SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Trek zo'n pakje aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Bedenk maar een goede outfit voor mij.
Ik denk dat deze makeup je wel goed staat![]()
![]()
![]()
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
of als groepje:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
boeie, heel Nederland is 1 pot natI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
you guys
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:![]()
eten wat de pot schaftI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zegt de man die naar de Gebroeders Ko luistert.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kom op man, hou je boerenfestijn lekker buiten de #swagzone.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hahaha, het ging om het nummer, dat zij het o.a. coveren kan ik ook niks aan doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zegt de man die naar de Gebroeders Ko luistert..
![]()
Idd, hij moet lekker meedoen met kernevelquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zegt de man die naar de Gebroeders Ko luistert.![]()
![]()
Ik zou eerder meedoen met carnaval dan naar een party in jouw genrequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, hij moet lekker meedoen met kernevel.
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]De hond in de pot vinden
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
jelly¿ U jelly¿quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Mooi, wij willen zo'n partypooper ook niet die elke avond HAM gaat op wiet en bierquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou eerder meedoen met carnaval dan naar een party in jouw genre.
![]()
![]()
Zou tijd wordenquote:Op korte termijn moeten er in Amsterdam 24 uur per dag winkels open zijn. Dat stelt een meerderheid van de hoofdstedelijke gemeenteraad.
"Vrije sluitingstijden horen bij een internationaal aantrekkelijke metropool. De concurrentie tussen Europese steden is groot en Amsterdam moet zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor bedrijven, expats, toeristen en natuurlijk voor de inwoners zelf", zegt raadslid Maurice Piek van de hoofdstedelijke VVD.
Naast de andere collegepartij GroenLinks zijn ook D66 en de Partij voor de Dieren voorstander. De partijen roepen de verantwoordelijke PvdA-wethouder Carolien Gehrels - die bedenkingen bij het voorstel heeft - op om openingstijden rond de klok mogelijk te maken.
Vorig jaar lanceerde burgemeester Eberhard van der Laan reeds een plan om 24-uursvergunningen voor de horeca in het leven te roepen. Hiervoor hebben zich al verschillende ondernemers gemeld.. Alhoewel ik 2 avondwinkels in een straal van 100m heb, waarvan 1 met Vanilla Coke
. Plekken zonder AH's die tot 22:00u open zijn
. Steden zonder avond/nachtwinkels
.
![]()
Das wel mooi, maar dan ook op zondag natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Alhoewel ik 2 avondwinkels in een straal van 100m heb, waarvan 1 met Vanilla Coke
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
He sletten van de bovenste plank.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Zondag is de AH hier om de hoek van 10 tot 20 open, zou baas zijn als die AH 24/7 open zou gaan hierdoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
Das wel mooi, maar dan ook op zondag natuurlijk.
'Sup sloeriequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
He sletten van de bovenste plank..
![]()
Ja en wie wil er snachts werken? Ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zondag is de AH hier om de hoek van 10 tot 20 open, zou baas zijn als die AH 24/7 open zou gaan hierdoor.
[..]
'Sup sloerie.
![]()
![]()
Nachttoeslag is wat, 200% ofzo na 23:00u? Ik ben toch een nachtdier, lijkt me wel grappig voor een paar keerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en wie wil er snachts werken? Ik niet.
![]()
Er bestaan geen steden meer zonder avondwinkels toch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Alhoewel ik 2 avondwinkels in een straal van 100m heb, waarvan 1 met Vanilla Coke
.
![]()
Ik ook niet, kans om overvallen te worden is mij te groot.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en wie wil er snachts werken? Ik nietBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
En je wou graag achter de bar staan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en wie wil er snachts werken? Ik nietAll good things are wild and free.![]()
Rechtse directe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je wou graag achter de bar staan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja, maar ik bedoel dat ik niet snachts in een supermarkt ga werken. Ben niet gekquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je wou graag achter de bar staan?Toch, toch, toch?
![]()
indd, gewoon als een kansloze pauper autist thuis zitten met wa-jong of andere troepquote:
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hele dag eten en het ijzer in de sportschool zoenen
full stops and exclamation marks![]()
Zeg dat er dan voortaan bijquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat ik niet snachts in een supermarkt ga werken. Ben niet gekToch, toch, toch?
Maar nee daar geef ik je gelijk in.
All good things are wild and free.![]()
Deel.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Spaghetti Carbonara, wie is er jelly?
Jij.quote:![]()
Rijst met zuurkool? Dat is weer iets totaal nieuws voor mij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet vandaag rijst met zuurkool, stukjes gerookte kip en rookworst.
Weleens rauwe zuurkool met appel en rozijn gegeten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rijst met zuurkool? Dat is weer iets totaal nieuws voor mij.Klinkt smerig maar is echt
![]()
![]()
Zaten ook stukjes gekookte aardappel tussen de zuurkoolquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rijst met zuurkool? Dat is weer iets totaal nieuws voor mij.. Lekker hoor! Licht tintje van kruidnagel erbij
.
![]()
He morgen sekstalk via de mic?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zaten ook stukjes gekookte aardappel tussen de zuurkool. Lekker hoor! Licht tintje van kruidnagel erbij
.
chicken yambalaya vanavond
VIVA LA ASSANGE¡![]()
All them pretty hipster girls.But they booty so flat.
lekker planken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:49 schreef Chocolatebear het volgende:
All them pretty hipster girls.But they booty so flat.
![]()
Ik kan je profiel pic niet groter maken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Gridlok het volgende:
Sjoco check men facebook pic, mijn ultieme swag pic.All good things are wild and free.![]()
klopt, profile folder is locked voor iedereen behalve mij h3h3h3h3quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan je profiel pic niet groter maken?![]()
Ik zou je gewoon zonder enige gêne neuken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Gridlok het volgende:
Sjoco check men facebook pic, mijn ultieme swag pic.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou je gewoon zonder enige gêne neuken.![]()
![]()
Nieteens even hier met de rest van ons delenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Gridlok het volgende:
Sjoco check men facebook pic, mijn ultieme swag pic.
[ Bericht 0% gewijzigd door Juminelle op 15-02-2012 18:33:02 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
haha grid wij hebben veel mutual mutual friendsI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Haha, de boys uit tilburg?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef aight1 het volgende:
haha grid wij hebben veel mutual mutual friends![]()
Haha nee uit Eindhoven volgens mij, zelfs iemand uit Schijndel wowo. 1 meisje dat bij mij op school zat, verder ken ik niemand ervanquote:
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
PM me eens wiequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nee uit Eindhoven volgens mij, zelfs iemand uit Schijndel wowo. 1 meisje dat bij mij op school zat, verder ken ik niemand ervan![]()
![]()
quote:Ik had net ook zuurkool met hema rookworstquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet vandaag rijst met zuurkool, stukjes gerookte kip en rookworst.
![]()
![]()
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
En vorige week al die haat op mijn zuurkool.Jij hebt connects in de nul één drie?quote:
Gridje sexy foto heurIk zou je doen als ik je met Carnaval tegen kom.
Sowieso in mijn woonplaats en omliggende dorpjes. En wil ook nog Brabant in zal wel Den Bosch, Breda of Eindhoven worden. Du?quote:All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sowieso in mijn woonplaats en omliggende dorpjes. En wil ook nog Brabant in zal wel Den Bosch, Breda of Eindhoven worden. Du?wordt er in dat stuk nog flink gecarnavald ja? Pseudo-Brabant is het stiekem
![]()
Ja joh!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]wordt er in dat stuk nog flink gecarnavald ja? Pseudo-Brabant is het stiekem
Dorpje waar ik woon is tegen Brabant aan, ga je wat hoger richting Arnhem etc een stuk minder.
Pics van je te korte jurkjequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sowieso in mijn woonplaats en omliggende dorpjes. En wil ook nog Brabant in zal wel Den Bosch, Breda of Eindhoven worden. Du??
![]()
Ja ik zag het op google maps (moest het even opzoekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja joh!Dorpje waar ik woon is tegen Brabant aan, ga je wat hoger richting Arnhem etc een stuk minder.
wist niet veel meer dan dat het bij Nijmegen is)
Schijnt wel echt rotweer te worden![]()
![]()
Gewoon zo veel drinken dat je daar niks meer van merktquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik zag het op google maps (moest het even opzoekenwist niet veel meer dan dat het bij Nijmegen is)
Schijnt wel echt rotweer te worden.
![]()
Hier in de omgeving viert iedereen het ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja joh!Dorpje waar ik woon is tegen Brabant aan, ga je wat hoger richting Arnhem etc een stuk minder.
![]()
![]()
Eindhoven gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sowieso in mijn woonplaats en omliggende dorpjes. En wil ook nog Brabant in zal wel Den Bosch, Breda of Eindhoven worden. Du?Maar zowat al m'n normale stapvrienden zijn op wintersport/vakantie, dus moet gaan improviseren
.
Als wat ga je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eindhoven gewoonMaar zowat al m'n normale stapvrienden zijn op wintersport/vakantie, dus moet gaan improviseren
.
![]()
Moet nog iets fixenquote:. Ik haat verkleden
Hehe zal dit weekend eens kijken voor een pic van mijn outfit. Heb dat tiroler pakje maar wil nog wat anders voor erbij, mocht dat andere pakje vies worden.quote:
Zit aan een van deze 2 te denken, ben inspiratieloos en geen zin om er veel moeite voor te doen.
ga gwn als politieman of brandweer of legerman alle sletjes geilen op je uniformquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Moet nog iets fixen. Ik haat verkleden
![]()
![]()
Bierquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Muziek
Verkleden
Ik hoop dat je de muziek niet kut vind want dan blijft er maar 1 ding over![]()
Doe deze maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe zal dit weekend eens kijken voor een pic van mijn outfit. Heb dat tiroler pakje maar wil nog wat anders voor erbij, mocht dat andere pakje vies worden.
Zit aan een van deze 2 te denken, ben inspiratieloos en geen zin om er veel moeite voor te doen.
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Jawel die muziek is vreselijk, dus dan maar overmatig veel van het laatstequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bier
Muziek
Verkleden
Ik hoop dat je de muziek niet kut vind want dan blijft er maar 1 ding over.
Chill toch, een dweil of bezem monteren aan je houten poot. Zou Jajong kunnen waarderen denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind die juist zo vaag. Piraat meets schoonmaakster.![]()
Ik ga als piraat trouwens, vorig jaar ging het op het laatste moment niet door dus kan dat pak nog gebruiken.
ff foto zoeken.Deathlift or Die.![]()
Dat heet zigeunerquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind die juist zo vaag. Piraat meets schoonmaakster.
Tenminste, ik vind het zo Esmeralda achtig![]()
Het moet een zigeuner outfit zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind die juist zo vaag. Piraat meets schoonmaakster.
Dit ja, volgend jaar ga ik Brabant aandoen in mijn brandweerman outfit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ga gwn als politieman of brandweer of legerman alle sletjes geilen op je uniformThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zie jequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het moet een zigeuner outfit zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind die juist zo vaag. Piraat meets schoonmaakster..
Hoezo. Je verkleden en niemand die je raar aankijktquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
.
Die eerste is geilquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe zal dit weekend eens kijken voor een pic van mijn outfit. Heb dat tiroler pakje maar wil nog wat anders voor erbij, mocht dat andere pakje vies worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
![]()
Is dat alleen niet verschrikkelijk koud?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
AFU jij bent best lang toch?
Dit zag ik op facebook bij iemand
http://boysdontcry.nl/
Basic shirts speciaal voor lange mannen![]()
Thanks, maar ik pas prima in normale shirts hoor. En zo lang ben ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef Maisnon het volgende:
Basic shirts speciaal voor lange mannen.
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef Maisnon het volgende:
![]()
Carnaval vier je niet buiten hoor, mits je met een groep mee loopt of naar een optocht kijkt. Meestal duik je alle cafe's/tentfeesten in waar het bloedje heet is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat alleen niet verschrikkelijk koud?
Oh, ja ik ben duidelijk een leekquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Carnaval vier je niet buiten hoor, mits je met een groep mee loopt of naar een optocht kijkt. Meestal duik je alle cafe's/tentfeesten in waar het bloedje heet is.Ik ga voor die eerste
![]()
![]()
Lang is niet per se lang bovenlichaam he.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef Maisnon het volgende:
![]()
Verkleed als bodybuilder. Alleen poseerslip dus.quote:
Geen idee of ik überhaupt carnaval ga vieren, en als ik ga wordt het gewoon een achterlijk samenraapsel van zooi. Heb nog een kekke bontjas bijvoorbeeld.
Haha, nou dan neem ik die. Veel krullen in mijn haar, grote oorbellen en klaar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik ben duidelijk een leekIk ga voor die eerste
Ik denk ook dat die mooier staat, omdat je donker haar hebtquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, nou dan neem ik die. Veel krullen in mijn haar, grote oorbellen en klaar..
![]()
Pics van jou in die outfit moeten natuurlijk wel hier verschijnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, nou dan neem ik die. Veel krullen in mijn haar, grote oorbellen en klaar.
Ik ga zo karten voor 't eerst in m'n leven.
Mensen die nog nooit gekart hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:40 schreef aight1 het volgende:
Ik ga zo karten voor 't eerst in m'n leven.
. Ik heb nog nooit gelasergamed
![]()
.
![]()
Alsof iedereen een outfit heeftquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je niets hebt en dat is wel vrij makkelijk toch.. Ik ga gewoon normaal
.
![]()
Dat is minstens 100x erger manquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit gekart hebben. Ik heb nog nooit gelasergamed
![]()
.
Mensen die nog nooit gelasergamed hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
.
. Ik heb nog nooit gekart
![]()
.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Paintball heb ik ook nog nooit gedaan.
Iedereen heeft een outfitquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alsof iedereen een outfit heeft. Ik ga gewoon normaal
.
![]()
Ik maak wel pics van mijn tiroler outfit want die heeft mijn voorkeurquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pics van jou in die outfit moeten natuurlijk wel hier verschijnen. [ afbeelding ]
Nee dat ik ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
lijkt me zo dope he
Heb ik ook nog nooit gedaan, wel lasergamen en paintballquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
.
Ik ook niet, maar weet ook niet of ik dat wel wil.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Karten en lasergamen natuurlijk wel ooit gedaan.![]()
![]()
Heilige Maria, ik ga deze outfit kopen en dan bruin verven!
Maar natuurlijk raakte ik iedereen tijdens paintball met mijn mw3 skills, real life COD
Ik zie jou er gewoon voor aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
Typische grapje van mensen die geen carnaval vieren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Doen, trek ik deze aan!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was ook goed in lasergamen door buksschiet skills.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef tliciouz het volgende:
Maar natuurlijk raakte ik iedereen tijdens paintball met mijn mw3 skills, real life COD![]()
![]()
tot je tegen fyah moetquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef tliciouz het volgende:
Maar natuurlijk raakte ik iedereen tijdens paintball met mijn mw3 skills, real life COD
als ik niet win is de paintball kapotgraag verwijderen![]()
En dan is je verf op halverwege en dan is het net een piemel die een bezoek aan.. het andere gat heeft gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alleen al daarom wil ik paintballenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef tliciouz het volgende:
Maar natuurlijk raakte ik iedereen tijdens paintball met mijn mw3 skills, real life CODI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dit is dan wel weer een briljant idee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dan is je verf op halverwege en dan is het net een piemel die een bezoek aan.. het andere gat heeft gedaan
Maisquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dan is je verf op halverwege en dan is het net een piemel die een bezoek aan.. het andere gat heeft gedaan
Deze is ook pretty en makkelijker te combineren als het koud is met een zwarte legging
Het kan mij aan mijn anus oxideren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Typische grapje van mensen die geen carnaval vieren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef Maisnon het volgende:
ik kan niet carnavallen, alle vrouwenoutfits zijn slutty
Gaga is niet slutty
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hendig welquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef Maisnon het volgende:
ik kan niet carnavallen, alle vrouwenoutfits zijn slutty.
Ik zal die penis outfit eens in jouw anus oxideren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het kan mij aan mijn anus oxideren.![]()
Doe dezequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Deze is ook pretty en makkelijker te combineren als het koud is met een zwarte legging
[ afbeelding ]! Ziet er mooier uit dan die eerste.
Ik heb vandaag besloten ook carnaval te gaan vieren, maar moet ook nog een outfit fixen. Ga je het in Nijmegen vieren?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waar dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
CV in Gelderland1 keer gedaan, nooit meer
![]()
Waar dan? Ligt er net maar aan waar je heen gaat hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
CV in Gelderland1 keer gedaan, nooit meer
Ja je hebt gelijk, haal ik deze!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doe deze! Ziet er mooier uit dan die eerste.
Ik heb vandaag besloten ook carnaval te gaan vieren, maar moet ook nog een outfit fixen. Ga je het in Nijmegen vieren?
Nee, in dorpje waar ik woon en omliggende dorpjes en Brabant. Nijmegen vond ik niet zo leuk
Ik zal jouw anus eens met mijn penis infiltreren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hendig wel.
[..]
Ik zal die penis outfit eens in jouw anus oxideren.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Met jezelf is het altijd feest.quote:Walgelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal jouw anus eens met mijn penis infiltreren..
![]()
Het verschil tussen wat je zegt dat je gaat doen en je definitie keuze kennen we ondertussen maar al te goedquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, haal ik deze!.
![]()
Kssht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het verschil tussen wat je zegt dat je gaat doen en je definitie keuze kennen we ondertussen maar al te goed.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal jouw anus eens met mijn penis infiltreren.
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nouja dat verbaast me dan niks na dat ideequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal jouw anus eens met mijn penis infiltreren.![]()
Ah, tof! Dat van Nijmegen heb ik vaker gehoord ja, zelf ben ik er nog nooit eerder geweest eigenlijk. Dit is dan ook pas de 2e of 3e keer in mijn leven dat ik carnaval ga vierenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, haal ik deze!
Nee, in dorpje waar ik woon en omliggende dorpjes en Brabant. Nijmegen vond ik niet zo leuk
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
waar ben je de andere keren geweest danquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, tof! Dat van Nijmegen heb ik vaker gehoord ja, zelf ben ik er nog nooit eerder geweest eigenlijk. Dit is dan ook pas de 2e of 3e keer in mijn leven dat ik carnaval ga vieren![]()
Mais was me voor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, tof! Dat van Nijmegen heb ik vaker gehoord ja, zelf ben ik er nog nooit eerder geweest eigenlijk. Dit is dan ook pas de 2e of 3e keer in mijn leven dat ik carnaval ga vieren
Pleasequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Carnaval is een beetje overrated nu
Deathlift or Die.![]()
Oke, laten we het over iets anders hebben. De skanky verhalen hoor je volgende week wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Carnaval is een beetje overrated nu![]()
Dat is hetzelfde zeggen als dat kerstmis overrated isnouja, hier in Brabant dan, tis gewoon traditie
![]()
![]()
My penis' talking SWAT team: "cover me, I'm going in."quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
20% maar?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Van die statistieken dat 20% met Carnaval vreemd gaat. Wat nou als je gewoon single bent
?
Deathlift or Die.![]()
ach ieder zijn ding toch. Heb er nooit wat mee gehad. Alsof je speciaal die dagen gek kan doen (veel drinken)quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Carnaval is een beetje overrated nu
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dan nog vreemdgaan. Hardcore.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Van die statistieken dat 20% met Carnaval vreemd gaat. Wat nou als je gewoon single bent
?
Cidade de deusquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schiet me ineens iets te binnen. Fuck dat boerenfeest, dit is het echte werk
,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
![]()
Lijkt me ook leuk om dat een keer me te makenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, koninginnedagquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:00 schreef wise het volgende:
[..]
ach ieder zijn ding toch. Heb er nooit wat mee gehad. Alsof je speciaal die dagen gek kan doen (veel drinken)![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Nederlands carnaval is inderdaad gewoon een boerenverkleed partij. Maarja, ieder zijn ding gelukkig
VIVA LA ASSANGE¡![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
ik ga deze winter hoogstwaarschijnlijk. Wel eens waar niet naar Rioquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
nu wil ik op vakantie naar brasil
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Denk dat dat gezeik met Museumplein alleen de sfeer maar in de rest van de stad gaat verpesten.Deathlift or Die.![]()
zo voorbij manquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Er zijn daar genoeg plekken die nog veel mooier zijn dan Rio, hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef wise het volgende:
[..]
ik ga deze winter hoogstwaarschijnlijk. Wel eens waar niet naar Rio![]()
Mensen die het leuk vindenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef krioro het volgende:
Mensen die haten op Nederlands carnaval.
En nu....I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
we zullen het zienquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Er zijn daar genoeg plekken die nog veel mooier zijn dan Rio, hoor.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef krioro het volgende:
Nét even anders.
![]()
Klopt. Nu hebben de tokkies geen verzamelpunt meer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Denk dat dat gezeik met Museumplein alleen de sfeer maar in de rest van de stad gaat verpesten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
En nu vind ik het dom als je carnaval dom vind en met koninginnedag als een malloot in oranje bier loopt te zuipen op kutmuziek want dat is praktisch hetzelfdequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef wise het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden
En nu....![]()
/carequote:ik kan niet wachten op die "mooie" muziek van de praalwagens als ze langs komenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nét even anders.
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Museumplein was natuurlijk wel de verzamelplaats voor de Brabo's enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klopt. Nu hebben de tokkies geen verzamelpunt meer.Deathlift or Die.![]()
Nimmer, gewoon lam door de stad zwalken. Vorig jaar heb ik met m'n lamme kop gewoon zo'n megafoon van een tafel gepakt en meegenomenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Denk dat dat gezeik met Museumplein alleen de sfeer maar in de rest van de stad gaat verpesten.![]()
![]()
Verschil is:quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En nu vind ik het dom als je carnaval dom vind en met koninginnedag als een malloot in oranje bier loopt te zuipen op kutmuziek want dat is praktisch hetzelfde
Amsterdammers gaan met carnaval niet massaal naar die regio.
Die regio komt op Q-day wel massaal naar Amsterdam..
![]()
Gelukkig doe ik dat niet. En carnaval vind ik niet dom, heb er niks meequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En nu vind ik het dom als je carnaval dom vind en met koninginnedag als een malloot in oranje bier loopt te zuipen op kutmuziek want dat is praktisch hetzelfde
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nét even anders.
En wat Mais zegt, ik was alleen te lui om het te typen.full stops and exclamation marks![]()
Ik heb afgelopen jaar ook wat gestolen van zo'n standje, ben er niet trots op.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nimmer, gewoon lam door de stad zwalken. Vorig jaar heb ik met m'n lamme kop gewoon zo'n megafoon van een tafel gepakt en meegenomen
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nimmer, gewoon lam door de stad zwalken. Vorig jaar heb ik met m'n lamme kop gewoon zo'n megafoon van een tafel gepakt en meegenomen
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Vooral voor de mensen die niet weten waar de eckt leuke feesten zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Museumplein was natuurlijk wel de verzamelplaats voor de Brabo's enzo.ongeacht hun woonplaats.
Nee maar ach, wat je onder invloed doet..carequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar ook wat gestolen van zo'n standje, ben er niet trots op.![]()
![]()
Ik had afgelopen Q-day een sma d'r bovenlip kapotgeslagen. Maar hey, ik was onder invloed hè.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar ach, wat je onder invloed doet..care![]()
Een keer in het dorp waar ik woon en de andere keer in Arnhem. Ik vond het beide keren niet zoveel aan tho.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
waar ben je de andere keren geweest danVaak zijn dat ook de mensen die het nog nooit gevierd hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef krioro het volgende:
![]()
dit filmpje. WTFI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Kom het samen met mij vieren in Brabant dan!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een keer in het dorp waar ik woon en de andere keer in Arnhem. Ik vond het beide keren niet zoveel aan tho.
[..]
Vaak zijn dat ook de mensen die het nog nooit gevierd hebben![]()
Gogo Oeteldonk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom het samen met mij vieren in Brabant dan!Deathlift or Die.![]()
Dat lijkt me juist nietsquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom het samen met mij vieren in Brabant dan!Ik vind die muziek echt kut, dus ik vier het eigenlijk alleen om te feesten en drinken met een grote groep vrienden, en dat kan in Brabant niet
Of ik moet met een groep richting Brabant gaan, maar ik denk niet dat de rest dat wil.
in sommige kroegen draaien ze wel normale muziek Jumimaar snap het wel
heb hetzelfde
Wat ik ook heb: een slapend beenzo eentje die zonder dat je het door had ineens slaapt, nu komt ie terug, fuuuuuuu
![]()
water overheen gooien. Wordt tie wakkerquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef Maisnon het volgende:
Wat ik ook heb: een slapend beenzo eentje die zonder dat je het door had ineens slaapt, nu komt ie terug, fuuuuuuu
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Have fun, ik heb dan altijd 3 dagen spierpijn in mijn onderarmenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef aight1 het volgende:
CL kijken en karten, goodeveningggg yall.
![]()
Godverdomme Vas, Godverdommequote:.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Maisnon het volgende:
Je zou geen fotos van dwc zomaar posten!²!
![]()
Ik lig al lekker te soppen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
tli word je een beetje nat in je broekie?All good things are wild and free.![]()
Ik heb de afgelopen tijd en kan de komende 2 jaren waarschijnlijk niet eens seks hebben. Deze SC is killing zo![]()
![]()
Die kwam hard aan Maisquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de afgelopen tijd en kan de komende 2 jaren waarschijnlijk niet eens seks hebben. Deze SC is killing zo![]()
![]()
Maisquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de afgelopen tijd en kan de komende 2 jaren waarschijnlijk niet eens seks hebben. Deze SC is killing zoSorry, het is even doorzetten.
Pics dit dat zus zo.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Want ik ben niet goed genoeg? Ik heb een half broer en zus, maar beide zijn in de 30.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk een zus, tli?All good things are wild and free.![]()
Ik ben het delen met CB meer dan zat inmiddelsquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Want ik ben niet goed genoeg? Ik heb een half broer en zus, maar beide zijn in de 30..
![]()
En LasTeR pakt de grootste piecie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben het delen met CB meer dan zat inmiddels.
![]()
De kopzorgen, de schouder om op uit te huilen, de tassensjouwer, de suikeroom etc. enz. bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En LasTeR pakt de grootste piecie.![]()
Dan zul je met iets heel goeds komen wil ik voor jou kiezen schatjequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben het delen met CB meer dan zat inmiddels.
Hoiquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Phantomesse het volgende:
Gearbeitet, gegessent, gekameraufgeraumt ongefhar, en nu even niets doen lekker.![]()
Jij moet snel terug naar de Duitse les![]()
![]()
Of gewoon niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jij moet snel terug naar de Duitse lesIk haat Duits en ben blij dat ik het niet kan. Nee, is best handig om te kennen maar geen noodzaak. Dan ga ik liever Maleis leren of Spaans.
![]()
Moet je niet zo bijdehand doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:51 schreef Olep het volgende:
Waarom ban op TC.
Haat op nieuwe mensen alles.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die banhammer op TC is kk irri ja, zovaak zonder reden gebanned daar.
Go Phanny!full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die banhammer op TC is kk irri ja, zovaak zonder reden gebanned daar.
![]()
![]()
He boefjes.Wat is er allemaal gaande deze avond?
Die meids uit die clip van She wants to move geef mij nog steeds kippenvel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:42 schreef Sala-adin het volgende:
Shit, ik ben in een NERD mood vanavond
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 16-02-2012 01:52:13 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Her ass is a spaceship I want to ride.
En met deze mooie woorden laat ik jullie.
Een goede nacht.
Door sport en door gewoon meer op mijn eten te letten en veel water te drinken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice! Alleen gesport of ook dieet?
Tevens pics
Pics komen pas als ik zelf het verschil zie want dat zie ik dus niet
Goed bezigquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Door sport en door gewoon meer op mijn eten te letten en veel water te drinken.
Pics komen pas als ik zelf het verschil zie want dat zie ik dus niet. Acht kilo moet toch wel enigszins te zien zijn
Ga je nog verder afvallen of dit onderhouden?![]()
Paracetamol als ontbijt
Morning btw!Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics komen pas als ik zelf het verschil zie want dat zie ik dus nietZiet niemand er iets van?
Ik moet zelf ook eens een weegschaal aanschaffen trouwens![]()
![]()
Keep it up, goed bezig! Hoeveel squat je inmiddels?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics komen pas als ik zelf het verschil zie want dat zie ik dus niet![]()
![]()
HOE WAS JE VALENTIJN?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:02 schreef JackieBrown het volgende:
Heb eventjes over Vas gedroomd trouwens![]()
Dat ze me appte hoe m'n valentijnsdag was.
Random.![]()
Ik heb van de week ook over jou gedroomd maar weet niet meer waarover het gingOver Fok! dromen is een normaal verschijnsel tegenwoordig
![]()
![]()
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over Fok! dromen is een normaal verschijnsel tegenwoordigThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hehe veelvoorkomend oke, maar normaal....quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HOE WAS JE VALENTIJN?![]()
Ik heb van de week ook over jou gedroomd maar weet niet meer waarover het gingOver Fok! dromen is een normaal verschijnsel tegenwoordig
Zat ook nog een andere fokker in maar die had een hele andere rol![]()
Pornodromen over fokkersfml
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik voel je in dezeEn als ik wakker word denk ik; echt?
![]()
![]()
Gewoon 3 Fernandesmeids die regelmatig over Fokkers dromen. Mi jezus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe veelvoorkomend oke, maar normaal....
Zat ook nog een andere fokker in maar die had een hele andere rol![]()
Pornodromen over fokkersfml
![]()
Wie is de derde?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon 3 Fernandesmeids die regelmatig over Fokkers dromen. Mi jezus.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: