Gewoon een open C-akkoord zonder je wijsvinger. Anders deze, op de derde fret:quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:47 schreef Braddie het volgende:
Iemand een idee hoe ik vanaf een Barrč E snel naar Cmaj7 toe kan pakken? heb nu wel een barrč gevonden op de 4e, maar dat is geen Cmaj7 volgens mij(Al klinkt ie nagenoeg hetzelfde)
No way !!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Braddie het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven, glimlach van oor tot oor, om dit mailtje van een hele goede gitarist ♥
"I will make sure this is attended to, Bradley.
Apologies.
All the best
Brian "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die kerelquote:
VET ! ja postenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, die kerelik liep wat te zeiken over die tremolo arm van die BMG aangezien die er constant uitviel, toen kreeg ik dat terug van hem, en daarna een lange mail van z`n gitaarbouwer(lezen?)
Dat krijg je als je je priveleven op een forum zetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:49 schreef Braddie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 17 februari 2012 02:30 schreef guitarist het volgende:
Verkocht hebt? Hij was toch ingenomen door je vorige werk omdat je geld uit de kassa gestolen had?
[/quot
dude..... Blijf eens uit mn priveleven.. ding is gewoon verkocht graag die shit weghalen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 04:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je priveleven op een forum zet
Dan gaat dat open akkoord niet lukken. De andere twee wel, alleen vakje hoger. En bij die derde optie kun je dan niet de open hoge e laten doorklinken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:00 schreef Braddie het volgende:
He kut, foutjehet is een CIS majeur 7....
AWHHAWHAWHAWHAWHAW ja dat inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:30 schreef guitarist het volgende:
Verkocht hebt? Hij was toch ingenomen door je vorige werk omdat je geld uit de kassa gestolen had?
quote:
Ja, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:35 schreef The_Dean het volgende:
Zou er markt zijn voor backline verhuur?
Gewoon doorzetten. Je krijgt straks pijn aan je vingertoppen door de snaren en last van je pols als je akkoorden leert, maar dat hoort erbijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gitaar binnen!En fuck hey dit is moeilijk
1400 voor elke versterker die er bestaat in een unit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef Cynic het volgende:
Ik weet niet of dit ding hier al voorbij is gekomen, maar het lijkt me we vreselijk gaaf: de Kemper Profiling Amp. Dat ding kopieert andere versterkers, echt bizar dat dit kan.
Meer info en filmpjes op www.kemper-amps.com
Ding kost 1400 euro, dat vind ik niet eens heel duur voor zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |