Want ik ben niet goed genoeg? Ik heb een half broer en zus, maar beide zijn in de 30.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk een zus, tli?
Ik ben het delen met CB meer dan zat inmiddelsquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Want ik ben niet goed genoeg? Ik heb een half broer en zus, maar beide zijn in de 30.
En LasTeR pakt de grootste piecie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben het delen met CB meer dan zat inmiddels.
De kopzorgen, de schouder om op uit te huilen, de tassensjouwer, de suikeroom etc. enz. bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En LasTeR pakt de grootste piecie.
Dan zul je met iets heel goeds komen wil ik voor jou kiezen schatjequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben het delen met CB meer dan zat inmiddels.
Hoiquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Phantomesse het volgende:
Gearbeitet, gegessent, gekameraufgeraumt ongefhar, en nu even niets doen lekker.
Of gewoon niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jij moet snel terug naar de Duitse les
Moet je niet zo bijdehand doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:51 schreef Olep het volgende:
Waarom ban op TC.
Haat op nieuwe mensen alles.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die banhammer op TC is kk irri ja, zovaak zonder reden gebanned daar.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die banhammer op TC is kk irri ja, zovaak zonder reden gebanned daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |