Als hij van de zomer in Engeland is, in de week dat ik weg ben is dat wel heel gaaf ja(Wembley zal hij wel nie spelen ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:57 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ga je in Engeland naar MaccaHeb ik ook gedaan
Wordt mijn 3e keer Macca dus. Ik ga dit jaar niet op vakantie maar in 2013 maak ik een reis van 2-3 maanden.
In juni/augustus genoeg festivals in Engeland (die hopelijk doorgaan ivm olympische spelen). Zelf was ik op Hard Rock Calling 2010, heel vet festival met een nog vettere line-up (Paul + Elvis Costello + Crosby Stills & Nash + Crowded House) maar de line-up van 2011 viel erg tegenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als hij van de zomer in Engeland is, in de week dat ik weg ben is dat wel heel gaaf ja(Wembley zal hij wel nie spelen ?)
Juni ben ik in London als het allemaal doorgaat, hopen op wat gaafs!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:01 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
In juni/augustus genoeg festivals in Engeland (die hopelijk doorgaan ivm olympische spelen). Zelf was ik op Hard Rock Calling 2010, heel vet festival met een nog vettere line-up (Paul + Elvis Costello + Crosby Stills & Nash + Crowded House) maar de line-up van 2011 viel erg tegen
Bruce Springsteen headlined 14 juli schijnbaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Juni ben ik in London als het allemaal doorgaat, hopen op wat gaafs!
Respect voor je baard.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Het optreden was kut, maar de foto's zijn wel vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat dus. Staat je goed.quote:
Wanneer komen jouw tattoos?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:05 schreef The_Dean het volgende:
Of een Kirk Windstein, van Down en Corrosion of Conformity en Kingdom Of Sorrow.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:41 schreef The_Dean het volgende:
Het optreden was kut, maar de foto's zijn wel vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soonquote:
quote:
Yes, we hebben een percussionist.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]![]()
Stonden daar twee drumstellen op het podium btw?
Altijd tof om goede foto's te hebben na afloop.![]()
Laatst nog een goede bekende die foto's van onze band heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |