SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Trek zo'n pakje aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Bedenk maar een goede outfit voor mij.
Ik denk dat deze makeup je wel goed staat![]()
![]()
![]()
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
of als groepje:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
boeie, heel Nederland is 1 pot natI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
you guys
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:![]()
eten wat de pot schaftI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zegt de man die naar de Gebroeders Ko luistert.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kom op man, hou je boerenfestijn lekker buiten de #swagzone.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hahaha, het ging om het nummer, dat zij het o.a. coveren kan ik ook niks aan doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zegt de man die naar de Gebroeders Ko luistert..
![]()
Idd, hij moet lekker meedoen met kernevelquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zegt de man die naar de Gebroeders Ko luistert.![]()
![]()
Ik zou eerder meedoen met carnaval dan naar een party in jouw genrequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, hij moet lekker meedoen met kernevel.
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]De hond in de pot vinden
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
jelly¿ U jelly¿quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Mooi, wij willen zo'n partypooper ook niet die elke avond HAM gaat op wiet en bierquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou eerder meedoen met carnaval dan naar een party in jouw genre.
![]()
![]()
Zou tijd wordenquote:Op korte termijn moeten er in Amsterdam 24 uur per dag winkels open zijn. Dat stelt een meerderheid van de hoofdstedelijke gemeenteraad.
"Vrije sluitingstijden horen bij een internationaal aantrekkelijke metropool. De concurrentie tussen Europese steden is groot en Amsterdam moet zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor bedrijven, expats, toeristen en natuurlijk voor de inwoners zelf", zegt raadslid Maurice Piek van de hoofdstedelijke VVD.
Naast de andere collegepartij GroenLinks zijn ook D66 en de Partij voor de Dieren voorstander. De partijen roepen de verantwoordelijke PvdA-wethouder Carolien Gehrels - die bedenkingen bij het voorstel heeft - op om openingstijden rond de klok mogelijk te maken.
Vorig jaar lanceerde burgemeester Eberhard van der Laan reeds een plan om 24-uursvergunningen voor de horeca in het leven te roepen. Hiervoor hebben zich al verschillende ondernemers gemeld.. Alhoewel ik 2 avondwinkels in een straal van 100m heb, waarvan 1 met Vanilla Coke
. Plekken zonder AH's die tot 22:00u open zijn
. Steden zonder avond/nachtwinkels
.
![]()
Das wel mooi, maar dan ook op zondag natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Alhoewel ik 2 avondwinkels in een straal van 100m heb, waarvan 1 met Vanilla Coke
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
He sletten van de bovenste plank.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Zondag is de AH hier om de hoek van 10 tot 20 open, zou baas zijn als die AH 24/7 open zou gaan hierdoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:42 schreef wise het volgende:
[..]
Das wel mooi, maar dan ook op zondag natuurlijk.
'Sup sloeriequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
He sletten van de bovenste plank..
![]()
Ja en wie wil er snachts werken? Ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zondag is de AH hier om de hoek van 10 tot 20 open, zou baas zijn als die AH 24/7 open zou gaan hierdoor.
[..]
'Sup sloerie.
![]()
![]()
Nachttoeslag is wat, 200% ofzo na 23:00u? Ik ben toch een nachtdier, lijkt me wel grappig voor een paar keerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en wie wil er snachts werken? Ik niet.
![]()
Er bestaan geen steden meer zonder avondwinkels toch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou tijd worden. Alhoewel ik 2 avondwinkels in een straal van 100m heb, waarvan 1 met Vanilla Coke
.
![]()
Ik ook niet, kans om overvallen te worden is mij te groot.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en wie wil er snachts werken? Ik nietBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
En je wou graag achter de bar staan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en wie wil er snachts werken? Ik nietAll good things are wild and free.![]()
Rechtse directe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je wou graag achter de bar staan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja, maar ik bedoel dat ik niet snachts in een supermarkt ga werken. Ben niet gekquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je wou graag achter de bar staan?Toch, toch, toch?
![]()
indd, gewoon als een kansloze pauper autist thuis zitten met wa-jong of andere troepquote:
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hele dag eten en het ijzer in de sportschool zoenen
full stops and exclamation marks![]()
Zeg dat er dan voortaan bijquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat ik niet snachts in een supermarkt ga werken. Ben niet gekToch, toch, toch?
Maar nee daar geef ik je gelijk in.
All good things are wild and free.![]()
Deel.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Spaghetti Carbonara, wie is er jelly?
Jij.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: