SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van gaal wordt de nieuwe coach en daarom gaat hij nietquote:
Loop niet zo te janken, joh.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mods zijn nu wel heel geloofwaardig
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef YazooW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:* Geen offtopic / bagger plaatjes posten."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
hij krijgt wel een kaartquote:
het gaat tussen AC Milan, Barcelona, Real Madrid, en een andere kansloze club.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niveau van het europees voetbal gaat gewoon onderuit en de top wordt steeds kleiner.. net zoals in de tijd van Madrid, Ajax en Bayern.
Maar ARsenal gaat hier niet scoren, flink verschilquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh en ik kan me herinneren dat milan ooit ook 'door' was met 4-1 en uit met 4-0 verloor.
Beter dan gisterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
szszszszquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef YazooW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Genoegquote:
Toneelstukje heet zoiets.quote:
1.95 ofzo geloof ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Oidipous het volgende:
Hoe groot is die Zlatan. Grappig om te zien dat als iedereen bij hem staat hij er nog met gemak bovenuit torent.
195 ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Oidipous het volgende:
Hoe groot is die Zlatan. Grappig om te zien dat als iedereen bij hem staat hij er nog met gemak bovenuit torent.
Omdat 'ie erin zat bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Bij de Africa cup had die pingel opnieuw gemoeten.
omdat de keeper een knipoog gafquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Bij de Africa cup had die pingel opnieuw gemoeten.
slim juist. return is alleen foor de formaliteitenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
ambrosiniretard. wie gaat er nou zo'n overtreding maken bij 4-0. SUKKEL!
Het is een vaag verhaal maar hij is geloof ik een soort van geadopteerd door zijn biologische vader en zijn Zwitserse vrouw.quote:
eensquote:
Omdat de keeper 3 meter naar voren sprong.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat 'ie erin zat bedoel je?
quote:
Ibraquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Quisho het volgende:
Man of the match Bommel of Emanuelson?
Duidelijk Emanuelson.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Quisho het volgende:
Furby speelt matig man.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Quisho het volgende:
Ik denk Seedorf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef Quisho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |