abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:14:15 #101
20720 brother52
Dus..........
pi_108007698
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:12 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

Nog een mooie oplossing is een isocab, daar heb ik vorige week mee gespeeld. Dé manier om een lekkere overdrive/distortion uit een AC30 te halen maar het volume toch binnen de perken te houden.
Dat is alleen echt handig voor in de studio.
Voor live of oefenruimte kun je er beter een powersoak tussen zetten.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:14:18 #102
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_108007703
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nice slagje voor Run To You! :) Klinkt goed man.
Wat voor Camera gebruik je?
Ik heb vorige week op de Blackberry Developers Conference een Playbook gekregen, en dat ding had een front facing camera, ik vroeg me af of dat iets was. Oordeel zelf maar :)
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_108008097
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:14 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

Ik heb vorige week op de Blackberry Developers Conference een Playbook gekregen, en dat ding had een front facing camera, ik vroeg me af of dat iets was. Oordeel zelf maar :)
Klinkt lekker en ook prima kwaliteit.
pi_108009208
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:14 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

Vele malen beter dan die op de S2, die overstuurt constant, zelfs met m`n spaanse gitaartje( En die heeft vrij weinig volume :') )
pi_108010015
Wat kost zo'n isocab gemiddeld? Heb nu een speaker over en kan eens een schot wagen...
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:47:26 #106
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_108011637
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef The_Dean het volgende:
Wat kost zo'n isocab gemiddeld? Heb nu een speaker over en kan eens een schot wagen...
Zelf bouwen joh :9
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:51:58 #107
20720 brother52
Dus..........
pi_108011848
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef The_Dean het volgende:
Dit is de enige die ik weet te vinden.
http://www.thomann.de/nl/randall_isolation_12c.htm
Het is de moeite dus wel waard om er eentje te gaan maken.
pi_108011992
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef KaMo het volgende:

[..]

Zelf bouwen joh :9
Ja, dat was het schot wat ik wilde wagen.
pi_108016010
Krijg een aanbod van een Epi LP Goldsparkle (Limited) uit `98 gitaar is in bijna nieuwstaat voor 150 euro!
Is dit een leuke gitaar voor BIJ de Ibanez? :)
pi_108016053
Voor die prijs is het een leuke gitaar lijkt me. Welke type nummer is het?
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108016235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:47 schreef Partingglass het volgende:
Voor die prijs is het een leuke gitaar lijkt me. Welke type nummer is het?
Geen idee, dat moet ik nog even aan hem vragen, maar ik zit heel erg te twijfelen om eerlijk te zijn, het is toch even 500 euro bij elkaar wat ik ophoest voor 2 gitaren van hetzelfde model, dus daar zit ik nog even vast.
pi_108016479
Of het iets toevoegt naast de ibi geen idee. 150 euro voor een epi limited edition lijkt me een heel mooie prijs. Maar geen idee of dat limited edition inhoud dat het ook meteen een van de betere modellen van epi is.

Zelfs houd ik niet van sparkle goldtop
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:08:48 #113
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_108016819
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:59 schreef Partingglass het volgende:
Of het iets toevoegt naast de ibi geen idee. 150 euro voor een epi limited edition lijkt me een heel mooie prijs. Maar geen idee of dat limited edition inhoud dat het ook meteen een van de betere modellen van epi is.

Nee sparkle goldtop is een stap verder als parelmoer slagplaat wat nog net gaat zegmaar :D
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_108017226
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:59 schreef Partingglass het volgende:

Denk dat ik het toch maar oversla of hij moet opeens met een leuke deal komen
pi_108017922
blegh, er achter komen dat ik 2 solo's toch niet goed speel, back to the drawing board...
pi_108021061
Of ons aanbieden :)

Kan je wat pics regelen?
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:47:19 #117
20720 brother52
Dus..........
pi_108021548
Pics van een solo?
Dat zal dan ongetwijfeld deze zijn....
pi_108025894
Nee jonge! Van die Goldsparkle :6
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:06:08 #119
20720 brother52
Dus..........
pi_108026083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:03 schreef The_Dean het volgende:
Die goldsparkle uit Star Wars?
C-3PO?
pi_108026135
Laat maar, nerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108029630
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 22:03 schreef The_Dean het volgende:
Sure, ik zal even kijken voor je, ZSM!, ga er waarschijnlijk A.S donderdag heen.
Heb trouwens vandaag bij Bandcoaching op een `88 Start MIJ gespeeld, best een prettig gitaartje, alleen niet veel *twang* (Mocht niet op die Ibanez spelen, die ik tenslot van rekening koop :') beetje raar)
pi_108030065
Wil altijd nog een Goldtop, wellicht is het wat ;)

Zoekt hij nog gear? Heb wellicht wat in te ruilen...
pi_108030196
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Wil altijd nog een Goldtop, wellicht is het wat ;)

Zoekt hij nog gear? Heb wellicht wat in te ruilen...
Het is geen goldtop hè, goldsparkle, het is geen mooie gitaar, maar hij heeft echt een hele dikke sound.
Hij wilt er niks tegen ruilen, had het ook al geprobeerd met m`n strat, maar hij wilt juist van wat spullen af!
pi_108030215
Haha ok. Maarja, Goldsparkle is ook lekker fout :D
pi_108030230
Maar, wat zouden julie doen?, gaan voor de Pre-Lawsuit Ibanez?, of de Epi Goldsparkle LTD? + Micro-Cube voor 250.

(gewoon om te vragen, ik ga sowieso voor de Ibanez, maar wat zouden julie doen)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 23:14:07 ]
pi_108030370
Persoonlijk de Ibanez. Maar die andere is ook een goede optie, omdat je dan en een gitaar en een versterker hebt.
pi_108030462
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef The_Dean het volgende:
Persoonlijk de Ibanez. Maar die andere is ook een goede optie, omdat je dan en een gitaar en een versterker hebt.
Precies, maar dan spaar ik maar wat langer door hoor, ik wil er niet op achteruit gaan, al zegt die Ibanez mij helemaal niks, koop ik hem puur vanwege de zeldzaamheid, en de klank, maar het had net zo goed een andere LP kunnen worden hoor(Die Goldsparkle wil ik al een tijd).... als die Ibanez er nie was geweest :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 23:18:46 ]
pi_108030551
Speelde I`m Yours de laatste keer in Es bij bandcoaching, en dat ging best ok, nu zegt die gek opeens dat het nummer in B staat :') ja, dat is dan erg prettig switchen van akkoorden
pi_108030584
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies, maar dan spaar ik maar wat langer door hoor, ik wil er niet op achteruit gaan, al zegt die Ibanez mij helemaal niks, koop ik hem puur vanwege de zeldzaamheid, en de klank, maar het had net zo goed een andere LP kunnen worden hoor(Die Goldsparkle wil ik al een tijd).... als die Ibanez er nie was geweest :')
Waar op achteruit gaan? Nu heb je helemaal niks ;)
pi_108030676
Hallo ervaren gitaristen! Young grasshopper meldt zich!

Ten eerste valt het me op dat het hier over het algemeen over elektrische gitaren valt maar jullie zijn ook ooit beginner geweest dus ik neem aan dat ik hier wel terecht kan:

Ik heb nog nooit gitaar gespeeld en wil hier mee gaan beginnen. Een paar goede vrienden van me spelen al langere tijd gitaar dus ik heb ook al bij hen advies gevraagd, maar meerdere second opinion's zijn nooit weg ;)

Ik ben in een muziekwinkel geweest om te ervaren wat het verschil is in geluid en gevoel tussen nylon en stalen snaren. Ik vond de stalen snaren net wat mooier klinken, wat sprekender, zit meer charme in en is voor mij het echte 'gitaar-geluid'. De nylon snaren waren niet lelijk en waren wat vergevingsgezinder in het minder hard indrukken van de snaren op de fret bijvoorbeeld dus dat is weer positief bij het leren lijkt mij..
Nu zijn er mensen die ook zeggen, leer spelen op stalen snaren zodat je je vingers beter traint, anders moet je later weer een overstap maken naar stalen snaren. Die overstap zou er dan zijn zodra ik merk dat ik het leuk vind, meer tijd en geld erin wil steken en dus beter/mooier spul wil kopen.

Ik probeer tussen alle tips en adviezen door mijn eigen mening te bepalen en ik ben er redelijk van overtuigd dat het het verstandigst is om toch op nylon snaren te starten. Als ik eenmaal wat akkoorden ken, wat liedjes mee kan spelen en alles lekker natuurlijk en soepel loopt moet ik mezelf maar een paar weken pijnigen op stalen snaren. Nadat het eelt gevormd is, is er geen vuiltje aan de lucht denk ik maar..

Op deze website kwam ik een hele goedkope startersgitaar tegen en dit leek mij een mooie starter. Voor dit geld kan ik niet echt een miskoop doen denk ik, of denken jullie daar anders over? Ik hoor graag een ieder zijn mening hierover met wellicht wat advies voor in de toekomst. :)
pi_108030697
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:21 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Waar op achteruit gaan? Nu heb je helemaal niks ;)
Dat klopt ;) Maar ik bedoel die Ibanez en die Epiphone, die Epi was vrij zwaar, waar die Ibanez redelijk licht is.
pi_108030911
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:23 schreef Thrilled het volgende:
Hallo ervaren gitaristen! Young grasshopper meldt zich!

Ten eerste valt het me op dat het hier over het algemeen over elektrische gitaren valt maar jullie zijn ook ooit beginner geweest dus ik neem aan dat ik hier wel terecht kan:

Ik heb nog nooit gitaar gespeeld en wil hier mee gaan beginnen. Een paar goede vrienden van me spelen al langere tijd gitaar dus ik heb ook al bij hen advies gevraagd, maar meerdere second opinion's zijn nooit weg ;)

Ik ben in een muziekwinkel geweest om te ervaren wat het verschil is in geluid en gevoel tussen nylon en stalen snaren. Ik vond de stalen snaren net wat mooier klinken, wat sprekender, zit meer charme in en is voor mij het echte 'gitaar-geluid'. De nylon snaren waren niet lelijk en waren wat vergevingsgezinder in het minder hard indrukken van de snaren op de fret bijvoorbeeld dus dat is weer positief bij het leren lijkt mij..
Nu zijn er mensen die ook zeggen, leer spelen op stalen snaren zodat je je vingers beter traint, anders moet je later weer een overstap maken naar stalen snaren. Die overstap zou er dan zijn zodra ik merk dat ik het leuk vind, meer tijd en geld erin wil steken en dus beter/mooier spul wil kopen.

Ik probeer tussen alle tips en adviezen door mijn eigen mening te bepalen en ik ben er redelijk van overtuigd dat het het verstandigst is om toch op nylon snaren te starten. Als ik eenmaal wat akkoorden ken, wat liedjes mee kan spelen en alles lekker natuurlijk en soepel loopt moet ik mezelf maar een paar weken pijnigen op stalen snaren. Nadat het eelt gevormd is, is er geen vuiltje aan de lucht denk ik maar..

Op deze website kwam ik een hele goedkope startersgitaar tegen en dit leek mij een mooie starter. Voor dit geld kan ik niet echt een miskoop doen denk ik, of denken jullie daar anders over? Ik hoor graag een ieder zijn mening hierover met wellicht wat advies voor in de toekomst. :)
Nylons snaren is voor Spaanse gitaren en stalen snaren voor Westerns. Beiden een erg ander geluid, dus je moet eerst voor jezelf bepalen welke je mooier vind :)
De ene is niet directer beter dan de andere, het is maar net waar je voorkeur ligt.

Maar als je de akoestische puur als opstap naar electrische gitaren gebruikt is daar niks mis mee, maar je kan ook direct electrisch gaan, als dat toch je uiteindelijke doel is.
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:30:22 #133
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_108030992
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat klopt ;) Maar ik bedoel die Ibanez en die Epiphone, die Epi was vrij zwaar, waar die Ibanez redelijk licht is.
Zo'n reissue licht ?
pi_108031046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Nylons snaren is voor Spaanse gitaren en stalen snaren voor Westerns. Beiden een erg ander geluid, dus je moet eerst voor jezelf bepalen welke je mooier vind :)
De ene is niet directer beter dan de andere, het is maar net waar je voorkeur ligt.

Maar als je de akoestische puur als opstap naar electrische gitaren gebruikt is daar niks mis mee, maar je kan ook direct electrisch gaan, als dat toch je uiteindelijke doel is.
Nee juist niet, elektrisch trekt me momenteel totaal niet ;)

Die vrienden van me zeggen juist dat ik moet starten op een spaanse en ik verwacht zelf dan na verloop van tijd over te gaan naar een western..
pi_108031085
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Zo'n reissue licht ?
Nee, die Goldsparkle uit `98 die ik kan kopen, die was vrij zwaar....
Die Ibanez, die weegt geen drol.

EDIT: ik zeg kan, omdat het kàn, niet omdat ik ook daadwerkelijk toe ga happen, Woensdag is de Ibanez MINE!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 23:33:25 ]
pi_108031138
Dat is persoonlijk denk ik. Ik vind Spaanse dan weer niks aan, heb zelf ook een Western.
Toch wel ander type gitaar, minder brede nek, andere klank...

Het is maar net wat je wil, je kan net zo makkelijk starten op een Western.
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:33:59 #137
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_108031148
Goldsparkle... Ik kan echt niet anders dan denken aan Twilight...
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_108031271
Reactie gekregen van die gast van de Epi Goldsparkle, die heeft ie blijkbaar al sinds December niet meer.
pi_108031314
_O-
pi_108031400
Gast was me hard aan het trollen blijkbaar :')
Ach, maakt opzich niet uit, want hij wist dat ik die Ibahesj :D ging kopen :D
pi_108031519
Die is uiteindelijk ook veel vetter natuurlijk :D
pi_108031576
Sowieso!, mijn god wat is dat een prettige gitaar zeg! Klinkt zo verdomd lekker(door die Maxon hi-gain Pick-Ups.... Althans volgens mij zitten die standard in die Ibanez :') )
pi_108031621
Geen idee wat voor dat precies zijn, maar ze zijn erg lekker. Al denk ik dat ik weer net andere heb dan jij. Zal nog eens kijken of er een merkje op mijne staat.
pi_108031898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee wat voor dat precies zijn, maar ze zijn erg lekker. Al denk ik dat ik weer net andere heb dan jij. Zal nog eens kijken of er een merkje op mijne staat.
Woensdag zal ik eens wat foto`s maken :), en dan kan ik èindelijk weer eens gaan oefenen, ik kan al sinds 3 dagen geen gitaar meer spelen :')
pi_108031941
Paul McCartney *O* _O_ :@

Dat was mijn maandelijkse Bitariftenpost weer adieu 8-)
pi_108031966
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Woensdag zal ik eens wat foto`s maken :), en dan kan ik èindelijk weer eens gaan oefenen, ik kan al sinds 3 dagen geen gitaar meer spelen :')
Het is woensdag :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:55:36 #147
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_108031977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef The_Dean het volgende:

[..]

_O-
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_108031988
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Jaja, wrijf het er maar in :( nog 1 hele week wachten BAH :')
pi_108032023
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:54 schreef Niles-Crane het volgende:
Paul McCartney *O* _O_ :@

Dat was mijn maandelijkse Bitariftenpost weer adieu 8-)
Meh!, in 2009 live gezien, en hoewel ik hem graag live wil zien, ga ik ook graag op vakantie dit jaar :D
Keuze is makkelijk, liever 1 weekje engeland, dan 3,5 uur macca(Hij komt vast nog wel een keer :') )

Kaartjes waren me ook ièts te duur(Ik betaalde in 2009 70 euro, dat is nu al 90-100 geworden, voor een kleiner stadion, met slechtere akoestiek..... bij Tom Jones in `09 was het niet fantastisch)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 23:57:34 ]
pi_108032059
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Meh!, in 2009 live gezien, en hoewel ik hem graag live wil zien, ga ik ook graag op vakantie dit jaar :D
Keuze is makkelijk, liever 1 weekje engeland, dan 3,5 uur macca(Hij komt vast nog wel een keer :') )
Ga je in Engeland naar Macca *O* Heb ik ook gedaan :) Wordt mijn 3e keer Macca dus. Ik ga dit jaar niet op vakantie maar in 2013 maak ik een reis van 2-3 maanden.

Dus nu moet ik mijn stufi en salaris keihard gaan spenden want tussen juli 2012 en mei 2013 kan ik bijna niks uitgeven jeweets
pi_108032120
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:57 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Ga je in Engeland naar Macca *O* Heb ik ook gedaan :) Wordt mijn 3e keer Macca dus. Ik ga dit jaar niet op vakantie maar in 2013 maak ik een reis van 2-3 maanden.
Als hij van de zomer in Engeland is, in de week dat ik weg ben is dat wel heel gaaf ja(Wembley zal hij wel nie spelen ? :') )
pi_108032205
Even tussendoor, als er iemand volgende maand een Korg A3 te koop heeft, hou ik me hèèl èrg aanbevolen!! :D :D :D :D
pi_108032213
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als hij van de zomer in Engeland is, in de week dat ik weg ben is dat wel heel gaaf ja(Wembley zal hij wel nie spelen ? :') )
In juni/augustus genoeg festivals in Engeland (die hopelijk doorgaan ivm olympische spelen). Zelf was ik op Hard Rock Calling 2010, heel vet festival met een nog vettere line-up (Paul + Elvis Costello + Crosby Stills & Nash + Crowded House) maar de line-up van 2011 viel erg tegen :{
pi_108032257
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

In juni/augustus genoeg festivals in Engeland (die hopelijk doorgaan ivm olympische spelen). Zelf was ik op Hard Rock Calling 2010, heel vet festival met een nog vettere line-up (Paul + Elvis Costello + Crosby Stills & Nash + Crowded House) maar de line-up van 2011 viel erg tegen :{
Juni ben ik in London als het allemaal doorgaat, hopen op wat gaafs!
pi_108032273
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:02 schreef Braddie het volgende:

[..]

Juni ben ik in London als het allemaal doorgaat, hopen op wat gaafs!
Bruce Springsteen headlined 14 juli schijnbaar
pi_108034918
The Edge Adoratie Topic!
Adoratie topic voor The Edge!
pi_108035443
Nog negen dagen wachten GAS! :X
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_108036539
:D
pi_108041616
Het optreden was kut, maar de foto's zijn wel vet :D

donderdag 16 februari 2012 @ 12:45:44 #160
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_108041727
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:41 schreef The_Dean het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Respect voor je baard. (8>
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_108041744
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:45 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

(8>
pi_108041870
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:45 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Dat dus. Staat je goed.

Ik laat die van mij voortaan ook wat langer staan.
pi_108041931
Doen!
pi_108042116
Een jaar niet scheren en ik kan zo meedoen met Trunk :P
pi_108042252
Of een Kirk Windstein, van Down en Corrosion of Conformity en Kingdom Of Sorrow.

pi_108042425
Dan moet ik ook nog op zoek naar lenzen en mijn armen vol laten kalken.
Dan liever alleen lenzen en bas gaan spelen :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:18:41 #167
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_108042588
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_108047338
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:05 schreef The_Dean het volgende:
Of een Kirk Windstein, van Down en Corrosion of Conformity en Kingdom Of Sorrow.

[ afbeelding ]
Wanneer komen jouw tattoos?

:P
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:05:35 #169
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_108047363
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:41 schreef The_Dean het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
^O^ ^O^ vet!
pi_108048502
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:04 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Wanneer komen jouw tattoos?

Soon :)
pi_108048707
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:41 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Soon :)
^O^
Stonden daar twee drumstellen op het podium btw?

Altijd tof om goede foto's te hebben na afloop. :7

Laatst nog een goede bekende die foto's van onze band heeft gemaakt. :)
pi_108049583
(8> baarddrager meldt zich (8>
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_108050675
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

^O^
Stonden daar twee drumstellen op het podium btw?

Altijd tof om goede foto's te hebben na afloop. :7

Laatst nog een goede bekende die foto's van onze band heeft gemaakt. :)
Yes, we hebben een percussionist.
pi_108051336
Ik vind het weer eens tijd voor een nieuwe uitdaging:
:9. Songsterr erbij en dan weken oefenen _O_
pi_108054498
Iemand een idee hoe ik vanaf een Barrè E snel naar Cmaj7 toe kan pakken? heb nu wel een barrè gevonden op de 4e, maar dat is geen Cmaj7 volgens mij(Al klinkt ie nagenoeg hetzelfde)
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:41:52 #176
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_108057039
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:47 schreef Braddie het volgende:
Iemand een idee hoe ik vanaf een Barrè E snel naar Cmaj7 toe kan pakken? heb nu wel een barrè gevonden op de 4e, maar dat is geen Cmaj7 volgens mij(Al klinkt ie nagenoeg hetzelfde)
Gewoon een open C-akkoord zonder je wijsvinger. Anders deze, op de derde fret:

Derde optie is op de achtste fret:

8
x
9
9
8
0
Check mijn band Glorybox
pi_108064215
He kut, foutje :O het is een CIS majeur 7....
pi_108064880
Hoe meer ik drink hoe beter ik denk te gaan spelen :')

Het nuchter afluisteren van de opnames is best wel gênant :@

* Nee ik zet het niet op das internetz :N
pi_108066279
Ik kan het nog steeds niet geloven, glimlach van oor tot oor, om dit mailtje van een hele goede gitarist ♥

"I will make sure this is attended to, Bradley.

Apologies.

All the best

Brian "

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_108066540
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Braddie het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven, glimlach van oor tot oor, om dit mailtje van een hele goede gitarist ♥

"I will make sure this is attended to, Bradley.

Apologies.

All the best

Brian "

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
No way !! :D

:D
pi_108066588
DEze kerl?

pi_108066692
Cool dude!
pi_108066743
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
DEze kerl?

[ afbeelding ]

Ja, die kerel :) ik liep wat te zeiken over die tremolo arm van die BMG aangezien die er constant uitviel, toen kreeg ik dat terug van hem, en daarna een lange mail van z`n gitaarbouwer(lezen?)
pi_108066779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, die kerel :) ik liep wat te zeiken over die tremolo arm van die BMG aangezien die er constant uitviel, toen kreeg ik dat terug van hem, en daarna een lange mail van z`n gitaarbouwer(lezen?)
VET ! ja posten *O*
pi_108066812
Hi Bradley

This is Barry from Brian May Guitars at House Music in London , responding to your email to Brian's soapbox .

Regarding your problem with keeping the tremelo arm in place , tilt the tremelo forward and underneath the bridge , on the block , you will find a grub screw to adjust the tension of the arm . The allen key to make this adjustment is the same one supplied to facilitate adjustment of the bridge saddles . This is a standard feature on many tremelo units with ' push-in ' arms .

If you require any further advice , you can always call us on 0044 (0) 20 7357 7703 , and thanks for choosing a Brian May guitar .

Best regards

Ik voel me echt baas, en krijg er spijt van dat ik die gitaar ooit verkocht heb nu ik er aan terug denk :(
pi_108068724
Verkocht hebt? Hij was toch ingenomen door je vorige werk omdat je geld uit de kassa gestolen had?
PS4 online: micro_nl
pi_108068971
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_108069020
[quote]11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 02:30 schreef guitarist het volgende:
Verkocht hebt? Hij was toch ingenomen door je vorige werk omdat je geld uit de kassa gestolen had?
[/quot

dude..... Blijf eens uit mn priveleven.. ding is gewoon verkocht graag die shit weghalen
pi_108069118
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 03:49 schreef Braddie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 17 februari 2012 02:30 schreef guitarist het volgende:
[/quot

dude..... Blijf eens uit mn priveleven.. ding is gewoon verkocht graag die shit weghalen
Dat krijg je als je je priveleven op een forum zet :')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_108069751
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 04:35 schreef Griebus het volgende:

[..]

Dat krijg je als je je priveleven op een forum zet :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:27:44 #191
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_108070687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:00 schreef Braddie het volgende:
He kut, foutje :O het is een CIS majeur 7....
Dan gaat dat open akkoord niet lukken. De andere twee wel, alleen vakje hoger. En bij die derde optie kun je dan niet de open hoge e laten doorklinken.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:49:15 #192
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_108071083
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 02:30 schreef guitarist het volgende:
AWHHAWHAWHAWHAWHAW ja dat inderdaad :') waarschijnlijk is dat gewoon mail van werknemer daar :')

Maar ook keer gehad met een cover op officiele FB :)

Misery index _O_ _O_ Als je weet dat de helft jaren bij dying fetus heeft gespeeld ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door genakt op 17-02-2012 10:05:03 ]
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  Moderator vrijdag 17 februari 2012 @ 12:34:55 #193
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108075524
quote:
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_108081179
Zou er markt zijn voor backline verhuur?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:16:24 #195
20720 brother52
Dus..........
pi_108083159
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef The_Dean het volgende:
Zou er markt zijn voor backline verhuur?
Ja, ik denk het wel.
Je ziet ook regelmatig dat oefenruimtes dat spul verhuren.
pi_108083540
Hmmmm, eens onderzoeken...
pi_108086380
Gitaar binnen! *O* En fuck hey dit is moeilijk :P
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:28:54 #198
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_108086933
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gitaar binnen! *O* En fuck hey dit is moeilijk :P
Gewoon doorzetten. Je krijgt straks pijn aan je vingertoppen door de snaren en last van je pols als je akkoorden leert, maar dat hoort erbij :P
pi_108088540
Ik weet niet of dit ding hier al voorbij is gekomen, maar het lijkt me we vreselijk gaaf: de Kemper Profiling Amp. Dat ding kopieert andere versterkers, echt bizar dat dit kan.

Meer info en filmpjes op www.kemper-amps.com

Ding kost 1400 euro, dat vind ik niet eens heel duur voor zoiets.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_108089861
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Cynic het volgende:
Ik weet niet of dit ding hier al voorbij is gekomen, maar het lijkt me we vreselijk gaaf: de Kemper Profiling Amp. Dat ding kopieert andere versterkers, echt bizar dat dit kan.

Meer info en filmpjes op www.kemper-amps.com

Ding kost 1400 euro, dat vind ik niet eens heel duur voor zoiets.
1400 voor elke versterker die er bestaat in een unit.

Damn, wat een ding _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')