Het kan nog, elf dagen, moet te doen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef yvonne het volgende:
We zitten nog in 1986? Mooi, dan krijgen we vast en zeker een elfstedentocht.
Gevalletje Korsakoff?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef Daarnaast het volgende:
Als je in 1970 geboren bent, dan ben jij volgens mijn berekeningen 16 jaar oud, hoe kun je dan nu al een kind hebben?
Kun jij als barman in mijn stamkroeg gaan werken? Ik zie mijn rekeningen een stuk lager worden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Als je in 1970 geboren bent, dan ben jij volgens mijn berekeningen 16 jaar oud, hoe kun je dan nu al een kind hebben?
Toch wel goed om te weten dat 16-jarige vrouwen geen kinderen kunnen krijgen.quote:
2011 eeuwen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef Daarnaast het volgende:
ow w8 ik telde met eeuwen, dus 2000, maar het is eigenlijk 2011.
Ja, of je gaat zelf als een welopgevoed mens naar het toilet in plaats van buiten je behoefte te doen als een regelrechte Tokkie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:13 schreef VeX- het volgende:
Ik heb die boete onlangs ook nog ontvangen. Toen was het 'gelukkig' nog 100 euro.
Dat stelletje afzetternazis.
Eh nee, het is 2012.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef Daarnaast het volgende:
Bomen schijnen daar heel anders over te denken....quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Ringo het volgende:
Er is natuurlijk niets mis met wildpissen tegen een boom, behalve dat het niet mag. Beter dan tegen zo'n gesubsidieerde stinkpaal,.
Moeder was gewoon een meier kwijtgeraakt en was bang voor klappen van haar man.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarschijnlijk is dit een opgeblazen lul verhaal van de Telegraaf, politie Amsterdam weet niks van de betreffende boete.
Ja, want in 2000 is iemand die in 1970 geboren is natuurlijk wel 16?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef Daarnaast het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ar-moeder-plaspeuterquote:Politie op zoek naar moeder plaspeuter
De politie is op zoek naar de moeder van de peuter die dinsdag een bekeuring zou hebben gekregen wegens wildplassen. Het knulletje zou op de bon zijn geslingerd toen hij met zijn moeder van de peuterspeelzaal op weg naar huis was en zijn plas niet langer op kon houden. Een toevallig passerende motoragent zou vervolgens een bekeuring van 120 euro hebben uitgedeeld.
Het bericht over de boete zorgt woensdag voor nogal wat ophef. De politie is nu dan ook zelf op zoek naar de moeder van het kind. 'Wil graag contact met moeder plassend kind om zaak uit te zoeken. Bij politie geen gegevens bekend. Telegraaf heeft alleen tante gesproken,' stelt de politie op Twitter.
Geen boete? Ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef Ulx het volgende:
Waarom gaat de politie in godsnaam tijd aan dit soort shit besteden? Als er geen boete uitgeschreven is....
Tja, typisch telegraaf. Geen enkele vorm van wederhoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef Ulx het volgende:
Waarom gaat de politie in godsnaam tijd aan dit soort shit besteden? Als er geen boete uitgeschreven is....
Waarschijnlijk zal de vrouw met koter gewoon een waarschuwing hebben gehad en de tante heeft het verkeerd begrepen en stapt op hoge poten naar de Telegraaf. Waarschijnlijk zit de linkse Volkskrant te verfoeien omdat die het niet wilde plaatsen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, typisch telegraaf. Geen enkele vorm van wederhoor.
Of het is gewoon verzonnen. Als het al een waarschuwing was was het waarschijnlijk iets in de trant van "Goedemiddag mevrouw. Ik ga u geen boete geven maar wat u doet is technisch gezien wildplassen. Fijne dag nog!".quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:41 schreef Ulx het volgende:
Waarschijnlijk zal de vrouw met koter gewoon een waarschuwing hebben gehad en de tante heeft het verkeerd begrepen en stapt op hoge poten naar de Telegraaf. Waarschijnlijk zit de linkse Volkskrant te verfoeien omdat die het niet wilde plaatsen.
Moet je boetes dan tegenwoordig handje contantje voldoen? We zitten toch niet in Oost-Europa?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moeder was gewoon een meier kwijtgeraakt en was bang voor klappen van haar man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |