quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Net zo leuk als die mensen die om 10:00 binnen komen en commentaar leveren als ik om 16:00 naar huis ga (terwijl ik tussen 7:15 en 7:30 begin, als zij nog in hun nest liggen te rotten)..
Ik ben veel te depressief voor een winterdepressie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het veelste druk voor een winterdepressie
Het is hier veels te weinig winter voor een winterdepressiequote:Op woensdag 15 februari 2012 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben veel te depressief voor een winterdepressie.!
ik blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het veelste druk voor een winterdepressie
Waarom? de winter brengt toch juist plezierquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik blijkbaar niet dus.![]()
ben juist heel druk MET die depressie
Dat is zo'n gay-PI hè?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
Het is dat ik een hekel heb aan standaard PI's, maar [ afbeelding ] zou goed passen in mijn geval.
En WoW dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik blijkbaar niet dus.![]()
ben juist heel druk MET die depressie
Dat is voor mannen met een kleine pielemuisquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom? de winter brengt toch juist plezier
[ afbeelding ]
Dat is toch al een depressie an sich?quote:
dat leidt af.quote:
wat, plezier beleven?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is voor mannen met een kleine pielemuis
Als die oude turkenbak al een patserbak isquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je dat in een compenserende patserbak doet ja
ik ben ook een gemankeerde homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
turkenbak/patserbak, potato/potatoquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als die oude turkenbak al een patserbak is![]()
ik zie jou echt je hoofd schudden bij elke BMW die voorbij komt als je op je fietsje naar de trein fietstquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je dat in een compenserende patserbak doet ja
Dat is die Boerse interpretatie hequote:Op woensdag 15 februari 2012 11:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als die oude turkenbak al een patserbak is![]()
Dat doe ik ook. En ik moet lachen als ik er over nadenk hoeveel ze moeten betalen om dat stuk blik in de binnenstad te parkeren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie jou echt je hoofd schudden bij elke BMW die voorbij komt als je op je fietsje naar de trein fietst
Lopendquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie jou echt je hoofd schudden bij elke BMW die voorbij komt als je op je fietsje naar de trein fietst
Gezien de populairiteit van het merk, loop je dan geen risico op een whiplash?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie je al lachen als je helemaal alleen met je biertje in de hand uit het raam staat te starenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En ik moet lachen als ik er over nadenk hoeveel ze moeten betalen om dat stuk blik in de binnenstad te parkeren.
Ik zie eigenlijk nauwelijks auto's rijden als ik 's ochtends naar het station toe loop.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien de populairiteit van het merk, loop je dan geen risico op een whiplash?
Gelukkig dan maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nauwelijks auto's rijden als ik 's ochtends naar het station toe loop.
Nee, je ziet ze niet rijden omdat ze stilstaan in de filequote:Op woensdag 15 februari 2012 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die luie automobilisten zullen dan nog wel in hun bed liggen stinken
I beg to differ.quote:
Bier.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie je al lachen als je helemaal alleen met je biertje in de hand uit het raam staat te staren
Ja, dan zou ik ook lachenquote:
Ik zet mijn auto gewoon bij jou in de straat als ik naar de bios gaquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En ik moet lachen als ik er over nadenk hoeveel ze moeten betalen om dat stuk blik in de binnenstad te parkeren.
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto gewoon bij jou in de straat als ik naar de bios ga
Gaat goed! Nu vrije dag. (om de 2 weken op woensdag)quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Kluts!Hoe gaat het met je nieuwe baan? Wat was er mis met de oude?
was ik toch uiteindelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Wees dan ook duidelijker. Niet iedereen is een autofetishist
Koosnaampjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Jawel, maar ik wilde autofetishist gebruiken
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben ook een gemankeerde homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet op mannen te vallen om een homo te zijn JONGUH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
jonguh? man!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hoeft niet op mannen te vallen om een homo te zijn JONGUH!
Hungry Jack's!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:34 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond BKDouble Cheeseburger XL zonder augurk, met bacon
En we noemen je Demi!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond filmster worden. Poe nou.
Dus ik eet niks meer.
Ja, dat was vroeger een mooie vrouw, maar nu gewoon een opgewarmd lijk.quote:
Ik ben er niet van overtuigd dat ze warm is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat was vroeger een mooie vrouw, maar nu gewoon een opgewarmd lijk.
Religie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
Heerlijk zo'n topic over geloof Schoonouders noemen mijn ouders “satanskinderen”
en de reacties van al die atheïstische fokkers
Mwah, vind het nogal triest hoe iedereen in dat topic reageert, je kan iemand toch in zijn waarde laten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Religie.Geen woorden aan vuil maken.
Demi Whore?quote:
fok. 'nuff said.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, vind het nogal triest hoe iedereen in dat topic reageert, je kan iemand toch in zijn waarde laten?
En ik ben zelf echt iemand die totaal niet gelooft en voor mij zou het ook nooit wat zijn, maar wat is er mis met een ander gewoon laten geloven wat hij/zij wil?
Tja, FOK! Daar stikt het van de rebelse pubers. Vroeger had ik daar ook nog wel aan meegedaan maar tegenwoordig negeer ik het gewoon.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, vind het nogal triest hoe iedereen in dat topic reageert, je kan iemand toch in zijn waarde laten?
En ik ben zelf echt iemand die totaal niet gelooft en voor mij zou het ook nooit wat zijn, maar wat is er mis met een ander gewoon laten geloven wat hij/zij wil?
Wil je anders live een zelfmoordje volgen? Iemand die zo wanhopig is dat ze nu voor de hele wereld live op een richel staat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, FOK! Daar stikt het van de rebelse pubers. Vroeger had ik daar ook nog wel aan meegedaan maar tegenwoordig negeer ik het gewoon.
Dat is dan weer niet mijn sterkste kant.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, FOK! Daar stikt het van de rebelse pubers. Vroeger had ik daar ook nog wel aan meegedaan maar tegenwoordig negeer ik het gewoon.
Is het een christen? Zo ja: tof. Zo nee: boeie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil je anders live een zelfmoordje volgen? Iemand die zo wanhopig is dat ze nu voor de hele wereld live op een richel staat?
Ook gezellig
Live: ontslagen Griekse vrouw wil dood
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Is het een christen? Zo ja: tof. Zo nee: boeie.
Christenen zijn net als andere reli-fundamentalisten: daar valt niet mee te praten. Heb ik vroeger ook wel eens geprobeerd, discussieren met van die straatjehova's. Of met de dominee op de Veluwe. Dat werkt niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet mijn sterkste kant.
Kunnen we er op stemmen a la talentenjacht?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil je anders live een zelfmoordje volgen? Iemand die zo wanhopig is dat ze nu voor de hele wereld live op een richel staat?
Ook gezellig
Live: ontslagen Griekse vrouw wil dood
Je kontgat o.a.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Echt gelul dit. Dat hangt er maar net vanaf hoe je je opstelt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Christenen zijn net als andere reli-fundamentalisten: daar valt niet mee te praten. Heb ik vroeger ook wel eens geprobeerd, discussieren met van die straatjehova's. Of met de dominee op de Veluwe. Dat werkt niet.
Alleen als je een altaarjongetje bent.quote:
Ik deel die ervaring wel. Ben zelf ongelovig. MAar heb 4 jaar gewerkt in een drukkerij waar voor de rest alleen gereformeerde werkten. Fanatiek het geloof beleiden de hele rataplan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt gelul dit. Dat hangt er maar net vanaf hoe je je opstelt.
Ik ben bepaald niet genuanceerd in discussies maar ik heb met meerdere gelovigen interessante discussies over geloof gevoerd waaruit bleek dat ze echt niet allemaal oogkleppen op hebben.
Ik heb niets met geloof maar als je oprechte interesse toont kan je met iedereen in gesprek hoor.
En daarnaast, ik heb wel eens jehova's aan de deur gehad, en dan zeg ik gewoon 'sorry, geen interesse, maar succes bij de volgende en fijne dag! Echt niet dat ze dan een voet tussen de deur zetten hoor, ze gaan dan gewoon weg.
Dat dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:21 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik deel die ervaring wel. Ben zelf ongelovig. MAar heb 4 jaar gewerkt in een drukkerij waar voor de rest alleen gereformeerde werkten. Fanatiek het geloof beleiden de hele rataplan.
Ik heb daar respect voor. gun ze hun moment om te bidden voor de maaltijd, en pas ook mijn taalgebruik/vloeken daar op aan. Anderzijds hadden hun respect voor mijn overtuiging.
En hoewel we zeer interessant theologische discussies hebben gevoerd en over levensvisie en noem maar op. Is nooit een "ik wil jou overtuigen" strijd geweest. Gewoon een open discussie waar de andere mening in zijn waarde gelaten word.
In elk geloof en ook bij de ongelovigen lopen reli-fanatiekelingen en extremisten rond. Die moet je eruit halen en indammen. Maar niet de groep daarop aanspreken.
Maar goed begrijp niet hoe iemand dat soort topic waar je elkaar in de waarde moet kunnen laten op fok! post. Dat is niet heel slim.
Zolang zij maar in André gelooft.quote:
Het is ook niet het Geloof dat haat zaait, noch de religie in principe. Ti's het personeel wat t niet helemaal snapt dat meent dat de enige waarheid met kracht en stampen opgedrongen moet worden aan een ander.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:21 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik deel die ervaring wel. Ben zelf ongelovig. MAar heb 4 jaar gewerkt in een drukkerij waar voor de rest alleen gereformeerde werkten. Fanatiek het geloof beleiden de hele rataplan.
Ik heb daar respect voor. gun ze hun moment om te bidden voor de maaltijd, en pas ook mijn taalgebruik/vloeken daar op aan. Anderzijds hadden hun respect voor mijn overtuiging.
En hoewel we zeer interessant theologische discussies hebben gevoerd en over levensvisie en noem maar op. Is nooit een "ik wil jou overtuigen" strijd geweest. Gewoon een open discussie waar de andere mening in zijn waarde gelaten word.
In elk geloof en ook bij de ongelovigen lopen reli-fanatiekelingen en extremisten rond. Die moet je eruit halen en indammen. Maar niet de groep daarop aanspreken.
Maar goed begrijp niet hoe iemand dat soort topic waar je elkaar in de waarde moet kunnen laten op fok! post. Dat is niet heel slim.
niks aan de hand dus.quote:
Dat had me idd een hoop mailverkeer kunnen schelen als dat 10 jaar geleden al bedacht zou zijn ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:53 schreef Godtje het volgende:
Ok ok Dit is best fucking briljant!
[ afbeelding ]
eens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:53 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dat er tegenwoordig in? FUCKING briljant! Eindelijk een einde aan de nu met attachment mailtjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:53 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Zie jij reclamebanners nog dan? Mijn filters (in het hoofd) zijn goed afgesteld. Ik zie helemaal geen reclame op gmail.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eens.
De hele tijd de 3 cd's die ik op de frs site heb opgezocht in de frs-google-adds terugzien is dan weer knap irritant
BAM!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit dat er tegenwoordig in? FUCKING briljant! Eindelijk een einde aan de nu met attachment mailtjes
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:53 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)worden-zwaarder.htmlquote:Vrouwen met vaste relatie worden zwaarder
BAARN - Maar liefst 90 procent van de vrouwen wordt zwaarder zodra ze een vaste partner heeft. De gemiddelde vrouw komt meer dan 7 kilogram aan in de eerste 4-6 maanden van een relatie.
12 procent wordt zelfs 13 kilo zwaarder. Het Britse LighterLife, een bedrijf dat dieetadvies geeft, ondervroeg 1000 vrouwen. Een derde geeft gezellige avondjes de schuld. Een tiende wijt de gewichtstoename aan romantische dineetjes.
Een op de vijf voelt zich na een half jaar zo op haar gemak bij haar geliefde dat ze zich niet meer geneert voor een paar kilo extra.
"Er is niks mis met wat lekkers op zijn tijd en het is belangrijk dat je je prettig voelt met je figuur, maar te grote of ongezonde porties eten heeft op de langere termijn effect. Vrouwen hebben dagelijks 500 calorieën minder nodig dan mannen, maar als je samen eet ben je geneigd allebei een even grote portie te eten. Een paar calorieën extra elke dag zorgt ervoor dat de kilo’s eraan vliegen", aldus Hilary Jones.
Check.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat had me idd een hoop mailverkeer kunnen schelen als dat 10 jaar geleden al bedacht zou zijn ja.
Het klopt wel, maar denk meer dat dat te maken heeft met het feit dat de gemiddelde single niet elke dag een potje voor zichzelf kookt en wanneer je samenwoont dus wel. En daarnaast misschien het meer thuiszitten ipv altijd de hort op, waardoor je aankomt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)worden-zwaarder.html
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |