ja, ik voel me af en toe nog wel jong maar zelfs bij mij toch al weer 25 jaar geledenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:59 schreef golfer het volgende:
Ja, dat was meer dan 40 jaar geleden, dat sweet 17.
Ik heb mijn 7 uur slaap nodig, tegenwoordigquote:
...en voor ouwetjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Slapen is voor mietjes
(en voor mensen die vrij hebben morgen)
Wil je niet weten.quote:
Met dameS nog wel, wat een playerquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Wil je niet weten.
Zat een beetje terug te lurken... APK is op vakantie met dames van FOK!
Volgens mij krijgt hij gewoon ''update's'' van de dames heurquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dameS nog wel, wat een player
Nietus!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij gewoon ''update's'' van de dames heur![]()
Die zit gewoon thuis bij jou om de hoek....
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus!
Ze zitten inmiddels in Tokio:![]()
[ afbeelding ]
Daar is die foto genomen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]Tokio, daar wil ik ook zo graag een keer naartoe. En dan vooral even snuffelen in Akihabara
Dat dacht ik al, dat die foto daar was genomen. Heel groot winkelcentrum met allemaal winkels met de nieuwste gadgets.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Daar is die foto genomen.
Zegt mij niets verder
Ze moeten de Cjinese muur beklimmen, hep me zus ook gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus!
Ze zitten inmiddels in Tokio:![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |