Slapste excuus ter wereld.quote:
Je kijkt beteuterd, iemand je bammetjes afgepakt?quote:
Hier kun je je kleurtje inleveren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, echt, het is mij nooit verteld
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier kun je je kleurtje inleveren.
Hij heeft de Sayu Dokryb Hunchang onderscheiding gekregen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, ER. Vertel eens. Welke onderscheiding heeft Rave gekregen?
Uitgereikt door De Grote Leider zorgt natuurlijk voor een onschatbare waarde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:35 schreef Nibb-it het volgende:
Jep, stuk voor stuk van nog goedkopere kwaliteit dan de gemiddelde avondvierdaagse-medaille.
Ik ga er niet minder de auto voor pakkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:30 schreef Nibb-it het volgende:
UPDATE -- Iran's state TV confirms Iran cut oil exports to the Netherlands, Spain, Italy, France, Green & Portugal
Tsja
Pics or it doesn't happenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb ik een date of heb ik het niet.. afwachten.
Je moet je tong tegen d'r huig duwen, vind ze lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook looks en swagger, weet je.
Tong...quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je moet je tong tegen d'r huig duwen, vind ze lekker.
als je slaapt misschienquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook looks en swagger, weet je.
crybabyquote:
Dat is echt een verrekte goede portretfoto van jezelf!quote:
wat is er mis met metatags.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is echt een verrekte goede portretfoto van jezelf!
Of moet je die allemaal handmatig invoegen?quote:
Afhakken!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef m.k het volgende:
Schijt schijt schijt zooi! Moet naar de huisarts vanwege mijn schijt voeten waar natuurlijk van alles mee mis is.
Die neiging krijg ik ja, ik heb werkelijk niks aan die tering dingen.quote:
Niks, belangrijk juist, maar wel een kutwerk dat handmatig te doen.quote:
Metatags zijn helemaal niet zo belangrijk meer. De semantische opbouw van je tekst is veel belangrijker. Ook de plaatsing van de broncode in de tekst is belangrijk (dus niet op 3/4e van de broncode). Dan krijgt de gebruiker iets relevants te lezen. Een goed systeem kan vervolgens zelf de metatags wel uit de omschrijving van een product halen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks, belangrijk juist, maar wel een kutwerk dat handmatig te doen.
GEEN utubes in de SC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |