Dat is alleen echt handig voor in de studio.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Nog een mooie oplossing is een isocab, daar heb ik vorige week mee gespeeld. Dé manier om een lekkere overdrive/distortion uit een AC30 te halen maar het volume toch binnen de perken te houden.
Ik heb vorige week op de Blackberry Developers Conference een Playbook gekregen, en dat ding had een front facing camera, ik vroeg me af of dat iets was. Oordeel zelf maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nice slagje voor Run To You!Klinkt goed man.
Wat voor Camera gebruik je?
Klinkt lekker en ook prima kwaliteit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik heb vorige week op de Blackberry Developers Conference een Playbook gekregen, en dat ding had een front facing camera, ik vroeg me af of dat iets was. Oordeel zelf maar
Vele malen beter dan die op de S2, die overstuurt constant, zelfs met m`n spaanse gitaartje( En die heeft vrij weinig volumequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik heb vorige week op de Blackberry Developers Conference een Playbook gekregen, en dat ding had een front facing camera, ik vroeg me af of dat iets was. Oordeel zelf maar
Zelf bouwen johquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef The_Dean het volgende:
Wat kost zo'n isocab gemiddeld? Heb nu een speaker over en kan eens een schot wagen...
Dit is de enige die ik weet te vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef The_Dean het volgende:
Wat kost zo'n isocab gemiddeld? Heb nu een speaker over en kan eens een schot wagen...
Ja, dat was het schot wat ik wilde wagen.quote:
Geen idee, dat moet ik nog even aan hem vragen, maar ik zit heel erg te twijfelen om eerlijk te zijn, het is toch even 500 euro bij elkaar wat ik ophoest voor 2 gitaren van hetzelfde model, dus daar zit ik nog even vast.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:47 schreef Partingglass het volgende:
Voor die prijs is het een leuke gitaar lijkt me. Welke type nummer is het?
Nee sparkle goldtop is een stap verder als parelmoer slagplaat wat nog net gaat zegmaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:59 schreef Partingglass het volgende:
Of het iets toevoegt naast de ibi geen idee. 150 euro voor een epi limited edition lijkt me een heel mooie prijs. Maar geen idee of dat limited edition inhoud dat het ook meteen een van de betere modellen van epi is.
Zelfs houd ik niet van sparkle goldtop
Denk dat ik het toch maar oversla of hij moet opeens met een leuke deal komenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:59 schreef Partingglass het volgende:
Of het iets toevoegt naast de ibi geen idee. 150 euro voor een epi limited edition lijkt me een heel mooie prijs. Maar geen idee of dat limited edition inhoud dat het ook meteen een van de betere modellen van epi is.
Zelfs houd ik niet van sparkle goldtop
Die goldsparkle uit Star Wars?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Sure, ik zal even kijken voor je, ZSM!, ga er waarschijnlijk A.S donderdag heen.quote:
Het is geen goldtop hè, goldsparkle, het is geen mooie gitaar, maar hij heeft echt een hele dikke sound.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Wil altijd nog een Goldtop, wellicht is het wat
Zoekt hij nog gear? Heb wellicht wat in te ruilen...
Precies, maar dan spaar ik maar wat langer door hoor, ik wil er niet op achteruit gaan, al zegt die Ibanez mij helemaal niks, koop ik hem puur vanwege de zeldzaamheid, en de klank, maar het had net zo goed een andere LP kunnen worden hoor(Die Goldsparkle wil ik al een tijd).... als die Ibanez er nie was geweestquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef The_Dean het volgende:
Persoonlijk de Ibanez. Maar die andere is ook een goede optie, omdat je dan en een gitaar en een versterker hebt.
Waar op achteruit gaan? Nu heb je helemaal niksquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, maar dan spaar ik maar wat langer door hoor, ik wil er niet op achteruit gaan, al zegt die Ibanez mij helemaal niks, koop ik hem puur vanwege de zeldzaamheid, en de klank, maar het had net zo goed een andere LP kunnen worden hoor(Die Goldsparkle wil ik al een tijd).... als die Ibanez er nie was geweest
Dat kloptquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar op achteruit gaan? Nu heb je helemaal niks
Nylons snaren is voor Spaanse gitaren en stalen snaren voor Westerns. Beiden een erg ander geluid, dus je moet eerst voor jezelf bepalen welke je mooier vindquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:23 schreef Thrilled het volgende:
Hallo ervaren gitaristen! Young grasshopper meldt zich!
Ten eerste valt het me op dat het hier over het algemeen over elektrische gitaren valt maar jullie zijn ook ooit beginner geweest dus ik neem aan dat ik hier wel terecht kan:
Ik heb nog nooit gitaar gespeeld en wil hier mee gaan beginnen. Een paar goede vrienden van me spelen al langere tijd gitaar dus ik heb ook al bij hen advies gevraagd, maar meerdere second opinion's zijn nooit weg
Ik ben in een muziekwinkel geweest om te ervaren wat het verschil is in geluid en gevoel tussen nylon en stalen snaren. Ik vond de stalen snaren net wat mooier klinken, wat sprekender, zit meer charme in en is voor mij het echte 'gitaar-geluid'. De nylon snaren waren niet lelijk en waren wat vergevingsgezinder in het minder hard indrukken van de snaren op de fret bijvoorbeeld dus dat is weer positief bij het leren lijkt mij..
Nu zijn er mensen die ook zeggen, leer spelen op stalen snaren zodat je je vingers beter traint, anders moet je later weer een overstap maken naar stalen snaren. Die overstap zou er dan zijn zodra ik merk dat ik het leuk vind, meer tijd en geld erin wil steken en dus beter/mooier spul wil kopen.
Ik probeer tussen alle tips en adviezen door mijn eigen mening te bepalen en ik ben er redelijk van overtuigd dat het het verstandigst is om toch op nylon snaren te starten. Als ik eenmaal wat akkoorden ken, wat liedjes mee kan spelen en alles lekker natuurlijk en soepel loopt moet ik mezelf maar een paar weken pijnigen op stalen snaren. Nadat het eelt gevormd is, is er geen vuiltje aan de lucht denk ik maar..
Op deze website kwam ik een hele goedkope startersgitaar tegen en dit leek mij een mooie starter. Voor dit geld kan ik niet echt een miskoop doen denk ik, of denken jullie daar anders over? Ik hoor graag een ieder zijn mening hierover met wellicht wat advies voor in de toekomst.
Zo'n reissue licht ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat kloptMaar ik bedoel die Ibanez en die Epiphone, die Epi was vrij zwaar, waar die Ibanez redelijk licht is.
Nee juist niet, elektrisch trekt me momenteel totaal nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nylons snaren is voor Spaanse gitaren en stalen snaren voor Westerns. Beiden een erg ander geluid, dus je moet eerst voor jezelf bepalen welke je mooier vind
De ene is niet directer beter dan de andere, het is maar net waar je voorkeur ligt.
Maar als je de akoestische puur als opstap naar electrische gitaren gebruikt is daar niks mis mee, maar je kan ook direct electrisch gaan, als dat toch je uiteindelijke doel is.
Nee, die Goldsparkle uit `98 die ik kan kopen, die was vrij zwaar....quote:
Woensdag zal ik eens wat foto`s makenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:47 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee wat voor dat precies zijn, maar ze zijn erg lekker. Al denk ik dat ik weer net andere heb dan jij. Zal nog eens kijken of er een merkje op mijne staat.
Het is woensdagquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Woensdag zal ik eens wat foto`s maken, en dan kan ik èindelijk weer eens gaan oefenen, ik kan al sinds 3 dagen geen gitaar meer spelen
Meh!, in 2009 live gezien, en hoewel ik hem graag live wil zien, ga ik ook graag op vakantie dit jaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:54 schreef Niles-Crane het volgende:
Paul McCartney![]()
![]()
Dat was mijn maandelijkse Bitariftenpost weer adieu
Ga je in Engeland naar Maccaquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Meh!, in 2009 live gezien, en hoewel ik hem graag live wil zien, ga ik ook graag op vakantie dit jaar
Keuze is makkelijk, liever 1 weekje engeland, dan 3,5 uur macca(Hij komt vast nog wel een keer)
Als hij van de zomer in Engeland is, in de week dat ik weg ben is dat wel heel gaaf ja(Wembley zal hij wel nie spelen ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:57 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ga je in Engeland naar MaccaHeb ik ook gedaan
Wordt mijn 3e keer Macca dus. Ik ga dit jaar niet op vakantie maar in 2013 maak ik een reis van 2-3 maanden.
In juni/augustus genoeg festivals in Engeland (die hopelijk doorgaan ivm olympische spelen). Zelf was ik op Hard Rock Calling 2010, heel vet festival met een nog vettere line-up (Paul + Elvis Costello + Crosby Stills & Nash + Crowded House) maar de line-up van 2011 viel erg tegenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als hij van de zomer in Engeland is, in de week dat ik weg ben is dat wel heel gaaf ja(Wembley zal hij wel nie spelen ?)
Juni ben ik in London als het allemaal doorgaat, hopen op wat gaafs!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
In juni/augustus genoeg festivals in Engeland (die hopelijk doorgaan ivm olympische spelen). Zelf was ik op Hard Rock Calling 2010, heel vet festival met een nog vettere line-up (Paul + Elvis Costello + Crosby Stills & Nash + Crowded House) maar de line-up van 2011 viel erg tegen
Bruce Springsteen headlined 14 juli schijnbaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Juni ben ik in London als het allemaal doorgaat, hopen op wat gaafs!
Respect voor je baard.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Het optreden was kut, maar de foto's zijn wel vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat dus. Staat je goed.quote:
Wanneer komen jouw tattoos?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:05 schreef The_Dean het volgende:
Of een Kirk Windstein, van Down en Corrosion of Conformity en Kingdom Of Sorrow.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Het optreden was kut, maar de foto's zijn wel vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soonquote:
quote:
Yes, we hebben een percussionist.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]![]()
Stonden daar twee drumstellen op het podium btw?
Altijd tof om goede foto's te hebben na afloop.![]()
Laatst nog een goede bekende die foto's van onze band heeft gemaakt.
Gewoon een open C-akkoord zonder je wijsvinger. Anders deze, op de derde fret:quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:47 schreef Braddie het volgende:
Iemand een idee hoe ik vanaf een Barrè E snel naar Cmaj7 toe kan pakken? heb nu wel een barrè gevonden op de 4e, maar dat is geen Cmaj7 volgens mij(Al klinkt ie nagenoeg hetzelfde)
No way !!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Braddie het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven, glimlach van oor tot oor, om dit mailtje van een hele goede gitarist ♥
"I will make sure this is attended to, Bradley.
Apologies.
All the best
Brian "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die kerelquote:
VET ! ja postenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, die kerelik liep wat te zeiken over die tremolo arm van die BMG aangezien die er constant uitviel, toen kreeg ik dat terug van hem, en daarna een lange mail van z`n gitaarbouwer(lezen?)
Dat krijg je als je je priveleven op een forum zetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:49 schreef Braddie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 17 februari 2012 02:30 schreef guitarist het volgende:
Verkocht hebt? Hij was toch ingenomen door je vorige werk omdat je geld uit de kassa gestolen had?
[/quot
dude..... Blijf eens uit mn priveleven.. ding is gewoon verkocht graag die shit weghalen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 04:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je priveleven op een forum zet
Dan gaat dat open akkoord niet lukken. De andere twee wel, alleen vakje hoger. En bij die derde optie kun je dan niet de open hoge e laten doorklinken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:00 schreef Braddie het volgende:
He kut, foutjehet is een CIS majeur 7....
AWHHAWHAWHAWHAWHAW ja dat inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:30 schreef guitarist het volgende:
Verkocht hebt? Hij was toch ingenomen door je vorige werk omdat je geld uit de kassa gestolen had?
quote:
Ja, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef The_Dean het volgende:
Zou er markt zijn voor backline verhuur?
Gewoon doorzetten. Je krijgt straks pijn aan je vingertoppen door de snaren en last van je pols als je akkoorden leert, maar dat hoort erbijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gitaar binnen!En fuck hey dit is moeilijk
1400 voor elke versterker die er bestaat in een unit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Cynic het volgende:
Ik weet niet of dit ding hier al voorbij is gekomen, maar het lijkt me we vreselijk gaaf: de Kemper Profiling Amp. Dat ding kopieert andere versterkers, echt bizar dat dit kan.
Meer info en filmpjes op www.kemper-amps.com
Ding kost 1400 euro, dat vind ik niet eens heel duur voor zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |