen. Niet normaal hoe kapot ik daarna was.
Tja, weekend is voor mij gewoon bedoeld voor een lange afstand (tenzij ik twee weken niet gelopen heb, dan wordt het wel iets lastigerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik loop niet op dit moment. Als ik loop per keer ergens tussen de 4-8 km (nu als voorbereiding op CPC). Afhankelijk van het tempo en de tijdsduur. Ongeveer 40 minuten per keer gemiddeld.
Zelf prefereer ik gewoon een rustige opbouw, dus niet gelijk 15km na een week rust, maar 5/8 km en dan erna langzaam aan de km's omhoog gooien of tijd, afhankelijk van hoe je traint.
Dan heb je in principe het allerbelangrijkste te pakkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef Trippy22 het volgende:
Ik wil aankomende week ook beginnen aan het hardlopen na enkele jaren vrijwel geen sport gedaan te hebben. Ik wil alleen wel direct goed beginnen zodat ik meteen op het juiste pad zit. Dus zou ik graag wat tips krijgen die van groot belang kunnen zijn. Ik schaf sowieso hardloopschoenen aan en heb Start to Run (5 km) al op mijn pc staan.
Weinig meer tips iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef Trippy22 het volgende:
Ik wil aankomende week ook beginnen aan het hardlopen na enkele jaren vrijwel geen sport gedaan te hebben. Ik wil alleen wel direct goed beginnen zodat ik meteen op het juiste pad zit. Dus zou ik graag wat tips krijgen die van groot belang kunnen zijn. Ik schaf sowieso hardloopschoenen aan en heb Start to Run (5 km) al op mijn pc staan.
En nu is E.T. geveld door die buikgriep, heb ik begrepen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo ook maar een rondje... Ik heb geen zin
10KM gaat 'm dus niet worden, zal wel 8 worden ofzo. Maar goed, dan heb ik nog 18KM gelopen in een week met behoorlijke buikgriep. Het kan slechter zullen we maar denken.
Donderdag en ik moet uiterlijk maandag aangeven of ik meedoe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Wanneer is het, Fallen? Kwestie van even doortrainen, toch?
Nee hoor, die loopt morgen een rondje was haar planning.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu is E.T. geveld door die buikgriep, heb ik begrepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |