Dan is het: wat bied je werkgever. Bied hij niets extra heb je pech.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef melissabraakman het volgende:
Er is mij verteld dat we geen CAO hebben!
dan moet het werk wel heel leuk zijn wil je überhaupt mensen ervoor krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Sterker nog: je werkgever is niet eens verplicht je enige reiskostenvergoeding te geven.
Of een leuk standaardsalaris. Of andere leuke voorwaarden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet het werk wel heel leuk zijn wil je überhaupt mensen ervoor krijgen
Het werk is ook erg leuk en ik geloof dat ze ook wel erg blij met mij zijn. Maar als ik het niet vergoed krijg, moet ik zelf 3500 euro aan een treinabonnement betalen.( Dit is ook de prijs die ze normaal gesproken moeten betalen als je 45km van je werk woont) En dat is natuurlijk niet te doen! Maar we wachten het even af.quote:[..]
Ja vast, in deze huidige arbeidsmarktquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoals gezegd is de werkgever tot niets verplicht (voor zover hij dat al was) als jij uit jezelf verder weg gaat wonen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
Het werk is ook erg leuk en ik geloof dat ze ook wel erg blij met mij zijn. Maar als ik het niet vergoed krijg, moet ik zelf 3500 euro aan een treinabonnement betalen.( Dit is ook de prijs die ze normaal gesproken moeten betalen als je 45km van je werk woont) En dat is natuurlijk niet te doen! Maar we wachten het even af.
Ik ga nu met de metro, maar omdat het binnen de 9km is krijg ik niets vergoed! Als het verder dan 9km was dan had ik 0,19 cent per km gekregen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef Fer het volgende:
Hoe gaat je nu dan, op de fiets of lopend?
OV kan je ook nog een gedeelte van de belasting aftrekken, als je werkgever geen vergoeding geeft is dat zo'n 2000 euro.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
Het werk is ook erg leuk en ik geloof dat ze ook wel erg blij met mij zijn. Maar als ik het niet vergoed krijg, moet ik zelf 3500 euro aan een treinabonnement betalen.( Dit is ook de prijs die ze normaal gesproken moeten betalen als je 45km van je werk woont) En dat is natuurlijk niet te doen! Maar we wachten het even af.
Dat is een hele goeie tip! Dat zou geweldig zijn! Hoe gaat dat precies als ik dat aftrek? Waar zie ik dat terug?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
OV kan je ook nog een gedeelte van de belasting aftrekken, als je werkgever geen vergoeding geeft is dat zo'n 2000 euro.
http://www.belastingdiens(...)rk/openbaar_vervoer/
Je werkgever kan dat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
Dat is een hele goeie tip! Dat zou geweldig zijn! Hoe gaat dat precies als ik dat aftrek? Waar zie ik dat terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |