Rijst met zuurkool? Dat is weer iets totaal nieuws voor mij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet vandaag rijst met zuurkool, stukjes gerookte kip en rookworst.
Weleens rauwe zuurkool met appel en rozijn gegeten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rijst met zuurkool? Dat is weer iets totaal nieuws voor mij.
Zaten ook stukjes gekookte aardappel tussen de zuurkoolquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rijst met zuurkool? Dat is weer iets totaal nieuws voor mij.
He morgen sekstalk via de mic?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zaten ook stukjes gekookte aardappel tussen de zuurkool. Lekker hoor! Licht tintje van kruidnagel erbij
.
lekker planken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:49 schreef Chocolatebear het volgende:
All them pretty hipster girls.But they booty so flat.
Ik kan je profiel pic niet groter maken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Gridlok het volgende:
Sjoco check men facebook pic, mijn ultieme swag pic.
klopt, profile folder is locked voor iedereen behalve mij h3h3h3h3quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan je profiel pic niet groter maken?
Ik zou je gewoon zonder enige gêne neuken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou je gewoon zonder enige gêne neuken.
Nieteens even hier met de rest van ons delenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef Gridlok het volgende:
Haha, de boys uit tilburg?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef aight1 het volgende:
haha grid wij hebben veel mutual mutual friends
Haha nee uit Eindhoven volgens mij, zelfs iemand uit Schijndel wowo. 1 meisje dat bij mij op school zat, verder ken ik niemand ervanquote:
PM me eens wiequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nee uit Eindhoven volgens mij, zelfs iemand uit Schijndel wowo. 1 meisje dat bij mij op school zat, verder ken ik niemand ervan
quote:
Ik had net ook zuurkool met hema rookworstquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik eet vandaag rijst met zuurkool, stukjes gerookte kip en rookworst.
Jij hebt connects in de nul één drie?quote:
Sowieso in mijn woonplaats en omliggende dorpjes. En wil ook nog Brabant in zal wel Den Bosch, Breda of Eindhoven worden. Du?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sowieso in mijn woonplaats en omliggende dorpjes. En wil ook nog Brabant in zal wel Den Bosch, Breda of Eindhoven worden. Du?
Ja joh!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]wordt er in dat stuk nog flink gecarnavald ja? Pseudo-Brabant is het stiekem
Pics van je te korte jurkjequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sowieso in mijn woonplaats en omliggende dorpjes. En wil ook nog Brabant in zal wel Den Bosch, Breda of Eindhoven worden. Du?
Ja ik zag het op google maps (moest het even opzoekenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja joh!Dorpje waar ik woon is tegen Brabant aan, ga je wat hoger richting Arnhem etc een stuk minder.
Gewoon zo veel drinken dat je daar niks meer van merktquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik zag het op google maps (moest het even opzoekenwist niet veel meer dan dat het bij Nijmegen is)
Schijnt wel echt rotweer te worden
Hier in de omgeving viert iedereen het ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja joh!Dorpje waar ik woon is tegen Brabant aan, ga je wat hoger richting Arnhem etc een stuk minder.
Eindhoven gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als wat ga je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Eindhoven gewoonMaar zowat al m'n normale stapvrienden zijn op wintersport/vakantie, dus moet gaan improviseren
.
Moet nog iets fixenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |