quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Net zo leuk als die mensen die om 10:00 binnen komen en commentaar leveren als ik om 16:00 naar huis ga (terwijl ik tussen 7:15 en 7:30 begin, als zij nog in hun nest liggen te rotten)..
Ik ben veel te depressief voor een winterdepressie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het veelste druk voor een winterdepressie
Het is hier veels te weinig winter voor een winterdepressiequote:Op woensdag 15 februari 2012 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben veel te depressief voor een winterdepressie.!
ik blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het veelste druk voor een winterdepressie
Waarom? de winter brengt toch juist plezierquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik blijkbaar niet dus.![]()
ben juist heel druk MET die depressie
Dat is zo'n gay-PI hè?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
Het is dat ik een hekel heb aan standaard PI's, maar [ afbeelding ] zou goed passen in mijn geval.
En WoW dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik blijkbaar niet dus.![]()
ben juist heel druk MET die depressie
Dat is voor mannen met een kleine pielemuisquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom? de winter brengt toch juist plezier
[ afbeelding ]
Dat is toch al een depressie an sich?quote:
dat leidt af.quote:
wat, plezier beleven?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is voor mannen met een kleine pielemuis
Als die oude turkenbak al een patserbak isquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je dat in een compenserende patserbak doet ja
ik ben ook een gemankeerde homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
turkenbak/patserbak, potato/potatoquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als die oude turkenbak al een patserbak is![]()
ik zie jou echt je hoofd schudden bij elke BMW die voorbij komt als je op je fietsje naar de trein fietstquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je dat in een compenserende patserbak doet ja
Dat is die Boerse interpretatie hequote:Op woensdag 15 februari 2012 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als die oude turkenbak al een patserbak is![]()
Dat doe ik ook. En ik moet lachen als ik er over nadenk hoeveel ze moeten betalen om dat stuk blik in de binnenstad te parkeren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie jou echt je hoofd schudden bij elke BMW die voorbij komt als je op je fietsje naar de trein fietst
Lopendquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie jou echt je hoofd schudden bij elke BMW die voorbij komt als je op je fietsje naar de trein fietst
Gezien de populairiteit van het merk, loop je dan geen risico op een whiplash?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie je al lachen als je helemaal alleen met je biertje in de hand uit het raam staat te starenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En ik moet lachen als ik er over nadenk hoeveel ze moeten betalen om dat stuk blik in de binnenstad te parkeren.
Ik zie eigenlijk nauwelijks auto's rijden als ik 's ochtends naar het station toe loop.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien de populairiteit van het merk, loop je dan geen risico op een whiplash?
Gelukkig dan maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nauwelijks auto's rijden als ik 's ochtends naar het station toe loop.
Nee, je ziet ze niet rijden omdat ze stilstaan in de filequote:Op woensdag 15 februari 2012 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die luie automobilisten zullen dan nog wel in hun bed liggen stinken
I beg to differ.quote:
Bier.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie je al lachen als je helemaal alleen met je biertje in de hand uit het raam staat te staren
Ja, dan zou ik ook lachenquote:
Ik zet mijn auto gewoon bij jou in de straat als ik naar de bios gaquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En ik moet lachen als ik er over nadenk hoeveel ze moeten betalen om dat stuk blik in de binnenstad te parkeren.
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto gewoon bij jou in de straat als ik naar de bios ga
Gaat goed! Nu vrije dag. (om de 2 weken op woensdag)quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Kluts!Hoe gaat het met je nieuwe baan? Wat was er mis met de oude?
was ik toch uiteindelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Wees dan ook duidelijker. Niet iedereen is een autofetishist
Koosnaampjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Jawel, maar ik wilde autofetishist gebruiken
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben ook een gemankeerde homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet op mannen te vallen om een homo te zijn JONGUH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
jonguh? man!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hoeft niet op mannen te vallen om een homo te zijn JONGUH!
Hungry Jack's!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:34 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond BKDouble Cheeseburger XL zonder augurk, met bacon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |