Dan is het: wat bied je werkgever. Bied hij niets extra heb je pech.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef melissabraakman het volgende:
Er is mij verteld dat we geen CAO hebben!
dan moet het werk wel heel leuk zijn wil je überhaupt mensen ervoor krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Sterker nog: je werkgever is niet eens verplicht je enige reiskostenvergoeding te geven.
Of een leuk standaardsalaris. Of andere leuke voorwaarden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet het werk wel heel leuk zijn wil je überhaupt mensen ervoor krijgen
Het werk is ook erg leuk en ik geloof dat ze ook wel erg blij met mij zijn. Maar als ik het niet vergoed krijg, moet ik zelf 3500 euro aan een treinabonnement betalen.( Dit is ook de prijs die ze normaal gesproken moeten betalen als je 45km van je werk woont) En dat is natuurlijk niet te doen! Maar we wachten het even af.quote:[..]
Ja vast, in deze huidige arbeidsmarktquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoals gezegd is de werkgever tot niets verplicht (voor zover hij dat al was) als jij uit jezelf verder weg gaat wonen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
Het werk is ook erg leuk en ik geloof dat ze ook wel erg blij met mij zijn. Maar als ik het niet vergoed krijg, moet ik zelf 3500 euro aan een treinabonnement betalen.( Dit is ook de prijs die ze normaal gesproken moeten betalen als je 45km van je werk woont) En dat is natuurlijk niet te doen! Maar we wachten het even af.
Ik ga nu met de metro, maar omdat het binnen de 9km is krijg ik niets vergoed! Als het verder dan 9km was dan had ik 0,19 cent per km gekregen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef Fer het volgende:
Hoe gaat je nu dan, op de fiets of lopend?
OV kan je ook nog een gedeelte van de belasting aftrekken, als je werkgever geen vergoeding geeft is dat zo'n 2000 euro.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
Het werk is ook erg leuk en ik geloof dat ze ook wel erg blij met mij zijn. Maar als ik het niet vergoed krijg, moet ik zelf 3500 euro aan een treinabonnement betalen.( Dit is ook de prijs die ze normaal gesproken moeten betalen als je 45km van je werk woont) En dat is natuurlijk niet te doen! Maar we wachten het even af.
Dat is een hele goeie tip! Dat zou geweldig zijn! Hoe gaat dat precies als ik dat aftrek? Waar zie ik dat terug?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
OV kan je ook nog een gedeelte van de belasting aftrekken, als je werkgever geen vergoeding geeft is dat zo'n 2000 euro.
http://www.belastingdiens(...)rk/openbaar_vervoer/
Je werkgever kan dat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie tip! Dat zou geweldig zijn! Hoe gaat dat precies als ik dat aftrek? Waar zie ik dat terug?
Je moet wel erg belangrijk zijn voor een bedrijf willen die even vrijwillig 3500 euro extra per jaar voor je aftikken omdat je zelf zonodig in de provincie wil gaan wonen. Dat ze dat ook zouden moeten betalen als je daar al woonde doet niet ter zake. De eerste vraag is of ze je wel hadden aangenomen met die rkv, en als tweede blijft staan dat het absoluut niet in het belang is van je wg dat jij verhuist. Heeft dat W&S-bureau niet iets vergelijkbaars voor je in de omg. Zwolle?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
Nou, die krijgen anders ook gewoon vergoeding van de belasting hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je moet wel erg belangrijk zijn voor een bedrijf willen die even vrijwillig 3500 euro extra per jaar voor je aftikken omdat je zelf zonodig in de provincie wil gaan wonen.
Nee, het gaat ten laste van de winst. Het kost bedrijven dus gewoon geld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, die krijgen anders ook gewoon vergoeding van de belasting hoor.
Welkom in de 21e eeuwquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:35 schreef Edensnator het volgende:
Samenwonen met een vriendin maar zelf Melissa heten?
Mijn vermoeden is dat de TS in het echt geen Melissa heet maar Marten.quote:
Who cares.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:21 schreef Catbert het volgende:
Mijn vermoeden is dat de TS in het echt geen Melissa heet maar Marten.
Boeit ook niet, ben alleen wel benieuwd of ik gelijk hebquote:
ooh sorry dacht dat het bericht niet geplaatst was!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef melissabraakman het volgende:
Maar zoals ik zag mag ik dan 2000 euro aftrekken! Krijg ik dan ook 2000 van de belastingdienst?
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef melissabraakman het volgende:
Maar zoals ik zag mag ik dan 2000 euro aftrekken! Krijg ik dan ook 2000 van de belastingdienst?
Grofweg gezegd: je trekt dat bedrag af van je inkomen, waardoor je dus in totaal minder belasting betaalt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef melissabraakman het volgende:
haha ken ik jou? Maar nee je hebt geen gelijk de ts heet Melissa! Zij wil graag haar vriend overhalen, maar die wil zijn baan niet kwijt! Wat nogal logisch is! Vandaar dat ik de mogelijkheden even uitzoek!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Boeit ook niet, ben alleen wel benieuwd of ik gelijk heb
Oke thnx! Jullie hebben me onwijs geholpen! Nu maar hopen dat het gaat lukken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Grofweg gezegd: je trekt dat bedrag af van je inkomen, waardoor je dus in totaal minder belasting betaalt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:35 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
haha ken ik jou? Maar nee je hebt geen gelijk de ts heet Melissa! Zij wil graag haar vriend overhalen, maar die wil zijn baan niet kwijt! Wat nogal logisch is! Vandaar dat ik de mogelijkheden even uitzoek!
Ja klopt, leek me makkelijker uitleggen zo! Maar blijkbaar kent iemand mijn vriend hahaquote:
Je eigen naam gebruiken is niet zo snugger als je ook via Facebook te vinden bent schat. Dus nee, ik ken je niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef melissabraakman het volgende:
Ja klopt, leek me makkelijker uitleggen zo! Maar blijkbaar kent iemand mijn vriend haha
Ja dat besefte ik me pas na het aanmaken van het profiel! Helaas kan je hem nu niet meer veranderen! Maar waarom zoek jij me op, op FB?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je eigen naam gebruiken is niet zo snugger als je ook via Facebook te vinden bent schat. Dus nee, ik ken je niet.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je eigen naam gebruiken is niet zo snugger als je ook via Facebook te vinden bent schat. Dus nee, ik ken je niet.
Dat is een van de eerste dingen wat iedereen hier doetquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:58 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
Ja dat besefte ik me pas na het aanmaken van het profiel! Helaas kan je hem nu niet meer veranderen! Maar waarom zoek jij me op, op FB?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |