Ik noem dat niet anti voetbal, maar gewoon beste uit een wedstrijd halen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is ook gewoon anti voetbal.. maar wat moeten die ploegen anders? Anders ga je met 0-5 op je bek.. maarja ik zou zeggen in de CL, je maakt toch geen kans uit bij Barca dus ga hier lekker proberen te voetballen..
Dat je dat anti voetbal in de competitie doet kan ik beter begrijpen.
Het is wel een feit dat de Barca verdediging de achilleshiel is mits ze flink onder druk gezet worden. Dus wat meer aanvallers en hen agressief druk laten zetten kan Barca in deze vorm uit balans brengen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef mrstylo het volgende:
Weer anti voetbal gezeik.
Moeten ze aanvallen en Barca alles laten doen?
NOS=shit!
Precies dit eigenlijk. Was het voor een keer wel eens met die bolle neus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat de Barca verdediging de achilleshiel is mits ze flink onder druk gezet worden. Dus wat meer aanvallers en hen agressief druk laten zetten kan Barca in deze vorm uit balans brengen.
Ja maar 1 fout en middenveld loopt over heel BL heen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat de Barca verdediging de achilleshiel is mits ze flink onder druk gezet worden. Dus wat meer aanvallers en hen agressief druk laten zetten kan Barca in deze vorm uit balans brengen.
Maar dat kan Leverkusen niet, te weinig kwaliteitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Ja Khalid, en waar zijn onze fietsen dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Doublepain het volgende:
“@KhalidSinouh: Ach die Duitsers zijn het gewend te lopen en ze vinden het nog leuk ook!! weet er alles van, #hamburg”
Een mooi voorbeeld was nog Bilbao, die zette zoveel druk op Barcelona dat ze zo op voorsprong kwamen met 2-1. Dit was trouwens tegen het A team van Barca. Echter hadden ze de pech dat een blunder van de keeper het in de slotfase op 2-2 brachtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar 1 fout en middenveld loopt over heel BL heen.
Er zijn sowieso maar heel weinig clubs die Barça écht onder druk kunnen zetten. Zelfs Madrid, 1 van de beste teams ter wereld, faalt daar vaker in dan dat ze er in slagenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar dat kan Leverkusen niet, te weinig kwaliteit
Zap naar Nederland 1, misschien zie je jezelf nog voorbij komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef inZanity het volgende:
NOS
Echt misselijkmakend dat de objectiviteit echt letterlijk al-tijd ver te zoeken is op de Nederlandse televisie. Zap ej van Sport 1 naar de NOS om van Schelvis af te zijn is het vervolgens bij de NOS drie keer zo erg..
Khalid wie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Doublepain het volgende:
“@KhalidSinouh: Ach die Duitsers zijn het gewend te lopen en ze vinden het nog leuk ook!! weet er alles van, #hamburg”
Ja maar BL kan dat volgens mij echt niet. Ik zie hier geen kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Een mooi voorbeeld was nog Bilbao, die zette zoveel druk op Barcelona dat ze zo op voorsprong kwamen met 2-1. Dit was trouwens tegen het A team van Barca. Echter hadden ze de pech dat een blunder van de keeper het in de slotfase op 2-2 bracht
Probeer eens SBS6, goede film.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef inZanity het volgende:
NOS
Echt misselijkmakend dat de objectiviteit echt letterlijk al-tijd ver te zoeken is op de Nederlandse televisie. Zap ej van Sport 1 naar de NOS om van Schelvis af te zijn is het vervolgens bij de NOS drie keer zo erg..
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Zap naar Nederland 1, misschien zie je jezelf nog voorbij komen.
Nee, die fapt alleen op Serie A clubs volgens mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Schelveccio is toch niet zo'n Barca-fapper?
ook zo leuk bij studio voetbal, heeft barcelona verloren/gelijk gespeeld dan zijn er geen beelden. Hebben ze gewonnen is het gelijk een half uur praten over Barcelona.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef inZanity het volgende:
NOS
Ach, je weet wie het zegt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Schelveccio is toch niet zo'n Barca-fapper?
Angsthazen zijn het. In hun eigen stadion nota bene!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar dat kan Leverkusen niet, te weinig kwaliteit
Nou wat je zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Dat komt tevens omdat Mourinho verkeerd opstelt. Kijk maar naar de copa van dit jaar. 3 controlerende middenvelders in eigen huis, dat vroeg gewoon om een verlies. Toen je Real met zijn gewone opstelling zag spelen in camp nou was het nog een wonder dat Barcelona met een gelijkspel van het veld stapte.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn sowieso maar heel weinig clubs die Barça écht onder druk kunnen zetten. Zelfs Madrid, 1 van de beste teams ter wereld, faalt daar vaker in dan dat ze er in slagen
Eensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn sowieso maar heel weinig clubs die Barça écht onder druk kunnen zetten. Zelfs Madrid, 1 van de beste teams ter wereld, faalt daar vaker in dan dat ze er in slagen
Sowiesoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede UI. Wordt echt gemist in dit team.
Eens.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede UI. Wordt echt gemist in dit team.
Dat is waar, maar snap Mourinho hierin echt niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Dat komt tevens omdat Mourinho verkeerd opstelt. Kijk maar naar de copa van dit jaar. 3 controlerende middenvelders in eigen huis, dat vroeg gewoon om een verlies. Toen je Real met zijn gewone opstelling zag spelen in camp nou was het nog een wonder dat Barcelona met een gelijkspel van het veld stapte.
Alleen daarom is Mourinho al een domme coach. Maargoed, zeg dat maar niet té hard tegen de Barça haters, wantquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Dat komt tevens omdat Mourinho verkeerd opstelt. Kijk maar naar de copa van dit jaar. 3 controlerende middenvelders in eigen huis, dat vroeg gewoon om een verlies. Toen je Real met zijn gewone opstelling zag spelen in camp nou was het nog een wonder dat Barcelona met een gelijkspel van het veld stapte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enzo![]()
Neuhquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:49 schreef Piebe het volgende:
[..]
Noem je zelf dan gewoon Doubletalk.
Dit dus. Real overheerst momenteel in Spanje en nooit hoor je ze erover.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ook zo leuk bij studio voetbal, heeft barcelona verloren/gelijk gespeeld dan zijn er geen beelden. Hebben ze gewonnen is het gelijk een half uur praten over Barcelona.
Omdat Sierd niet de commentator is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom wordt Pinto genoemd maar niet hip hop?
Verdraaid, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Sierd niet de commentator is?
Ik snap het wel, het is namelijk Mourinho al twee maal gelukt om met ultradefensief Barca te verslaan. De 1-0 verlies met inter (3-2 gewonnen totaal) en de copa del rey winst. En omdat Real Madrid eerder dat seizoen 5-0 werd ingemaakt met de aanvallende opstelling durfde Mou niet meer aanvallend te spelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar snap Mourinho hierin echt niet.
Ja je moet toch wat he.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:51 schreef TheFatLady het volgende:
Volgens mij gaat Leverkusen nu wel wat meer vooruit voetballen.
Waardoor het 0-4 wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:51 schreef TheFatLady het volgende:
Volgens mij gaat Leverkusen nu wel wat meer vooruit voetballen.
Spaanse Super Cup verloren, uitgeschakeld in de Spaanse beker en een andere Spaanse club die de Spaanse Super Cup, Europese Super Cup en de WK voor Club Teams won...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit dus. Real overheerst momenteel in Spanje en nooit hoor je ze erover.
10 punten voorsprong? Serieus ik heb ze zelden zo dom meegemaaktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Spaanse Super Cup verloren, uitgeschakeld in de Spaanse beker en een andere Spaanse club die de Spaanse Super Cup, Europese Super Cup en de WK voor Club Teams won...
Hoezo overheerst Real?
Gerechtigheid ook echtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef inZanity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Gerechtigheid!
Die 5-0 heeft echt alles verpest. Voor dat was de haat echt niet zo groot.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:51 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het is namelijk Mourinho al twee maal gelukt om met ultradefensief Barca te verslaan. De 1-0 verlies met inter (3-2 gewonnen totaal) en de copa del rey winst. En omdat Real Madrid eerder dat seizoen 5-0 werd ingemaakt met de aanvallende opstelling durfde Mou niet meer aanvallend te spelen.
Eind mei, praten we verder.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Spaanse Super Cup verloren, uitgeschakeld in de Spaanse beker en een andere Spaanse club die de Spaanse Super Cup, Europese Super Cup en de WK voor Club Teams won...
Hoezo overheerst Real?
Iedereen houdt graag de spanning in de wedstrijd hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:53 schreef Zilverloo het volgende:
Wel ff een grotere postuitbraak in dit topic dan bij de goal van Barca
haha ja begrijpelijk. Tevens is het leuk om de underdog te zien scorenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Iedereen houdt graag de spanning in de wedstrijd he
ha-ha.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw post tussen de 'jaaaaaaa' en '![]()
![]()
![]()
'
Na drie seizoenen, knap hoor, erg knap... een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
10 punten voorsprong? Serieus ik heb ze zelden zo dom meegemaakt
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef -Willempie- het volgende:
jajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw post tussen de 'jaaaaaaa' en '![]()
![]()
![]()
'
3 seizoenen? Heb jij het nou weer over manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Na drie seizoenen, knap hoor, erg knap... een kwestie van tijd.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:56 schreef Onnoman het volgende:
kut! me peren en bananen in de wokpan
En terecht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een Barca gegeil van de commentator..
La Liga 2008–09, 2009–10, 2010–11 daarover. Dacht dat je ze nooit zo dom had meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
3 seizoenen? Heb jij het nou weer over man
quote:
De wedstrijd is eindelijk een beetje opengebroken. Na de 1-1 durft Barcelona eindelijk een beetje te voetballen.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]want de 1-2 was ohhhhh zo geweldig en de 1-1 was meh.
hij zit ook met zn piel te spelen volgens mij..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een Barca gegeil van de commentator..
Spanje komt niet eens door de groep. Finale CL wordt Real - Barca en daarna kunnen ze niet meer door één deur met elkaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spaart z'n energie voor de EK finale tegen NL.
Een competitie duurt doorgaans maar één seizoen hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
La Liga 2008–09, 2009–10, 2010–11 daarover. Dacht dat je ze nooit zo dom had meegemaakt.
Je zou dan juist verwachten dat ze tevreden zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
De wedstrijd is eindelijk een beetje opengebroken. Na de 1-1 durft Barcelona eindelijk een beetje te voetballen.
Joh ze zijn al weken niet in vorm. Ga eens wat minder vaak af op NOS-teletekst. En vorm je eigen mening.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Onnoman het volgende:
lijkt me zo fucking irritant om tegen barca te spelen..
je word helemaal gek gespeeld
klopt. vanwege die belachelijke 2 doelpunten regel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:00 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Je zou dan juist verwachten dat ze tevreden zijn.
1-1 is toch beter dan 0-0 uit ?
Veel dommer zullen we ze niet krijgen vanavondquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
De wedstrijd is eindelijk een beetje opengebroken. Na de 1-1 durft Barcelona eindelijk een beetje te voetballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:01 schreef Zilverloo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Doet hij toch? Ook al spelen ze met een fucking B elftal dan is het nog irritant om tegen ze te spelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:00 schreef Piebe het volgende:
[..]
Joh ze zijn al weken niet in vorm. Ga eens wat minder vaak af op NOS-teletekst. En vorm je eigen mening.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:01 schreef Zilverloo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
daar wordt bayern getikt vanquote:
tja.. allemaal linkse hobbiesquote:
kut NOS, iemand moet dat toch ff een keer duidelijk gaan maken dat die barca/messi propaganda van hun nergens op slaatquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:05 schreef Syntix het volgende:
NOS commentator:
- messi kijkt
- messi
- messi
- willekeurige speler van leverkussen: *stilte*
- messi
wat een stelletje kneuzen toch bij de NOS
Ja nou weten we het wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:05 schreef Syntix het volgende:
NOS commentator:
- messi kijkt
- messi
- messi
- willekeurige speler van leverkussen: *stilte*
- messi
wat een stelletje kneuzen toch bij de NOS
I see what you did there...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat vinden de anti-barca Ajacieden eigenlijk van het spel van Barca
ze heeft gelijk! nu is het wel duidelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ik wist van niks
Ik heb geen digitale tv.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Maver24 het volgende:
Commentaar van schelvis is gewoon goed hoor.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
Barca speelt natuurlijk gewoon goed, maar ik kan me best voorstellen dat er mensen helemaal gek worden van dat commentaar ja.
Schelvecchio vind ik erg irritant. Dan liever Sierd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Maver24 het volgende:
Commentaar van schelvis is gewoon goed hoor.
Oh nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Dacht dat je met een cruijff-theorie zou komen.
Ik ook, totdat wat hij flikte tegen Sevillaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:07 schreef alors het volgende:
[..]enige Barca speler die ik wel echt kan waarderen.
Ibi en Abidal niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:07 schreef alors het volgende:
Je word niet wild van Puyol?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:07 schreef alors het volgende:
hihi jwz mannn xDquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:08 schreef inZanity het volgende:
Barcelona word weggespeeld ondertussen.
Ik vind het prachtig spel, alleen zou ik soms ook wel eens gewoon een goede spetterende aanval/counter willen zien. Hoop getik en geen goals wordt ook vervelend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh nee.
Helaas krijg ik geen antwoord
Omdat het een neger is he. kut racist.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ibi ook wel, maar met Abidal heb ik niks.
Hou je niet van BBD.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ibi ook wel, maar met Abidal heb ik niks.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Messi prachtig...
Wat? De bal aannemen?
dat dus, nosquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef starla het volgende:
Messi prachtig...
Wat? De bal aannemen?
Balbezitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doen ze dan die 78% balbezit?
;s:SSs;S:SS:S:S:S;S:S:S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |