szszszszquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef YazooW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Genoegquote:
Toneelstukje heet zoiets.quote:
1.95 ofzo geloof ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Oidipous het volgende:
Hoe groot is die Zlatan. Grappig om te zien dat als iedereen bij hem staat hij er nog met gemak bovenuit torent.
195 ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Oidipous het volgende:
Hoe groot is die Zlatan. Grappig om te zien dat als iedereen bij hem staat hij er nog met gemak bovenuit torent.
Omdat 'ie erin zat bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Bij de Africa cup had die pingel opnieuw gemoeten.
omdat de keeper een knipoog gafquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Bij de Africa cup had die pingel opnieuw gemoeten.
slim juist. return is alleen foor de formaliteitenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
ambrosiniretard. wie gaat er nou zo'n overtreding maken bij 4-0. SUKKEL!
Het is een vaag verhaal maar hij is geloof ik een soort van geadopteerd door zijn biologische vader en zijn Zwitserse vrouw.quote:
eensquote:
Omdat de keeper 3 meter naar voren sprong.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat 'ie erin zat bedoel je?
quote:
Ibraquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Quisho het volgende:
Man of the match Bommel of Emanuelson?
Duidelijk Emanuelson.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Quisho het volgende:
Furby speelt matig man.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Quisho het volgende:
Ik denk Seedorf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Quisho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |